pp6210 Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 2 ώρες πριν, BlueBlade είπε Δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να είναι 3x500€. Ότι πάει πάνω από τα 500€ τα καλύπτει η ασφαλιστική. Αλλά όπως και να έχει ας μην το παίξω ξερόλας. Θα δω και τα ψιλά γράμματα αλλά η αλήθεια είναι αυτό που περιγράφεις δεν είναι απλά ψιλά γράμματα, αλλά απάτη καραμπινάτη που απορώ πως δεν έχει βουίξει ο κόσμος. στις σοβαρές εταιρίες Leasing υπάρχει απο πριν οδηγός wear and tear που ορίζει π.χ. οτι γρατζουνιά μηκους πάνω από 10 cm που χρειάζεται βάψιμο (δηλαδη φανηκε μεταλλο) ορίζεται ως χρεώσιμη ζημιά, η απαλλαγή παει ανα ζημια και όχι στο άθροισμα ζημιών που σου βρήκαν. Αλλά δεν είναι όλες σοβαρές εταιρίες! Εγώ 16 χρόνια χρησιμοποιώ leasing, τα μισά ως ιδιώτης,δεν θεωρώ οτι χρεώθηκα άδικα για κάποια ζημιά, ακόμα και στην κίτρινη εταιρία που είναι φραγκοφονιάδες. αν ειναι να σου γίνει η ζημιά θα γίνει όσο και αν προσέχεις, κ ας μην φταις κιόλας, απλώς αν ήταν δικό σου θα επέλεγες να μην το φτιάξεις, εδώ θα πρέπει να το φτιάξεις πριν το παραδώσεις (ή να το χρεωθείς). Ένα tip θα σου δώσω όταν διαβάζεις σχόλια εδώ για leasing, αναρωτήσουν αν αυτός που το λέει έχει όντως άμεση εμπειρία ή αν "έχει ακούσει" κτλ. πάντως οι τιμές 150-180 που υπολογίζεις είναι πολύ χαμηλές, ή δεν είναι ο ΦΠΑ μέσα ή έχει μεγάλη προκαταβολή που δεν σου επιστρέφεται. Το ιδιωτικό leasing καλύπτει ιδιαίτερες ανάγκες (π.χ. καινουργιο αμαξι κάθε 4 χρόνια, ρευστές συνθήκες εργασίας κ εταιρικό αυτοκινητο, κτλ) και δεν είναι άμεσα συγκρίσιμο με την αγορά και κατοχή αυτοκινήτου - ιδίως αν σκέφτεσαι για μτχ, πάντα θα συμφέρει οικονομικά ενα καλό μτχ όπως απάντησε και ο/η Chloe2 πιό πάνω. 3
meletis_m Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 9 ώρες πριν, BlueBlade είπε Ειμαι εδώ και καιρό σε αναζήτηση αυτοκινήτου μιας και χρόνια με μηχανή μόνο, δεν πάει άλλο + έχουν προκύψει ανάγκες που καθιστούν απαραίτητο το όχημα ψιλο - άμεσα. Το θέμα είναι ότι η αγορά είναι ένα χάλι μαύρο που με πιάνει κατάθλιψη. Ο καθένας πουλάει το κάθε σάπιο, χιλιοταλαιπωρημένο αυτοκίνητο μου έχει σε τραγικές τιμές. Έχω βαρεθεί να βλέπω κάτι ριμάδια Yaris του 2002 με 300.000 χιλιόμετρα στα 4.5 χιλιάρικα και να ακούς "Ε κρατάνε την αξία τους"... Σε σημείο που με 5-6 χιλιάδες αποφάσισα ότι απλά δε θα βρω, τουλάχιστον όχι κάτι που δεν θα με στέλνει τακτικά στο συνεργείο. Από εκεί και πέρα, επίσης θλίψη με πιάνει με το κομμάτι των δόσεων, όπου καταλήγεις να πληρώνεις 2-3 χιλιάρικα έξτρα της τελικής τιμής. Λόγο των ανωτέρων, πέρασε από το μυαλό μου η ιδεα του Leasing. Διάβασα και τα προηγούμενα τοπικ, αλλά δεν βγάζω ακριβώς νόημα και όλα συνοψίζονται στο "δεν αξίζει αν είσαι ιδιώτης". Εγώ που τα έβαλα