Προς το περιεχόμενο

Κατά 4.000$ φθηνότερο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi από το Tesla Model 3, στην Κίνα


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα χώνει γερά η κινεζικη κυβέρνηση για να επικρατήσει η κινεζικη αυτοκινητοβιομηχανια κατά την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Ένα κράτος μπορει να επενδύσει με οριζοντα 50χρονια μετά, κάτι που δεν μπορουν να κανουν ιδιωτικές επιχειρήσεις που έχουν να δώσουν λόγο σε μετόχους που θέλουν επιστροφή των χρημάτων τους πριν πεθάνουν. 

Θεωρησαν οτι νεοφιλελευθερισμος και καπιταλισμος είναι το ακαταμαχητο ζεύγος που θα τελείωνε την ιστορία, αλλά η "κομμουνιστική" κινα είχε άλλη πρόταση στον 21ο αιώνα που φαινεται να κερδίζει.

Οσο για εμάς τους ελληνάκους, φερτε μας κανα φτηνο κινεζικο στα <20000€ να ανασάνουμε λίγο. Δεν θελουμε 500 αλογα, θελουμε να πηγαινουμε δουλεια σπιτι αξιοπρεπως χωρις να σπάμε φράγκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

7 hours ago, oldnew said:

Δεν υποθέτω τίποτα. Κατσε διάβασε, ολα υπάρχουν στο ίντερνετ. Συγκρίνεις μηλα αγγούρια. Παίζει κανα ρολο οτι και στα συμβατικά αυτοκίνητα η εργοστάσιακη κατανάλωση δεν είναι η πραγματική? Στα συμβατικά πας και γεμίζεις σε 5 λεπτά. Οταν στα ηλεκτρικά ανακοινώνουν 650 και είναι 400 και θες ώρες να φορτίσεις, εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο? Googlαρε πραγματική κατανάλωση τεσλα και μετα πες μου αν είμαι η μανταμ Ζαιρα. 

Δεν είμαι καν εναντίον των ηλεκτρικών. Αλλά να ξέρουμε τα συν και τα πλην. 

Οι μπαταρίες είναι σαν τα κινητά. Καθε μερα θα βγάζουν και λιγότερο. Μετα 10ετια θες αλλαγή μπαταρίας. Αμα δεν το καναλαβαινεις είσαι εκτός θέματος εντελώς. Τα εχεις μπλεξει εντελώς στο κεφάλι σου. Μιλάμε για ηλεκτρικά και αναφέρεις το toyota prius που είναι υβριδικό. Αμα δεν καταλαβαίνεις οτι δεν εχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμια σχεση με τα προβλήματα που συζητάμε εδω, δεν εχει νόημα παραπέρα συζήτηση. 

Απαντάς για battery degradation που δεν αναφέρθηκα καν εγω. Εγω αναφέρομαι στη φυσική αντικατάσταση της μπαταρίας που θα έρθει σε 10 χρόνια. Ψαξε στο ίντερνετ ποσο είπε η αντιπροσωπεία της τεσλα ότι θέλει για αλλαγή μπαταρίας στα πρώτα τεσλα. Οι κάτοχοι κάνανε μύηση γιατί ήθελε περισσότερο απο καινούργιο. Τα ξέρεις αυτά που γράφω? 

Αν όχι ρώτα τη μαντάμ ζαιρα. 

Ξανα λεω δεν είμαι καν εναντίον αλλα ορισμένοι είστε οτι ναναι. 

Επίσης αναφερθηκα στο ποσό εύκολα είναι να καταστραφουν οι μπαταρίες σε ενα μικρο ατύχημα. Είναι εύθραυστες. Το γνωρίζεις αυτο ή μπα? Μαντάμ ζαιρα και αυτο? 

Ρε ορισμένοι δεν ξέρετε τι σας γίνεται και ειρωνευεστε και από πάνω. Δεν ξανα απαντώ σε σενα. Γραφε μονος σου, βαριέμαι να τσακωνομαι σαν 12χρονο στα φόρουμ. 

https://www.youtube.com/watch?v=26egmUF7Eug

To original video

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Στο ιντερνετ που? Στο καθε αρθρο που βγαινει ο καθε καθυστερημενος απο κατω και γραφει ο,τι μαλακια του κατεβει η που ποσταρουν αυτο το κοπυ παστε του "καθηγητη" με τους ποσους τονους μεταλλευματος χρειαζονται για μια μπαταρια?

Οι μπαταριες δεν ειναι σαν τα κινητα, γιατι αν ηταν σαν τα κινητα καθε χρονο θα θελαν πεταμα. Ο μεσος χρηστης κινητου ειναι τοσο τεχνολογικα αναλφαβητος και ξεσκιζει τις μπαταριες με αποτελεσμα σε 2 χρονια να πρεπει να αλλαξει κινητο.

