Προς το περιεχόμενο

Ford Fiesta Vs Renault Clio


Petrotos3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανάμεσα σε αυτά τα δύο μεταχειρισμένα μοντέλα ποιο θα επιλέγατε και με τι κινητήρα? Μένω σε νησί οπότε κάνω λίγα χιλιόμετρα αλλά σε βάθος διετίας αναμένεται να γυρίσω σε επαρχία.. Σκέφτομαι πολύ το ντίζελ αλλά με φοβίζει..

Ευχαριστώ πολύ!

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

προσωπικά ...κανένα απο τα δύο ,γενικά ford -renault η χαρά του μάστορα στην τσέπη ,ειδικά σε μετ/να φύγε μακρυά ...(εχω γνωστούς που ακόμα κλαίνε τα κερατιάτικα που εδιναν σε συνεργεία -ακριβά αντ/κά ακριβό service -δύσκολη μεταπώληση ) πήγαν σε kia και hyundai και πήραν διαζύγιο με τα συνεργεία ..μονο πλέον για τα τυπικά ,για λάδια -φρένα κλπ (και φυσικά επιλογή με καδένα και ΟΧΙ με ιμάντα χρονισμού ...)

Spoiler
Spoiler

 

 

Επεξ/σία από kostis444t
  • Like 3
  • Confused 7
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Petrotos3 είπε

Ανάμεσα σε αυτά τα δύο μεταχειρισμένα μοντέλα ποιο θα επιλέγατε και με τι κινητήρα? Μένω σε νησί οπότε κάνω λίγα χιλιόμετρα αλλά σε βάθος διετίας αναμένεται να γυρίσω σε επαρχία.. Σκέφτομαι πολύ το ντίζελ αλλά με φοβίζει..

Ευχαριστώ πολύ!

Το μοτέρ diesel του clio είναι αξιόπιστο.

Αλλά αυτό το μοντέλο έχει κυκλοφορήσει πολύ σε leasing οπότε θέλει και καλό ψάξιμο. 

Τώρα βέβαια οι μικρές αποστάσεις δε είναι ότι καλύτερο για diesel αλλά αλλάξει το πλάνο και κανείς >15000 /ετησίως δες το και να κινείται και εκτός .

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@kostis444t Δεν μπορείς να βάζεις όλα τα μοντέλα μιας μάρκας στο ίδιο τσουβάλι... και στα Mercedes a140 - a160 δεν υπάρχει λαμπάκι που να μην ανάβει! Είναι χάλια και μη αξιόπιστα τα Mercedes;;  προσοχή στη χρήση,χιλιόμετρα και σέρβις... έχω πάρει μεταχειρισμένο και Renault και ford.. το πρώτο με είχε αφήσει μια φορά από δυναμό, και το δευτερο το έχω ακόμη με 207.000χλμ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα! Για συνεργείο κάνω 70χμλ όμως, δεν το πάω όπου είναι ποιο κοντά η ποιο οικονομικό 

Επεξ/σία από madnifestah
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, kostis444t said:

προσωπικά ...κανένα απο τα δύο ,γενικά ford -renault η χαρά του μάστορα στην τσέπη ,ειδικά σε μετ/να φύγε μακρυά ...(εχω γνωστούς που ακόμα κλαίνε τα κερατιάτικα που εδιναν σε συνεργεία -ακριβά αντ/κά ακριβό service -δύσκολη μεταπώληση ) πήγαν σε kia και hyundai και πήραν διαζύγιο με τα συνεργεία ..μονο πλέον για τα τυπικά ,για λάδια -φρένα κλπ (και φυσικά επιλογή με καδένα και ΟΧΙ με ιμάντα χρονισμού ...)

  Reveal hidden contents
  Reveal hidden contents

 

 

δεν ξερω γιατι το λες αυτο
συνάδελφος εχει clio του 2019 1200cc 118hp έχει κάνει 170,000 χιλομετρα σχεδόν τπτ περα απο οτι αναγραφει το βιβλιο δεν εχει αλλαξει και πλεον το δινει λογο πλαιοτητας, το ιδιο και ενα ford fiesta ecobost με 101 αλογα  2018 του κουμπάρου αθάνατο εχει κανει 165 και χιλιάδες χιλομετρα χωρις να βγαλει κατι και ηδη εχει παραγγειλει tesla model 3 και απλα περιμένει να έρθει και να δώσει το fiesta στην μαντρα

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον 1.2 με τα 120 άλογα του Clio IV έχουν πολλοί πρόβλημα με κατανάλωση λαδιού. Σε ομάδες FB αυτά εξωτερικό και κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι θα έκαναν συλλογικες αγωγές. Για τον ecoboost, τον είχα σε Focus τον 1.0 με τα 125 άλογα, πολλές ζημιές από κακό σχεδιασμό - υλοποίηση της Ford. Αυτούς τους τρέξανε στην Αγγλία και αναγκάστηκαν να αλλάζουν δωρεάν ότι μοτέρ εσκαγε. Αυτό τουλάχιστον στην πρώτη του γενιά ( 2012 - 2015 ), νομίζω στα επόμενα μαζέψανε τις σοβαρές αστοχίες, εδώ το έδιναν και με 8 χρόνια εγγύηση το συγκεκριμένο μοτέρ.