κάτω, το βλέπω σαν μια καλή περίπτωση. Με μια μικρή προκαταβολή + μικρή δόση τον μήνα έχω καινούργιο αμάξι χωρίς να με νοιάζουν service, βλάβες, ασφάλειες κτλ. Ναι μεν μένω χωρίς αμάξι μετά, αλλά η δόση ενός απλού οικονομικού είναι τόσο μικρή που μου επιτρέπει σε ορίζοντα 3ετίας να βάλω λεφτά στην άκρη για να δω τι θα κάνω μετά + ότι υπάρχει έντονη σκέψη να φύγω στο εξωτερικό στην επόμενη 5ετία, άρα μπορεί να μην με ενδιαφέρει καν το αν θα έχω ή όχι αμάξι. Είναι κάτι που μου διαφεύγει στο παραπάνω; Γιατί όλοι φαίνεται να είναι κάθετοι με το leasing. Η άλλη μου σκέψη είναι να πάω για καινούργιο και απλά να πάρω ένα από τα δάνεια της αντιπροσωπείας που είναι με πολύ χαμηλό τόκο. Διαφορετικά μπορεί να βολευτώ και με κάποιο "ψιλό-σαπάκι" και να τελειώνω. Ανοίγω πιο πολύ αυτό το τοπικ για να ακούσω και κάποια άλλη άποψη. Όλα είναι θέμα αναγκών . Με το θέμα Leasing θα μπλέξεις με τη υποστήριξη . Το βλέπω στη εταιρεία με τα εταιρικά αμάξια που τα πήραν με 0 χιλιόμετρα και μοντέλα 2024. Επειδή βρέθηκα σε αντίστοιχη περίπτωση λόγω παλαιού οχήματος . Ξενοιαζεις από service ασφάλειες . Αλλά μη πέσεις στη περίπτωση να θες αντικατάσταση ή βγάλει πρόβλημα . Προσωπικά εμένα σαν ιδιώτης δε με συμφέρει λογω και των ετήσιων χιλιόμετρων (35000) . Οπότε έκανα ένα καλό μάζεμα στο προσωπικό αμάξι και μαζεύω στη άκρη για αγορά άλλου . 2
Nabuko Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 9 ώρες πριν, BlueBlade είπε Από εκεί και πέρα, επίσης θλίψη με πιάνει με το κομμάτι των δόσεων, όπου καταλήγεις να πληρώνεις 2-3 χιλιάρικα έξτρα της τελικής τιμής. Αυτά τα λεφτά θα τα δώσεις για επισκευέσ στο μτχ ή για service. Οπότε κοίτα τα Kia που σου δίνουν 5 χρόνια δωρεάν service, 7 χρόνια εγγύηση, 0% προκαταβολή και αποπληρωμή εώς 84 δόσεις (όσο κρατάει και η εγγύηση δηλαδή) 2
BlueBlade Δημοσ. 28 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 14 ώρες πριν, pp6210 είπε Ένα tip θα σου δώσω όταν διαβάζεις σχόλια εδώ για leasing, αναρωτήσουν αν αυτός που το λέει έχει όντως άμεση εμπειρία ή αν "έχει ακούσει" κτλ. πάντως οι τιμές 150-180 που υπολογίζεις είναι πολύ χαμηλές, ή δεν είναι ο ΦΠΑ μέσα ή έχει μεγάλη προκαταβολή που δεν σου επιστρέφεται. Μα για αυτό άνοιξα και το συγκεκριμένο τοπικ. Είδα αρκετά ακόμα αλλά άκρη δεν έβγαζα. Συνήθως ρίχνουν κάτι γενικούρες τύπου "Σε βάθος χρόνου δεν αξίζει", "δεν ειναι τοσο απλά και ωραια τα πραγματα" κτλ. Για αυτό ψάχνω για απόψεις από ανθρώπους που είχαν δοκιμάσει να παρουν αμάξι έτσι. Πάντως γενικά πήρα μια ιδέα και σας ευχαριστώ όλους. Όπως είπα επειδή είναι στα πλάνα μου και στο εξωτερικό στα επόμενα 5 χρόνια (γιατί μετα δεν ξέρω αν θα με παίρνει πια) άρα λογικά απλά θα κλείσω ένα μικρό και φτηνό μεταχειρισμένο να τελειώνει η υπόθεση.
