Προς το περιεχόμενο

"Φαντασίωση" χαρακτηρίζει το σχέδιο σταδιακής απεμπλοκής από το πετρέλαιο ο διευθύνων σύμβουλος της Aramco


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, gordonas είπε

Μα δεν βλέπετε το προφανές. Όλα τα ερευνητικά κέντρα ασχολούνται με μπαταρίες και ΑΠΕ όσο αφορά την ενέργεια. Με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ΚΑΝΕΙΣ. Προδιαγεγραμμένο το μέλλον.

Για την ακρίβεια υπάρχει ακόμα έρευνα σε ΜΕΚ αλλά η τεχνολογία έχει πρακτικά πιάσει ταβάνι, δεν υπάρχει τρόπος να βελτιωθεί χωρίς αύξηση του κόστους ή των παραγόμενων ρύπων. Και τα όποια κέρδη είναι πιο πολύ tradeoffs, με τις περισσότερες εταιρείες να καταφεύγουν σε παρανομίες και lobbying για να φαίνονται νομότυπες.

Spoiler

Και επειδή θα πεταχτεί μια γνωστή π@ρδή του forum, άνθρακες ο θυσαυρός της Mazda.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, gordonas said:

Το υδρογόνο δεν βλέπω πως είναι το μέλλον από την στιγμή που οδηγεί σε κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το σεντονάκι το γραψες, αλλά δεν πρόσεχες στο μάθημα. Το υδρογόνο οδηγεί σε ηλεκτρικό κινητήρα (μέσω κυψέλης)

Επεξ/σία από CoffeeDrink10
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

10 ώρες πριν, CoffeeDrink10 είπε

Το σεντονάκι το γραψες, αλλά δεν πρόσεχες στο μάθημα. Το υδρογόνο οδηγεί σε ηλεκτρικό κινητήρα (μέσω κυψέλης)

Δεν το ήξερα. Ι stand corrected. Τότε είναι μέσα στο παιχνίδι και το υδρογόνο.

Διάβασα ότι υπάρχουν και περιπτώσεις που το υδρογόνο τροφοδοτεί κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά από την στιγμή που μπορούν να δημιουργήσουν και ηλεκτρική ενέργεια μου αρκεί.

Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι όλοι κολλάνε μόνο στο θέμα της ρύπανσης. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει μεγάλα μειονεκτήματα τον θόρυβο, τους κραδασμούς, το σασμάν, την ροπή, το κόστος λειτουργίας. Πως τα ξεπερνάμε αυτά και μιλάμε μόνο για την ρύπανση;

Αν κάποιος οδηγήσει είτε αποκλειστικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είτε υβριδικό σε ηλεκτρική λειτουργία, θα καταλάβει αμέσως ότι είναι το μέλλον και ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης το παρελθόν.  

Επεξ/σία από gordonas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, gordonas said:

 

 

Δεν το ήξερα. Ι stand corrected. Τότε είναι μέσα στο παιχνίδι και το υδρογόνο.

Διάβασα ότι υπάρχουν και περιπτώσεις που το υδρογόνο τροφοδοτεί κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά από την στιγμή που μπορούν να δημιουργήσουν και ηλεκτρική ενέργεια μου αρκεί.

Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι όλοι κολλάνε μόνο στο θέμα της ρύπανσης. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει μεγάλα μειονεκτήματα τον θόρυβο, τους κραδασμούς, το σασμάν, την ροπή, το κόστος λειτουργίας. Πως τα ξεπερνάμε αυτά και μιλάμε μόνο για την ρύπανση;

Αν κάποιος οδηγήσει είτε αποκλειστικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είτε υβριδικό σε ηλεκτρική λειτουργία, θα καταλάβει αμέσως ότι είναι το μέλλον και ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης το παρελθόν.  

Δες Toyota Mirai.

Τα άλλα που λες ισχύουν όλα και μαζί σου, αλλά εχε υπόψιν οτι αν μετατρέπαμε όλα τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ σε καθαρά ηλεκτρικά "σε μία νύχτα", σύμφωνα με το πόσα χιλιόμετρα (στατιστικά) διανύει το μέσο αυτοκίνητο, δεν θα έφτανε η παγκόσμια παραγωγή ρεύματος για να τα φορτίσει. Εγώ πιστεύω στα PHEV.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/3/2024 στις 1:52 ΠΜ, DeanThomas είπε

Ως κάποιος που ασχολείται με την πετρελαϊκή γεωλογία, παραδέχομαι ότι τέτοιοι τύποι με φοβίζουν ΠΑΡΑ πολύ...Αποτελούν το μεγαλύτερο εμπόδιο για τη πρόοδο του είδους μας, βάζοντας το κέρδος μπροστά από οτιδήποτε άλλο.

Μέσα στα επόμενα 50 χρόνια (περίπου), θα πρέπει το παγκόσμιο ενεργειακό ισοζύγιο να έχει αλλάξει, αφήνοντας πίσω και με χαμηλά ποσοστά τους υδρογονάνθρακες και άνθρακες (χρήση μόνο για διαστημικές αποστολές και άλλες ειδικές περιπτώσεις, όχι mainstream). Αλλά άνθρωποι σαν αυτόν ίσως να μην το επιτρέψουν, οδηγώντας τον κόσμο σε τεράστια προβλήματα. 

Τα proven reserves υδρογονανθράκων και βάλε κάτι έξτρα που ισως βγει από τα probable reserves και βελτιώσεις τεχνολογίας και 5-10 μεγάλα κοιτάσματα που ίσως βρεθούν τις επόμενες δεκαετίες, φτάνουν για 60 χρόνια max από σήμερα, με τη σημερινή κατανάλωση...ΔΕΝ θέλεις να βρεθείς στο τέλος χωρίς εναλλακτική. Αν συμβεί αυτό, τότε τα λεφτά δεν θα έχουν σημασία, γιατί θα σταματήσει να υφίσταται η συγχρονη κοινωνία, όπως τη γνωρίζουμε. 

 

Αυτά ακριβώς μας είπε και καθηγητής στο Πολυτεχνείο στο πρώτο μάθημά του 25 χρόνια πριν. Και τώρα τα αποθέματα είναι περισσότερα από τότε σε σημείο που να μην είναι συμφέρουσα η εξόρυξή τους. Έλεος πια με την τρομολαγνεία. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...