Προς το περιεχόμενο

Προβλήματα κατά την επιτάχυνση - Toyota


TheHunter122

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κατι αλλο: σου κραταει στο ρελαντι τις στροφες; εχεις κανενα θεμα στην εκκινηση (π.χ περνει με τη δευτερη φορα);

εχει κανενα ειδους καπνο η εξατμιση; η θερμοκρασια ειναι νορμαλ;

Να ξερεις οτι ηδη με τη περιγραφη που αναφερεις μπορει να ειναι δεκα διαφορετικα πραγματα. Προσπαθησε να δεις τι καινουργιο συμπτωμα εχεις τελευταια εκτος απο επιταχυνση.

 

Υ.Γ δεν επιασε τυχον προβληματα με το υγραεριο ακομα ειμαστε στο βενζινοκινητηρα...

Υ.Γ2: Μια φορα εκανα το λαθος και αγορασα μτχ χωρις βιβλιο σερβις. Αν δεν ηξερα απο κινητηρες/μηχανικα (που γλιτωσα τρελα εξοδα), ουτε στο εχθρο μου να παρει μτχ χωρις βιβλιαρακι....

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μοντελο 20ετιας, τσεκ

230κ χλμ (λεμε τωρα), τσεκ

μετατροπη αεριο, τσεκ

χωρις βιβλιο σερβις, τσεκ

χωρις ελεγχο, τσεκ

παιζει να εχεις τσεκαρει καθε αρνητικο κουτακι στην αγορα αυτοκινητου μπρο

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, TheHunter122 είπε

Καλησπέρα σας!

Πριν 3 μήνες αγόρασα ένα toyota corolla 2005 μοντέλο, και ενώ στο πρώτο μήνα πήγαινε καλά, μέχρι που αυτές τις μέρες το νιώθω πολύ έντονα, σταδιακά άρχισε να κάνει κοψίματα κυρίως στην ανηφόρα αλλά που και που και στον ίσιο δρόμο. Με λίγα λόγια δεν επιταχύνει ομαλά. Άκουσα κάτι για βαβλίδες, πολλαπλασιαστές ή φλάνζα κλπ. Τι μπορεί να φταίει;

 

Έχω αέριο lovato και έχει 230,000 km. Ο έμπορος δεν μου έδωσε κάποιο βιβλίο service όταν το αγόρασα......

 

 

 

Πολλα μπορει να ειναι, εχεις δοκιμασει να βαλεις απο αλλου βενζινη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε Rav4 του 2007 με 360.000χλμ το εκανε μολις εμπαινε το VVTI εκει στις 4.000 και μετα αρχισε να το κανει και πιο χαμηλα.

Αλλαξα τρομπα βενζινης και εναν αισθητηρα που εχει το VVTI και τελειωσε το εργο.

Κι εκεινο ειχε αεριο lovato αλλα τα ξηλωσα ολα μολις το ειχα παρει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με κανα obd2 scanner ίσως να έβγαζες καμιά άκρη παραπάνω.

Σε παρόμοια περίπτωση γνωστού μου νομίζω και με το ίδιο αμάξι, ήταν τελικά η βαλβίδες το πρόβλημα, λόγω του αερίου(τα είχαν φάει τα ψωμιά τους).

Σαν σφάλμα είχε πολλά Misfires σε όλους τους κυλίνδρους ανεξάρτητα αν δούλευε με αέριο η βενζίνη.

Ελπίζω να βοήθησα κάπως.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

κατι αλλο: σου κραταει στο ρελαντι τις στροφες; εχεις κανενα θεμα στην εκκινηση (π.χ περνει με τη δευτερη φορα);

εχει κανενα ειδους καπνο η εξατμιση; η θερμοκρασια ειναι νορμαλ;

Να ξερεις οτι ηδη με τη περιγραφη που αναφερεις μπορει να ειναι δεκα διαφορετικα πραγματα. Προσπαθησε να δεις τι καινουργιο συμπτωμα εχεις τελευταια εκτος απο επιταχυνση.

 

Υ.Γ δεν επιασε τυχον προβληματα με το υγραεριο ακομα ειμαστε στο βενζινοκινητηρα...

Υ.Γ2: Μια φορα εκανα το λαθος και αγορασα μτχ χωρις βιβλιο σερβις. Αν δεν ηξερα απο κινητηρες/μηχανικα (που γλιτωσα τρελα εξοδα), ουτε στο εχθρο μου να παρει μτχ χωρις βιβλιαρακι....

Τίποτα δε είναι σίγουρο ακόμη και με βιβλίο service . Μπορεί να φτιαχτεί βιβλίο . Όσο μπορεί ένας έλεγχος επιβάλλεται σε ράμπα πριν τη αγορά να ξέρεις στο περίπου τι θα χρειαστεί .

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, TheHunter122 είπε

Πήγα πριν 5 μέρες για γενικό σέρβις. Μου άλλαξε μπουζί, φίλτρα αέρος, λαδιού κλπ. Καθάρισε και maf και μου είπε θα στρώσει αλλά τα ίδια ακριβώς. Δεν ξέρω αν είναι πολλαπλασιαστής και δεν το δείχνει το διαγνωστικό αλλιώς μάλλον μεγάλη ζημιά βλέπω..

Αυτό χρειάζεται 👇

21 ώρες πριν, Black Demis είπε

ένα ΣΩΣΤΟ συνεργειο με σωστα μαστοριά και ΣΩΣΤΑ διαγνοστικα και εμπειρια στην χρηση τους

Επίσης ο σωστός ο μάστορας θα το πάει ο ίδιος βόλτα να δει τι ακριβώς πρόβλημα είναι αυτό που του λες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους!!

Για να απαντήσω μια και καλή προς όλους. Αρχικά ισχυεί ότι και βιβλίο service να είχε δεν λέει και πολλά αυτό.

Βενζίνη βάζω πάντα από το ΕΚΟ εδώ στην γειτονιά, ξέρω ότι νοθεία δεν κάνει 1000% καθώς είναι εταιρικό και όχι franchise. 

Τρίτον, service στο σύστημα αερίου δεν έχω κάνει παρά μόνο το κανονικό service για τη βενζίνη με μπουζί κλπ.

Τέταρτον το κάνει και στην βενζίνη. Το έχω δουλέψει 3 μέρες συνεχόμενα από περιέργεια και το κάνει και εκεί.

Πέμπτον πριν 1 βδομάδα για πρώτη φορά μου ανέβασε θερμοκρασία αλλά συμπλήρωσα παραφλου και από τότε μια χαρά με τη θερμοκρασία.

 

Ναι πολλές φορές δεν παίρνει μπρος με την πρώτη και θέλει δεύτερη φορά να το γυρίσω το κλειδί. Στο ρελαντί έχει σταθερές στροφές αλλά υπάρχει έντονο τρέμουλο(Ξεχασα να το αναφερω).  Σκέφτομαι κάνα πολλαπλασιαστής μήπως.....    Απλά στο διαγνωστικό βγάζει μόνο καταλύτη πρόβλημα σε 3 συνεργεία που το πήγα, τπτ άλλο. Θα το ξανά πάω την πέμπτη στο μηχανικό που ασχολείται μόνο με toyota να το δούμε.

 

 

 

 

 

15 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ξεκινά από τα απλά. Service έκανες και στο σύστημα υγραερίου / έλεγχο με Η/Υ ή μόνο στο αμάξι; Γράψε και το κωδικό κινητήρα του .

Δούλεψε το μερικές ημέρες αποκλειστικά βενζίνη . Οι πολλ/στες αναλώσιμοι είναι . Εάν ρεταρει μπορεί να έχει και αστοχία ανάφλεξης και να οφείλεται από εκεί .

Έστω μια συμπίεση κυλίνδρων μετρήθηκε ; Βρες συνεργείο να ασχοληθεί . Φλάντζα συνήθως έχεις διαρροή αντιψυκτικου ή μπερδεύει λάδια με νερό ειδικά εάν είναι στη αρχή . 

Το μοντέλον είναι το corolla το hatchback. Ο κωδικός κινητήρα θα βοηθήσει κάπου πιστεύεις αν το γράψω;

15 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ξεκινά από τα απλά. Service έκανες και στο σύστημα υγραερίου / έλεγχο με Η/Υ ή μόνο στο αμάξι; Γράψε και το κωδικό κινητήρα του .

