Προς το περιεχόμενο

Yπάρχει ποσοστό ευθύνης σε μια τέτοια κατάσταση στον δρόμο?


great

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, Malthador είπε

Αν σταματήσεις, ελέγξεις, ξεκινήσεις και προκληθεί σύγκρουση, τότε δεν έλεγξες σωστά και έκρινες εσφαλμένα ότι μπορούσες να περάσεις με ασφάλεια, άρα το παραβίασες.

Η απλα ερχοταν πανω απο το οριο και δεν ηταν δικο μου λαθος.

Δε μπορω να υπολογισω εγω οτι αυτος που ειναι στα 100 μετρα ερχεται με 90 χλμ,ουτε μπορω να υπολογισω καποιον που ερχεται και αναποδα και πανω απο το οριο.
Για ποιο λογο το παρουσιαζεις οτι ντε και καλα φταιει αυτος που βγαινει απο το στοπ;

Σε λιγο θα δωσουμε φταιξιμο καθαρα σε αυτον που βγαινει απο το στοπ.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 251
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, Malthador είπε

Παραβίαση ενός σήματος έχουμε όταν δεν κάνουμε αυτό που περιγράφει το σήμα.

Αν σταματήσεις, ελέγξεις, ξεκινήσεις και προκληθεί σύγκρουση, τότε δεν έλεγξες σωστά και έκρινες εσφαλμένα ότι μπορούσες να περάσεις με ασφάλεια, άρα το παραβίασες.

Να συμπληρώσω επίσης ότι μόνο και μόνο να αναγκάσουμε τον άλλον κινούμενο να μειώσει ταχύτητα και να διορθώσει αυτόματα του έχουμε παραβιάσει την δική του προτεραιότητα μη τηρώντας το δικό μας STOP.
Ψιλά γράμματα βέβαια όλα αυτά όταν ο καθένας έχει την δική του ερμηνεία για το STOP και είναι της λογικής "έλα μωρέ προλαβαίνω θα με αφήσουν"...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
32 minutes ago, StamTheMan said:

Η απλα ερχοταν πανω απο το οριο και δεν ηταν δικο μου λαθος.

Δε μπορω να υπολογισω εγω οτι αυτος που ειναι στα 100 μετρα ερχεται με 90 χλμ,ουτε μπορω να υπολογισω καποιον που ερχεται και αναποδα και πανω απο το οριο.

Κι αυτή περίπτωση συνυπαιτιότητας είναι, το έχουμε ξαναπεί: ο ένας φταίει που παραβιάζει το STOP (αφού δεν υπολογίζει σωστά) και ο άλλος φταίει γιατί παραβιάζει το όριο ταχύτητας.

32 minutes ago, StamTheMan said:

Για ποιο λογο το παρουσιαζεις οτι ντε και καλα φταιει αυτος που βγαινει απο το στοπ;

Σε λιγο θα δωσουμε φταιξιμο καθαρα σε αυτον που βγαινει απο το στοπ.

Ας το πούμε διαφορετικά: αν δεν υπήρχε STOP και στούκαρε το μηχανάκι πάνω του από αριστερά, θα έφταιγε 100% το μηχανάκι, αφού δεν ήταν υποχρεωμένο το όχημα να σταματήσει. Θα έλεγχε μόνο από δεξιά ως όφειλε, χωρίς να σταματούσε και δεν θα χρειαζόταν καν να ελέγξει από αριστερά.

Στο STOP σταματάς, ελέγχεις και προχωράς μόνο εφόσον μπορείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Malthador είπε

Κι αυτή περίπτωση συνυπαιτιότητας είναι, το έχουμε ξαναπεί: ο ένας φταίει που παραβιάζει το STOP (αφού δεν υπολογίζει σωστά) και ο άλλος φταίει γιατί παραβιάζει το όριο ταχύτητας.

32 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Δεν υπαρχει συνυπαιτιότητα οταν ο αλλος πεφτει πανω μου με 80 χλμ.

