Προς το περιεχόμενο

Κάθετη πτώση καταγράφουν τα κέρδη της Tesla καθώς η εταιρία έρχεται αντιμέτωπη με μειωμένη ζήτηση


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Aprile είπε

Ενδιαφέρον γιατί μου έκανε εντύπωση πως μένουν όταν είναι ανταγωνιστικά σε τιμές και ποιότητα. Γιατί ως γνωστόν οι blade  μπαταρίες της BYD είναι ασφαλέστερες σε σχέση με της Tesla αφού περνάνε το τεστ του καρφιού χωρίς ανάφλεξη. Από την άλλη ως γνωστόν και οι Κινέζοι παίζουν βρώμικα κάνοντας ντάμπινγκ στις τιμές που πουλάνε σε Ευρώπη.

Ενας ακυρηχτος πολεμος ειναι σε εξελιξη οντως. Ηρθε η BYD με ποιοτικο σπορ σενταν (Seal) με 530 αλογα στην Ελλαδα και το πουλαει full extra με οτι υπαρχει στα 49Κ χωρις την επιδοτηση. Δηλαδη δυνητικα 41Κ για αυτοκινητο με 4κινηση και επιδοσεις super car (0-100 σε 3.8 sec). To πιο ταπεινο" πισωκινητο (0-100 σε 5.9 sec) δε στα 46K χωρις επιδοτηση. Στο μεταξυ ποιοτικα και απο αποψη ασφαλειας και τεστ Euro NCAP δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τα αντιστοιχα Ευρωπαικα/Αμερικανικα και σε τομεις τα ξεπερναει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, mitsos_z said:

Το πρόβλημα της συλλογιστικής αυτής είναι πως αν είσαι υποψήφιος αγοραστής των αυτοκινήτων αυτών έχεις γερή πορτοφόλα και αν έχεις γερή πορτοφόλα δε σε πολυ-νοιάζει πόσο πάει να γεμίσεις βενζίνη...

Αντίθετα αν είσαι ο μέσος εργαζόμενος που σε καίει η τιμή των καυσίμων, θα σε κατακάψει να πας να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο...

Ίσως και εξαιτίας της Tesla έχει περάσει το trend τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλούνται να είναι 9 στα 10 πανάκριβα θηρία. Προσωπικά πιστεύω ότι ο σκοπός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (= οικονομία και μηδενικοί ρύποι) εξυπηρετείται μόνο από μικρά φθηνα αυτοκίνητα πόλης όπως το Citroen ami - αλλά πόσα τέτοια βλέπετε στους δρόμους ?

Μάλιστα, δηλαδή ας πούμε ένα αμάξι όπως το Yaris Cross των 24Κ και ένα αντίστοιχο Ηλεκτρικό το Volvo EX30 των 29Κ, όποιος πάρει το 29Κ έχει γερή πορτοφόλα ? και αυτός με το Yaris Cross (μισή Ελλάδα) είναι ο μέσος εργαζόμενος ?

Αντίστοιχα εγώ που το πήρα 35Κ έχω γερή πορτοφόλα ενώ πάλι η μισή Ελλάδα με Peugeot 3008, Qashqai κλπ Suv των 30Κ είναι μικρομεσαίος εργαζόμενος ? 

Και τελικά ποιος έκανε καλύτερη επιλογή για την τσέπη του ? Αυτός που το γεμίζει με 7€ ή αυτός με 70€

20 hours ago, Deathmace said:

Για commuting μια χαρά είναι τα ηλεκτρικά.

Φίλος απο Καστοριά (Model Y) ήθελε να πάει Χαλκιδική δεύτερο πόδι και έπρεπε αναγκαστικά με το που φτάσει να πάει να φορτίσει.

Απόγευμα αφού άλλαξε το πλάνο της ημέρας με έξτρα προορισμό και φοβούμενοι την χαμηλή μπαταρία, πήγαιναν 5 ατομα με 80 και κατεβασμένα παράθυρα για να μην ανοίξουν κλίμα και πέσει κι άλλο η μπαταρία. Με 36 βαθμούς..

Βαρέθηκε δηλαδή να κάνει μια στάση 15 λεπτά μέσα σε 300χλμ απόσταση ? Έχει ξαναπιάσει ηλεκτρικό στα χέρια του ή ήταν η πρώτη μέρα ? Και αφού έφτασε και έπρεπε αναγκαστικά να το φορτίσει και το φόρτισε φαντάζομαι, πως ξέμεινε και έπρεπε να πηγαίνει με 80 και κατεβασμένα παράθυρα ?   

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε


Μάλιστα, δηλαδή ας πούμε ένα αμάξι όπως το Yaris Cross των 24Κ και ένα αντίστοιχο Ηλεκτρικό το Volvo EX30 των 29Κ, όποιος πάρει το 29Κ έχει γερή πορτοφόλα ? και αυτός με το Yaris Cross (μισή Ελλάδα) είναι ο μέσος εργαζόμενος ?

Αντίστοιχα εγώ που το πήρα 35Κ έχω γερή πορτοφόλα ενώ πάλι η μισή Ελλάδα με Peugeot 3008, Qashqai κλπ Suv των 30Κ είναι μικρομεσαίος εργαζόμενος ? 

Και τελικά ποιος έκανε καλύτερη επιλογή για την τσέπη του ? Αυτός που το γεμίζει με 7€ ή αυτός με 70€

Βαρέθηκε δηλαδή να κάνει μια στάση 15 λεπτά μέσα σε 300χλμ απόσταση ? Έχει ξαναπιάσει ηλεκτρικό στα χέρια του ή ήταν η πρώτη μέρα ? Και αφού έφτασε και έπρεπε αναγκαστικά να το φορτίσει και το φόρτισε φαντάζομαι, πως ξέμεινε και έπρεπε να πηγαίνει με 80 και κατεβασμένα παράθυρα ?   

όλες αυτές οι ιστορίες που λένε αν έχεις παρατηρήσει είναι "ένας γνωστός" και είναι όλες μυθεύματα που τα συζητάνε μεταξύ τους και τα αναπαράγουν έτσι αμάσητα.

Καταρχήν δεν έχουν καμια λογική βάση λές και το aircodition είναι σαν την βενζίνα στα ηλεκτρικά και σου τρώει καύσιμο αρκετά η λές και το Εκαλη - Ρεντης είναι σαν Αθήνα Καρδίτσα και τον άφησε τον άλλο στη μέση του δρόμου.

Δεν βγάζεις άκρη.

4 ώρες πριν, nasvas είπε

με 13 φορές αλλαγή κινητήρα και 3 φορές αλλαγή μπαταρίας ;; Δεν θα το έλεγα και φοβερό κατόρθωμα! Και κάθε αλλαγή μπαταρίας κανένα 20Κ;; Γλέντια! Να δω όλους τους ηλεκτροκίνητους στην αλλαγή μπαταρίας , που θα ψάχνουν στον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς να αλλάξουν  "το χαλασμένο στοιχείο"..   

δεν ξέρω αν το γνωρίζεις αλλά τα αυτοκίνητα έχουν και εγγύηση. 7 χρόνια tesla και όλοι οι υπόλοιποι και για την μπαταρία και 10 +2 δίνει η Τοyota. 

Επαθες σοκ ε?

Το άλλο που θα σε σοκάρει είναι ότι ήδη έχουν εμφανιστεί συνεργεία που αναγεννούν τις παλιές μπαταρίες. Στην Αγγλία υπάρχει για αυτοκίνητα και εδώ Ελλάδα υπάρχουν ήδη για τις ηλεκτρικές μηχανές, πατίνια κτλ. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/4/2024 στις 2:43 ΜΜ, chek2fire είπε

Το αυτοκίνητο αυτό έχει 360 χιλιόμετρα αυτονομία. Εκάλη ρέντη είναι 24 χιλιόμετρα. Δηλαδή και με 300 να το πας πάλι θα πας και θα γυρίσεις και θα έχεις πάνω από 70% ακόμα μπαταρία.

Ελέoς με αυτή τη παπάτζα. Mη βιάζουμε και τη λογική γιατί έχουμε αισθητικό δεν ξέρω τι εσωτερικό μας ψυχο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά. 

Οσο αυτό που λες για τα Tesla το αμφισβητώ και προφανώς λες ψέματα. Αυτοί που έχουν ηλεκτρικά σήμερα γνωρίζουν και τι θα πει αυτονομία συν ότι το αυτοκίνητο δεν θα σε αφήσει να μείνεις με τίποτα με τα συστήματα που έχει. 

Eντωμεταξύ την ίδια ώρα στην Κίνα οι Ευρωπαικές συναγωνίζονται η μια την άλλη στην έκθεση αυτοκινήτου που γίνεται αυτές τις μέρες πια θα παρουσιάσει το καλύτερο ηλεκτρικό. 

 

https://cleantechnica.com/2018/07/15/tesla-range-plotted-relative-to-speed-temperature-graphs/

Ο χαρακτηρισμός παπάτζα παρακαλώ να χρησιμοποιείται με ανθρώπους που έχεις την απαραίτητη οικειότητα. 

Λέω ψέματα και το αυτοκίνητο δεν θα σε αφήσει να μείνεις. Προφανώς είσαι εξωγήινος και δεν έχεις δει ποτέ άνθρωπο να μένει από βενζίνη. Το ίδιο συμβαίνει προφανώς και με την μπαταρία. Μάλλον δεν θα έχει μείνει ποτέ το κινητό σου πχ. 

Απλή επιστήμη είναι, που βιάζεται από όλους τους επιτήδειους που εκμεταλλεύονται οικονομικά το λαό με παραμύθια. 

