Προς το περιεχόμενο

Κάθετη πτώση καταγράφουν τα κέρδη της Tesla καθώς η εταιρία έρχεται αντιμέτωπη με μειωμένη ζήτηση


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, liberostelios said:

Έχετε φαγωθεί με το ταξίδι Θεσσαλονίκη. Τι στο καλό! Όλο το insomnia κάθε μέρα κάνει σούρτα-φέρτα Αθήνα-Θεσσαλονίκη; Όλοι εμείς που κινούμαστε μέσα στην πόλη ή σε ακτίνα 100-200 χλμ το πολύ στο 99% του χρόνου μας είμαστε τόσο περίεργοι;

Εδώ τώρα, ένα δίκιο το έχεις... Το έχουμε ξαναπεί άλλωστε οτι για μέσα στην γειτονιά ή και μέχρι τα όρια του δήμου, τα ηλεκτρικά είναι άπαιχτα...

5 hours ago, darkmatinee said:

Ναι αλλά κάνεις 25 στάσεις για να γεμίσεις στο Αθήνα - Θεσαλλονική ενώ με τα συμβατικά αμάξια δεν σε πιάνει ποτέ η ανάγκη για κατούρημα ή για να ξεπιαστείς, όλοι το ξέρουν αυτό.

Ας το παραδεχθούμε... Το Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ηλεκτρικό και 3 στάσεις για φόρτιση (για να είσαι στην safe zone) γίνεται βάσανο... Αλλά το πρόβλημα δεν είναι εκεί... - είναι στο οτι γίνεται ψυχοφθόρο... Θέλεις δεν θελεις, το 90% των χρηστών με το που φεύγουν απο τον φορτιστή, κάθε 5 λεπτά το μάτι στο % remaining είναιi... Mε τίποτα δεν μπορώ να δεχτώ οτι ο βενζινοκίνητος οδηγός δεν είναι πιο ξέγνοιαστος και χαλαρός απο τον ηλεκτροκίνητο είτε εκτός είτε εντός πόλης...

Επεξ/σία από Eloy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 hours ago, nchatz said:

Κάποτε, τα περιθώρια κέρδους της εταιρίας προκαλούσαν το φθόνο της αγοράς. Πλέον, κινούνται στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων έξι ετών.

Η Tesla ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας για το πρώτο τρίμηνο του έτους, σε μια εξαιρετικά δύσκολη χρονική συγκυρία, με τις πωλήσεις και την τιμή της μετοχής να καταγράφουν πτωτική πορεία. Με αυτά τα δεδομένα, η Tesla ανακοίνωσε 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια καθαρών εσόδων επί συνόλου 21 δισεκατομμυρίων, καταγράφοντας πτώση της τάξης του 9% σε σχέση με τα 23,3 δισεκατομμύρια το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι.

Τα κέρδη της εταιρίας καταγράφουν χαμηλό εξαετίας, αποτέλεσμα των διαρκών μειώσεων της τιμής των διαφόρων μοντέλων, αλλά και της μείωσης της ζήτησης. Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, η εταιρία ενέκρινε νέα μείωση τιμών για τις ΗΠΑ, την Κίνα και τη Γερμανία, δηλαδή και τις τρεις μεγαλύτερες αγορές της.

Τα λειτουργικά περιθώρια της Tesla για το πρώτο τρίμηνο του έτους κυμαίνονται στο 5,5%, από το 11,4% τον ίδιο διάστημα πέρυσι. Σε τηλεδιάσκεψη που είχε με επενδυτές, ο Ίλον Μασκ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, υποστήριξε ότι αυτό είναι αποτέλεσμα μιας στροφής που καταγράφεται συνολικά στην αγορά, από τα πλήρως ηλεκτρικά στα υβριδικά οχήματα.

Παρ' όλα αυτά, ο Μασκ δήλωσε πεπεισμένος ότι τελικά τα ηλεκτρικά οχήματα θα κυριαρχήσουν στην αγορά.