Δεν παραβιασα κανενα στοπ.
Ο αλλος δεν υπηρχε καν στο χαρτη οταν εγω ξεκινησα να βγαινω.

Συμφωνουμε οτι διαφωνουμε και παμε παρακατω.
 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/2/2024 στις 6:00 ΜΜ, Nabuko είπε

Και το ποδήλατο οφείλει να κινείται κανονικά, απαγορεύεται η κίνηση ανάποδα σε μονόδρομο. 

Τα μηχανάκια έχουν το ακαταλόγιστο…

Στις 18/2/2024 στις 8:02 ΜΜ, BadBoy είπε

Πάντα κάμερα ή είναι παράνομο;

Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο βάλε κάμερα και άσε τους να κουρεύονται.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 hours ago, Malthador said:

Στο STOP σταματάς, ελέγχεις και προχωράς μόνο εφόσον μπορείς.

Και ποιος το κρινει το "εφοσον μπορεις" ? ειναι φοβερο μιλαμε για παραβιαση του ΣΤΟΠ και ουσιαστικα ολοι λενε οτι πρακτικα με το που περνασ το στοπ δεν παει να εχεις σταματησει δεν παει να εχεις κατεβει απο το οχημα δεν παει να εχεις ΤΕΣΛΑ που βλεπει με καμερα πιο μπροστα δεξια αριστερα πατησεις το γκαζι και πας με 5χλμ και ερθει το μηχανακι τοτε εχεις παραβιασει το ΣΤΟΠ.

Ποτε δεν το παραβιαζεις ρε παιδια με την λογικη αυτη ? οταν δεν προκαλεις ατυχημα ? αυτο λεμε ? Γιατι αυτα που διαβαζω δεν υπαρχει κατι αλλο απο την παραβιαση απλα επειδη το περνάς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, great said:

Και ποιος το κρινει το "εφοσον μπορεις" ? ειναι φοβερο μιλαμε για παραβιαση του ΣΤΟΠ και ουσιαστικα ολοι λενε οτι πρακτικα με το που περνασ το στοπ δεν παει να εχεις σταματησει δεν παει να εχεις κατεβει απο το οχημα δεν παει να εχεις ΤΕΣΛΑ που βλεπει με καμερα πιο μπροστα δεξια αριστερα πατησεις το γκαζι και πας με 5χλμ και ερθει το μηχανακι τοτε εχεις παραβιασει το ΣΤΟΠ.

Ποτε δεν το παραβιαζεις ρε παιδια με την λογικη αυτη ? οταν δεν προκαλεις ατυχημα ? αυτο λεμε ? Γιατι αυτα που διαβαζω δεν υπαρχει κατι αλλο απο την παραβιαση απλα επειδη το περνάς.

Όταν δεν παραδέχεται η πλευρά που έχει κάνει την  βλακεία την βλακεία τότε αναγκαστικά πας στο δικαστήριο, εκεί θα σου πει οτι με βάση το που σε χτύπησε, φρένα και με τις ταχύτητες που θα έπρεπε να πηγαίνει ποιος φταίει και ποιος όχι.

Αλήθεια αυτός που πάει σε εναν δρόμο που έχει απο την σωστή πλευρά όριο ας πουμέ τα 30  ισχύει και για αυτόν που πάει ανάποδα; 😋

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 hours ago, great said:

Και ποιος το κρινει το "εφοσον μπορεις" ?

Το «εφόσον μπορείς», σημαίνει «εφόσον μπορείς να το κάνεις με ασφάλεια», που εγώ -σύμφωνα και με το γενικότερο πνεύμα του ΚΟΚ- το ερμηνεύω ως «χωρίς να προκληθεί ατύχημα».

