Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα JMC Tech


Aric

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Thresh είπε

Εντός 14 ημερών ή παραπάνω? Αν είναι παραπάνω, τότε σηκώνει καταγγελία, δεν προβλέπεται...

Τώρα έψαξα τις ακριβείς ημερομηνίες, 1) τους πήρα να ρωτήσω γιατί καθυστερεί τόσο, 2) με ενημερώσανε τηλεφωνικώς στις 1/4 ότι η παραγγελία πρέπει να γίνει εκ νέου ή να την ακυρώσω, τους απαντάω άμεσα για ακύρωση και επιστροφή χρημάτων, μου στέλνουν email-απάντηση για επιβεβαίωση ακύρωσης. 3) Τους έστειλα email στις 12/4 και ξανά στις 17/4 για το λόγο της καθυστέρησης επιστροφής του ποσού...πάλι καλά τα επιστρέψανε. Δεν μπορώ να ασχοληθώ περαιτέρω, απλά ξενέρωσα πολύ.

36 λεπτά πριν, Westbaum είπε

Παρήγγειλες gadget ή PC Hardware,γιατί σύμφωνα με τον Blu αν είναι το τελευταίο,το μαγαζί και κατ'επέκταση ο καταναλωτής το παραλαμβάνει από προμηθευτή κατά 99.9%..

PS4 software για την κόρη μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε όλα τα προϊόντα που έχει 15-30 εργάσιμες στα αποτελέσματα του google γράφει άμεσα διαθέσιμο,πρέπει να μπεις μέσα στο μαγαζί να δεις την λυπητερή.Το ίδιο γινόταν στο Skroutz,με 30 μέρες αναμονή τον έβγαζε πρώτο πρώτο στα αποτελέσματα,μετά από πάρα πολλά παράπονα το Skroutz τον έβγαλε και τον εμφανίζει μόνο σε όσα προϊόντα έχει άμεσα διαθέσιμα.

Στο bestprice δουλεύει ακόμα με το ίδιο σύστημα,φαντάζομαι ότι δεν θα αργήσει να σταματήσει να εμφανίζεται και εκεί πρώτος σε προϊόντα που δεν έχει καν στοκ.Παντως αν έχεις υπομονή και τους πιέσεις αρκετά,θα παραλάβεις 99,9%.Μιλαω πάντα για hardware,για κινητά τάμπλετ δεν ξέρω τι παίζει.

Το μεγαλυτερο φάουλ του πιστεύω είναι που σου ζητάει να προπληρωσεις,αν είχε αντικαταβολή δεν θα είχε τόσες αρνητικές.Αλλο να περιμένεις 2 μήνες να παραλάβεις αλλά να μην έχεις πληρώσει και άλλο να σου δεσμεύει τα λεφτά τόσο καιρό και να έχεις και το άγχος μήπως δεν παραλάβεις καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κάνει αρκετές παραγγελίες (από 10-300€ πάντα προπληρωμενες) από το συγκεκριμένο κατάστημα . Πάντα ήταν στα χρονικά περιθώρια που έδιναν. Το τελευταίο 2μηνο όμως υπάρχουν καθυστερήσεις (κυρίως σε συσκευές κινητής και Gpu). Πριν 15 μέρες παρέλαβα το κινητό της κόρης μου με 10 μερες καθυστέρηση (είχα ενημερωθεί αφού το ζήτησα την 30μερα αναμονής). Δεν υπάρχει φόβος εξαπάτησης, παρά μόνο καθυστέρησης . Δεν είναι περισοπ(ς) .γρ

Πάντα απαντούσαν στα email μου , δεν είχα θέμα επικοινωνίας ποτέ μαζί τους (έστελνα mail και με καλούσαν). 

 

47 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

 

Το μεγαλυτερο φάουλ του πιστεύω είναι που σου ζητάει να προπληρωσεις,αν είχε αντικαταβολή δεν θα είχε τόσες αρνητικές.Αλλο να περιμένεις 2 μήνες να παραλάβεις αλλά να μην έχεις πληρώσει και άλλο να σου δεσμεύει τα λεφτά τόσο καιρό και να έχεις και το άγχος μήπως δεν παραλάβεις καθόλου.

Στις τιμές που πουλάει θα ήταν αδύνατο να δώσει αντικαταβολή και καλά κάνει. Εγώ προτιμώ να αγοράζω 20-30% φθηνότερα και ας έχω αναμονή. 

Επεξ/σία από iorant
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ιστορια με εχει διδαξει να μην ψωνιζω απο καταστηματα που εχουν παραδοση 20-30 μερες και πληρωμη καταθεση και καρτα μονο.

Βαζουν προιοντα κραχτες για 2-3  χρονια και τα παραδιδουν κανονικα.

Οταν φτιαξουν ονομα στην αγορα βαζουν σε καποια περιοδο γιορτων - Black Friday τιμες ξεφτιλα...

Μαζευουν το χρημα και μετα τους ψαχνεις σε κανενα container στον Ασπροπουργο  που εχουν για εδρα...

