Προς το περιεχόμενο

COSMOS Sport - εντυπώσεις συναλλαγής (Εταιρεία αθλητικών ειδών)


PedroG

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολυ Κακη ισως κακιστη εντυπωση για την εξυπηρετηση και συναλλαγες με κοινο....

Εχω δωσει παραγγελια εχω πληρωσει μεσω ιντερνετ απο 26/2/24 (αφου με καθοδηγησαν να κανω ετσι οι δια ζωσης υπαλληλοι)

και εκ τοτε δεν εχω λαβει ουτε ενημερωση ουτε πληροφορηση ουτε επικοινωνια

Το τηλεφωνικο κεντρο ειναι πεσμενο το Ιντερνετικο καταστημα εκτος λειτουργιας εδω και μερες! 

Τα χρηματα εχουν εισπραχθει η παραγγελια ουδεποτε εσταλλει παρολο που ηταν διαθεσιμη!

 δεν υπαρχει καμια εξυπηρετησει παρολο που επισημανθηκε το επειγον της συναλλαγης καμια κατευθυνση καμια βοηθεια!

Πολυ αρνητικη για την δικη μου γνωμη εταιρεια αγορας αθλητικων ειδων!

Ακουω παρομοιες γνωμες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αρχικά κάνε αμφισβήτησης συναλλαγής, για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.

Έχω ψωνίσει πάνω από τριάντα φορές και σε φυσικό κατάστημα όπου η εξυπηρέτηση ήταν πάντα φοβερή, και ηλεκτρονικά.

Μια φορά αντιμετώπισα θέμα γιατί δεν μπορούσαν να συνδέσουν την κάρτα επιβράβευσης με το μέιλ, αλλά μετά άλλαξε ο τρόπος επιβράβευσης και δεν ασχολήθηκα ξανά.

Εμένα μου μυρίζει κανόνι πάντως, μακάρι να διαψευτω

Edit: δεν υπάρχουν στο skroutz αλλά στο linked in έχουν αγγελία που ψάχνουν κόσμο. Επίσης υπάρχει είδηση χτεσινή σχετικά με την εταιρεία.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα ακύρωση από τις 28 και ακόμα τιποτα για επιστροφή. Φαίνεται ότι πάει για κανόνι, ευτυχώς είχα πληρώσει με paypal και άμεσα μου εγκρίθηκε η επιστροφή. Υποψιάζομαι κάτι ξέρουν από paypal.

  • Confused 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την έχει αγοράσει η jd sports uk οπότε για κανόνι ούτε λόγος. Μάλλον έπεσες στη μεταφορά συστημάτων, αφού πήρες την επιστροφή κοίτα αλλού!

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από την εξαγορά που γράφτηκε είναι δυνατόν brand με φυσικά καταστήματα ανά την Ελλάδα να ρίξει κανόνι έτσι απλά; Δεν μιλάμε για το Χ σκρουτζομαγαζο που έχει μια αποθήκη όλη και όλη και δηλωμένη δνση στο σπιτι του αλλά είναι σαν να ρίξει κανόνι πχ ο Κωτσος στα ηλεκτρικά, δεν είναι το ίδιο. Γιατί και εγώ είμαι στην 8η μέρα από την παραγγελία αλλά λέω να δώσω ακόμη λίγες μέρες περιθώριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 minutes ago, thessalos_ said:

Πέρα από την εξαγορά που γράφτηκε είναι δυνατόν brand με φυσικά καταστήματα ανά την Ελλάδα να ρίξει κανόνι έτσι απλά; Δεν μιλάμε για το Χ σκρουτζομαγαζο που έχει μια αποθήκη όλη και όλη και δηλωμένη δνση στο σπιτι του αλλά είναι σαν να ρίξει κανόνι πχ ο Κωτσος στα ηλεκτρικά, δεν είναι το ίδιο. Γιατί και εγώ είμαι στην 8η μέρα από την παραγγελία αλλά λέω να δώσω ακόμη λίγες μέρες περιθώριο.

Γιατί, θα ντραπούν; Pizza Hut και Sprinter είναι δυο παραδείγματα που είχαν φυσικά καταστήματα και βάρεσαν κανόνι μεσα σε μισή μέρα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχουν ανοιξει μολις καινουργιο καταστημα στην πολη μου....παω να εξυπηρετηθω και αδυνατουν!!!!!

με παραπεμπουν σε Ιντερνετικη συναλλαγη!!!

Τους ζηταω να προβουν οι ιδιοι απο το φυσικο χωρο του καταστηματος να προβουν στην παραγγελια εκ μερους μου.....αδυνατουν!!!!!

Προχωρω απο τις 26,2 σε συναλλαγη χρεωνομαι 44 ευρωπουλα και βαζω την παραγγελια ως ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ τρεχω μαραθωνιο εκτος ελλαδας στις 10.3 και χρειαζομαι το προιον το συντομοτερο.....

6/3/24......ακομη δεν εχω λαβει προιον ακομη δεν εχω λαβει ειδοποιηση οτι εσταλλει...σε δυο μερες ταξιδευω Ισπανια και τα σορτσακια που θα φορουσα δεν εχουν ξεκινησει καν.,... Κανεις δε ξερει τιποτα το τηλεφωνικο κεντρο δεν λειτουργει στο φυσικο καταστημα  μου λενε εχει πεσει το συστημα μερες ιντερνετικα και στα ε-μαιλ δεν εχω λαβει καν απαντηση!!!!

 

Δεν υπαρχει χειροτερη συναλλαγη και χειροτερη εντυπωση που εχω αποκομμισει ποτε στην Καταναλωτικη μου πορεια και ζωη απο την συγκεκριμενη !!!! τους βαζω κατω απο το 0/10 αν υπηρχε πινακας βαθμολογησης και θα το κανω οπου μπορω και μου δωθει η δυνατοτητα μολις επιστρεψω απο τον Μαραθωνιο!!!!!!!! 

Μακρια απο την COSMOS sports!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με αυτά που διαβάζω άρχισα να αγχώνομαι. Παρέλαβα παραγγελία 3 παπούτσια κανονικά στην ώρα τους (πληρωμή με αντικαταβολή), και το ένα το έστειλα πίσω για επιστροφή χρημάτων την ίδια μέρα. Το δέμα έχει παραληφθεί από χθες αλλά καμία ενημέρωση από αυτούς - ένα e-mail ότι το λάβαμε κλπ κλπ. 

And the plot thickens... έστειλα μήνυμα στο Messenger και μου απάντησαν μετά από λίγη ώρα πως αντιμετωπίζουν ένα προσωρινό τεχνικό πρόβλημα (εδώ και 3 μέρες????) και ευχαριστούμε για τον χρόνο μου. Ούτε καν δηλαδή να ρωτήσει τι και πως.

Επεξ/σία από kax54638
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ στην ίδια φάση. Ήταν να παραλάβω μέχρι τη Δευτέρα πράγματα που χρειαζόμουν οπωσδήποτε την Πέμπτη. Καμία ενημέρωση. 
Το μόνο, λίγο παρήγορο, είναι πως απαντούν σε messenger και IG.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις να ασχοληθω με το θεμα (δηλαδη δεν τους ενοχλησα εγω) μου τηλεφωνισαν σημερα μονοι τους και μου ειπαν οτι η αποστολη της παραγγελιας θα γινει μολις επανελθει το συστημα τους (χωρις να μπορουν να κανουν εκτιμηση για το ποτε) και επισης ειπαν οτι θα μου δωσουν και κουπονι εκπτωσης.... Εχω προπληρωσει με καρτα για παραγγελια χαμηλου κοστους την οποια και δεν βιαζομαι να την λαβω.... Θα δουμε τελικα τι θα γινει...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρασα την προηγούμενη Πέμπτη από κατάστημά τους για να παραλάβω παραγγελία.

Μου είχε κάνει εντύπωση ότι αυτή τη φορά με πήραν τηλέφωνο για να παραλάβω ενώ τις προηγούμενες φορές μου έστελναν μήνυμα στο viber.

Οι υπάλληλοι μου είπαν ότι έχει δεχθεί κακόβουλη επίθεση η εταιρεία και όλο το ηλεκτρονικό κατάστημα δε λειτουργεί. Εδώ και  μια βδομάδα που το παρακολουθώ δεν έχει επανέλθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους.