Ο ΚΟΚ γενικότερα παρόλο που προωθεί την συντηρητική οδήγηση, σε πολλά σημεία του (πολύ περισσότερα απ' όσο θα έπρεπε κατά την γνώμη μου) επαφίεται στην κρίση του οδηγού. Ένα τέτοιο σημείο είναι και η ρυθμιστική πινακίδα P-2.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινά OP ποια ακριβώς απάντηση θέλεις για να σε ικανοποιήσει;
Εάν προσπαθείς να πετύχεις ηθική ικανοποίηση του στυλ "πάτα τον αφού ερχόταν ανάποδα" καλή τύχη.
Διαφορετικά:

1. Όπως ήδη σου εξήγησαν το STOP σημαίνει υποχρεωτική διακοπή πορείας. Παραχωρείς προτεραιότητα σε όλους, δεξιά/αριστερά/πεζούς/σκυλιά/γατιά. Δεν θα κρίνεις εσύ γιατί βρίσκονται εκεί που βρίσκονται απλά τηρείς το δικό σου STOP.
2. Το εάν είναι μονόδρομος θα το ξέρεις αφού εισέλθεις στην οδό και εάν φυσικά υπάρχει κατάλληλη πινακίδα. Αυτό που έχεις βάλει είναι απλά πινακίδα απαγόρευσης εισόδου. Συμπεριφέρεσαι σε όλους τους δρόμους ως διπλής κυκλοφορίας.
3. Δεν ελέγχεις κυρίως από την πλευρά που νομίζεις ότι έρχονται αυτοκίνητα. Άρα ελέγχεις πάντα αριστερά-δεξιά-και ξανά αριστερά όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί από αριστερά κινδυνεύεις να συγκρουστείς άμεσα μαζί τους.
4. Αν λοιπόν κανείς όλα τα παραπάνω και πάλι δεν "δεις" και δεν "ακούσεις" το μηχανάκι που έρχεται "ανάποδα" στα 30μέτρα και θέλει τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα για να καταφέρετε να συγκρουστείτε τότε ή κάτι κάνεις λάθος ή ψεύδεσαι.

Εν πάση περιπτώσει, την υπαιτιότητα της πρόκλησης του ατυχήματος έχουν καθαρά τα παρανόμως σταθμευμένα οχήματα άρα μην σε απασχολεί το "έρχεται ανάποδα και δεν θα έπρεπε να είναι εκεί" αλλά το εσύ να βγαίνεις προσεκτικά μέχρι να αποκτήσεις ορατότητα και ας χαλάσεις 5 δευτερόλεπτα παραπάνω.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, grinder_ said:

Ειλικρινά OP ποια ακριβώς απάντηση θέλεις για να σε ικανοποιήσει;
Εάν προσπαθείς να πετύχεις ηθική ικανοποίηση του στυλ "πάτα τον αφού ερχόταν ανάποδα" καλή τύχη.
Διαφορετικά:

1. Όπως ήδη σου εξήγησαν το STOP σημαίνει υποχρεωτική διακοπή πορείας. Παραχωρείς προτεραιότητα σε όλους, δεξιά/αριστερά/πεζούς/σκυλιά/γατιά. Δεν θα κρίνεις εσύ γιατί βρίσκονται εκεί που βρίσκονται απλά τηρείς το δικό σου STOP.
2. Το εάν είναι μονόδρομος θα το ξέρεις αφού εισέλθεις στην οδό και εάν φυσικά υπάρχει κατάλληλη πινακίδα. Αυτό που έχεις βάλει είναι απλά πινακίδα απαγόρευσης εισόδου. Συμπεριφέρεσαι σε όλους τους δρόμους ως διπλής κυκλοφορίας.
3. Δεν ελέγχεις κυρίως από την πλευρά που νομίζεις ότι έρχονται αυτοκίνητα. Άρα ελέγχεις πάντα αριστερά-δεξιά-και ξανά αριστερά όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί από αριστερά κινδυνεύεις να συγκρουστείς άμεσα μαζί τους.
4. Αν λοιπόν κανείς όλα τα παραπάνω και πάλι δεν "δεις" και δεν "ακούσεις" το μηχανάκι που έρχεται "ανάποδα" στα 30μέτρα και θέλει τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα για να καταφέρετε να συγκρουστείτε τότε ή κάτι κάνεις λάθος ή ψεύδεσαι.

Εν πάση περιπτώσει, την υπαιτιότητα της πρόκλησης του ατυχήματος έχουν καθαρά τα παρανόμως σταθμευμένα οχήματα άρα μην σε απασχολεί το "έρχεται ανάποδα και δεν θα έπρεπε να είναι εκεί" αλλά το εσύ να βγαίνεις προσεκτικά μέχρι να αποκτήσεις ορατότητα και ας χαλάσεις 5 δευτερόλεπτα παραπάνω.

Πολύ εκτος τοπου απάντηση. Δεν εχω και δεν εχω δειξει σε καμια περιπτωση στο "υποθετικο" αν με ικανοποιει καποια απαντηση.

Τα υπολοιπα που γραφεις εχουν απαντηθει/αναρωτηθει σε προηγουμενα ποστς, ή δεν εχεις διαβασει ολα ή απλα γραφεις για να γράψεις.

21 minutes ago, grinder_ said:

Αυτό που έχεις βάλει είναι απλά πινακίδα απαγόρευσης εισόδου.

απλά! δίπλωμα έχεις ? (και ερχετε παλι το "δεν εχεις διαβασει καμια σελίδα περαν απο την πρωτη λεξη και την τελευταια μάλλον) δεν μπορω να κρινω διαφορετικα το post σου.

Επεξ/σία από great
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά όχι ότι είχα και καμιά ελπίδα...
Σου εύχομαι σύντομα να σου τύχει το "υποθετικό" και να έχεις ετοιμαστεί κατάλληλα για την "παράσταση" που φαντάζεσαι να δώσεις. Καλή τύχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τρομάζει το γεγονός ότι υπάρχουν άτομα που δεν καταλαβαίνουν ότι το αρχικό σενάριο είναι πιθανό να έχει συνυπαιτιότητα (ανάλογα τις συνθήκες της διασταύρωσης) και βγαίνουν από στοπ αέρα πατέρα. Αυτό βέβαια είναι συνέπεια του πως βγαίνουν τα διπλώματα και πολλοί δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το πως δουλεύει ο ΚΟΚ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

True Story.

Έχει συμβεί ακριβώς αυτό που δείχνει το σχέδιο στη γυναίκα μου. Με τη μόνη διαφορά ότι από την πλευρά που φαίνεται στο σχέδιο το μηχανάκι υπήρχε σειρά με παρκαρισμένα και ήτανε δύσκολο να έχει καθαρή εικόνα αν έρχεται κάποιος από αριστερά. Σταματάει λοιπόν στο στοπ να ελέγξει και πάει να ξεκινήσει. Τότε εμφανίζεται το μηχανάκι (σκουτεράκι) από αριστερά το οποίο και της γδέρνει το μπροστά μέρος του προφυλακτήρα της και εν συνεχεία χάνει την ισορροπία του και πέφτει κάτω, ας πούμε εκεί που είναι το κόκκινο αυτοκίνητο στο σχέδιο. Η γυναίκα μου είχε προλάβει να φρέναρει και δεν τον έστειλε απέναντι να έχουμε χειρότερα. Οδηγός ένας πιτσιρικάς, μάλλον κάτω των 18. Έρχεται ο πατέρας του, πηγαίνω και εγώ. Το σπίτι τους κάποιους δρόμους πιο κάτω από το δικό μας (το τρακάρισμα έγινε ένα δρόμο κάθετα από το σπίτι μας). Τον γνώριζα φατσικά τον πατέρα χωρίς κάτι παραπάνω. Έρχεται και μας λέει ότι ο μικρός δεν έχει δίπλωμα και ότι επειδή ήτανε περίοδος καραντίνας με τον Covid του είχε λήξει η ασφάλεια και είχε αμελήσει να την ανανεώσει. Μας παρακάλεσε να κανονίσουμε ότι το τρακάρισμα έγινε μια βδομάδα μετά για να έχει ανανεώσει την ασφάλεια και είπαμε να καλέσουμε τότε την ασφαλιστική λέγοντας ότι εμείς κινούμασταν όπως το κόκκινο αυτοκίνητο στο σχέδιο και ότι το σκούτερ βγήκε από το δρόμο με το στοπ. 

Σαν καλοί χαζοί εμείς το δεχτήκαμε μιας και ήτανε της γειτονιάς ας πούμε, και κανονίσαμε να συναντηθούμε μια βδομάδα μετά για να καλέσουμε τις ασφαλιστικές να έρθουν να καταγράψουν το μούφα περιστατικό με οδηγό προφανώς αυτόν και όχι τον πιτσιρικά. Όσο περιμέναμε γυρνάει και μου λέει ο τύπος τη φράση, "να ξέρεις ότι κανονικά την ευθύνη για το ατύχημα την έχετε εσείς γιατί είχατε στοπ και κανονικά θα έπρεπε εσείς να μας αποζημειώσετε, αλλά τέλοσπάντων". Προφανώς ρώτησε και έμαθε τι παίζει σε αυτήν την περίπτωση και έσκασε μύτη με ύφος ότι σας κάνω και χάρη. Τελικά ήρθανε από την ασφαλιστική για καταγραφή και όλα πήγανε όπως έπρεπε σύμφωνα με τη μούφα ιστορία και με εμάς να αποζημιωνόμαστε.

Είναι από τις περιπτώσεις που λες να πας να κάνεις το καλό αλλά στο τέλος λες ότι είσαι ο χαζός της υπόθεσης. Θα έπρεπε να είχε έρθει τροχαία να καταγράψει το συμβάν από την αρχή και να του κόψει ότι προεξέχει που είχε δώσει σκούτερ σε ανήλικο χωρίς δίπλωμα, κινούταν ανάποδα σε μόνοδρομο και το είχε και ανασφάλιστο.

Anyway από αυτά μαθαίνεις και λες ότι σε κάθε περίπτωση ατυχήματος θα πρέπει να καλείς τροχαία και να κάνει αυτή αυτά που πρέπει.

Επεξ/σία από G30RGE
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/2/2024 στις 8:56 ΠΜ, Dinos1973 είπε

Στο STOP σταματας και ελεγχεις, οταν δεν υπαρχει αλλο οχημα η πεζος απο ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κατευθυνση συνεχιζεις, τοσο απλα ......

Το STOP έχει την έννοια του ελέγχου της διασταύρωσης και της παραχώρησης προτεραιότητας. Παραχώρηση προτεραιότητας νοείται μόνο σε νομίμως κινούμενα οχήματα. Όχι στο κάθε μ@λ@κιστήρι με πατίνι, μηχανάκι, ποδήλατο ή και φορτηγό που νομίζει ότι μπορεί να κινείται όπου και όπως γουστάρει. Ακόμα και πεζός εφόσον δεν υπάρχει διάβαση πεζών οφείλει να συμπεριφερθεί με σύνεση και να περιμένει να αδειάσει ο δρόμος και όχι να πέσει στις ρόδες "έτσι επειδή είναι πεζός". Ελπιζω κι εγώ να μην εννοείς αυτά που γράφεις ή να μπερδεύτηκες...

Επεξ/σία από theopan
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, great said:

Πολύ εκτος τοπου απάντηση. Δεν εχω και δεν εχω δειξει σε καμια περιπτωση στο "υποθετικο" αν με ικανοποιει καποια απαντηση.

Μα εσύ δεν ήσουν που σε αυτόν που είπε ότι φταίει κυρίως το αυτοκίνητο απάντησες «νομίζω ότι είσαι παντελώς λάθος»; Αντίθετα συμφωνείς συνεχώς με τους λίγους που λένε ότι φταίει 100% το μηχανάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...