Ποσα μαγαζια το εχουν κανει μεχρι τωρα θυματε κανενας ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Aric είπε

Όχι για το ίδιο λέμε , JMCtech  ,αλλά μάλλον υσχει αυτό που λέει ο φίλος από πάνω . Στο Σκρουτζ είναι συνεπείς αλλά το Best Price στα προϊόντα με διαθεσιμότητα 15-30 ημέρες εκεί είναι το όλο πρόβλημα ... Μου κάνει εντύπωση πως ένα μαγαζι λειτουργή με αυτόν τον τρόπος γιατί αφενός δεν δίνει καμία ενημέρωση , για την διαδικασία σε μια πλατφόρμα ενώ στην άλλη είναι "συνεπής" σχετικά... Έχεις *αγοράσει πότε με Τιμολόγιο ;

Όχι, ποτέ με τιμολόγιο.

Θυμάμαι για λίγες μέρες τον είχα πετύχει εκτός καλαθιού σκρουτζ. Αλλά μετά επανήλθε. Δεν ξέρω αν έχει σχέση με τα παράπονα που συζητάτε εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, iorant είπε

Έχω κάνει αρκετές παραγγελίες (από 10-300€ πάντα προπληρωμενες) από το συγκεκριμένο κατάστημα . Πάντα ήταν στα χρονικά περιθώρια που έδιναν. Το τελευταίο 2μηνο όμως υπάρχουν καθυστερήσεις (κυρίως σε συσκευές κινητής και Gpu). Πριν 15 μέρες παρέλαβα το κινητό της κόρης μου με 10 μερες καθυστέρηση (είχα ενημερωθεί αφού το ζήτησα την 30μερα αναμονής). Δεν υπάρχει φόβος εξαπάτησης, παρά μόνο καθυστέρησης . Δεν είναι περισοπ(ς) .γρ

Πάντα απαντούσαν στα email μου , δεν είχα θέμα επικοινωνίας ποτέ μαζί τους (έστελνα mail και με καλούσαν). 

 

Στις τιμές που πουλάει θα ήταν αδύνατο να δώσει αντικαταβολή και καλά κάνει. Εγώ προτιμώ να αγοράζω 20-30% φθηνότερα και ας έχω αναμονή. 

Δεν γίνεται να τα έχουμε όλα δικά μας,αν ήταν έτσι θα ήμασταν όλοι επιχειρηματίες.Μαγαζι με ξένα λεφτά δεν γίνεται.Σκεψου ενας να έχει δώσει 400-500€ για κάρτα γραφικών,να περιμένει 2 μήνες και μετά να του πούνε ότι τελικά δεν υπάρχει σε κανέναν προμηθευτή και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα.Εκανε αυτός την δουλειά του με τα λεφτά μου-λεφτά σου 2 μήνες και όλα καλά,δεν πάει έτσι.

Πάντως το ξαναλέω το μαγαζί εκτός των χρόνων παράδοσης,είναι τέρμα αξιόπιστο.Δεν πρόκειται ούτε να χάσει κάποιος λεφτά αλλά ούτε να τον εξαπατήσει.Οποιος θέλει ψωνίζει,όποιος βιάζεται κοιτάει άλλου,έχουν γραφτεί χιλιάδες φορές τα ίδια πράγματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, LouCi4er said:

Δεν γίνεται να τα έχουμε όλα δικά μας,αν ήταν έτσι θα ήμασταν όλοι επιχειρηματίες.Μαγαζι με ξένα λεφτά δεν γίνεται.Σκεψου ενας να έχει δώσει 400-500€ για κάρτα γραφικών,να περιμένει 2 μήνες και μετά να του πούνε ότι τελικά δεν υπάρχει σε κανέναν προμηθευτή και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα.Εκανε αυτός την δουλειά του με τα λεφτά μου-λεφτά σου 2 μήνες και όλα καλά,δεν πάει έτσι.

Πάντως το ξαναλέω το μαγαζί εκτός των χρόνων παράδοσης,είναι τέρμα αξιόπιστο.Δεν πρόκειται ούτε να χάσει κάποιος λεφτά αλλά ούτε να τον εξαπατήσει.Οποιος θέλει ψωνίζει,όποιος βιάζεται κοιτάει άλλου,έχουν γραφτεί χιλιάδες φορές τα ίδια πράγματα.

Μετά το πρόσφατο παράδειγμα με το multicopter (με χρόνια σοβαρότητας στο χώρο) που μας την έκανε, προσωπικά δεν θα είχα εμπιστοσύνη σε κανένα Ελληνικό μαγαζί να πληρώνω με κατάθεση... Πόσο μάλλον για ενα κατάστημα (αν είναι κατάστημα) με αρκετά μελανά σημεία και με τόσους μεγάλους χρόνους παράδοσης χωρίς καμία δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση στραβής.

