morfeas-dsl- Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου Θα παραγγέλνουμε από Banggood , από ευρωπαϊκή αποθήκη 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
redhotstef Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου Πάρα πολύ ωραίο χρώμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
oldnew Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου Το πρόβλημα με όλες αυτες τις "ειδήσεις" είναι οτι ειναι άχρηστες. Τι μας ενδιαφέρει αν κάτι είναι φθηνό και ανταγωνιστικό στην Κίνα οταν στην Ευρώπη οι τιμές είναι σε εντελώς αλλα επίπεδα. Κινητα τηλ που η είδηση είναι ότι ειναι φθηνα και έρχονται σε 2πλασιες τιμές Ευρώπη απ την "είδηση " (πχ διαφορά fold), ηλεκτρικά αυτοκίνητα που στην Ευρώπη επίσης, οχι 35% που γράφει ενας φίλος παραπάνω, αλλα χ2 έρχονται. Αν απ την αρχή γραφόταν η ευρωπαϊκή τιμή δε θα διάβαζε κανενας παρακάτω. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eko13 Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου Βλέπω αυτό, βλέπω και κάτι νεοφερμενα κινέζικα και η απορία παραμένει... Γιατί να τα προτιμήσεις ενάντια στον καθιερωμένο ανταγωνισμό, όταν είναι ελάχιστα φθηνότερα? Γιατί να μπλέξεις με το άγνωστο, την έλλειψη ανταλλακτικών, αντιπροσωπειων κτλ Για μένα για ήταν ανταγωνιστικα έπρεπε να ήταν μιση τιμή κάτω... Και ας έπεφταν λίγο σε ποιότητα και επιδόσεις... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε BYD Seal Design 82,5 kWh: 45.990 ευρώ Tesla m3: 42.000 ευρώ αρα αν αυτο έρθει στα 39.000 ευρω θα ειναι -εφοσον συνεχιστει η επιδοτηση- πολυ κοντα στο όριο των 30κ. Σχεδον δηλαδη οσο ενα focus η golf Πλεον αυτα δεν εχουν ανταγωνισμο τα ice, αλλα μεταξυ τους. Ακομα και μετριο να ειναι το xiaomi, θα αυξησει την πιεση στον ανταγωνισμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sablj Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2 hours ago, anonymous999 said: Ζήτα να γράψουν "gift" για να μην σταματήσει στο τελωνείο 😝 Έχουμε κουπονάκι για έκπτωση ? 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vadergr Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου Υπολογίζοντας και τα έξοδα της κηδείας, που δεν είναι σημαντικά στην Κίνα, μένει και ένα σοβαρό πόσο/ υπόλοιπο στην υπόλοιπη οικογένεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Te0sX Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ooaris Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου Μπράβο στην xiaomi. Μακάρι να είναι αντάξιο των δηλώσεων. Είναι σημαντικό να βρίσκεται, πάντα, ένα σκαλί παρακάτω από tesla. Spec wise ακουγεται εντυπωσιακό vfm. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
keysmith Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου Μπράβο στην Xiomi αλλά.. καλή τύχη όποιος θέλει να πάρει ηλεκτρικό ως κύριο αυτοκίνητό του ανεξαρτήτως xiomi ή tesla. α) θα έχει δικό του πάρκινγκ να το φορτίζει το βράδυ (αρα οι περισσότεροι κοβόμαστε από αυτό και μόνο) β) στα ταξίδια θα αποκτήσει το ίδιο άγχος με το κινητό του αν τον βγάλει μέχρι τον προορισμό και να σχεδιάσει φόρτιση και να μην τρέξει και να μην εχει ανηφόρες η διαδρομή γ) να είναι έτοιμος ψυχολογικά και οικονομικά να το πετάξει (πρακτικά) στα 10+ χρόνια. Υ.Γ. Ασε το δίκτυο φόρτισης και τον συνωστισμό σε αυτά. Αλήθεια 2 τόνοι το αυτοκίνητο με τον 1,3 από αυτά σε μπαταρία? Εχουμε ορυκτά για όλων των κατοικων αυτού του πλανήτη τα αυτοκίνητα; Και για 2η γενιά; και για 3η γενιά αγοράς; Δλδ κάθε 10 το πολύ χρόνια. Α.. και μην ξεχάσω είναι οικολογικό να τα παράγουμε με κατερπιλαρ που καίνε μαζουν για να κουβαλάνε χώματα με λίθινό από τους 800 τόνους να βγει μπαταρία για ένα αυτοκίνητο. Χμμ.. Τες πα.. Αντε να δούμε, ίσως κάτι εμείς οι σκεπτικιστές δεν βλέπουμε σωστά. 