Προς το περιεχόμενο

Επένδυση στη βρετανική Breath Battery ανακοίνωσε η Volvo


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Στόχος η αξιοποίηση της τεχνολογίας που αναπτύσσει η βρετανική startup για την έως και 30% ταχύτερη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων της σουηδικής πολυεθνικής.

Η Volvo προχώρησε σε επένδυση στη Breathe Battery Technologies και πρόκειται να ενσωματώσει το λογισμικό διαχείρισης μπαταριών που αναπτύσσει η βρετανική startup, με στόχο τον περιορισμό του χρόνου που θα απαιτείται για τη φόρτιση της νέας γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων της σουηδικής εταιρίας κατά 30%, σύμφωνα με την ανακοίνωση στην οποία προχώρησαν από κοινού οι δύο εταιρίες.

Δεν δόθηκε στη δημοσιότητα το ακριβές ύψος της επένδυσης, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω του Volvo Cars Tech Fund, δηλαδή του επενδυτικού βραχίονα της σουηδικής πολυεθνικής.

Η τεχνολογία που αναπτύσσει η Breathe αναμένεται να είναι διαθέσιμη στα νέα ηλεκτρικά οχήματα της Volvo, μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια.

"Ουσιαστικά, το ζήτημα είναι να βελτιωθεί ένα σημείο που δυσκολεύει τους πελάτες", δήλωσε στο Reuters η Ανν-Σοφί Έκμπεργκ, επικεφαλής του Volvo Cars Tech Fund. Η επένδυση στη Breathe διασφαλίζει ότι "εξασφαλίζουμε προτεραιότητα, πληροφορίες και επίσης καλή συνεργασία...ώστε να ενσωματώσουμε πρώτοι τις νέες τεχνολογίες", ανέφερε η Έκμπεργκ.

Μια βασική πρόκληση για τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι πως, παρότι οι ταχυφορτιστές έχουν τη δυνατότητα να διοχετεύουν γρηγορότερα ενέργεια στα ηλεκτρικά οχήματα, το λογισμικό αυτών των αυτοκινήτων συχνά περιορίζει την απορροφούμενη ενέργεια, προκειμένου να αποτρέψει την υπερθέρμανση ή την πρόκληση κάποιας βλάβης στη μπαταρία.

Ο Ίαν Κάμπελ, διευθύνων σύμβουλος της Breathe, δήλωσε ότι το λογισμικό φόρτισης που αναπτύσσει η εταιρία, με τη χρήση αλγορίθμου, επιτρέπει το σχηματισμό καλύτερης εικόνας ως προς την υγεία των επιμέρους κυψελών της συστοιχίας των μπαταριών, οπότε το όχημα αποκτά τη δυνατότητα να φορτίζεται στο μέγιστο βαθμό, ενώ παράλληλα να παραμένει ασφαλές, χωρίς να αλλοιώνεται η χημική σύσταση της μπαταρίας.

"Αυτή είναι η κορυφή του παγόβουνου προκειμένου να ξεκλειδώσει μια φοβερά μεγάλη αλλαγή στις μπαταρίες, καθώς με την πάροδο του χρόνου καθορίζεται η συμπεριφορά τους περισσότερο από το λογισμικό", ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κάμπελ.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Toper Harley said:

Αυξήστε την αυτονομία στα 1000+ πραγματικά Χλμ και μετά ο χρόνος φόρτισης θα είναι κάτι που δεν θα μας νοιάζει και τόσο...!!!!

Αυτό δεν πρόκειται να γίνει σύντομα και ούτε θα είναι οικονομικό.

Το πιο πιθανό σενάριο είναι να φορτίζεις σε 15 λεπτά σε ταχυφορτιστές, όταν χρειαστεί, δηλαδή σε κάνα ταξίδι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά καλά,  στην Γερμανία είδη κάνουν μηνύσεις οι Γερμανοί στης αυτοκινητοβιομηχανίες και κερδίζουν για τα δήθεν εικονικά χιλιόμετρα!!! Και ειδικά το χειμώνα που απλά μερικά ούτε να ξεκινήσουν δεν μπορούν!!! Κατά τα άλλα όλα καλά στην υποτιθέμενη πράσινη κίνηση!!! Γελάνε και οι πέτρες,  πριν λίγο καιρό γνωστός μου με τεσλα ξεκίνησαν 4 άτομα το χειμώνα να κάνουν ένα ταξίδι 200 ΚΜ και στα πρώτα 100 guess what άδειασε η μπαταρία ήθελε να  φορτίσει 😅😅😅 απλά κατάντια 

  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Toper Harley said:

Αυξήστε την αυτονομία στα 1000+ πραγματικά Χλμ και μετά ο χρόνος φόρτισης θα είναι κάτι που δεν θα μας νοιάζει και τόσο...!!!!

Αν γίνει κάτι τέτοιο με σημερινά δεδομένα το κόστος θα είναι όσο δύο lambo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανησυχία για την αξιοπιστία των ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία, καθώς καταγγέλλονται προβλήματα με την αυτονομία και τη λειτουργία των μπαταριών τους. Συνεχίζεται η συζήτηση για τη βιωσιμότητα των πράσινων τεχνολογιών στον τομέα των μεταφορών.

Regards: goku tu

 
 
  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας ρεαλιστικός προβληματισμός για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι ότι η τεχνολογία βρίσκεται σε φάση εξέλιξης και σε 2-3 χρόνια το όχημα διαθέτει παρωχημένη τεχνολογια με ότι συνεπάγεται αυτο. Και δεν μιλάμε για τίποτα καλύτερες οθονες αλλά για σημαντικά χαρακτηριστικά, τύπου χωρητικότητα μπαταρίας, ταχυτητα φόρτισης κτλ. Η όποια αξία ενός αυτοκινήτου εξαυλώνεται γοργά.

10 hours ago, Toper Harley said:

Αυξήστε την αυτονομία στα 1000+ πραγματικά Χλμ και μετά ο χρόνος φόρτισης θα είναι κάτι που δεν θα μας νοιάζει και τόσο...!!!!

Αναλογα την χρήση. Αν το 90% της χρήσης ενός αυτοκινήτου είναι διαδρομές μαξ 200 χιλιομέτρων το να κουβαλας μαζι μπαταρίες 1000χλμ δεν ακούγεται και πολύ πρακτικό. Χρειάζεται και μια μεταστροφή στο μεντάλιτι για την μετάβαση στο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Το αν αυτή θα γίνει από τις τρέχουσες γενιές κι αν είναι καλύτερο ή χειρότερο είναι ζήτημα μεγάλης συζητησης, όμως το περιβαλλον και η ποιοτητα ζωής απαιτει ανανεωσιμη ηλεκτρικη μεταβαση χωρίς πολλές κουβέντες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αδιάφορη ειδηση για μια Volvo κινεζικής ιδιοκτησίας με αυτοκίνητα που υπογράφεις σύμβαση με το συνεργείο με την αγορά τους. Έχουν χάσει προ πολλού τον δρόμο τους και απόδειξη αποτελεί η πορεία της polestar που πάει για κλείσιμο.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 hours ago, Just_travel_everywhere said:

Καλά καλά,  στην Γερμανία είδη κάνουν μηνύσεις οι Γερμανοί στης αυτοκινητοβιομηχανίες και κερδίζουν για τα δήθεν εικονικά χιλιόμετρα!!! Και ειδικά το χειμώνα που απλά μερικά ούτε να ξεκινήσουν δεν μπορούν!!! Κατά τα άλλα όλα καλά στην υποτιθέμενη πράσινη κίνηση!!! Γελάνε και οι πέτρες,  πριν λίγο καιρό γνωστός μου με τεσλα ξεκίνησαν 4 άτομα το χειμώνα να κάνουν ένα ταξίδι 200 ΚΜ και στα πρώτα 100 guess what άδειασε η μπαταρία ήθελε να  φορτίσει 😅😅😅 απλά κατάντια 

Ο γνωστος σου απο την Νιγηρια ειναι;

14 hours ago, emma32 said:

Ανησυχία για την αξιοπιστία των ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία, καθώς καταγγέλλονται προβλήματα με την αυτονομία και τη λειτουργία των μπαταριών τους. Συνεχίζεται η συζήτηση για τη βιωσιμότητα των πράσινων τεχνολογιών στον τομέα των μεταφορών.

Φαινεται θα στελνουν μονο τα προβληματικα στην Γερμανια αφου εδω και σε αλλες χωρες δεν υπαρχει τετοιο θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...