cmaniac Δημοσ. 28 Μαρτίου Δημοσ. 28 Μαρτίου Ενα πράγμα δε μου είναι ξεκάθαρο. Έστω οτι δίνεις για leasing προκαταβολή 6-7-8000 και κανονίζεις συμβόλαιο 4ετια. Τελειώνει το συμβόλαιο και δεν το αγοράζεις αλλά ζητάς καινούργιο αντίστοιχης τιμής (καλη τύχη με την ανιούσα). Η προκαταβολή εκεί αναγνωρίζεται για το επόμενο ή τη χανεις και πας απ την αρχή; Αυτό κρίνει αρκετά πράγματα για μένα. Αφήστε δε που τελικά δεν γλιτώνεις ούτε την αναμονή για την παράδοση για τα περισσότερα.
Neptu Δημοσ. 28 Μαρτίου Δημοσ. 28 Μαρτίου Πάντως από όσους έχω ακούσε για Leasing, το κάνουν καθαρά για φορολογικούς λόγους όσοι έχουν επιχείρηση. Εκεί προφανώς θα αξίζει αλλά για ιδιώτη πως γίνεται να αξίζει από τη στιγμή που μπαίνει άλλος ένα ενδιάμεσος και αυτός ο ενδιάμεσος πρέπει να βγάλει και κέρδος; Το ίδιο να αγοράσω κάτι από τον παραγωγό, το ίδιο από μαρκετ; Επίσης δε καταλαβαίνω το επιχείρημα "ξενοιάζεις από service, τέλη, ασφάλειες.." Χαίρω πολύ, αν πληρώνεις προκαταβολή όσο ένα μεταχειρισμένο και κάθε μήνα ενοίκιο, ξενοιάζεις. Το να πληρώνεις τελη, service ασφάλεια μια φορά το χρόνο είναι μπελάς δηλαδή, ενώ το να πληρώνεις ενοίκιο κάθε μήνα είναι ξεγνοιασιά 5 1
nazarene Δημοσ. 28 Μαρτίου Δημοσ. 28 Μαρτίου 21 ώρες πριν, BlueBlade είπε Οκ το ακούω, αλλά αναρωτιέμαι αφού υπάρχει μικτή ασφάλεια τι ακριβώς να χρεώσουν από εμένα; Worst case δηλαδή να ζητήσουν 500€ που είναι η απαλλαγή. Σε εταιρικό στην αλλαγή του αυτοκινήτου με άλλο από την ίδια εταιρεία leasing, χωρίς χτύπημα ούτε καν ο τύπος έριξε μια ματιά, ναι εδώ δεν φαίνεται οκ, το χρώμα σρον προφυλακτήρα, 800€ λογαρισμός, been there done that, εαν το είχα στουκάρει σε ένα δέντρο ίσως να μην πλήρωνα μια
Axelq Δημοσ. 29 Μαρτίου Δημοσ. 29 Μαρτίου On 27/03/2025 at 20:00, pp6210 said: στις σοβαρές εταιρίες Leasing υπάρχει απο πριν οδηγός wear and tear που ορίζει π.χ. οτι γρατζουνιά μηκους πάνω από 10 cm που χρειάζεται βάψιμο (δηλαδη φανηκε μεταλλο) ορίζεται ως χρεώσιμη ζημιά, η απαλλαγή παει ανα ζημια και όχι στο άθροισμα ζημιών που σου βρήκαν. Αλλά δεν είναι όλες σοβαρές εταιρίες! Εγώ 16 χρόνια χρησιμοποιώ leasing, τα μισά ως ιδιώτης,δεν θεωρώ οτι χρεώθηκα άδικα για κάποια ζημιά, ακόμα και στην κίτρινη εταιρία που είναι φραγκοφονιάδες. αν ειναι να σου γίνει η ζημιά θα γίνει όσο και αν προσέχεις, κ ας μην φταις κιόλας, απλώς αν ήταν δικό σου θα επέλεγες να μην το φτιάξεις, εδώ θα πρέπει να το φτιάξεις πριν το παραδώσεις (ή να το χρεωθείς). Ένα tip θα σου δώσω όταν διαβάζεις σχόλια εδώ για leasing, αναρωτήσουν αν αυτός που το λέει έχει όντως άμεση εμπειρία ή αν "έχει ακούσει" κτλ. πάντως οι τιμές 150-180 που υπολογίζεις είναι πολύ χαμηλές, ή δεν είναι ο ΦΠΑ μέσα ή έχει μεγάλη προκαταβολή που δεν σου επιστρέφεται. Το ιδιωτικό leasing καλύπτει ιδιαίτερες ανάγκες (π.χ. καινουργιο αμαξι κάθε 4 χρόνια, ρευστές συνθήκες εργασίας κ εταιρικό αυτοκινητο, κτλ) και δεν είναι άμεσα συγκρίσιμο με την αγορά και κατοχή αυτοκινήτου - ιδίως αν σκέφτεσαι για μτχ, πάντα θα συμφέρει οικονομικά ενα καλό μτχ όπως απάντησε και ο/η Chloe2 πιό πάνω. Ποια εταιρεία leasing θα πρότεινες μια και έχεις τέτοια εμπειρία? (Στείλε προσωπικό μήνυμα αν δε θέλεις να το γράψεις εδώ)
pp6210 Δημοσ. 29 Μαρτίου Δημοσ. 29 Μαρτίου 55 λεπτά πριν, Axelq είπε Ποια εταιρεία leasing θα πρότεινες μια και έχεις τέτοια εμπειρία? (Στείλε προσωπικό μήνυμα αν δε θέλεις να το γράψεις εδώ) θα σου πω εδω την αποψη μου, χωρις να αναφερθω σε ονοματα, αν θες ρωτα με με ΡΜ εχει την κιτρινη και την κοκκινη, οι οποιες ειναι ταυτοχρονα και εταιριες ενοικιασης αυτοκινητων: συνηθως φτηνοτερες, δινουν κ lease μεταχειρισμενου για μικρη περιοδο (κυριως χειμερινους μηνες, οταν ο rental στολος καθεται αχρησιμοποιητος). τα μτχ που πουλανε ειναι κ πρωην νοικιαρικα (αν δεις πανω απο 120-150k χιλιομετρα, δεν ηταν leasing) και συνηθως τα σερβις κ επισκευες γινονται στα δικα τους ιδιοκτητα συνεργεια ( κ αρα, μαλλον με... εκπτωσεις). αν θες φτηνοτερο leasing νανκανεις τη δουλειαβσου, δεν σε πολυνοιαζει τι κουβαλαει το αμαξι που θα παρεις, οτι κ αν προκυψει θα εχεις αμεσα αυτοκινητο αντικαταστασης σε πολλα σημεια εξυπηρετησης σε ολη τη χωρα. ειναι και η πορτοκαλι και exec, που ειναι καθαρα εταιριες χρονομισθωσης, συνηθως δεν εχει λιγοτερο απο 4ετια, μισθωνουν παντα καινουργια αυτοκινητα που συντηρουνται στα σερβις κατασκευαστη, και συνηθως στην 4ετια τα σπρωχνουν, γιατι εχει βγει ηδη το περιθωριο κερδους τους. προφανως ακριβοτερες, προφανως επιλογη αν θες καινουργιο αυτοκινητο, πολυ καλη υποστηριξη επισης κ ας μην εχουν local γραφεια παντου. για αγορα μτχ απο αυτους εχεις περισσοτερη εμπιστοσυνη (σωστα σερβις, αληθινα χλμ κτλ) αλλα παντα πιο ακριβα απο τους αλλους ή την αγορα για τις αλλες μικροτερες/νεωτερες εταιριες ινστακαρ κτλ δεν εχω αποψη. ειπαμε ομως, το ιδιωτικο leasing δεν συμφερει γενικως, εκτος και εαν συντρεχουν ειδικες συνθηκες, γιαυτο και κατα τη γνωμη μου η συγκριση με αγορα και κατοχη αυτοκινητου ειναι λαθος. σε ελευθερους επαγγελματιες, λογω επιστροφης φπα, βγαινει πιο συμφερον το πλανο.