Τα αποτελέσματα τριμήνου αποτυπώνουν πτωτική πορεία σε σειρά δεικτών. Τα συνολικά έσοδα έχουν σημειώσει πτώση της τάξης του 13% σε σχέση με πέρυσι. Τα λειτουργικά έξοδα πτώση της τάξης του 37%. Τα καθαρά έσοδα προς διανομή στους κατόχους κοινών μετοχών πτώση της τάξης του 55%. Η εταιρία καταγράφει αρνητικές ροές διαθέσιμων κεφαλαίων της τάξης των 2,5 δισεκατομμυρίων, πράγμα που σημαίνει ότι δεν απομένουν καθόλου μετρητά μετά την κάλυψη των λειτουργικών και κεφαλαιακών εξόδων της εταιρίας.

Τα αποθέματα οχημάτων της εταιρίας αυξήθηκαν στις 28 ημέρες, αντί των 15 ημερών το προηγούμενο τρίμηνο. Πρόκειται για σημαντική αύξηση, που καταδεικνύει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Tesla από τη μείωση της ζήτησης για τα προϊόντα της.

Ο Μασκ ήρθε αντιμέτωπος με δηκτικά ερωτήματα από τους επενδυτές σχετικά με αυτά τα αποτελέσματα, καθώς και πρόσφατα ρεπορτάζ που αναφέρουν ότι η εταιρία έθεσε σε αναστολή την ανάπτυξη ενός οικονομικότερου ηλεκτρικού οχήματος, του Model 2, το οποίο θεωρητικά θα κυκλοφορούσε στην αγορά με τιμή γύρω στα 25.000 δολάρια. Ο Μασκ φέρεται να αποφάσισε να καθυστερήσει την προσπάθεια αυτή, επιλέγοντας να ρίξει όλες τις δυνάμεις της εταιρίας στο επερχόμενο ρομποτικό ταξί, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστή τον Αύγουστο. Οι επενδυτές, αντίθετα, είχαν εναποθέσει τις ελπίδες τους για τόνωση των αποτελεσμάτων της εταιρίας στο οικονομικότερο Model 2. 

Στο σημείωμα προς τους επενδυτές, η Tesla δεν είχε καμία ρητή αναφορά στο Model 2, περιοριζόμενη να κάνει λόγο για "παρουσίαση νέων και πιο οικονομικών προϊόντων" στο μέλλον.

Ο Μασκ σε γενικές γραμμές απέφυγε να απαντήσει συγκεκριμένα στο τι μορφή θα μπορούσαν να έχουν αυτά τα πιο οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα, δεσμευόμενος να τοποθετηθεί αναλυτικότερα στη διάρκεια της εκδήλωσης για την παρουσίαση του ρομποτικού ταξί της εταιρίας. Αναφέρθηκε εκτενώς σε διάφορα άλλα θέματα, όπως η αυτονομία, οι μπαταρίες, ακόμη και οι εξωγήινοι.

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Tesla είχε ανακοινώσει χλιαρά αποτελέσματα στο σκέλος των πωλήσεων, σημάδι πως ο περιορισμός της ζήτησης και ο εντεινόμενος ανταγωνισμός είχαν επηρεάσει την εταιρία. Η Tesla ανακοίνωσε ότι είχε παραδώσει 386.810 οχήματα μέσα στους πρώτους τρεις μήνες του χρόνου, καταγράφοντας πτώση της τάξης του 8,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Η εταιρία είχε προβλέψει ήδη επιβράδυνση της ανάπτυξης για το 2024, καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει την παραγωγή νέων οχημάτων μέσα στο 2025.

Λίγο καιρό αργότερα, η Tesla ανακοίνωσε πως θα προχωρούσε στην απόλυση του 10% των εργαζομένων της σε ολόκληρο τον κόσμο, περίπου 14.000 άτομα. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg, οι απολύσεις θα μπορούσαν τελικά να πλήξουν έως και το 20% των εργαζομένων της εταιρίας.

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

1,1 δις καθαρά κέρδη επί 21 δις εσόδων

Περιθώρια λειτουργικου κέρδους

 

Διορθώσεις τίποτα συγκλονιστικό αν θελετε να τις κάνετε και να διαγράφει το σχόλιο μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το φορτηγάκι το cybertrack, με τόσες γωνίες που έχει, όπου σε πετύχει με χαμηλή ταχύτητα, σου κόβει κομάτι... Το καλό είναι οτι μετά απο 2-3 φορτο/εκφορτώσεις δεν θα μείνει ούτε μία ευθεία άθικτη...