Όπως κάποιοι γνωρίζουν, από το βράδυ της περασμένης Πέμπτης 29/02 όλα τα sites του ομίλου που έχει κάτω από την ομπρέλα του καταστήματα αθλητικών ειδών όπως αυτά του θέματος, είναι offline, με το παρακάτω μήνυμα:

Coming soon - We're working hard to give you the best experience!

Υπενθυμίζω ότι για μέρες έτρεχε καμπάνια με προσφορές "Mega Bazaar Online Only" όπως αυτή.

- Αρχικά ξεκίνησαν τα προβλήματα (τουλάχιστον σε μένα προσωπικά) όσο το Cosmossport.gr ήταν online ακόμα, αλλά δεν μπορούσα να κάνω track την παραγγελία που είχα καταχωρήσει την αμέσως προηγούμενη μέρα (28/02).

image.png.d5e3bcd99fc22fb276b44a6cf215c7c4.png

- Έστειλα μέσω messenger σχετική ερώτηση και μου απάντησαν 

Quote

Απο την στιγμή που έχεις λάβει email επιβεβαίωσης η παραγγελία έχει καταχωρηθεί. Ωστόσο επειδή αντιμετωπίζουμε τεχνικά ζητηματα δεν μπορούμε να ελέγξουμε οποιαδηποτε παραγγελία. Μόλις επανέλθει το σύστημα μας θα σε ενημερώσουμε!

- Στην πορεία έπεσαν τα websites / e-shops και έβγαζαν μηνύματα που παρέπεμπαν σε maintenance mode λόγω προβλήματος ή / και αναβάθμισης

- Τη Δευτέρα έστειλα ξανά μήνυμα εκφράζοντας την ανησυχία και για το status της παραγγελίας μου. Η απάντηση που έλαβα ήταν αυτή:

Quote

Γεια σου Ioannis, είμαι η Nancy από την ομάδα του Cosmos Sport!
Λόγω του τεχνικού προβλήματος που αντιμετωπίζουμε, οι διαδικασίες και οι παραγγελίες έχουν υποστεί καθυστέρηση. Οι παραγγελίες ισχύουν κανονικά. Σε  κάθε περίπτωση μόλις δρομολογηθεί η παραγγελία σου θα λάβεις SMS ώστε να είσαι ενήμερος για την πορεία της.

- Άνθρωποι που είχαν ήδη λάβει νωρίτερα SMS (π.χ. την περασμένη Τρίτη - πριν το πρόβλημα) έχουν λάβει κανονικά τις παραγγελίες τους.

- Για μας που είμαστε σε αναμονή δεν έχουν κάποια νεότερη ενημέρωση, και μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση από την εταιρία στα social. Ήδη υπάρχουν πολλά σχετικά σχόλια στο FB από πελάτες με παραγγελίες σε εκκρεμότητα.

Άνοιξα το topic για να δούμε και να συζητήσουμε όσοι έχουμε παραγγελίες σε εκκρεμότητα τι θα ήταν καλό να κάνουμε και πώς να κινηθούμε.

p.s. Δεν ξέρω αν έχει κάποια σημασία αλλά ισχύει και αυτό: "JD Sports: Πτώχευση για τη θυγατρική εταιρεία της στην Ολλανδία – Εχει εξαγοράσει την Cosmos Sports"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε κάλεσαν μετά από 10 μέρες...σήμερα το απόγευμα μου είπαν ότι η αποστολή της πληρωμένες παραγγελίας από τις 26/2 θα αποσταλεί όταν και εφόσον μπορέσει το σύστημα. 

Δεν ζήτησαν ούτε συγνώμη ούτε έδειξαν κάποια συμπεριφορά αποκατάστασης της ηθικής ζημιάς.

Ζήτησα επιτόπου για πολλοστή φορά την επιστροφή χρημάτων refund εξηγώντας τους ότι έχω απευθυνθεί ήδη σε άλλη εταιρεία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσες μέρες offline δε δικαιολογείται με ένα ..

Αναφορά σε κείμενο

Coming soon - We're working hard to give you the best experience!

 

Περίεργα πράγματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, marioskr said:

Τόσες μέρες offline δε δικαιολογείται με ένα ..

 

Περίεργα πράγματα

Ακριβώς αυτό. Κάτι χοντρό πρέπει να έχει γίνει. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχει να κάνει μόνο με τα e-shops / websites και κάποιο πρόβλημα σε αυτά, στις βάσεις τους, κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...