james01gr Δημοσ. 29 Μαρτίου Δημοσ. 29 Μαρτίου 55 λεπτά πριν, pp6210 είπε θα σου πω εδω την αποψη μου, χωρις να αναφερθω σε ονοματα, αν θες ρωτα με με ΡΜ εχει την κιτρινη και την κοκκινη, οι οποιες ειναι ταυτοχρονα και εταιριες ενοικιασης αυτοκινητων: συνηθως φτηνοτερες, δινουν κ lease μεταχειρισμενου για μικρη περιοδο (κυριως χειμερινους μηνες, οταν ο rental στολος καθεται αχρησιμοποιητος). τα μτχ που πουλανε ειναι κ πρωην νοικιαρικα (αν δεις πανω απο 120-150k χιλιομετρα, δεν ηταν leasing) και συνηθως τα σερβις κ επισκευες γινονται στα δικα τους ιδιοκτητα συνεργεια ( κ αρα, μαλλον με... εκπτωσεις). αν θες φτηνοτερο leasing νανκανεις τη δουλειαβσου, δεν σε πολυνοιαζει τι κουβαλαει το αμαξι που θα παρεις, οτι κ αν προκυψει θα εχεις αμεσα αυτοκινητο αντικαταστασης σε πολλα σημεια εξυπηρετησης σε ολη τη χωρα. ειναι και η πορτοκαλι και exec, που ειναι καθαρα εταιριες χρονομισθωσης, συνηθως δεν εχει λιγοτερο απο 4ετια, μισθωνουν παντα καινουργια αυτοκινητα που συντηρουνται στα σερβις κατασκευαστη, και συνηθως στην 4ετια τα σπρωχνουν, γιατι εχει βγει ηδη το περιθωριο κερδους τους. προφανως ακριβοτερες, προφανως επιλογη αν θες καινουργιο αυτοκινητο, πολυ καλη υποστηριξη επισης κ ας μην εχουν local γραφεια παντου. για αγορα μτχ απο αυτους εχεις περισσοτερη εμπιστοσυνη (σωστα σερβις, αληθινα χλμ κτλ) αλλα παντα πιο ακριβα απο τους αλλους ή την αγορα για τις αλλες μικροτερες/νεωτερες εταιριες ινστακαρ κτλ δεν εχω αποψη. ειπαμε ομως, το ιδιωτικο leasing δεν συμφερει γενικως, εκτος και εαν συντρεχουν ειδικες συνθηκες, γιαυτο και κατα τη γνωμη μου η συγκριση με αγορα και κατοχη αυτοκινητου ειναι λαθος. σε ελευθερους επαγγελματιες, λογω επιστροφης φπα, βγαινει πιο συμφερον το πλανο. Ακόμη και για τους ΕΕ,εάν το αναλύσεις, οριακά συμφέρει το leasing από την αγορά και εξαρτάται βασικά από την αγορά. Εάν η αγορά των μεταχειρισμένων ανέβει, τότε η απομενουσα αξία του αυτοκινήτου είναι αρκετά μεγάλη να δικαιολογεί την αγορά. Εάν πέσει, τότε σε συμφέρει το leasing. Το μόνο πραγματικό πλεονέκτημα του leasing είναι το τεκμήριο κτήσης. Μπορείς ως ΕΕ να δηλώσεις 10κ και να οδηγείς αυτοκίνητο των 50κ leasing
mike15 Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου παντως σε συζητησεις ακουω οτι λογω των νεων δασμων θα ακριβυνουν τα αυτοκινητα σε λιγο.