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, papoys1 said:

Φίλε όταν κινούμαι  μέσα σε πόλη μικρές διαδρομές , μικρούς δρόμους κίνηση στροφές πες μου για ποιο λόγο να δώσω 40-50κ και να αγοράσω ένα αυτοκίνητα 200 ίππων;;; Θα βγω τα μεσάνυχτα να κάνω παράνομες κόντρες στην παραλιακή;;;

Μελλοντικά και αφού δούμε εσάς που διαλέξατε να γίνετε πειραματιστές της ηλεκτροκίνησης και αφού μπουν οι Κινέζοι στην αγορά θα μπορούσα να δικαιολογήσω κάποιον που αγοράζει ένα μικρό και φτηνό ηλεκτρικό των 20-25κ για κίνηση στην πόλη λίγων ίππων γιατί δεν χρειάζεται και πολλούς και να φορτίζει από τη σούκο του σπιτιού του τζάμπα, θα έχει όμως στην οικογένεια και ένα συμβατικό μεγάλο για τυχόν ταξίδια ώστε να μην του βγάζει τα συκώτια το ηλεκτρικό που θα σταματήσει και που θα το φορτίσει. Έτσι δεν θα είμαστε σκλάβοι του κάθε Έλονα να χορεύει στο σκοπό που θέλει αυτός.

Σε αυτό συμφωνώ. Και το ότι η αγορά είναι σε τόσο κακή κατάσταση που ο Musk κάνει ότι γουστάρει και η Tesla παραμένει τόσο μπροστά, είναι πολύ προβληματικό.

Ωστόσο το έχουμε ξαναπεί: σήμερα καλώς ή κακώς οι τιμές έχουν γίνει τέτοιες που αν θες να πάρεις ένα οικογενειακό αυτοκίνητο συγκεκριμένων χαρακτηριστικών (μεγέθους, χώρων, δυνατοτήτων) αναγκαστικά πλησιάζεις πολύ την τιμή των ηλεκτρικών ή και την ξεπερνάς (ιδίως στην Ελλάδα με τις επιδοτήσεις). Συμφωνώ ότι αν θες να πάρεις ένα Toyota Yaris ή κάτι πολύ μικρό και οικονομικό, προφανώς δεν υπάρχει ακόμα σοβαρή πρόταση σε αυτά τα λεφτά (δυστυχώς). Αλλά αν σκέφτεσαι να πάρεις ένα Honda Civic ή ένα Toyota C-HR ή Rav4 είσαι ήδη στα λεφτά που μπορείς να πάρεις ένα Model 3 ή Y. Ελπίζω να αλλάξει όλο αυτό με την είσοδο των Κινέζων και να ανοίξει η αγορά γενικά.

2 hours ago, CChaps said:

Καταλήγοντας, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή αξίζουν μόνο για μικρά αυτοκίνητα πόλης. Να πάρεις το θηρίο, να το πληρώσεις πανάκριβα και να φοβάσαι να το πατήσεις δεν έχει νόημα.

Το ότι δεν θες να "το πατήσεις" επειδή καίει και όχι επειδή είναι επικίνδυνο για εσένα και τους γύρω σου, πραγματικά το βρίσκω ανησυχητικό. Δεν καταλαβαίνω γιατί το να κάνεις μεγάλη απόσταση σημαίνει ότι πρέπει να πας και με περισσότερα από 130χλμ. Αλλά οκ, στην Ελλάδα ποιός νοιάζεται για την ασφάλεια; Ο καθένας ονειρεύεται να οδηγεί 6 ώρες χωρίς στάση και να πηγαίνει με όσο θέλει επειδή η αξία του να φτάσεις νωρίτερα είναι μεγαλύτερη από την αξία της ανθρώπινης ζωής.

1 hour ago, Eloy said:

Εδώ τώρα, ένα δίκιο το έχεις... Το έχουμε ξαναπεί άλλωστε οτι για μέσα στην γειτονιά ή και μέχρι τα όρια του δήμου, τα ηλεκτρικά είναι άπαιχτα...

Ας το παραδεχθούμε... Το Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ηλεκτρικό και 3 στάσεις για φόρτιση (για να είσαι στην safe zone) γίνεται βάσανο... Αλλά το πρόβλημα δεν είναι εκεί... - είναι στο οτι γίνεται ψυχοφθόρο... Θέλεις δεν θελεις, το 90% των χρηστών με το που φεύγουν απο τον φορτιστή, κάθε 5 λεπτά το μάτι στο % remaining είναιi... Mε τίποτα δεν μπορώ να δεχτώ οτι ο βενζινοκίνητος οδηγός δεν είναι πιο ξέγνοιαστος και χαλαρός απο τον ηλεκτροκίνητο είτε εκτός είτε εντός πόλης...

Σωστό αυτό. Αλλά αυτό έχει να κάνει και με τις κακές υποδομές. Στην Ελλάδα δεν θα πρότεινα σε κάποιον να πάρει ηλεκτρικό αν δεν έχει σημείο να φορτίσει σπίτι και αν δεν είναι αποφασισμένος να ταλαιπωρηθεί λίγο παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, CChaps είπε

Η αυτονομία είναι για ιδανική οδήγηση 90 km/h χωρίς φρένα. Αν έχεις πάρει Porsche  θα πηγαίνεις στους κόφτες, όπου η κατανάλωση εκτοξεύεται. Τώρα αν πάρεις Porsche για να πηγαίνεις με το πολύ 90 km/h πάω πάσο. 

εκαλη - ρεντη, που διαολο την παει στους κοφτες ρε συ;;;;;;

2 ώρες πριν, Chocobo είπε

Απο την άλλη άλλη στα 200κ χιλιόμετρα και αναλόγως της χρήσης (φορτίσεις - τρόπο οδήγησης κλπ) δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση θα είναι η μπαταρία της οποίας το κόστος είναι εξωφρενικά μεγάλο.200k χιλιόμετρα είναι θεωρητικά περίπου 20 χρόνια. Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν 10-20 στη μπαταρία (εκτίμηση) και 8-10 χρόνια εγγύηση.

Κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουμε δει και με 300κ-400κ χλμ

EV δεν έχουμε ακόμα απάντηση.

εδω πχ με πανω απο 1Μ ηλεκτρικα χλμ καλα ειναι;;;;
https://www.motortrend.com/news/heres-a-million-mile-tesla-model-s-owners-advice-for-ev-reliability/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, JailbrokenDiesel είπε

εκαλη - ρεντη, που διαολο την παει στους κοφτες ρε συ;;;;;;

εδω πχ με πανω απο 1Μ ηλεκτρικα χλμ καλα ειναι;;;;
https://www.motortrend.com/news/heres-a-million-mile-tesla-model-s-owners-advice-for-ev-reliability/

Μιλάει για έναν άνθρωπο. ΕΝΑΝ συγκεκριμένο….ξεκινάει επίσης με “here’s how X person CLAIMS“ άρα ουσιαστικά δεν έχει καμία διαφορά απο το να μπω σε ενα blog εγώ εσύ ή ο καθένας και να γράψει το δικό του ισχυρισμό.
 

Στα λοιπά του πολύ προσεγμένου συνδέσμου σου συνεχίζει να αραδιάζει πράγματα χωρίς καμία απόδειξη ή αξιόπιστη πηγή.

Πάμε παρακάτω λοιπόν και καλό είναι σε τεχνολογικό φόρουμ να μην αναρτούμε συνδέσμους με οτι να ναι.

IMG_5564.jpeg
 

και για το κερασάκι στη τούρτα…το πόσες αλλαγές μοτέρ και μπαταριών έκανε το αφήνω σε εσένα 

 

 

IMG_5565.jpeg

Επεξ/σία από Chocobo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το άλλο δεν το είπαμε;;;

Αυτός που πριν 10 μέρες  εδωσε ας πούμε 50κ για αγορά tesla και από τη μείωση που εξήγγειλε ο Ελωνας προχτές μειώθηκε η αξία του αυτοκινήτου του κατά  3 χιλιάδες τι θα γίνει;;; 

Θα τις διεκδικήσει από τον Ελωνα ή θα του τα χαρίσει;;; Και αν οι πωλήσεις συνεχίσουν πτωτικά και σε άλλο ένα χρόνο αποφασίσει μείωση άλλες 3 χιλιάδες τι θα γίνει;;😝

Επεξ/σία από papoys1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
45 minutes ago, papoys1 said:

Θα τις διεκδικήσει από τον Ελωνα ή θα του τα χαρίσει;;; Και αν οι πωλήσεις συνεχίσουν πτωτικά και σε άλλο ένα χρόνο αποφασίσει μείωση άλλες 3 χιλιάδες τι θα γίνει;;

Ότι έγινε και σε άπειρες άλλες περιπτώσεις που έπεσε η τιμή λίγο μετά την αγορά του προϊόντος.

Ότι έγινε και με τον πατέρα μου πχ που έφτιαξε βόθρο και μέχρι να τελειώσει το σπίτι (1-2 χρόνια) πέρασε αποχέτευση... 😛

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυξάνονται οι τιμές: Κερδοσκοπία, πίνουν το αίμα του κόσμου, μικροί μισθοί, μπλα μπλα μπλα… 

Μειώνονται οι τιμές (Η Tesla έχει κάνει τρεις μειώσεις μέχρι τώρα). : Απατεώνες, μειώνεται η αξία, από που θα τα διεκδικήσει ο κόσμος, μπλα μπλα μπλα 

 

ΟΚ συνεχίστε …

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για commuting μια χαρά είναι τα ηλεκτρικά.

Φίλος απο Καστοριά (Model Y) ήθελε να πάει Χαλκιδική δεύτερο πόδι και έπρεπε αναγκαστικά με το που φτάσει να πάει να φορτίσει.

Απόγευμα αφού άλλαξε το πλάνο της ημέρας με έξτρα προορισμό και φοβούμενοι την χαμηλή μπαταρία, πήγαιναν 5 ατομα με 80 και κατεβασμένα παράθυρα για να μην ανοίξουν κλίμα και πέσει κι άλλο η μπαταρία. Με 36 βαθμούς..

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Thresh είπε

Ότι έγινε και σε άπειρες άλλες περιπτώσεις που έπεσε η τιμή λίγο μετά την αγορά του προϊόντος.

Ότι έγινε και με τον πατέρα μου πχ που έφτιαξε βόθρο και μέχρι να τελειώσει το σπίτι (1-2 χρόνια) πέρασε αποχέτευση... 😛

οφ τόπιτς  αλλά με χτύπησες σε ευαίσθητο θέμα τώρα.

Εμείς στα Μεσόγεια (χαβούζα της Αττικής τα λέω εγώ) έχουμε ακόμα βόθρους και δεν ξέρουμε μέχρι πότε.Από το 1994 που ήρθα αποχέτευση μας τάζουν κάθε προεκλογικη περίοδο οι Υποψήφιοι Δήμαρχοι μετά από 30 χρόνια στο τάξιμο είμαστε ακόμη🤣

Τπυλάχιστον 30 χρόνια αποσβέσαμε το κόστος του βόθρου.😜

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Deathmace said:

Για commuting μια χαρά είναι τα ηλεκτρικά.

Φίλος απο Καστοριά (Model Y) ήθελε να πάει Χαλκιδική δεύτερο πόδι και έπρεπε αναγκαστικά με το που φτάσει να πάει να φορτίσει.

Απόγευμα αφού άλλαξε το πλάνο της ημέρας με έξτρα προορισμό και φοβούμενοι την χαμηλή μπαταρία, πήγαιναν 5 ατομα με 80 και κατεβασμένα παράθυρα για να μην ανοίξουν κλίμα και πέσει κι άλλο η μπαταρία. Με 36 βαθμούς..

Λιγοτερο καιει βεβαια με κλειστα παραθυρα και air condition. Τζαμπα ταλαιπωρηθηκε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...