6 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pj2501 Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 11 λεπτά πριν, keysmith είπε Μπράβο στην Xiomi αλλά.. καλή τύχη όποιος θέλει να πάρει ηλεκτρικό ως κύριο αυτοκίνητό του ανεξαρτήτως xiomi ή tesla. α) θα έχει δικό του πάρκινγκ να το φορτίζει το βράδυ (αρα οι περισσότεροι κοβόμαστε από αυτό και μόνο) β) στα ταξίδια θα αποκτήσει το ίδιο άγχος με το κινητό του αν τον βγάλει μέχρι τον προορισμό και να σχεδιάσει φόρτιση και να μην τρέξει και να μην εχει ανηφόρες η διαδρομή γ) να είναι έτοιμος ψυχολογικά και οικονομικά να το πετάξει (πρακτικά) στα 10+ χρόνια. Υ.Γ. Ασε το δίκτυο φόρτισης και τον συνωστισμό σε αυτά. Αλήθεια 2 τόνοι το αυτοκίνητο με τον 1,3 από αυτά σε μπαταρία? Εχουμε ορυκτά για όλων των κατοικων αυτού του πλανήτη τα αυτοκίνητα; Και για 2η γενιά; και για 3η γενιά αγοράς; Δλδ κάθε 10 το πολύ χρόνια. Α.. και μην ξεχάσω είναι οικολογικό να τα παράγουμε με κατερπιλαρ που καίνε μαζουν για να κουβαλάνε χώματα με λίθινό από τους 800 τόνους να βγει μπαταρία για ένα αυτοκίνητο. Χμμ.. Τες πα.. Αντε να δούμε, ίσως κάτι εμείς οι σκεπτικιστές δεν βλέπουμε σωστά. ολη την παραπληροφορηση απο τα κουκουρουκου news τα εγραψες σε ενα ποστ... ευχαριστουμε 7 2 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
oldnew Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 18 minutes ago, keysmith said: Μπράβο στην Xiomi αλλά.. καλή τύχη όποιος θέλει να πάρει ηλεκτρικό ως κύριο αυτοκίνητό του ανεξαρτήτως xiomi ή tesla. α) θα έχει δικό του πάρκινγκ να το φορτίζει το βράδυ (αρα οι περισσότεροι κοβόμαστε από αυτό και μόνο) β) στα ταξίδια θα αποκτήσει το ίδιο άγχος με το κινητό του αν τον βγάλει μέχρι τον προορισμό και να σχεδιάσει φόρτιση και να μην τρέξει και να μην εχει ανηφόρες η διαδρομή γ) να είναι έτοιμος ψυχολογικά και οικονομικά να το πετάξει (πρακτικά) στα 10+ χρόνια. Υ.Γ. Ασε το δίκτυο φόρτισης και τον συνωστισμό σε αυτά. Αλήθεια 2 τόνοι το αυτοκίνητο με τον 1,3 από αυτά σε μπαταρία? Εχουμε ορυκτά για όλων των κατοικων αυτού του πλανήτη τα αυτοκίνητα; Και για 2η γενιά; και για 3η γενιά αγοράς; Δλδ κάθε 10 το πολύ χρόνια. Α.. και μην ξεχάσω είναι οικολογικό να τα παράγουμε με κατερπιλαρ που καίνε μαζουν για να κουβαλάνε χώματα με λίθινό από τους 800 τόνους να βγει μπαταρία για ένα αυτοκίνητο. Χμμ.. Τες πα.. Αντε να δούμε, ίσως κάτι εμείς οι σκεπτικιστές δεν βλέπουμε σωστά. α) Ειναι αρκετά μεγάλο το ποσοστό όσων έχουν δικό τους χώρο. Χωρίς να εχω ιδεα πιστεύω στην Αθήνα ενα 20% εχει οπότε είναι πρόβλημα. Στην επαρχία όμως εχει το 70%. Το πρόβλημα είναι στις μεγάλες πόλεις δηλαδή. Δε θα πάρουν ολοι ηλεκτρικά. Ισως δεν είναι τυχαίο οτι επαρχία που μενω βλέπω τεσλα κάθε μερα. Είμαι σίγουρος οτι ανα κάτοικο ειναι 10πλασιο το ποσοστό κατόχων σε σχέση με Αθήνα και μάλλον οφείλεται σε αυτό που γράφω, οτι έχουν χώρο εδώ και δεν κάνουν και τεράστιες διαδρομές καθε μερα. Οπότε μια χαρα ταιριάζει το ηλεκτρικό. β) Γελάστε ισως, αλλα αμα πάρω ποτέ ηλεκτρικό θα αγοράσω και μια πολύ μικρή γεννήτρια ρεύματος ντίζελ και σε κάποια ταξίδια μεγάλα θα τη βαζω στο καπω. ΑΝ χρειαστεί. γ) αυτό είναι πραγματικά προβλήμα για όλους. Αν δεν πέσει το κόστος μπαταριων δραστικά δε βλέπω λύση. Αυτο απο μονο του θα φρενάρει την άνθηση των ηλεκτρικών. Ετσι και αλλιως για τα οικονομικά δεδομένα της Ελλάδας το ηλεκτρικό είναι περιττή πολυτέλεια. Ο κόσμος δεν βγάζει το μηνα. Επεξ/σία 29 Μαρτίου από oldnew 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 1 ώρα πριν, keysmith είπε Μπράβο στην Xiomi αλλά.. καλή τύχη όποιος θέλει να πάρει ηλεκτρικό ως κύριο αυτοκίνητό του ανεξαρτήτως xiomi ή tesla. α) θα έχει δικό του πάρκινγκ να το φορτίζει το βράδυ (αρα οι περισσότεροι κοβόμαστε από αυτό και μόνο) β) στα ταξίδια θα αποκτήσει το ίδιο άγχος με το κινητό του αν τον βγάλει μέχρι τον προορισμό και να σχεδιάσει φόρτιση και να μην τρέξει και να μην εχει ανηφόρες η διαδρομή γ) να είναι έτοιμος ψυχολογικά και οικονομικά να το πετάξει (πρακτικά) στα 10+ χρόνια. Υ.Γ. Ασε το δίκτυο φόρτισης και τον συνωστισμό σε αυτά. Αλήθεια 2 τόνοι το αυτοκίνητο με τον 1,3 από αυτά σε μπαταρία? Εχουμε ορυκτά για όλων των κατοικων αυτού του πλανήτη τα αυτοκίνητα; Και για 2η γενιά; και για 3η γενιά αγοράς; Δλδ κάθε 10 το πολύ χρόνια. Α.. και μην ξεχάσω είναι οικολογικό να τα παράγουμε με κατερπιλαρ που καίνε μαζουν για να κουβαλάνε χώματα με λίθινό από τους 800 τόνους να βγει μπαταρία για ένα αυτοκίνητο. Χμμ.. Τες πα.. Αντε να δούμε, ίσως κάτι εμείς οι σκεπτικιστές δεν βλέπουμε σωστά. a) Ναι β) Κλαιν, φορτιστες υπαρχουν, και εκει που ταξιδευω με φτανει πηγαινελα χωρις φορτιση γ) Γιατι να το πεταξω? Το προηγουμενο αυτοκινητο το εχω απο το 2000 και δουλευει παρολο που τριζει. Κουρασε αυτο το fake αφηγημα για τους τονους λιθιου. 0/10 στις γνωσεις γενικης παιδειας. 2 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maxx71 Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου εγω περιμενω το iCar εστω Apple car 3GS 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
oldnew Δημοσ. 29 Μαρτίου Share Δημοσ. 29 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 31 minutes ago, Ntinaras said: γ) Γιατι να το πεταξω? Το προηγουμενο αυτοκινητο το εχω απο το 2000 και δουλευει παρολο που τριζει. Γιατί σε 10 χρόνια δε θα σε βγάζει 50χλ η μπαταρία και θα θες 10.000 να βάλεις καινούργιες (λεμε τωρα, οταν έρθει η ωρα θα ακούσεις και έξτρα κοστη, αφαίρεση της παλαιάς, εργατικά, πληθωρισμός κλπ. Και φοβάμαι οτι θα είναι όπως η αλλαγή της συνηθισμένης μπαταρίας νορμάλ αυτοκίνητου, όπου η νέα μπαταρία δεν βγάζει ούτε τα μισα χρόνια σε σχέση με την εργοστάσιακη). Το ακριβό τεσλα με τη μεγάλη μπαταρία 650χλ αυτονομία, βγάζει σε κανονικές σύνθηκες με ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ μπαταρία 400χλ. Οι εταιρείες ψεύδονται για το πόσο χλ βγάζουν ή είναι σε αδύνατες συνθήκες στην πραξη. 0 αερας, να πηγαίνεις σε ευθεία χωρίς ανηφόρες με 70χλ και χωρίς αυξομειώση γκαζιού, να μην εχεις αιρ κοντισιον κλπ. Στην πραξη αυτά είναι αδύνατα. Υπολόγισε τώρα πραγματικη αυτονομία σε ηλεκτρικό με αυτονομία 400χλ που συνήθως πουλάνε Ελλάδα. Καπου ειδα μια είδηση τελευταία. Μια μικρό ζημιά σε ηλεκτρικό. Χτύπημα στο φτερο στη γωνία. Η ασφαλιστική εταιρεία το έβγαλε μη επισκευασιμο γιατί η εξωτερική ζημιά ηταν μικρή, αλλα απ το χτύπημα πειραχτηκανε οι μπαταρίες... Το κόστος αλλαγής κρίθηκε οτι δεν αξίζει τον κόπο και καλύτερα να πάρει καινούργιο.. Πραγματικη ειδηση και καθόλου απίθανη. Δεν τα σκέφτηκανε καλα αυτά. Μη σου τύχει γιατί από υπέρμαχος των ηλεκτρικών μετατρέπεσαι σε μια μέρα σε αρνητή.. Επεξ/σία 29 Μαρτίου από oldnew 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα