Προς το περιεχόμενο

Κάθετη πτώση καταγράφουν τα κέρδη της Tesla καθώς η εταιρία έρχεται αντιμέτωπη με μειωμένη ζήτηση


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κάποτε, τα περιθώρια κέρδους της εταιρίας προκαλούσαν το φθόνο της αγοράς. Πλέον, κινούνται στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων έξι ετών.

Η Tesla ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας για το πρώτο τρίμηνο του έτους, σε μια εξαιρετικά δύσκολη χρονική συγκυρία, με τις πωλήσεις και την τιμή της μετοχής να καταγράφουν πτωτική πορεία. Με αυτά τα δεδομένα, η Tesla ανακοίνωσε 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια καθαρών εσόδων επί συνόλου 21 δισεκατομμυρίων, καταγράφοντας πτώση της τάξης του 9% σε σχέση με τα 23,3 δισεκατομμύρια το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι.

Τα κέρδη της εταιρίας καταγράφουν χαμηλό εξαετίας, αποτέλεσμα των διαρκών μειώσεων της τιμής των διαφόρων μοντέλων, αλλά και της μείωσης της ζήτησης. Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, η εταιρία ενέκρινε νέα μείωση τιμών για τις ΗΠΑ, την Κίνα και τη Γερμανία, δηλαδή και τις τρεις μεγαλύτερες αγορές της.

Τα λειτουργικά περιθώρια της Tesla για το πρώτο τρίμηνο του έτους κυμαίνονται στο 5,5%, από το 11,4% τον ίδιο διάστημα πέρυσι. Σε τηλεδιάσκεψη που είχε με επενδυτές, ο Ίλον Μασκ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, υποστήριξε ότι αυτό είναι αποτέλεσμα μιας στροφής που καταγράφεται συνολικά στην αγορά, από τα πλήρως ηλεκτρικά στα υβριδικά οχήματα.

Παρ' όλα αυτά, ο Μασκ δήλωσε πεπεισμένος ότι τελικά τα ηλεκτρικά οχήματα θα κυριαρχήσουν στην αγορά.

Τα αποτελέσματα τριμήνου αποτυπώνουν πτωτική πορεία σε σειρά δεικτών. Τα συνολικά έσοδα έχουν σημειώσει πτώση της τάξης του 13% σε σχέση με πέρυσι. Τα λειτουργικά έξοδα πτώση της τάξης του 37%. Τα καθαρά έσοδα προς διανομή στους κατόχους κοινών μετοχών πτώση της τάξης του 55%. Η εταιρία καταγράφει αρνητικές ροές διαθέσιμων κεφαλαίων της τάξης των 2,5 δισεκατομμυρίων, πράγμα που σημαίνει ότι δεν απομένουν καθόλου μετρητά μετά την κάλυψη των λειτουργικών και κεφαλαιακών εξόδων της εταιρίας.

Τα αποθέματα οχημάτων της εταιρίας αυξήθηκαν στις 28 ημέρες, αντί των 15 ημερών το προηγούμενο τρίμηνο. Πρόκειται για σημαντική αύξηση, που καταδεικνύει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Tesla από τη μείωση της ζήτησης για τα προϊόντα της.

Ο Μασκ ήρθε αντιμέτωπος με δηκτικά ερωτήματα από τους επενδυτές σχετικά με αυτά τα αποτελέσματα, καθώς και πρόσφατα ρεπορτάζ που αναφέρουν ότι η εταιρία έθεσε σε αναστολή την ανάπτυξη ενός οικονομικότερου ηλεκτρικού οχήματος, του Model 2, το οποίο θεωρητικά θα κυκλοφορούσε στην αγορά με τιμή γύρω στα 25.000 δολάρια. Ο Μασκ φέρεται να αποφάσισε να καθυστερήσει την προσπάθεια αυτή, επιλέγοντας να ρίξει όλες τις δυνάμεις της εταιρίας στο επερχόμενο ρομποτικό ταξί, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστή τον Αύγουστο. Οι επενδυτές, αντίθετα, είχαν εναποθέσει τις ελπίδες τους για τόνωση των αποτελεσμάτων της εταιρίας στο οικονομικότερο Model 2. 

Στο σημείωμα προς τους επενδυτές, η Tesla δεν είχε καμία ρητή αναφορά στο Model 2, περιοριζόμενη να κάνει λόγο για "παρουσίαση νέων και πιο οικονομικών προϊόντων" στο μέλλον.

Ο Μασκ σε γενικές γραμμές απέφυγε να απαντήσει συγκεκριμένα στο τι μορφή θα μπορούσαν να έχουν αυτά τα πιο οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα, δεσμευόμενος να τοποθετηθεί αναλυτικότερα στη διάρκεια της εκδήλωσης για την παρουσίαση του ρομποτικού ταξί της εταιρίας. Αναφέρθηκε εκτενώς σε διάφορα άλλα θέματα, όπως η αυτονομία, οι μπαταρίες, ακόμη και οι εξωγήινοι.

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Tesla είχε ανακοινώσει χλιαρά αποτελέσματα στο σκέλος των πωλήσεων, σημάδι πως ο περιορισμός της ζήτησης και ο εντεινόμενος ανταγωνισμός είχαν επηρεάσει την εταιρία. Η Tesla ανακοίνωσε ότι είχε παραδώσει 386.810 οχήματα μέσα στους πρώτους τρεις μήνες του χρόνου, καταγράφοντας πτώση της τάξης του 8,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Η εταιρία είχε προβλέψει ήδη επιβράδυνση της ανάπτυξης για το 2024, καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει την παραγωγή νέων οχημάτων μέσα στο 2025.

Λίγο καιρό αργότερα, η Tesla ανακοίνωσε πως θα προχωρούσε στην απόλυση του 10% των εργαζομένων της σε ολόκληρο τον κόσμο, περίπου 14.000 άτομα. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg, οι απολύσεις θα μπορούσαν τελικά να πλήξουν έως και το 20% των εργαζομένων της εταιρίας.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

"Tesla reported a sharp drop in quarterly profits, while its revenue fell for the first time since 2020, but Tesla share price rallied after its CEO Elon Musk pledged to accelerate plans for a more affordable EV."

"Tesla share price jumped more than 13% in after-hours trading after the company pledged to “accelerate" new more affordable EVs."

 

Μόνο στην μετοχή "πέσατε" έξω... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον λαγο στον στιβο τον ξερετε.Αυτον που πετάγεται  μπροστα στον αγωνα τρέχοντας διχως αυριο για να παρασυρει τούς υπολοιπους.Που αφου κανει μια τεραστια διαφορα μετα τα φτυνει και πεφτει κατω και τον προσπερνανε ολοι .Ε ο λαγός εσκασε πλεων και ηρθε η ωρα να τον προσπερασουν .Το θεμα ειναι οτι την δουλεια του την εκανε.......

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τον χρόνο κ τα λεφτά που εχασε κ χανει με το CT και τα ταξι θα ειχαν ετοιμασει model 2  με 25Κ καλύτερο model 3 και ακόμη καλύτερο model y για το 2024.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για ακόμα μια φορά, τα σημαντικά περνάνε λίγο στο ντουκου: "Η εταιρία καταγράφει αρνητικές ροές διαθέσιμων κεφαλαίων της τάξης των 2,5 δισεκατομμυρίων, πράγμα που σημαίνει ότι δεν απομένουν καθόλου μετρητά μετά την κάλυψη των λειτουργικών και κεφαλαιακών εξόδων της εταιρίας."

Οσοι κοροιδευατε παλιότερα τους "οικονομολογους του ινσομνια" για πείτε, με negative cash flow και το τζάμπα ρευστό της FED να μην υπάρχει πια για να ταιζει το "ινοβεισο" του καθενός, πόσο μπορεί να τραβήξει μια εταιρεία?

Συγγνώμη ξέχασα τα ρομποτικά ταξί που θα φέρουν τρελό κέρδος, γράψτε άκυρο.

Επεξ/σία από anonymous999
  • Like 15
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα δεν είναι και τόσο εύκολο να βρεις φορτιστή. Άσε που βλέπω και έναν γείτονα να έχει το Trsla του στην πρίζα όλη την ώρα. Έτσι το καινούργιο μου αυτοκίνητο θα καίει παραδοσιακά υδρογονάνθρακες (ή υδατάνθρακες που έλεγε ένας πολιτικός... Μήπως ήταν μπροστά από την εποχή του;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Devil9697 είπε

Με τον χρόνο κ τα λεφτά που εχασε κ χανει με το CT και τα ταξι θα ειχαν ετοιμασει model 2  με 25Κ καλύτερο model 3 και ακόμη καλύτερο model y για το 2024.

Δεν υπάρχει χώρος για άλλο μοντέλο στο S 3 X Y lineup, αν δεν το έχεις καταλάβει! 🤣

  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, darkmatinee είπε

Και ποια ήταν αυτή ακριβώς; ;

Να βάλει τους κολοσσούς να ρίξουν χρήμα στο R&D για ηλεκτροκίνηση με αποτέλεσμα τα καινούργια αυτοκίνητα σε ποιότητα να είναι τα χειρότερα των τελευταίων πολλών ετών 

Επεξ/σία από Chris_BMW
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και τι να αγοράσεις σε EV ? δεν υπάρχει και τίποτα άλλο , Volkswagen ? η επιτομή της βαρεμάρας , υπάρχει πτώση γενικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...