Προς το περιεχόμενο

Κατά 4.000$ φθηνότερο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi από το Tesla Model 3, στην Κίνα


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, oldnew είπε

Γιατί σε 10 χρόνια δε θα σε βγάζει 50χλ η μπαταρία και θα θες 10.000 να βάλεις καινούργιες (λεμε τωρα, οταν έρθει η ωρα θα ακούσεις και έξτρα κοστη, αφαίρεση της παλαιάς, εργατικά, πληθωρισμός κλπ. Και φοβάμαι οτι θα είναι όπως η αλλαγή της συνηθισμένης μπαταρίας νορμάλ αυτοκίνητου, όπου η νέα μπαταρία δεν βγάζει ούτε τα μισα χρόνια σε σχέση με την εργοστάσιακη). Το ακριβό τεσλα με τη μεγάλη μπαταρία 650χλ αυτονομία, βγάζει σε κανονικές σύνθηκες με ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ μπαταρία 400χλ. Οι εταιρείες ψεύδονται για το πόσο χλ βγάζουν ή είναι σε αδύνατες συνθήκες στην πραξη. 0 αερας, να πηγαίνεις σε ευθεία χωρίς ανηφόρες με 70χλ και χωρίς αυξομειώση γκαζιού, να μην εχεις αιρ κοντισιον κλπ. Στην πραξη αυτά είναι αδύνατα. Υπολόγισε τώρα πραγματικη αυτονομία σε ηλεκτρικό με αυτονομία 400χλ που συνήθως πουλάνε Ελλάδα. 

Καπου ειδα μια είδηση τελευταία. Μια μικρό ζημιά σε ηλεκτρικό. Χτύπημα στο φτερο στη γωνία. Η ασφαλιστική εταιρεία το έβγαλε μη επισκευασιμο γιατί η εξωτερική ζημιά ηταν μικρή, αλλα απ το χτύπημα πειραχτηκανε οι μπαταρίες... Το κόστος αλλαγής κρίθηκε οτι δεν αξίζει τον κόπο και καλύτερα να πάρει καινούργιο.. Πραγματικη ειδηση και καθόλου απίθανη. Δεν τα σκέφτηκανε καλα αυτά. Μη σου τύχει γιατί από υπέρμαχος των ηλεκτρικών μετατρέπεσαι σε μια μέρα σε αρνητή.. 

Ολες αυτες τις πληροφοριες για το μελλον τις υποθετεις η  εισαι η μανταμ Ζαιρα?

Το μοναδικο αυτοκινητο που ειχε προβλημα με battery degradation , απ ολα τα ηλεκτρικα και υβριδικα που εχουν κυκλοφορησει τα τελευταια 15 χρονια ειναι η πρωτη γενια του nissan leaf. 

Ακομα και κατι toyota prius αρχαια κυκλοφορουν χωρις θεματα αλλα εσυ αποφασισες οτι σε 10 χρονια το Tesla θα παει για πεταμα.

Τα Tesla model 3 που κυκλοφορουν εδω και 5 χρoνια στην Ελλαδα ειναι κι αυτα για πεταμα? Εχουν κι αυτα χαλια αυτονομια?

Αν σου φαινονται φιδια οι ονομαστικες αυτονομιες των ηλεκτρικων, που να μαθεις οτι τα ιδια και χειροτερα ισχυουν για τα συμβατικα αυτοκινητα με τις καταναλωσειες.

  • Like 4
  • Thanks 2
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 ώρα πριν, oldnew είπε

Γιατί σε 10 χρόνια δε θα σε βγάζει 50χλ η μπαταρία

Διάβασε άρθρα για battery degration και μετά κατέθεσε άποψη, γράφεις πράγματα που δεν ισχύουν.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, dikasths είπε

Λογικά θα είναι γεμάτο bloatware

Εκτός ότι θα είναι γεμάτο απο bloatware, με το hyper os θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση σε μπαταρία σε σχέση με το miui? 😂😂😂

Επεξ/σία από WestMan_swiftsport
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Ntinaras said:

Ολες αυτες τις πληροφοριες για το μελλον τις υποθετεις η  εισαι η μανταμ Ζαιρα?

Το μοναδικο αυτοκινητο που ειχε προβλημα με battery degradation , απ ολα τα ηλεκτρικα και υβριδικα που εχουν κυκλοφορησει τα τελευταια 15 χρονια ειναι η πρωτη γενια του nissan leaf. 

Ακομα και κατι toyota prius αρχαια κυκλοφορουν χωρις θεματα αλλα εσυ αποφασισες οτι σε 10 χρονια το Tesla θα παει για πεταμα.

Τα Tesla model 3 που κυκλοφορουν εδω και 5 χρoνια στην Ελλαδα ειναι κι αυτα για πεταμα? Εχουν κι αυτα χαλια αυτονομια?

Αν σου φαινονται φιδια οι ονομαστικες αυτονομιες των ηλεκτρικων, που να μαθεις οτι τα ιδια και χειροτερα ισχυουν για τα συμβατικα αυτοκινητα με τις καταναλωσειες.

Δεν υποθέτω τίποτα. Κατσε διάβασε, ολα υπάρχουν στο ίντερνετ. Συγκρίνεις μηλα αγγούρια. Παίζει κανα ρολο οτι και στα συμβατικά αυτοκίνητα η εργοστάσιακη κατανάλωση δεν είναι η πραγματική? Στα συμβατικά πας και γεμίζεις σε 5 λεπτά. Οταν στα ηλεκτρικά ανακοινώνουν 650 και είναι 400 και θες ώρες να φορτίσεις, εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο? Googlαρε πραγματική κατανάλωση τεσλα και μετα πες μου αν είμαι η μανταμ Ζαιρα. 

Δεν είμαι καν εναντίον των ηλεκτρικών. Αλλά να ξέρουμε τα συν και τα πλην. 

Οι μπαταρίες είναι σαν τα κινητά. Καθε μερα θα βγάζουν και λιγότερο. Μετα 10ετια θες αλλαγή μπαταρίας. Αμα δεν το καναλαβαινεις είσαι εκτός θέματος εντελώς. Τα εχεις μπλεξει εντελώς στο κεφάλι σου. Μιλάμε για ηλεκτρικά και αναφέρεις το toyota prius που είναι υβριδικό. Αμα δεν καταλαβαίνεις οτι δεν εχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμια σχεση με τα προβλήματα που συζητάμε εδω, δεν εχει νόημα παραπέρα συζήτηση. 

Απαντάς για battery degradation που δεν αναφέρθηκα καν εγω. Εγω αναφέρομαι στη φυσική αντικατάσταση της μπαταρίας που θα έρθει σε 10 χρόνια. Ψαξε στο ίντερνετ ποσο είπε η αντιπροσωπεία της τεσλα ότι θέλει για αλλαγή μπαταρίας στα πρώτα τεσλα. Οι κάτοχοι κάνανε μύηση γιατί ήθελε περισσότερο απο καινούργιο. Τα ξέρεις αυτά που γράφω? 

Αν όχι ρώτα τη μαντάμ ζαιρα. 

Ξανα λεω δεν είμαι καν εναντίον αλλα ορισμένοι είστε οτι ναναι. 

Επίσης αναφερθηκα στο ποσό εύκολα είναι να καταστραφουν οι μπαταρίες σε ενα μικρο ατύχημα. Είναι εύθραυστες. Το γνωρίζεις αυτο ή μπα? Μαντάμ ζαιρα και αυτο? 

Ρε ορισμένοι δεν ξέρετε τι σας γίνεται και ειρωνευεστε και από πάνω. Δεν ξανα απαντώ σε σενα. Γραφε μονος σου, βαριέμαι να τσακωνομαι σαν 12χρονο στα φόρουμ. 

https://www.youtube.com/watch?v=26egmUF7Eug

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, oldnew είπε

Δεν υποθέτω τίποτα. Κατσε διάβασε, ολα υπάρχουν στο ίντερνετ. Συγκρίνεις μηλα αγγούρια. Παίζει κανα ρολο οτι και στα συμβατικά αυτοκίνητα η εργοστάσιακη κατανάλωση δεν είναι η πραγματική? Στα συμβατικά πας και γεμίζεις σε 5 λεπτά. Οταν στα ηλεκτρικά ανακοινώνουν 650 και είναι 400 και θες ώρες να φορτίσεις, εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο? Googlαρε πραγματική κατανάλωση τεσλα και μετα πες μου αν είμαι η μανταμ Ζαιρα. 

Δεν είμαι καν εναντίον των ηλεκτρικών. Αλλά να ξέρουμε τα συν και τα πλην. 

Οι μπαταρίες είναι σαν τα κινητά. Καθε μερα θα βγάζουν και λιγότερο. Μετα 10ετια θες αλλαγή μπαταρίας. Αμα δεν το καναλαβαινεις είσαι εκτός θέματος εντελώς. Τα εχεις μπλεξει εντελώς στο κεφάλι σου. Μιλάμε για ηλεκτρικά και αναφέρεις το toyota prius που είναι υβριδικό. Αμα δεν καταλαβαίνεις οτι δεν εχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμια σχεση με τα προβλήματα που συζητάμε εδω, δεν εχει νόημα παραπέρα συζήτηση. 

Απαντάς για battery degradation που δεν αναφέρθηκα καν εγω. Εγω αναφέρομαι στη φυσική αντικατάσταση της μπαταρίας που θα έρθει σε 10 χρόνια. Ψαξε στο ίντερνετ ποσο είπε η αντιπροσωπεία της τεσλα ότι θέλει για αλλαγή μπαταρίας στα πρώτα τεσλα. Οι κάτοχοι κάνανε μύηση γιατί ήθελε περισσότερο απο καινούργιο. Τα ξέρεις αυτά που γράφω? 

Αν όχι ρώτα τη μαντάμ ζαιρα. 

Ξανα λεω δεν είμαι καν εναντίον αλλα ορισμένοι είστε οτι ναναι. 

Επίσης αναφερθηκα στο ποσό εύκολα είναι να καταστραφουν οι μπαταρίες σε ενα μικρο ατύχημα. Είναι εύθραυστες. Το γνωρίζεις αυτο ή μπα? Μαντάμ ζαιρα και αυτο? 

Ρε ορισμένοι δεν ξέρετε τι σας γίνεται και ειρωνευεστε και από πάνω. Δεν ξανα απαντώ σε σενα. Γραφε μονος σου, βαριέμαι να τσακωνομαι σαν 12χρονο στα φόρουμ. 

Στο ιντερνετ που? Στο καθε αρθρο που βγαινει ο καθε καθυστερημενος απο κατω και γραφει ο,τι μαλακια του κατεβει η που ποσταρουν αυτο το κοπυ παστε του "καθηγητη" με τους ποσους τονους μεταλλευματος χρειαζονται για μια μπαταρια?

Οι μπαταριες δεν ειναι σαν τα κινητα, γιατι αν ηταν σαν τα κινητα καθε χρονο θα θελαν πεταμα. Ο μεσος χρηστης κινητου ειναι τοσο τεχνολογικα αναλφαβητος και ξεσκιζει τις μπαταριες με αποτελεσμα σε 2 χρονια να πρεπει να αλλαξει κινητο.

Απ οσα κινητα και λαπτοπ εχουν περασει απο τα χερια μου, κανενα δεν εχει χρειαστει αλλαγη μπαταριας, γιατι πολυ απλα δεν την αφηνω να πεφτει ποτε κατω απο το 20%.

Οποτε οχι απλα 10 χρονια θα μου βγαλει το EV, θα ξεπερασει κι εμενα σε ηλικια.

Εσυ μπορεις να συνεχισεις να πηγαινεις στο βενζιναδικο να γεμιζεις σε 5 λεπτα, εμενα θα φορτιζει τσαμπα οσο κοιμαμαι στον καναπε.

  • Like 1
  • Sad 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.naftemporiki.gr/finance/1290883/ta-provlimata-pou-vgazoun-ta-ilektrika-aftokinita-mesa-sto-drimy-psychos/

 

https://www.ot.gr/2023/09/19/green/ilektrokinisi-aprosita-ta-ilektrika-aytokinita-logo-mpatarion/

Μεγάλη φθορά μπαταρίας σε 4 χρόνια:

https://www.youtube.com/watch?v=9uYyGe_xhIg

Τρακάρισμα με ηλεκτρικό. Το επισκευάζεις ή το πετάς? 

https://www.newsauto.gr/news/trakarisma-me-ilektriko-axizi-na-to-episkevasis-i-to-petas/

 

Και αυτά είναι πρόχειρα λινκ. Δεν είναι τα πραγματικά καλά. Αν βρω χρόνο θα βάλω από φόρουμ τεσλα τι γράφουν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες. Στην αρχή ηταν στο στάδιο του γουαου, και μετα 5-6 χρόνια γίνανε οι χειρότεροι haters. 

Αλλα τι να μας πούνε και και αυτοί που τα αγόρασανε.. Εδω έχουμε τους ειδικούς στο ινσομνια με εμπειρία σε toyota prius. Θα τους τα είπε η μαντάμ ζαιρα και σε αυτούς. 

Και επαναλαμβάνω, δεν είμαι καν κατά. Απλα είναι πολύ νωρίς. Υπάρχουν πράγματικοτατα προβλήματα και αν δεν τα γνωρίζεις θα γίνεις ο χειρότερος hater. 

 

Επίσης και σημαντικότερο όλων, καπου ειχα δει ενα γκάλοπ κατόχων ηλεκτρικου (οχι υβριδικων, μη μπερδεύομαστε), πάνω απο 5 χρόνια, που τώρα δεν το βρίσκω. Το 70% έβγαινε ότι δεν θα ξανα αγόραζε ηλεκτρικό. 

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν επικρατήσουν τελικά τα ηλεκτρικα και δεν υπάρχουν θερμικά, ο μέσος Έλληνας θα αλλάζει αυτοκίνητο κάθε 100 χρόνια, απο τον παππού στον γιό και μετά στον εγγονό θα πηγαίνει 😂

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο σίγουρο ότι η Xiaomi έχει σκοπό στην αγορά της Κίνας έχει σκοπό να του κλείσει το σπίτι του Elon και το Megafactory της Σαγκάης να δουλεύει για εξαγωγή κυρίως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, CyanBlue said:

Ερώτημα: Θα αγόραζες το "πρώτο ηλεκτρικό όχημα" ανεξαρτήτως κατασκευαστή?

Ρωτάς τον έλληνα με το βασικό των 780€ μεικτά ; ή τον 4ωρης με 400€ ;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με προβληματίζει πολύ όταν διαβάζω ανακοινώσεις ''πουλάμε με ζημιά'' ειδικά όταν πρόκειται για αμάξι.

Με ποιό τρόπο θα έχει έσοδα ? Να πουλάς μια κονσόλα παιχνιδιών που ακούμε συχνά να το καταλάβω σε ένα βαθμό πως θα βγάλεις τα σπασμένα απο τις συνδρομές και τα παιχνίδια , τα dlc , in-game purchases , περιφερειακά κλπ κλπ Στο αμάξι η xiaomi πως θα βγάλει τα σπασμένα ? Ή μήπως βασίζεται στο να πουλήσει , να εδραιωθεί και στη συνέχεια να αυξήσει τιμές ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποτε τα πράγματα ήταν απλά, ήξερες ότι τα αμάξια έβγαιναν σε gt , gts και turbo, οι μηχανές σε R και RR, τα κινητά σε pro και max .

Και τώρα έρχεται η xiaomi και μας τα κάνει ολα πλυντήριο. 

Θα παραγγέλνεις από Κίνα και θα φοβάσαι το θα σε χρεώσουν αμάξι ή κινητό 

Επεξ/σία από lost2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Παραγγέλνει από Κίνα και κοιτάει να γλιτώσει τελωνείο γιατί μετράει και τα χάλκινα κέρματα (αφήνει όμως τα λεφτά στον Κινέζο)

2) Κοροϊδεύει Κινέζικη εταιρεία για τα κινητά που βγάζει (η χώρα του δε βγάζει)

3) Κοροϊδεύει Κινέζικη εταιρεία για τα αυτοκίνητα που βγάζει (η χώρα του δε βγάζει)

4) Μπαίνει και το ποστάρει στο ινσόμνια γελώντας και το καλοκαίρι θα πάρει καραβάκι από λιμάνι που ανήκει σε Κινέζικη εταιρεία

 

βρείτε την εθνικότητα

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...