Ο diesel της Renault είναι ο γνωστός που φοράει ο μίσος πλανήτης ( Nissan, Mercedes και άλλοι), θεωρείται πολύ καλό μοτέρ και χωρίς προβλήματα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικα θα πηγαινα σε clio, το 1000αρι που βγαινει με αεριο απο το εργοστασιο

θελει παρα μα παρα πολυ προσοχη στην επιλογη μεταχειρισμενου. βεβαια αυτο εννοειται σε οτι αμαξι και αν επιλεξεις να παρεις μεταχειρισμενο, οχι μονο στο clio

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/3/2024 στις 2:45 ΜΜ, kostis444t είπε

προσωπικά ...κανένα απο τα δύο ,γενικά ford -renault η χαρά του μάστορα στην τσέπη ,ειδικά σε μετ/να φύγε μακρυά ...(εχω γνωστούς που ακόμα κλαίνε τα κερατιάτικα που εδιναν σε συνεργεία -ακριβά αντ/κά ακριβό service -δύσκολη μεταπώληση ) πήγαν σε kia και hyundai και πήραν διαζύγιο με τα συνεργεία ..μονο πλέον για τα τυπικά ,για λάδια -φρένα κλπ (και φυσικά επιλογή με καδένα και ΟΧΙ με ιμάντα χρονισμού ...)

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

Είπαμε να τσουβαλιάζουμε και να λέμε και καμμία κοτσάνα για να δείξουμε το χούι μας,αλλά εσυ το τερμάτισες🤣

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Είπαμε να τσουβαλιάζουμε και να λέμε και καμμία κοτσάνα για να δείξουμε το χούι μας,αλλά εσυ το τερμάτισες🤣

οτι πείς...οταν θα κάνει αλλαγή ιμάντα σε πχ fiesta και θα πρέπει να κατέβει το μοτέρ ,οπως κ στα γαλλικά ????? και θα πληρώσει  600 ευρω minium τα ξαναλέμε ...αμα εισαι ασχετος με ford και ειδικά σε γαλλικά ...καλύτερα ΜΗΝ γράφεις ...εκτίθεσαι ,οσο για τα γαλλικά τουλάχιστον 10ετίας κλαίνε με μαύρο δάκρυ στα συνεργεία ...καλα το πλέον γελοίο κ σύνηθες ειναι που χαλάει η ασφαλειοθήκη standard και σε αφήνει στη μέση του πουθενά κ μετά ψάχνεσαι γιατί κ πως ...(και η αντιπροσωπεία εχει καταργήσει τον κωδικό αυτον σε καινούργιο  κ ψάχνεσαι σε τρακαρισμένα η αποσυρμένα ειναι αργά μετα, ενα απλο ψαξιμο  σε forum  γαλλικών στο f/k κ θα βρείς τα πάντα σε ζημιές μέχρι κ φωτιά μερικοί θέλουν να τα βάλουν απο απόγνωση...),nissan primera 1600 1999μοντελο  με  450.000 χλμ  του κουνιάδου μου ,ουτε μια φορα ΔΕΝ εμεινε στο δρόμο ,ουτε απο ηλεκτρικά ουτε απο μοτέρ κλπ κ μέχρι σήμερα εχει την ΙΔΙΑ ΚΑΔΕΝΑ που ειχε απο το εργοστάσιο  ,ο πατέρας του εχει το megane 1600 12ετίας ...εκεί να δείς κλάμα αμέτρητο...τις μισές φορές σε ταξίδια κανει tour  με την οδική φορτωμένο επάνω κ μιλάμε για ατομο που το προσέχει παρα πολυ κ το ειχε αγοράσει καινούργιο με μόλις 90.000χλμ σήμερα ,δεν προτείνω ομως nissan γιατι κ αυτα βγαζουν μεγαλα κ ακριβά προβλήματα αφ οτου αγοράστηκε απο την renault ....οπότε μακρυά ,προτείνω ομως με το χέρι στη φωτιά kia η hyundai 

Επεξ/σία από kostis444t
  • Confused 3
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, kostis444t είπε

οτι πείς...οταν θα κάνει αλλαγή ιμάντα σε πχ fiesta και θα πρέπει να κατέβει το μοτέρ ,οπως κ στα γαλλικά ????? και θα πληρώσει  600 ευρω minium τα ξαναλέμε ...αμα εισαι ασχετος με ford και ειδικά σε γαλλικά ...καλύτερα ΜΗΝ γράφεις ...εκτίθεσαι ,οσο για τα γαλλικά τουλάχιστον 10ετίας κλαίνε με μαύρο δάκρυ στα συνεργεία ...καλα το πλέον γελοίο κ σύνηθες ειναι που χαλάει η ασφαλειοθήκη standard και σε αφήνει στη μέση του πουθενά κ μετά ψάχνεσαι γιατί κ πως ...(και η αντιπροσωπεία εχει καταργήσει τον κωδικό αυτον σε καινούργιο  κ ψάχνεσαι σε τρακαρισμένα η αποσυρμένα ειναι αργά μετα, ενα απλο ψαξιμο  σε forum  γαλλικών στο f/k κ θα βρείς τα πάντα σε ζημιές μέχρι κ φωτιά μερικοί θέλουν να τα βάλουν απο απόγνωση...),nissan primera 1600 1999μοντελο  με  450.000 χλμ  του κουνιάδου μου ,ουτε μια φορα ΔΕΝ εμεινε στο δρόμο ,ουτε απο ηλεκτρικά ουτε απο μοτέρ κλπ κ μέχρι σήμερα εχει την ΙΔΙΑ ΚΑΔΕΝΑ που ειχε απο το εργοστάσιο  ,ο πατέρας του εχει το megane 1600 12ετίας ...εκεί να δείς κλάμα αμέτρητο...τις μισές φορές σε ταξίδια κανει tour  με την οδική φορτωμένο επάνω κ μιλάμε για ατομο που το προσέχει παρα πολυ κ το ειχε αγοράσει καινούργιο με μόλις 90.000χλμ σήμερα ,δεν προτείνω ομως nissan γιατι κ αυτα βγαζουν μεγαλα κ ακριβά προβλήματα αφ οτου αγοράστηκε απο την renault ....οπότε μακρυά ,προτείνω ομως με το χέρι στη φωτιά kia η hyundai 

Είπαμε να τσουβαλιάζουμε και να λέμε καμμία κοτσάνα για να δείξουμε το χούι μας,με τα ασιατικα,αλλά εσυ πάλι το τερμάτισες.Και ξαναδιάβασε την ανοησία που έγραψες σχετικά με τον ιμάντα.Εγω είμαι ο άσχετος και εσυ ο σχετικός με την μπαρούφα που έγραψες😁

Εβαλες σε ένα τσουβάλι ΟΛΑ τα γαλλικά,Renault,Citroen,Peugeot και τα Ford που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία 20 χρόνια,μερικές εκατοντάδες ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ μοντέλα,με διάφορους κινητήρες και εκδόσεις και τα έβγαλες ΟΛΑ σκάρτα.Αντιθετως φυσικά ΟΛΑ τα Kia/Hyundai έχουν παρει διαζύγιο με τα συνεργεία.Τότε γιατί υπάρχουν τόσα πολλά;;;; Πόσο αρρωστημένη εμμονή έχουν κάποιοι με τα ασιατικά.Μιλάμε λες και ανήκουν σε αίρεση.Απλά έμαθαν μια καραμέλα από παιδάκια και την μασάνε συνέχεια.

Γαλλικο αμάξι δεν είχα ποτέ αλλά ούτε και πρόκειται να αγοράσω.Μόνο γερμανικά και ιαπωνικά.

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, jmmys είπε

Είπαμε να τσουβαλιάζουμε και να λέμε καμμία κοτσάνα για να δείξουμε το χούι μας,με τα ασιατικα,αλλά εσυ πάλι το τερμάτισες.

Εβαλες σε ένα τσουβάλι ΟΛΑ τα γαλλικά και τα Ford που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία 20 χρόνια,μερικές εκατοντάδες ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ μοντέλα,με διάφορους κινητήρες και εκδόσεις και τα έβγαλες ΟΛΑ σκάρτα.Αντιθετως φυσικά ΟΛΑ τα Kia/Hyundai έχουν παρει διαζύγιο με τα συνεργεία.Πόσο ασχετοσύνη.

Γαλλικο αμάξι δεν είχα ποτέ αλλά ούτε και πρόκειται μα αγοράσω.Μόνο γερμανικά και ιαπωνικά.

 

Μην ασχολεισαι ο ανθρωπος δεν ειναι αντικειμενικος

Επειδη ο πατερας του κουνιαδου του πρωτου ξαδερφου της πεθερας του εγκονου της θειας του κυρ μπαπη απο τη γειτονια εχει ενα μεγκαν που βγαζει βλαβες ολα τα γαλλικα ειναι για πεταμα!

  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην προ-προηγουμενη δουλεια, ειχαμε καπου 30-40 αυτοκινητα στολο.