Απ οσα κινητα και λαπτοπ εχουν περασει απο τα χερια μου, κανενα δεν εχει χρειαστει αλλαγη μπαταριας, γιατι πολυ απλα δεν την αφηνω να πεφτει ποτε κατω απο το 20%.

Οποτε οχι απλα 10 χρονια θα μου βγαλει το EV, θα ξεπερασει κι εμενα σε ηλικια.

Εσυ μπορεις να συνεχισεις να πηγαινεις στο βενζιναδικο να γεμιζεις σε 5 λεπτα, εμενα θα φορτιζει τσαμπα οσο κοιμαμαι στον καναπε.

μάθε να μιλάς όμορφα και να σέβεσαι τη γνώμη τού αλλού..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/3/2024 στις 11:28 ΜΜ, Rom23 είπε

περιμενω να το φερουν, ευρωπη και θα κανω την παραγγελια σηγουρα !

Με το καλό, καλοτάξιδο αν το αποκτήσεις. Να μοιραστείς τις εμπειρίες σου σε βάθος χρόνου.

Επεξ/σία από CyanBlue
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Ρωτάς τον έλληνα με το βασικό των 780€ μεικτά ; ή τον 4ωρης με 400€ ;

830 θα γινει, οποτε τωρα θα μπορειτε να αγοραζετε και 5η φετα ζαμπον για τοστ.

10 ώρες πριν, kevin8 είπε

μάθε να μιλάς όμορφα και να σέβεσαι τη γνώμη τού αλλού..

Απο τη στιγμη που ο αλλος ειναι γιδοβοσκος και το μονο που τον ενδιαφερει ειναι να κραξει και να κοροιδεψει οτιδηποτε δεν εγκρινει, συμπεροφεροντας σαν κλασσικος υπερμιζερος ελληνας boomer, τοτε ΟΧΙ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, oldnew said:

Οι μπαταρίες είναι σαν τα κινητά. Καθε μερα θα βγάζουν και λιγότερο. Μετα 10ετια θες αλλαγή μπαταρίας. Αμα δεν το καναλαβαινεις είσαι εκτός θέματος εντελώς. 

Απαντάς για battery degradation που δεν αναφέρθηκα καν εγω. Εγω αναφέρομαι στη φυσική αντικατάσταση της μπαταρίας που θα έρθει σε 10 χρόνια.

Ρεεεε μαν, 10 χρόνια δίνουν εγγύηση μερικές αντιπροσωπίες για την μπαταρία. 

Οι μπαταρίες για ευνοϊκά κλίματα όπως η Ελλάδα θα αντέξουν τουλάχιστον 20 χρόνια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Ρεεεε μαν, 10 χρόνια δίνουν εγγύηση μερικές αντιπροσωπίες για την μπαταρία. 

Οι μπαταρίες για ευνοϊκά κλίματα όπως η Ελλάδα θα αντέξουν τουλάχιστον 20 χρόνια. 

Ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης μπορεί να κρατήσει σίγουρα πολύ περισσότερο με λιγότερο κόστος (αν βγάλουμε έξω τα όποια φορολογικά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To xiaomi car είναι ο ορισμός του κλέβω σχέδια από διάφορα και τα βάζω σε ένα. Eιδικά τα εμπρός φώτα από Mclaren βγάζουν μάτια. Εάν πήγαινα σε ηλεκτρικό θα πήγαινα σε κάτι που θα έχω υποστήριξη. Για μένα στα ηλεκτρικά με τα διάφορα "updates" είναι σημαντική παράμετρος. Θα πήγαινα λοιπόν σε Tesla και ας ήταν θεωρητικά λίγο πιο ακριβό. Μετράει και η μεγαλύτερη εμπειρία τους αλλά και το ότι είναι εγνωσμένης αξίας πλέον φίρμα.

@Lucifer το ότι δεν παράγει ο έλληνας ηλεκτρικό αυτοκίνητο για παράδειγμα δεν τον αποκλείει από το να έχει άποψη ως υποψήφιος καταναλωτής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, logistoulis είπε

Ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης μπορεί να κρατήσει σίγουρα πολύ περισσότερο με λιγότερο κόστος (αν βγάλουμε έξω τα όποια φορολογικά)

Βέβαια η μπαταρία και ο κινητήρας είναι δυο διαφορετικά πράγματα.

Μόλις τώρα, dtk-386 είπε

@Lucifer το ότι δεν παράγει ο έλληνας ηλεκτρικό αυτοκίνητο για παράδειγμα δεν τον αποκλείει από το να έχει άποψη ως υποψήφιος καταναλωτής. 

Σίγουρα όχι φίλε μου, όπως και το να είσαι παρθένος δε σε αποκλείει από το να έχεις άποψη για το σεξ ως καταναλωτής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...