Προς το περιεχόμενο

Άγχος Σχολειου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας.Είμαι ένας μαθητης της Α λυκείου.Από μικρός είχα ιδιαίτερη "αγάπη" προς το σχολείο όντως μοναχοπαίδι το έβλεπα σαν κάτι το οποίο μου έδινε την ευκαιρία να κοινωνικοποιηθω και να γνωρισω νέα άτομα.Οσο περναγανε τα χρόνια το άγχος επιδεινώθηκε σε ακραίο βαθμο.Μοναδικός στόχος ένας βαθμό ένα νουμερο.Το γυμνάσιο το έβγαλα με 19 κ 9/15 αλλά το πραγματικά νόημα δεν είναι αυτο.Σήμερα γραφαμε διαγώνισμα στο μάθημα της χημείας.Είχα διαβάσει ΑΠΕΙΡΑ πολύ τα ήξερα όλα και από τ άγχος μου ενώ είχα γράψει τα σωστά κ δίπλα κάτι αλλά λάθος,όταν κατάλαβα πως ήταν λάθος ήθελα να τ σβήσω κ έσβησα από τ άγχος τα σωστά.Μου έχει στερήσει πολλά πράγματα.Ξεχνάω πράγματα στα γραπτά και δεν μπορώ να ανταποδώσω όπως θέλω ενώ τα ξέρω.Για όσους πουν ότι δεν διαβάζω αρκετά έβγαλα 19.2 στο Α τετράμηνο.Δεν ξέρω τ να κάνω μ έχει δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα βγάζω σπυρια,εμετοί κ πολλά αλλά.Θα ήθελα την γνώμη σας αλλά και τι θα μπορούσα να κανω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Mk20082 είπε