dimips Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Είμαι κι εγώ σε αναζήτηση. Μέχρι στιγμής έχω δει τα: Suzuki Swift, huyndai i20, vw polo, kia stonic. Η Kia και η hyundai έχουν 7.9% επιτόκιο, η suzuki 8.9 και το polo 3.9 για 4 χρόνια και μετά δόση balloon. Όλα κυμαίνονται από 19.000 - 23.000. Στο τέλος φτάνουν 22.000-26.000 χωρίς τα έξοδα συντήρησης/ασφάλειας. Το Skoda Fabia είδατε τι όρους έχει για 0% επιτόκιο; Να το κλείσεις μέχρι 11/04/25 και για 2 έτη, και να ασφαλιστείς σε αυτους. Επίσης μια μέτρια έκδοση φτάνει τα 24.000. Βάζοντας τα νούμερα κάτω το Suzuki Swift GL+ leasing από exec μοιάζει καλή επιλογή. δίνοντας 6.000 πρωκαταβολή (με ΦΠΑ) 150 το μηνα ( με ΦΠΑ) 15.000 χλμ/ετος απαλλαγή μικτής τα 370 ευρώ (με ΦΠΑ). 0.075 ευρώ κάθε έξτρα χιλιόμετρο Συνολικά στην τετραετία βγαίνει 13.000 με τα 2200 σχεδόν να είναι το κόστος συντήρησης (ασφάλεια/service/λάστιχα). Μετά απλά το δίνεις πίσω, τελειώνει εκεί. Μεγάλο ρίσκο το τελικό κουστούμι από μικροφθορές και το ότι στα ψιλά γράμματα αναφέρει πως αλλαγές σε τέλη, ασφάλιστρα, ΦΠΑ θα αναπροσαρμόζουν το μίσθωμα. Επεξ/σία 31 Μαρτίου από dimips
cmaniac Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, dimips είπε δίνοντας 6.000 πρωκαταβολή (με ΦΠΑ) Και η ερώτηση παραμένει. Στην ανανέωση η προκαταβολή χάνεται ή μπορεί να χρηματοδοτήσει το επόμενο; Επεξ/σία 31 Μαρτίου από cmaniac
dimips Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 4 minutes ago, cmaniac said: Και η ερώτηση παραμένει. Στην ανανέωση η προκαταβολή χάνεται ή μπορεί να χρηματοδοτήσει το επόμενο; Χάνεται. Δίνεις ουσιαστικά 11.000 για το αυτοκίνητο συν την αμοιβή της εταιρείας για 4 χρόνια και τα υπόλοιπα 2000 περίπου είναι ασφάλεια service λάστιχα στην 4ετια. Μετά μάλλον κάνεις το ίδιο ή ελπίζεις η ζωή σου να έχει πάει καλύτερα και να μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερό.
cmaniac Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, dimips είπε Χάνεται. Δίνεις ουσιαστικά 11.000 για το αυτοκίνητο συν την αμοιβή της εταιρείας για 4 χρόνια και τα υπόλοιπα 2000 περίπου είναι ασφάλεια service λάστιχα στην 4ετια. Μετά μάλλον κάνεις το ίδιο ή ελπίζεις η ζωή σου να έχει πάει καλύτερα και να μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερό. Αν σκεφτείς τι οικονομία κλίμακας κάνει η εταιρεία leasing λόγω στόλου και συμφωνιών, το να χάνεις την προκαταβολή, συν κάτι άλλα ψιλά, απλά και μόνο για να το έχεις στα τρέχοντα έξοδα του μήνα είναι μάλλον άσκοπο, εκτός αν θες αμάξι εδώ και τώρα και σου λείπει το κεφάλαιο και δε θες τράπεζα, έντοκα δάνεια κλπ. Έστω ότι το αγοράζεις πες 21 ντουκου, μαζι με τα τέλη προετοιμασίας (η Suzuki χρεώνει ενα 500ρικο), συν στην τετραετία οπως λες κανα διχιλιαρο ολα μεσα γιατί ειναι γενικά οικονομικό και απ' όσο ξέρω απελπιστικά αξιόπιστο (αν και στα σερβις βαράει η μαμά, 150 το μικρό και 300-350 το μεγάλο), θα έχεις δώσει πες συνολο 23. Αν το πουλησεις 15 στην 4ετια, θα εχεις χασει 8. Για ποιο ουράνιο και τόξο συζητάμε, μεχρι τα 11 που κάνεις break even με το lease (άσε την αβεβαιότητα και τα ψιλά γράμματα) είναι λεφτά. Δεν τα τρώω σε σουβλάκια καλύτερα; Επεξ/σία 31 Μαρτίου από cmaniac
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα