Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τωμεταξυ να πω κι ενα μπραβο στον TS, σκαμ η βενζινη, 4 σελιδες αερας κοπανιστος, απο μενα ειναι ναι

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
  • Haha 5
  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 ώρες πριν, fotisdra είπε

Οσοι μενετε στην Αθηνα οπου το υγραεριο ειναι φτηνο και εχετε βενζινοκινητο αυτοκινητο ποια ειναι η δικαιολογια σας και δεν το εχετε κανει υγραεριο; Εχοντας δυο αυτοκινητα , πλεον 15 ετιας με πανω απο 150.000 χλμ το καθενα με υγραεριο , αλλα και απο πολλους γνωστους , ολους με την ιδια αποψη , οτι δηλαδη ηταν η καλυτερη αποφαση για το οχημα κυριως καθως δεν υπαρχει ζημια που θα βγαλει λογω υγραεριου το αντιθετο , ομως και για την τσεπη μας θα προτεινα σε ολους να το κανουν χθες . Το λεω και με αφορμη εναν γνωστο που σε καινουργιο αυτοκινητο του εβαλαν νοθευμενη βενζινη και τρεχει και δεν φτανει και απο οσο ξερω το υγραεριο δεν νοθευεται το πολυ πολυ να σε κλεψουν στην αντλια

Έχουν περάσει 2 οχήματα με 200.000 με LPG. Μετατροπής με αντίστοιχο Κιτ . Τώρα είμαι στο 3ο όχημα με μετατροπή .

Όλα είναι 15 ετιας . Στη οικογένεια αγοράστηκε Diesel Volvo . Έχεις άλλη οδηγική συμπεριφορά με το Diesel 

Όλα είναι θέμα αναγκών / χιλιόμετρων που κάνει ο καθένας . Προσωπικά κάνω 30,000/ ετησίως το 70% εκτός πόλης .

Σαφώς και το υγραέριο νοθεύεται κυρίως με λάδι για να αυξηθεί ο όγκος . Εάν δεις φίλτρα συστημάτων .

Για εργοστασιακό υγραέριο δε εχω από άποψη .  Πλέον έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο με τους εγκαταστάτες .

Αρχές 2010 μέχρι 2013 υπήρχαν πολλοί ημιμαθείς , πέρα από το ποσοστό και των κινητήρων που είναι πιο ευπαθείς και τα ρεκτιφιε είχαν φουλ δουλειά.

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ πάντως ένα RAV4 του 2008 που το έχω κάνει χρόνια μετατροπή αέριο μιά χαρά πάει,και ναί καίω και βενζίνη που και που αλλά scam δεν θα την έλεγα,στο μικρό αυτοκίνητο που έχω σαν δεύτερο δέν έχω χιλιόμετρα,εκεί μετατροπή δεν θα μπορούσα να δικαιολογήσω.

Γενικά θα έλεγα οτι αξίζει σε αμάξι που βγάζει πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο,σε κάτι άλλο δεν κάνει καν απόσβεση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ να καταλάβω κάτι... Ένα αμάξι υγραέριο καίει ~9λτ/100χλμ ? Με τιμή στα ~0,90€ καίει κάπου 8€/100χλμ ?

Βενζίνη πες 6λτ/100χλμ με τιμή 1,80€ καίει κάπου ~11€/100χλμ. Μιλάμε δηλαδή για διαφορά 3€/100χλμ ?

Εξοικονόμηση για 100.000χλμ κάπου 3.000€ ? 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ.

Κι εγώ πιστεύω πως η κατανάλωση όταν γυρνάς σε υγραέριο είναι κάτι τις μεγαλύτερη από ότι με βενζίνη.

Αν βάλεις το κόστος της εγκατάστασης, της συντήρησης, το ότι καις και βενζίνη έστω και αρκετά πιο αραιά, η απόσβεση αργεί κάπως και μετά πρέπει να γράφεις πολλά χιλιόμετρα για να πεις ότι γλιτώνεις πολλά.

Για κάποιους είναι και ψυχολογικό βέβαια, και μόνο που δε δίνουν 80-100€ για να γεμίσουν ντεπόζιτο βενζίνη σου λέει κερδισμένοι είναι απ' τα πρώτα χιλιόμετρα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Vasilisxd said:

Εγώ να καταλάβω κάτι... Ένα αμάξι υγραέριο καίει ~9λτ/100χλμ ? Με τιμή στα ~0,90€ καίει κάπου 8€/100χλμ ?

Βενζίνη πες 6λτ/100χλμ με τιμή 1,80€ καίει κάπου ~11€/100χλμ. Μιλάμε δηλαδή για διαφορά 3€/100χλμ ?

Εξοικονόμηση για 100.000χλμ κάπου 3.000€ ? 

Δεν ξέρω για τους άλλους αλλά στης μάνας μου η κατανάλωση είναι περίπου 10% παραπάνω. Θα έλεγα λιγότερα αλλα ας πούμε 10.

Οπότε με βενζίνη είναι περίπου 9λ ή 16.2€ και με αέριο πες 10λ ή 9€.

Διαφορά 7.2€ στα 100χλμ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, NickTG said:

Δεν ξέρω για τους άλλους αλλά στης μάνας μου η κατανάλωση είναι περίπου 10% παραπάνω. Θα έλεγα λιγότερα αλλα ας πούμε 10.

Οπότε με βενζίνη είναι περίπου 9λ ή 16.2€ και με αέριο πες 10λ ή 9€.

Διαφορά 7.2€ στα 100χλμ.

Προφανώς μιλάμε για παλιά/μεγάλα αμάξια που καίνε μπόλικη βενζίνη - Ναι το κάνεις υγραέριο.

Βενζίνη 9λτ/100χλμ είναι πολύ ανεβασμένη τιμή. Θυμάμαι το προηγούμενο αμάξι μου, ένα Corolla 2002 1.4, είχε μέσο όρο για τα 240.000χλμ που είχε κάνει, περίπου 6,4λτ.

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Προφανώς μιλάμε για παλιά/μεγάλα αμάξια που καίνε μπόλικη βενζίνη - Ναι το κάνεις υγραέριο.

Βενζίνη 9λτ/100χλμ είναι πολύ ανεβασμένη τιμή. Θυμάμαι το προηγούμενο αμάξι μου, ένα Corolla 2002 1.4, είχε μέσο όρο για τα 240.000χλμ που είχε κάνει, περίπου 6,4λτ.

Προφανώς για τέτοια αμάξια μιλάμε, αλλιώς σε ένα σύγχρονο που καίει λίγο ή πιο παλιό μικρό 1000αρι που δεν καίει, δεν έχει πολύ νόημα. Ας πούμε εγώ θέλω να μετατρέψω Φορντ  του 11 που θα το έχω κυρίως πόλη και καίει 8,5λ βενζίνη. Και 10λ αέριο να καίει θα γλιτώνω 7ε/100χλμ στο νερό 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Θυμάμαι το προηγούμενο αμάξι μου, ένα Corolla 2002 1.4, είχε μέσο όρο για τα 240.000χλμ που είχε κάνει, περίπου 6,4λτ.

Μάλλον έκανες πολλά ταξίδια και χαλαρά, γιατί στην πόλη εύκολα φτάνει 8-9/100.

  • Like 1
Δημοσ.
6 minutes ago, Vasilisxd said:

Προφανώς μιλάμε για παλιά/μεγάλα αμάξια που καίνε μπόλικη βενζίνη - Ναι το κάνεις υγραέριο.

Βενζίνη 9λτ/100χλμ είναι πολύ ανεβασμένη τιμή. Θυμάμαι το προηγούμενο αμάξι μου, ένα Corolla 2002 1.4, είχε μέσο όρο για τα 240.000χλμ που είχε κάνει, περίπου 6,4λτ.

Ναι, προφανώς δεν είναι όλα τα αμάξια ίδια.

Προσπέρασες όμως πως η διαφορά στην κατανάλωση δεν είναι όση έγραψες.

Στο παράδειγμα σου με αέριο η κατανάλωση θα ήταν μέχρι 7λ/100χλμ και όχι 9.

Δημοσ.

Εφόσον έχουμε κάνει αναφορά στις καταναλώσεις, να παραθέσω και εγώ την εμπειρία μου με στατιστικά που κρατάω:

Spoiler
  • Alfa Romeo 156 Με κιτ 
  • Πρώτο γέμισμα 12/10/2020, τελευταίο γέμισμα 11/3/2025
  • Σύνολο 165 γεμίσματα LPG
  • Μέση κατανάλωση LPG: ~10lt/100klm
  • Μέση κατανάλωση Βενζίνης: ~9Lt/100klm
  • Σύνολο χιλιομέτρων LPG: ~53500klm
  • Κόστος LPG για τα παραπάνω χλμ: ~4500€
  • Κόστος extra Βενζίνης για τα παραπάνω χλμ (βαζω βενζίνη που και που): 1200€
  • Τελικό κόστος LPG+Βενζίνη: 5700€
  • Θεωρητικό κόστος Βενζίνης για 53500χλμ (υποθέτοντας 1,75/lt): ~8500€
  • "Κέρδος": ~2700€ χονδρικά σε 4,5 χρόνια

Αυτό που θα ήθελα να καταλάβω πιο πολύ, είναι αν οι βλάβες που έχει το αμάξι περιστασιακά οφείλονται στη μετατροπή, ή σε κανονικά πλαίσια λόγω παλαιότητας του αμαξιού/κινητήρα.

Για παράδειγμα: Έχω αλλάξει πολλαπλασιαστές (έχουν βγει κατεστραμμένοι, σαν "μασημένοι" μέσα απο τον κινητήρα), αισθητήρα Λ, θερμοστάτη, αισθητήρα στροφών, κτλ.

Θα ήταν ενδιαφέρον κάποιος μηχανικός να μας πει αν όντως κάποιες ζημιές έχουν ως υπαίτιο το αέριο.

Στη δική μου περίπτωση μπορεί να φταίει η ρύθμιση, αλλά για εμάς τους αμαθείς καλό θα ήταν να έχουμε εναν μπούσουλα για να υποψιαζόμαστε τι μπορεί να φταίει κάθε φορά.

 

  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, Vasilisxd said:

Εγώ να καταλάβω κάτι... Ένα αμάξι υγραέριο καίει ~9λτ/100χλμ ? Με τιμή στα ~0,90€ καίει κάπου 8€/100χλμ ?

Βενζίνη πες 6λτ/100χλμ με τιμή 1,80€ καίει κάπου ~11€/100χλμ. Μιλάμε δηλαδή για διαφορά 3€/100χλμ ?

Εξοικονόμηση για 100.000χλμ κάπου 3.000€ ? 

αν αφαιρέσεις και τιμή της εγκατάστασης + αλλαγη καζανιού που θα χρειαστει σε αυτά τα χρονια..... μαντεψε πόσα κερδίζεις.....+ παραπανω φθορες κινιτηρα (περισσότεροι κινιτηρες που δεν εχουν γινει μετατροπη καθος πρεπει παθαίνουν ποιο εύκολα φθορα)

ανά μέσο ορο ειναι 1,000 ανά 100,000 το ποσό καλό αν πάρεις έναν χάρο και του καρφώσεις αέριο και του κάνεις καμιά 60,000 ετησίως (δλδ εργάτη), αεριο ειναι γι λίγους με πολύ συγκεκριμένες ανήγαγες
 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, peterinio είπε

Εφόσον έχουμε κάνει αναφορά στις καταναλώσεις, να παραθέσω και εγώ την εμπειρία μου με στατιστικά που κρατάω:

  Απόκρυψη περιεχομένων
  • Alfa Romeo 156 Με κιτ 
  • Πρώτο γέμισμα 12/10/2020, τελευταίο γέμισμα 11/3/2025
  • Σύνολο 165 γεμίσματα LPG
  • Μέση κατανάλωση LPG: ~10lt/100klm
  • Μέση κατανάλωση Βενζίνης: ~9Lt/100klm
  • Σύνολο χιλιομέτρων LPG: ~53500klm
  • Κόστος LPG για τα παραπάνω χλμ: ~4500€
  • Κόστος extra Βενζίνης για τα παραπάνω χλμ (βαζω βενζίνη που και που): 1200€
  • Τελικό κόστος LPG+Βενζίνη: 5700€
  • Θεωρητικό κόστος Βενζίνης για 53500χλμ (υποθέτοντας 1,75/lt): ~8500€
  • "Κέρδος": ~2700€ χονδρικά σε 4,5 χρόνια

Αυτό που θα ήθελα να καταλάβω πιο πολύ, είναι αν οι βλάβες που έχει το αμάξι περιστασιακά οφείλονται στη μετατροπή, ή σε κανονικά πλαίσια λόγω παλαιότητας του αμαξιού/κινητήρα.

Για παράδειγμα: Έχω αλλάξει πολλαπλασιαστές (έχουν βγει κατεστραμμένοι, σαν "μασημένοι" μέσα απο τον κινητήρα), αισθητήρα Λ, θερμοστάτη, αισθητήρα στροφών, κτλ.

Θα ήταν ενδιαφέρον κάποιος μηχανικός να μας πει αν όντως κάποιες ζημιές έχουν ως υπαίτιο το αέριο.

Στη δική μου περίπτωση μπορεί να φταίει η ρύθμιση, αλλά για εμάς τους αμαθείς καλό θα ήταν να έχουμε εναν μπούσουλα για να υποψιαζόμαστε τι μπορεί να φταίει κάθε φορά.

 

Σχεδόν ίδιος κινητήρας ,απλα δεν ειναι TS,σε πουντο hgt.Δεν έχει χρειαστεί να αλλαχθεί τίποτα απο αυτά που σου χάλασαν  σε 320000χλμ.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Black Demis είπε

αν αφαιρέσεις και τιμή της εγκατάστασης + αλλαγη καζανιού που θα χρειαστει σε αυτά τα χρονια..... μαντεψε πόσα κερδίζεις.....+ παραπανω φθορες κινιτηρα (περισσότεροι κινιτηρες που δεν εχουν γινει μετατροπη καθος πρεπει παθαίνουν ποιο εύκολα φθορα)

ανά μέσο ορο ειναι 1,000 ανά 100,000 το ποσό καλό αν πάρεις έναν χάρο και του καρφώσεις αέριο και του κάνεις καμιά 60,000 ετησίως (δλδ εργάτη), αεριο ειναι γι λίγους με πολύ συγκεκριμένες ανήγαγες
 

Ούτε αυτός μπορεί να μαντέψει πόσα θα κερδίσει, ούτε εσύ, καθώς δεν ξέρετε πόσα km θα γράψει το αυτοκίνητο τελικά. Από τα posts τα περισσότερα αυτοκίνητα φαίνεται να έχουν γράψει 100άδες χιλιάδες.
Το κόστος της εγκατάστασης επίσης δεν είναι δεδομένο σε όλα. Αν αγοράσεις πχ. μεταχειρισμένο τζίπ/SUV 10-15 ετών, σχεδόν 99% έχει ήδη αέριο.

Δημοσ.
19 minutes ago, majunior said:

Ούτε αυτός μπορεί να μαντέψει πόσα θα κερδίσει, ούτε εσύ, καθώς δεν ξέρετε πόσα km θα γράψει το αυτοκίνητο τελικά. Από τα posts τα περισσότερα αυτοκίνητα φαίνεται να έχουν γράψει 100άδες χιλιάδες.
Το κόστος της εγκατάστασης επίσης δεν είναι δεδομένο σε όλα. Αν αγοράσεις πχ. μεταχειρισμένο τζίπ/SUV 10-15 ετών, σχεδόν 99% έχει ήδη αέριο.

Και αυτό παίζει παίρνεις χάρο με αέριο κάνεις service και βαρασ χιλομετρα ανελέητα (μηλαμε αν δεν υπάρχει μεγάλο αρχικό budget), αν είναι γισ αμάξι που δεν κάνει πολλά δεν τα κουνάς από την βενζίνη αν πάρεις αμάξι που θα βαρας χιλομετρα στην πόλη και έχεις καλό budget πας σε ηλεκτρικό χωρίς δεύτερη σκέψη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...