 

Επεξ/σία από leros2004
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LouCi4er είπε

 

Πάντως το ξαναλέω το μαγαζί εκτός των χρόνων παράδοσης,είναι τέρμα αξιόπιστο.Δεν πρόκειται ούτε να χάσει κάποιος λεφτά αλλά ούτε να τον εξαπατήσει.Οποιος θέλει ψωνίζει,όποιος βιάζεται κοιτάει άλλου,έχουν γραφτεί χιλιάδες φορές τα ίδια πράγματα.

Μεγαλη μπουκια φαε, μεγαλη κουβεντα μη λες... οπως λενε και στο χωριο μου. 

Και νοών νοείτω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο σίγουρο για αυτά τα καταστήματα είναι να παραγγέλνεις μέσω σκρουτζ. Στις περιπτώσεις αυτές τα αναλαμβάνει όλα η εξυπηρέτηση πελατών του σκρουτζ χωρίς να μιλάς με το κάθε κατάστημα και να προσπαθείς να βγάλεις άκρη. Αν δεν παραλάβεις έγκαίρως σου επιστρέφουν τα χρήματα πίσω. Επίσης αν παραλάβεις ελαττωματικό προϊόν, μπορείς να το επιστρέψεις και αναγκάζουν το κατάστημα να σου επιστρέψει τα χρήματα. Με το plus κερδίζεις και σε μεταφορικά αν κάνεις 5-6 παραγγελίες το χρόνο.

Μέσω σκρουτζ που έχω παραγγείλει μερικές φορές από το συγκεκριμένο κατάστημα δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, mixalis95320 είπε

Μεγαλη μπουκια φαε, μεγαλη κουβεντα μη λες... οπως λενε και στο χωριο μου. 

Και νοών νοείτω...

Και στο δικό μου έτσι λένε.Σιγουρος δεν μπορείς να είσαι ποτέ και για τίποτα αλλά από την μέχρι τώρα εμπειρία μου αυτη τη γνώμη σχημάτισα.Αν σε μια 10ετια πχ βαρεσει κανόνι δεν μπορώ να το ξέρω.

39 λεπτά πριν, leros2004 είπε

Μετά το πρόσφατο παράδειγμα με το multicopter (με χρόνια σοβαρότητας στο χώρο) που μας την έκανε, προσωπικά δεν θα είχα εμπιστοσύνη σε κανένα Ελληνικό μαγαζί να πληρώνω με κατάθεση... Πόσο μάλλον για ενα κατάστημα (αν είναι κατάστημα) με αρκετά μελανά σημεία και με τόσους μεγάλους χρόνους παράδοσης χωρίς καμία δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση στραβής.

 

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες,δεν το ήξερα για το multicopter ότι βαρεσε κανόνι.Απο την αλλη μεγάλα παιδιά είμαστε,ο καθένας είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του και τις επιλογές του.Οποιος φοβάται ότι θα εξαπατηθεί προχωράει παρακάτω,τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε.Δεν πάει σε σένα το τελευταίο,γενικά μιλάω.

Επεξ/σία από LouCi4er
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σαν καταστημα ειναι οκ. ξερεις απο την αρχη οτι η παραγγελια θα αργησει. ειχα παρει απο το μαγαζι το Pixel 7 pro και ειχε ερθει κανονικοτατα και ενα ταμπλετ που παλι ηξερα οτι θα κανει κανα μηνα τελικα το ακυρωσα στις 3 βδομαδες και μου εδωσαν κανονικοτατα παλι πισω τα χρηματα σε 1 περιπου βδομαδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
On 23/04/2024 at 12:32, LouCi4er said:

δεν το ήξερα για το multicopter ότι βαρεσε κανόνι.

Δεν νομίζω ότι βάρεσε ακριβώς κανόνι, κάτι μάλλον παίζει να έκανε με το ΦΠΑ/αποδείξεις/κτλπ και το έκλεισε η ΑΑΔΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/4/2024 στις 11:22 ΜΜ, tzavardin είπε

Όταν λέει 10-30 εργασιμες (που λεει στα περισσοτερα), αυτό πρακτικά σημαίνει 15 - 45 μέρες με τα σαββατοκυριακα, χωρις να υπολογισει κανεις τυχον αργίες.

προσωπικά όταν βλέπω "διαθεσιμότητα 10-30" πάω κατευθείαν στο επόμενο... ουσιαστικά είναι σα να σου λέει παίζει να το φέρω, παίζει και να μη το φέρω...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/4/2024 στις 5:27 ΜΜ, aetos1988 είπε

Αν έχει καλή εξυπηρέτηση σε περίπτωση επιστροφής λόγο ελαττώματος τότε χαλάλι η καθυστέρηση! 

Εκεί είναι που μου παίζει τα νεύρα και του έχω δώσει άκυρο.

Σε βάζουν να πληρωσεις εσύ τα μεταφορικά της επιστροφής

Παράνομο στο φουλ αλλά βρες άκρη μαλωνοντας.

Και όταν κάποιος δηλώνει ξεκάθαρα παράνομους και καταχρηστικους όρους προσωπικά δεν θέλω να μπλέξω περισσότερο μαζί του.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...