Δούλεψε το μερικές ημέρες αποκλειστικά βενζίνη . Οι πολλ/στες αναλώσιμοι είναι . Εάν ρεταρει μπορεί να έχει και αστοχία ανάφλεξης και να οφείλεται από εκεί .

Έστω μια συμπίεση κυλίνδρων μετρήθηκε ; Βρες συνεργείο να ασχοληθεί . Φλάντζα συνήθως έχεις διαρροή αντιψυκτικου ή μπερδεύει λάδια με νερό ειδικά εάν είναι στη αρχή . 

Το μοντέλον είναι το corolla το hatchback. Ο κωδικός κινητήρα θα βοηθήσει κάπου πιστεύεις αν το γράψω;

Επεξ/σία από TheHunter122
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Nabuko said:

Αυτό χρειάζεται 👇

Επίσης ο σωστός ο μάστορας θα το πάει ο ίδιος βόλτα να δει τι ακριβώς πρόβλημα είναι αυτό που του λες

ο σωστος μάστορας θα το κρατήσει το αμαξι μερικές μέρες να το κάνει βόλτα με διαγνωστικό μέσα κλπ βέβαια κατι τετοι χρεώνεται αδρά , για αυτο ολοι καταληγουν να αλλαζουν ενα πισω απο το αλλο μπας και βρπυν τι φταει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TheHunter122 είπε

Καλησπέρα σε όλους!!

Για να απαντήσω μια και καλή προς όλους. Αρχικά ισχυεί ότι και βιβλίο service να είχε δεν λέει και πολλά αυτό.

Βενζίνη βάζω πάντα από το ΕΚΟ εδώ στην γειτονιά, ξέρω ότι νοθεία δεν κάνει 1000% καθώς είναι εταιρικό και όχι franchise. 

Τρίτον, service στο σύστημα αερίου δεν έχω κάνει παρά μόνο το κανονικό service για τη βενζίνη με μπουζί κλπ.

Τέταρτον το κάνει και στην βενζίνη. Το έχω δουλέψει 3 μέρες συνεχόμενα από περιέργεια και το κάνει και εκεί.

Πέμπτον πριν 1 βδομάδα για πρώτη φορά μου ανέβασε θερμοκρασία αλλά συμπλήρωσα παραφλου και από τότε μια χαρά με τη θερμοκρασία.

 

Ναι πολλές φορές δεν παίρνει μπρος με την πρώτη και θέλει δεύτερη φορά να το γυρίσω το κλειδί. Στο ρελαντί έχει σταθερές στροφές αλλά υπάρχει έντονο τρέμουλο(Ξεχασα να το αναφερω).  Σκέφτομαι κάνα πολλαπλασιαστής μήπως.....    Απλά στο διαγνωστικό βγάζει μόνο καταλύτη πρόβλημα σε 3 συνεργεία που το πήγα, τπτ άλλο. Θα το ξανά πάω την πέμπτη στο μηχανικό που ασχολείται μόνο με toyota να το δούμε.

 

 

 

 

 

Το μοντέλον είναι το corolla το hatchback. Ο κωδικός κινητήρα θα βοηθήσει κάπου πιστεύεις αν το γράψω;

Το μοντέλον είναι το corolla το hatchback. Ο κωδικός κινητήρα θα βοηθήσει κάπου πιστεύεις αν το γράψω;

Να κάνεις service και στο υγραέριο.

Και να το βγάλει στο δρόμο με H/Υ.

Μπορεί να υπάρχει θέμα με μπεκ υγραερίου ή μειωτηρα , αναφέρεις και θέματα εκκίνησης για αυτό το αναφέρω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ισως πολλαπλασιαστης καθως για να κρατησει βλάβη ο εγκεφαλος πρεπει να βγει τελειως Off ο πολλαπλασιαστης, αλλιως ρεταρει και αναβοσβήνει το check engine χωρις να κραταει βλάβη. Εκεί γύρω στα 220000 χλμ συνήθως σκάει ο πρώτος και πάιρνουν σειρά και οι άλλοι ανά μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα. Επίσης δες και τα μπέκ, εμενα εκανε ακριβως το ίδιο δύο φορές, την πρώτη φορά ήταν πολλαπλασιαστής στον δευτερο κύλινδρο και μετά από 5000 χλμ ηταν μπέκ στον 3ο κύλινδρο που το πήρα παραμασχαλα απο κακή βενζίνη μαλλον. Αλλά για να λές εχεις πρόβλημα με θερμοκρασιες, ισως να εχεις αρπάξει καμια φλαντζα και να χανεις απο κει συμπίεση.

Οπότε κοιτα με την σειρα φλάντζα, μπέκ, πολλαπλασιαστές αν το διαγνωστικό δεν σου δείχνει σε ποιόν κύλινδρο έχεις misfire.

Επεξ/σία από Argonaute
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, TheHunter122 said:

 

Ναι πολλές φορές δεν παίρνει μπρος με την πρώτη και θέλει δεύτερη φορά να το γυρίσω το κλειδί. Στο ρελαντί έχει σταθερές στροφές αλλά υπάρχει έντονο τρέμουλο(Ξεχασα να το αναφερω).  Σκέφτομαι κάνα πολλαπλασιαστής μήπως.....    Απλά στο διαγνωστικό βγάζει μόνο καταλύτη πρόβλημα σε 3 συνεργεία που το πήγα, τπτ άλλο. Θα το ξανά πάω την πέμπτη στο μηχανικό που ασχολείται μόνο με toyota να το δούμε.

 

Κι αυτο το συμπτωμα ειχα και τελειωσε με αλλαγη αισθητηρα στροφων.

Ολα αυτα που σου λεω τα αισθητηρακια κτλ (και του VVTi που αλλαξα) τα ειχε σακατεψει το αεριο με τα χρονια μου ειπαν.

Τα αλλαξα ολα και εβγαλα το αεριο και τελειωσαν τα ζητηματα.Κανενα προβλημα απο τις 350 μεχρι τις 400.000χλμ που κρατησα το θηριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/3/2024 στις 10:23 ΜΜ, TheHunter122 είπε

Πέμπτον πριν 1 βδομάδα για πρώτη φορά μου ανέβασε θερμοκρασία αλλά συμπλήρωσα παραφλου και από τότε μια χαρά με τη θερμοκρασία.

 

Ναι πολλές φορές δεν παίρνει μπρος με την πρώτη και θέλει δεύτερη φορά να το γυρίσω το κλειδί. Στο ρελαντί έχει σταθερές στροφές αλλά υπάρχει έντονο τρέμουλο(Ξεχασα να το αναφερω).  Σκέφτομαι κάνα πολλαπλασιαστής μήπως.....    Απλά στο διαγνωστικό βγάζει μόνο καταλύτη πρόβλημα σε 3 συνεργεία που το πήγα, τπτ άλλο. Θα το ξανά πάω την πέμπτη στο μηχανικό που ασχολείται μόνο με toyota να το δούμε.

Ανέβασε θερμοκρασία και χρειαζόταν και παραφλού. Και δεν παίρνει και με την πρώτη. Πολλαπλασιαστή θα σου έλεγα πρώτα από όλα (σπανίως ανάβει check engine όταν τα τινάζουν) μέχρι που διάβασα τα παραπάνω και με κάλυψαν... Πήγαινε σε κανένα σοβαρό μάστορα να σου μετρήσει συμπίεση και προετοιμάσου καλού-κακού για τα χειρότερα. Υγραέριο σε γιαπωνέζικο και μάλιστα Corolla του 2002-2005...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, theopan είπε

Ανέβασε θερμοκρασία και χρειαζόταν και παραφλού. Και δεν παίρνει και με την πρώτη. Πολλαπλασιαστή θα σου έλεγα πρώτα από όλα (σπανίως ανάβει check engine όταν τα τινάζουν) μέχρι που διάβασα τα παραπάνω και με κάλυψαν... Πήγαινε σε κανένα σοβαρό μάστορα να σου μετρήσει συμπίεση και προετοιμάσου καλού-κακού για τα χειρότερα. Υγραέριο σε γιαπωνέζικο και μάλιστα Corolla του 2002-2005...

Για τη συμπίεση θα συμφωνήσω .

Για το υγράεριο έχω συνάδελφο που έχει ίδιο και έχει ξεπεράσει τις 150,000. Απλώς ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει μηχανικές βαλβίδες με καπελώτα .

Εάν είναι σωστά ρυθμισμένο το Lpg δέ έχει κανένα θέμα γράφει αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...