Η αύξηση της ταχύτητας αυξάνει εκθετικά την κατανάλωση. Το ίδιο και η μείωση της θερμοκρασίας. Όπως φαίνεται και από το διάγραμμα, η κατανάλωση απο 60 m/h στα 100 m/h τετραπλασιάζεται. Άρα από 360 χλμ η αυτονομία γίνεται 90 χλμ. Επειδή είναι εκθετική η αύξηση, φαντάσου τί γίνεται στα 160 mph.  Και μην μου πεις που θα τα πιάσει, γιατί εγώ με το σαράβαλό μου βράδυ καθημερινή από Θρακομακεδόνες Πετράλωνα πάω με 160 km/h.

Τώρα πώς εκφέρουν άποψη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα άνθρωποι ή εξωγήινοι που δεν έχουν μπει καν μέσα σε ένα δεν ξέρω. Γιατί, αν είχες μπει, δεν θα έλεγες τέτοιες ανακρίβειες για την κατανάλωση.

22 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

εκαλη - ρεντη, που διαολο την παει στους κοφτες ρε συ;;;;;;

εδω πχ με πανω απο 1Μ ηλεκτρικα χλμ καλα ειναι;;;;
https://www.motortrend.com/news/heres-a-million-mile-tesla-model-s-owners-advice-for-ev-reliability/

Εκάλη Ρέντη, άρα εθνική, με επιτάχυνση 3 δευτερόλεπτα τα 100 χλμ που πιάνει κόφτες; Βγες μετά τη μία το βράδυ καθημερινή να δεις. Μπάλα παίζεις

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 minutes ago, chek2fire said:

όλες αυτές οι ιστορίες που λένε αν έχεις παρατηρήσει είναι "ένας γνωστός" και είναι όλες μυθεύματα που τα συζητάνε μεταξύ τους και τα αναπαράγουν έτσι αμάσητα.

Καταρχήν δεν έχουν καμια λογική βάση λές και το aircodition είναι σαν την βενζίνα στα ηλεκτρικά και σου τρώει καύσιμο αρκετά η λές και το Εκαλη - Ρεντης είναι σαν Αθήνα Καρδίτσα και τον άφησε τον άλλο στη μέση του δρόμου.

Δεν βγάζεις άκρη.

δεν ξέρω αν το γνωρίζεις αλλά τα αυτοκίνητα έχουν και εγγύηση. 7 χρόνια tesla και όλοι οι υπόλοιποι και για την μπαταρία και 10 +2 δίνει η Τοyota. 

Επαθες σοκ ε?

Το άλλο που θα σε σοκάρει είναι ότι ήδη έχουν εμφανιστεί συνεργεία που αναγεννούν τις παλιές μπαταρίες. Στην Αγγλία υπάρχει για αυτοκίνητα και εδώ Ελλάδα υπάρχουν ήδη για τις ηλεκτρικές μηχανές, πατίνια κτλ. 

Εγώ πάντως σε προκαλώ να έρθεις να τον ρωτήσεις τον ίδιο. Χέστηκα πρωσοπικα για κάτι παραπάνω. Εμπειρία έχω και από model s, 3 καθώς και το ηλεκτρικό range rover. Όλα είναι τίμια και καλά . Πάτα τα και κλαις όμως από το πώς αδειάζουν την μπαταρία. Και τα 5 tesla και το range rover παίζουν κέντρο Αθήνα από άνθρωπο που τα έχει αγοράσει αναγκαστικά λόγο μεγάλου στόλου ενοικιαζόμενων σε Σαντορίνη. Η θα τα αγόραζε η θα τα έκανε φόρους. Μια χαρά μεχρι να πατήσεις.

  • Like 2
  • Confused 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, liberostelios είπε

 

Το ότι δεν θες να "το πατήσεις" επειδή καίει και όχι επειδή είναι επικίνδυνο για εσένα και τους γύρω σου, πραγματικά το βρίσκω ανησυχητικό. Δεν καταλαβαίνω γιατί το να κάνεις μεγάλη απόσταση σημαίνει ότι πρέπει να πας και με περισσότερα από 130χλμ. Αλλά οκ, στην Ελλάδα ποιός νοιάζεται για την ασφάλεια; Ο καθένας ονειρεύεται να οδηγεί 6 ώρες χωρίς στάση και να πηγαίνει με όσο θέλει επειδή η αξία του να φτάσεις νωρίτερα είναι μεγαλύτερη από την αξία της ανθρώπινης ζωής.

 

Οι "οικολόγοι" που πουλάνε αυτοκίνητο 250 ίππων, με επιτάχυνση 3 δευτερόλεπτα τα 100 χλμ και τελική 260 χλμ θέλουν να πηγαίνουμε μέχρι 130 χλμ. Μάλιστα. 

Πήγαινε μία βόλτα Γερμανία και δες το νόημα των ορίων ταχύτητας. Αλλά μάλλον αυτοί είναι κάγκουρες και άσχετοι και δεν νοιάζονται για την ασφάλεια όπως εσύ που διαφέρεις από το μέσο Έλληνα. 

Πραγματικά έχετε μετοχές της Tesla όλοι εσείς; Γιατί είναι τρομακτικός ο φανατισμός σας. Και μιλάω για φανατισμό γιατί εγώ μιλάω ήρεμα και ωραία και εσύ αμέσως αρχίζεις την επίθεση. Λες και έχω την Porsche εγώ και πάω με 300. Ένα Peugeot 20ετίας έχω και, αν δεν είναι άδειος ο δρόμος, πάω με 90 να γλιτώσω λεφτά για τη βενζίνη που δεν μου περισσεύουν.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 minutes ago, CChaps said:

Απλή επιστήμη είναι, που βιάζεται από όλους τους επιτήδειους που εκμεταλλεύονται οικονομικά το λαό με παραμύθια. 

Η αύξηση της ταχύτητας αυξάνει εκθετικά την κατανάλωση. Το ίδιο και η μείωση της θερμοκρασίας. Όπως φαίνεται και από το διάγραμμα, η κατανάλωση απο 60 m/h στα 100 m/h τετραπλασιάζεται. Άρα από 360 χλμ η αυτονομία γίνεται 90 χλμ. Επειδή είναι εκθετική η αύξηση, φαντάσου τί γίνεται στα 160 mph.

🤣 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να και ενα καλο νεο. Πρεπει ολες αυτες οι εταιριες των πολλων δις η τρις να αρχισουν να βλεπουν καθετη πτωση και οχι μονο 10-20% αλλα 50--60% ωστε να φυγει ενα μεγαλο ποσοστο απο την αξια τους μπας και επιστρεψει ο κοσμος εκει που πρεπει και πεσει ο πληθωρισμος. Με τα υπερκερδη τους δουλεια δεν γινεται και εχεις το υπολοιπο 95% του κοσμου στην πεινα και ενα 5% να τρωει κυριολεκτικα με χρυσα κουταλια. Ελπιζω και σε μεγαλυτερη πτωση της tesla και της καθε tesla πρεπει να χασουν παρα πολλα δις αυτες οι εταιριες μπας και δει ασπρη μερα ο κοσμος. 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, Just_travel_everywhere said:

Στα 200κμ καίω με τ πετρέλαιο μου 4.5λιτρα σύνολο 9. 9χ 1.70 =15€ μιλάμε για τρομερή οικονομία. Όταν έρθει η ώρα για αλλαγή μπαταρίας ή κάποιας αποτυχημένης αναβάθμισης όπως έτυχε στον εργοδότη μου και άλλα πολλά ή όταν έρθει ο χειμώνας το ξανασυζητάμε η κανένας αποκλεισμός

Αυτό με τον χειμώνα, καλό είναι να το κοιτάξεις λίγο. Μπες στο YouTube και δες τον Bjorn Nyland που ζει στην Νορβηγία και δοκιμάζει ηλεκτρικά στους -10 το βράδυ. Ειναι εύκολο να γενιεκεύσεις από το δημοσίευμα του κάθε κίτρινου site, αλλά στην εποχή του internet είναι λίγο κρίμα να μην μπαίνεις στον κόπο να πατήσεις 2 κλικ να διασταυρώσεις μια πληροφορία.

3 hours ago, CChaps said:

Οι "οικολόγοι" που πουλάνε αυτοκίνητο 250 ίππων, με επιτάχυνση 3 δευτερόλεπτα τα 100 χλμ και τελική 260 χλμ θέλουν να πηγαίνουμε μέχρι 130 χλμ. Μάλιστα. 

Πήγαινε μία βόλτα Γερμανία και δες το νόημα των ορίων ταχύτητας. Αλλά μάλλον αυτοί είναι κάγκουρες και άσχετοι και δεν νοιάζονται για την ασφάλεια όπως εσύ που διαφέρεις από το μέσο Έλληνα. 

Πραγματικά έχετε μετοχές της Tesla όλοι εσείς; Γιατί είναι τρομακτικός ο φανατισμός σας. Και μιλάω για φανατισμό γιατί εγώ μιλάω ήρεμα και ωραία και εσύ αμέσως αρχίζεις την επίθεση. Λες και έχω την Porsche εγώ και πάω με 300. Ένα Peugeot 20ετίας έχω και, αν δεν είναι άδειος ο δρόμος, πάω με 90 να γλιτώσω λεφτά για τη βενζίνη που δεν μου περισσεύουν.

Συγγνώμη, αλλά δεν νομίζω ότι έκανα κάποια επίθεση. Δεν ζω στην Ελλάδα, ζω σε γειτονική χώρα της Γερμανίας που το να πηγαίνεις στο όριο (ή κοντά σε αυτό) είναι το φυσιολογικό. Εδώ υπάρχουν πάρα πολλά Tesla (και άλλα ηλεκτρικά) αλλά οι άνθρωποι οδηγούν ηρεμα. Η λογική ότι επειδή ένα αμάξι έχει μεγάλη επιτάχυνση πρέπει να πηγαίνεις με 150 με ενοχλεί, γιατί οπότε έρχομαι Ελλάδα αισθάνομαι τρομερή ανασφάλεια με αυτό που επικρατεί στους δρόμους. Απλά το εξέφρασες σαν να πρέπει κάποιος να πηγαίνει γρήγορα επειδή πήρε Tesla, ξέρω γω.

Στην Γερμανία, που λες, είναι συγκεκριμένα τα κομμάτια που δεν υπάρχουν όρια και μόνο για συγκεκριμένες αποστάσεις. Και αν πας εκεί θα καταλάβεις πως οδηγεί ο κόσμος και ότι οι άνθρωποι δεν επιλέγουν ηλεκτρικό για να τρέχουν στους δρόμους, αλλά απλά επειδή το προτίμησαν για τους δικούς τους λόγους.

Έχε υπόψη ότι ο μέσος βορειο-Ευρωπαιος έχει αρκετές φορές σπίτι με ηλιακά panels και το συνδυάζει με το αμάξι για να οδηγεί σχεδόν δωρεάν (ή για να μην χρειάζεται να επιστρέψει ρεύμα στο δίκτυο γιατί δεν τον συμφέρει). Επίσης ο μέσος βορειο-Ευρωπαιος θα έπαιρνε ούτως ή άλλως κάποιο αμάξι κοντά στην τιμή ενός ηλεκτρικού, οπότε δεν είναι ότι το επέλεξε με κριτήριο την επιτάχυνση. Το ότι στην Ελλάδα συνηθίζεται κάποιος να πληρώνει παραπάνω για την μούρη ή για τις επιδόσεις, δεν σημαίνει ότι είναι η ίδια λογική με κάποια άλλη χώρα που τα εισοδήματα και οι συνθήκες της αγοράς είναι διαφορετικές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Μάλιστα, δηλαδή ας πούμε ένα αμάξι όπως το Yaris Cross των 24Κ και ένα αντίστοιχο Ηλεκτρικό το Volvo EX30 των 29Κ, όποιος πάρει το 29Κ έχει γερή πορτοφόλα ? και αυτός με το Yaris Cross (μισή Ελλάδα) είναι ο μέσος εργαζόμενος ?

Αντίστοιχα εγώ που το πήρα 35Κ έχω γερή πορτοφόλα ενώ πάλι η μισή Ελλάδα με Peugeot 3008, Qashqai κλπ Suv των 30Κ είναι μικρομεσαίος εργαζόμενος ? 

Και τελικά ποιος έκανε καλύτερη επιλογή για την τσέπη του ? Αυτός που το γεμίζει με 7€ ή αυτός με 70€

Δεν εννοούσα ακριβώς αυτό. Ο μέσος εργαζόμενος στην Ελλάδα έχει αυτοκίνητο >10ετίας που καίει βενζίνη. Αν σκεφτόταν να πάρει καινούριο ηλεκτρικό για να κάνει οικονομία στα καύσιμα θα πρέπει να ακουμπήσει πάνω από 25.000 για αυτά τα suv τέρατα.

Η μόνη αναφορά που έκανα σε μάρκα / μοντέλο ήταν γι' αυτό  To Citroen Ami στην Ελλάδα – Τιμές (4troxoi.gr) 

Για τους δρόμους της Αθήνας μόνο αυτή η αγορά είναι εξυπνη κίνηση... αλλιώς κρατάς το παλιό σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, liberostelios είπε

Αυτό με τον χειμώνα, καλό είναι να το κοιτάξεις λίγο. Μπες στο YouTube και δες τον Bjorn Nyland που ζει στην Νορβηγία και δοκιμάζει ηλεκτρικά στους -10 το βράδυ. Ειναι εύκολο να γενιεκεύσεις από το δημοσίευμα του κάθε κίτρινου site, αλλά στην εποχή του internet είναι λίγο κρίμα να μην μπαίνεις στον κόπο να πατήσεις 2 κλικ να διασταυρώσεις μια πληροφορία.

Συγγνώμη, αλλά δεν νομίζω ότι έκανα κάποια επίθεση. Δεν ζω στην Ελλάδα, ζω σε γειτονική χώρα της Γερμανίας που το να πηγαίνεις στο όριο (ή κοντά σε αυτό) είναι το φυσιολογικό. Εδώ υπάρχουν πάρα πολλά Tesla (και άλλα ηλεκτρικά) αλλά οι άνθρωποι οδηγούν ηρεμα. Η λογική ότι επειδή ένα αμάξι έχει μεγάλη επιτάχυνση πρέπει να πηγαίνεις με 150 με ενοχλεί, γιατί οπότε έρχομαι Ελλάδα αισθάνομαι τρομερή ανασφάλεια με αυτό που επικρατεί στους δρόμους. Απλά το εξέφρασες σαν να πρέπει κάποιος να πηγαίνει γρήγορα επειδή πήρε Tesla, ξέρω γω.

Στην Γερμανία, που λες, είναι συγκεκριμένα τα κομμάτια που δεν υπάρχουν όρια και μόνο για συγκεκριμένες αποστάσεις. Και αν πας εκεί θα καταλάβεις πως οδηγεί ο κόσμος και ότι οι άνθρωποι δεν επιλέγουν ηλεκτρικό για να τρέχουν στους δρόμους, αλλά απλά επειδή το προτίμησαν για τους δικούς τους λόγους.

Έχε υπόψη ότι ο μέσος βορειο-Ευρωπαιος έχει αρκετές φορές σπίτι με ηλιακά panels και το συνδυάζει με το αμάξι για να οδηγεί σχεδόν δωρεάν (ή για να μην χρειάζεται να επιστρέψει ρεύμα στο δίκτυο γιατί δεν τον συμφέρει). Επίσης ο μέσος βορειο-Ευρωπαιος θα έπαιρνε ούτως ή άλλως κάποιο αμάξι κοντά στην τιμή ενός ηλεκτρικού, οπότε δεν είναι ότι το επέλεξε με κριτήριο την επιτάχυνση. Το ότι στην Ελλάδα συνηθίζεται κάποιος να πληρώνει παραπάνω για την μούρη ή για τις επιδόσεις, δεν σημαίνει ότι είναι η ίδια λογική με κάποια άλλη χώρα που τα εισοδήματα και οι συνθήκες της αγοράς είναι διαφορετικές.

Πρώτον αν νομίζεις ότι αυτά που λέω είναι από κίτρινα σαιτ γελιεσαι. Οι Γερμανοί τα λένε σε συνεντεύξεις από δική τους χρήση . Και απογοήτευση. Μιλάω επίσης από εμπειρία φίλου μου και του εργοδότη μου.  Μα όλοι ρε παιδί μου είναι ψεύτες ? Εσύ κοίτα βίντεο στο ίντερνετ. Λες και πρέπει ντε και καλά να έχετε δίκιο με τα ηλεκτρικά . Και όσο αφορά αυτά που έγραψες στο άλλο παλικάρι εάν εσύ έχεις δει ηλιακά πάνελ που φορτίζουν αυτοκίνητα σε άλλη Γερμανία μένω . Για 300 μέρες το χρόνο δεν έχουν καν ήλιο.  Αλλά είπαμε τα ξέρεις όλα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Just_travel_everywhere είπε

Και όσο αφορά αυτά που έγραψες στο άλλο παλικάρι εάν εσύ έχεις δει ηλιακά πάνελ που φορτίζουν αυτοκίνητα σε άλλη Γερμανία μένω . Για 300 μέρες το χρόνο δεν έχουν καν ήλιο.  Αλλά είπαμε τα ξέρεις όλα

Μάλλον μένεις σε άλλη Γερμανία …..

Εδώ η Deutsche Welle λέει, ότι η ηλιακή είναι η τέταρτη μεγαλύτερη πηγή ενέργειας με 10% το 2022. 
 

Εδω λέει ότι είναι τρίτη μεγαλύτερη πηγή ισχύος με εγκατεστημένα 40 GW. 
 

Οπότε ναι. Αν οι απόψεις σου για τα ηλεκτρικά είναι τόσο σωστές όσο οι γνώσεις σου για τα φωτοβολταϊκά στην Γερμανία τότε ……

Σε άλλο νήμα αμφισβήτησες μέλος που τοποθετεί (ως ηλεκτρολόγος το επάγγελμα ) δεκάδες φορτιστές στα κτίρια στην Γερμανία. Αλλά ναι κι εκείνος λέει ψέμματα…….

 

ΟΚ ότι σε κάνει να κοιμάσαι καλύτερα το βράδυ .. 

 

για να μην το κουράζουμε πολύ ….

Τα ηλεκτρικά είναι εδώ για να μείνουν. Η αντίσταση στο νέο δεν είναι καινούργιο φαινόμενο, αλλά εδώ, έχει παραγίνει…. Ακολουθήστε αυτό που πιστεύετε, (ΜΕΚ to the death), αλλά μην σπαμάρετε, τα νήματα που αναφέρονται σε EV. Έχει γίνει γραφικό πια. 
 


 

 

Επεξ/σία από Jiakometi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, Just_travel_everywhere said:

Πρώτον αν νομίζεις ότι αυτά που λέω είναι από κίτρινα σαιτ γελιεσαι. Οι Γερμανοί τα λένε σε συνεντεύξεις από δική τους χρήση . Και απογοήτευση. Μιλάω επίσης από εμπειρία φίλου μου και του εργοδότη μου.  Μα όλοι ρε παιδί μου είναι ψεύτες ? Εσύ κοίτα βίντεο στο ίντερνετ. Λες και πρέπει ντε και καλά να έχετε δίκιο με τα ηλεκτρικά . Και όσο αφορά αυτά που έγραψες στο άλλο παλικάρι εάν εσύ έχεις δει ηλιακά πάνελ που φορτίζουν αυτοκίνητα σε άλλη Γερμανία μένω . Για 300 μέρες το χρόνο δεν έχουν καν ήλιο.  Αλλά είπαμε τα ξέρεις όλα 

Δεν ισχυρίστηκα ότι τα ξέρω όλα. Αλλά αν σε βολεύει να πετάς strawman arguments, δεν υπάρχει θέμα.

Ζω στην Ολλανδία και έχω αρκετούς φίλους και συναδέλφους που έχουν ηλιακά πάνελ. Αν δεν εμένα σε πολυκατοικία, θα είχα βάλει κι εγώ. Δεν ξέρω τι γνωρίζεις για αυτά, αλλά παραγωγή δεν έχουν μόνο όταν υπάρχει πλήρης ηλιοφάνεια. Επίσης, δεν έχουμε μόνο 60 μέρες το χρόνο ήλιο, ιδίως τα τελευταία χρόνια που το κλίμα έχει αλλάξει. Μπορείς να το ψάξεις online το θέμα και να δεις τι παίζει (δες weatherspark για στατιστικά ηλιοφάνειας ανά περιοχή).

Για τις εμπειρίες των Γερμανών ή του φίλου και εργοδότη σου δεν έχω εικόνα. Δεν βγάζω συμπεράσματα από τυχαίες παρατηρήσεις γύρω μου ή από συνεντεύξεις. Προτιμώ να κοιτάω συλλογικά δεδομένα, έρευνες και να καταλαβαίνω τι γινεται από δεδομένα με στοιχειώδη όγκο. Όχι να πω ότι επειδή το diesel που είχα πριν μου έβγαλε βλάβη, είναι όλα τα diesel φόλα, πχ.

Δεν έχω καμία διάθεση να γίνω απολογητής ή ευαγγελιστής των ηλεκτρικών. Το θέμα της αντικατάστασης μπαταρίας είναι μια σχετικά άγνωστη παράμετρος και είναι κάτι που κάποιος πρέπει να το λαμβάνει υπόψη όταν παίρνει ηλεκτρικό. Το οικολογικό αποτυπωμα και η οικονομία στη χρήση είναι καλύτερη, αλλά όχι τόσο όσο θέλουν οι φανατικοί των ηλεκτρικών να πείσουν τους αλλους. Όλα τα άλλα περί χειμώνα, τραγικών εμπειριών σε φόρτιση κλπ είναι υπερβολές που έχουν προκύψει από κίτρινα sites που βρίσκουν μια ακραία περίπτωση και προσπαθούν να τραβήξουν κλικ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Μάλλον μένεις σε άλλη Γερμανία …..

Εδώ η Deutsche Welle λέει, ότι η ηλιακή είναι η τέταρτη μεγαλύτερη πηγή ενέργειας με 10% το 2022. 
 

Εδω λέει ότι είναι τρίτη μεγαλύτερη πηγή ισχύος με εγκατεστημένα 40 GW. 
 

Οπότε ναι. Αν οι απόψεις σου για τα ηλεκτρικά είναι τόσο σωστές όσο οι γνώσεις σου για τα φωτοβολταϊκά στην Γερμανία τότε ……

Σε άλλο νήμα αμφισβήτησες μέλος που τοποθετεί (ως ηλεκτρολόγος το επάγγελμα ) δεκάδες φορτιστές στα κτίρια στην Γερμανία. Αλλά ναι κι εκείνος λέει ψέμματα…….

 

ΟΚ ότι σε κάνει να κοιμάσαι καλύτερα το βράδυ .. 

 

για να μην το κουράζουμε πολύ ….

Τα ηλεκτρικά είναι εδώ για να μείνουν. Η αντίσταση στο νέο δεν είναι καινούργιο φαινόμενο, αλλά εδώ, έχει παραγίνει…. Ακολουθήστε αυτό που πιστεύετε, (ΜΕΚ to the death), αλλά μην σπαμάρετε, τα νήματα που αναφέρονται σε EV. Έχει γίνει γραφικό πια. 
 


 

 

Και ξαναλέω σε μία χώρα που έχει 30 μέρες το χρόνο ήλιο εσύ μου μιλάς για ηλιακά και ηλιακή ενέργεια αν θα μείνουν ή δεν θα μείνουν εμένα δεν με αφορά όπως και εσύ είσαι τόσο μικρός και αδιάφορος για το συγκεκριμένο project άλλο τόσο είμαι και εγώ ό,τι και να λέμε εδώ μέσα είναι κουβέντα του καφενείου. Και από κει και μετά εάν το μυαλό σου δούλευε και λίγο περισσότερο θα άνοιγες στα μάτια σου να δεις πολύ απλά ότι η γερμανοί δεν τα γουστάρουνε και πάρα πολύ τα ηλεκτρικά για αυτό ένας μετά τον άλλον τα σπρώχνει πίσω για αυτό πηγαίνουνε στα δικαστήρια και κάνουν μην είσαι εταιρείες για να τα δώσουν πίσω γιατί πολύ απλά δεν είναι ικανοποιημένη εάν εσύ ζεις σε άλλη γερμανία τότε μάλλον έχεις φαντασίες . Μιλάμε για μία χώρα που συνέχεια έχει συννεφιά βροχές μου μιλάς για τον ήλιο τι να πω.

37 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Δεν ισχυρίστηκα ότι τα ξέρω όλα. Αλλά αν σε βολεύει να πετάς strawman arguments, δεν υπάρχει θέμα.

Ζω στην Ολλανδία και έχω αρκετούς φίλους και συναδέλφους που έχουν ηλιακά πάνελ. Αν δεν εμένα σε πολυκατοικία, θα είχα βάλει κι εγώ. Δεν ξέρω τι γνωρίζεις για αυτά, αλλά παραγωγή δεν έχουν μόνο όταν υπάρχει πλήρης ηλιοφάνεια. Επίσης, δεν έχουμε μόνο 60 μέρες το χρόνο ήλιο, ιδίως τα τελευταία χρόνια που το κλίμα έχει αλλάξει. Μπορείς να το ψάξεις online το θέμα και να δεις τι παίζει (δες weatherspark για στατιστικά ηλιοφάνειας ανά περιοχή).

Για τις εμπειρίες των Γερμανών ή του φίλου και εργοδότη σου δεν έχω εικόνα. Δεν βγάζω συμπεράσματα από τυχαίες παρατηρήσεις γύρω μου ή από συνεντεύξεις. Προτιμώ να κοιτάω συλλογικά δεδομένα, έρευνες και να καταλαβαίνω τι γινεται από δεδομένα με στοιχειώδη όγκο. Όχι να πω ότι επειδή το diesel που είχα πριν μου έβγαλε βλάβη, είναι όλα τα diesel φόλα, πχ.

Δεν έχω καμία διάθεση να γίνω απολογητής ή ευαγγελιστής των ηλεκτρικών. Το θέμα της αντικατάστασης μπαταρίας είναι μια σχετικά άγνωστη παράμετρος και είναι κάτι που κάποιος πρέπει να το λαμβάνει υπόψη όταν παίρνει ηλεκτρικό. Το οικολογικό αποτυπωμα και η οικονομία στη χρήση είναι καλύτερη, αλλά όχι τόσο όσο θέλουν οι φανατικοί των ηλεκτρικών να πείσουν τους αλλους. Όλα τα άλλα περί χειμώνα, τραγικών εμπειριών σε φόρτιση κλπ είναι υπερβολές που έχουν προκύψει από κίτρινα sites που βρίσκουν μια ακραία περίπτωση και προσπαθούν να τραβήξουν κλικ.

Φίλε μου κοίταξε να δεις εσύ μπορείς να διαβάζεις όποια έρευνα θέλεις δεν σημαίνει φυσικά όμως ότι αυτή η έρευνα είναι και αληθοφανής ενώ στην πραγματική ζωή βλέπεις πραγματικά γεγονότα. Γιατί πολύ απλά δεν είναι χορηγούμενα σε αυτού του είδους τις εκθέσεις είναι πολύ εύκολο να γράψεις  ό,τι θέλεις. Το πιο απλό πράγμα που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να σκεφτεί ποιος πληρώνει αυτού του είδους της μελέτες. Άραγε θα είχε συμφέρον για να γράφει τέτοια πράγματα? Λέω εγώ τώρα. Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την ηλιακή ενέργεια και εγώ στο σπίτι μου στην ελλάδα μία χαρά θα έβαζε φωτοβολταϊκά αν έμενα εκεί πέρα. Αλλά άλλο φωτοβολταϊκά για οικιακή χρήση και άλλο για αυτοκίνηση. Δεν μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε. Το αυτοκίνητο του αγοράζουμε σε  υψηλές τιμές για να μας υπηρετεί και να μας κάνει τη δουλειά μας όχι για να υπηρετούμε εμείς το συγκεκριμένο μέσο. Αν είναι να πάρεις αυτοκίνητο και να μην ξέρεις αν θα σου φτάσει για να πας ένα ταξίδι καλύτερα πάρε τρένο ή λεωφορείο ή αεροπλάνο. Από τη στιγμή που δεν είναι βιώσιμο και δεν είναι κάτι που μακροπρόθεσμα θα παρουσιάζει σταθερή λειτουργική απόδοση τότε το κάνει άχρηστο για μεγάλες μετακινήσεις. Εγώ έχω εμπειρία από συγκεκριμένα καθημερινά γεγονότα. Και το επάγγελμά μου μου επιτρέπει να έχω άποψη για αυτά γιατί όλη μέρα είμαι στον δρόμο και όλη μέρα τα βλέπω. Έχω δει περισσότερο αυτοκίνητα από ότι θα δεις εσύ σε όλη τη ζωή σου. Και προσοχή δεν λέω ότι τα έχω οδηγήσει λέω ότι τα έχω δει. Και στη γερμανία ως γνωστό στις πινακίδες και μόνο καταλαβαίνεις εάν είναι ηλεκτρικό το αυτοκίνητο ή όχι. Φίλος μου φούρναρης αγόρασε ηλεκτρική porsche και πολύ απλά την πήγε πίσω γιατί άλλα νούμερα του είπε και άλλα χιλιόμετρα τελικά έβγαζε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...