τα περισσοτερα Diesel

ειχαμε 4-5 clio diesel 1.5 και ηταν μακραν τα αυτοκινητα με το καλυτερο πατημα, στριψιμο.

Ο κινητηρας για καποιο λογο εδειχνε παρα πολυ ψοφιος. 

Μεσα ηταν μια μετριοτητα σε θεμα ποιοτητας και εξοπλισμου, αλλα ειχαμε προφανως τις πιο βασικες εκδοσεις, ασπρο με πλαστικα τασια και ταμπουρα πισω...

Ειναι απο τα ιχ που θα επαιρνα, αν και θα προτιμουσα σιγουρα την εκδοση με το εργοστασιακο lpg.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kostis444t είπε

οτι πείς...οταν θα κάνει αλλαγή ιμάντα σε πχ fiesta και θα πρέπει να κατέβει το μοτέρ ,οπως κ στα γαλλικά ????? και θα πληρώσει  600 ευρω minium τα ξαναλέμε ...αμα εισαι ασχετος με ford και ειδικά σε γαλλικά ...καλύτερα ΜΗΝ γράφεις ...εκτίθεσαι ,οσο για τα γαλλικά τουλάχιστον 10ετίας κλαίνε με μαύρο δάκρυ στα συνεργεία ...καλα το πλέον γελοίο κ σύνηθες ειναι που χαλάει η ασφαλειοθήκη standard και σε αφήνει στη μέση του πουθενά κ μετά ψάχνεσαι γιατί κ πως ...(και η αντιπροσωπεία εχει καταργήσει τον κωδικό αυτον σε καινούργιο  κ ψάχνεσαι σε τρακαρισμένα η αποσυρμένα ειναι αργά μετα, ενα απλο ψαξιμο  σε forum  γαλλικών στο f/k κ θα βρείς τα πάντα σε ζημιές μέχρι κ φωτιά μερικοί θέλουν να τα βάλουν απο απόγνωση...),nissan primera 1600 1999μοντελο  με  450.000 χλμ  του κουνιάδου μου ,ουτε μια φορα ΔΕΝ εμεινε στο δρόμο ,ουτε απο ηλεκτρικά ουτε απο μοτέρ κλπ κ μέχρι σήμερα εχει την ΙΔΙΑ ΚΑΔΕΝΑ που ειχε απο το εργοστάσιο  ,ο πατέρας του εχει το megane 1600 12ετίας ...εκεί να δείς κλάμα αμέτρητο...τις μισές φορές σε ταξίδια κανει tour  με την οδική φορτωμένο επάνω κ μιλάμε για ατομο που το προσέχει παρα πολυ κ το ειχε αγοράσει καινούργιο με μόλις 90.000χλμ σήμερα ,δεν προτείνω ομως nissan γιατι κ αυτα βγαζουν μεγαλα κ ακριβά προβλήματα αφ οτου αγοράστηκε απο την renault ....οπότε μακρυά ,προτείνω ομως με το χέρι στη φωτιά kia η hyundai 

Μπορείς να παραθέσεις ένα γαλλικό μοντέλο που για να αλλάξει ο ιμάντας πρέπει να κατέβει το μοτέρ? (ρητορικά ρωτάω - δεν υπάρχει).

Κατά τα άλλα, 3 γαλλικά αυτοκίνητα έχουν περάσει από τα χέρια μου, ένα 306 gti με μισό εκατομύρια χλμ (και ναι δουλεύει ακόμα, απρόσκοπτα), ένα megane II του 2004 μοντέλο με 320K χλμ επάνω του (εκ των οποίων τα 240Κ τα έχει κάνει με υγραέριο - ναι αυτό που αν τα βάλεις στα κορεάτικα που προτείνεις, θα πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι, ή θα είσαι κάθε λίγο και λιγάκι στο συνεργείο για ρύθμισμα/ρεγουλάρισμα και να ψάχνεις που θα βάλεις και την λαδιέρα για να λιπαίνει το μοτέρ).

Υπάρχει και ένα 3ο, ένα RCZ R το οποίο είναι στο στρώσιμο ακόμα, έχοντας κάνει μόλις 185Κ χλμ, θα ενημερώσω όταν φτάσει τα 500Κ (κάτι για το οποίο δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία).

 

Για κάθε πονεμένη ιστορία δική σου, έχω μια success ιστορία δική μου λοιπόν και περιμένω να μου πείς ποιο γαλλικό αμάξι θέλει κατέβασμα μοτέρ για να αλλαχτεί ο ιμάντας χρονισμού.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, mandragoraSCR είπε

Εχεις τετοιο διαμαντι? Συλλεκτικο κομμάτι 

τον THP200 δεν φοραει αυτο?

Όχι φοράει το THP 270 (ή 272 αντίστοιχα όταν μπήκε και στο 308).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...