Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Rebelos2018 είπε

Το φοβερό με το μετρό είναι το εξής. 

Τα "πορτοκαλί" μετρό, τα παλιά, δεν έχουν κλιματισμό, εκ μαμάς. 

Δηλαδή, παραγγείλαμε , σε μία μεσογειακή χώρα με καυτές θερμοκρασίες, αμαξοστοιχίες δίχως κλιματισμό.

Οι παραγγελιες που γινονται ειναι απλα με γνωμονα τη μιζα

Ποιος ασχολειται με λεπτομερειες ?

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, nvel είπε

όταν έγινε η παραγγελία των συρμών, ο κλιματισμός δεν ήταν κάτι δεδομένο

Το μετρό αν δεν με απατά η μνήμη μου εγκαινιάστηκε τον Ιανουάριο του 2000.

Η παραγγελία έγινε δεκαετία του '90 λοιπόν. 

Εγώ ξέρω πως μέχρι τον φονικό καύσωνα του 1987 (τις ημέρες του Ευρωμπάσκετ κατά σύμπτωση), όντως δεν ήταν διαδεδομένα τα κλιματιστικά, για αυτό άλλωστε, δυστυχώς, είχαμε τόσους θανάτους. 

Και λέμε λοιπόν τι, πως δεν προνόησαν οι ιθύνοντες, να παραγγείλουν βαγόνια με κλιματιστικό, ύστερα από εκατοντάδες θανάτους; 

Και αυτό, δεν είναι ψόγος;

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οι πρώτοι συρμοί έφτασαν το 1998, στα έργα τα τεύχη δημοπράτησης συγγράφονται χρόνια πριν από τις παραγγελίες που και αυτές χρειάζονται πολλά χρόνια για να εκτελεστούν, στο καύσωνα δεν είχαμε νεκρούς στους συρμούς. 

Επεξ/σία από nvel
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nvel είπε

οι πρώτοι συρμοί έφτασαν το 1998, στα έργα τα τεύχη δημοπράτησης συγγράφονται χρόνια πριν από τις παραγγελίες που και αυτές χρειάζονται πολλά χρόνια για να εκτελεστούν, στο καύσωνα δεν είχαμε νεκρούς στους συρμούς. 

Εγώ απάντησα στο αν ήταν διαδεδομένα ή όχι τα κλιματιστικά. Και αν θα έπρεπε να έχει προβλεφθεί η χρησιμότητα τους. 

Δημοσ.

Σιγά μην έχουν οι οδηγοί και οι σταθμσρχες πιστοποιητικά συντήρησης των φίλτρων. Δε νομίζω κιόλας ότι είναι η δουλειά τους αυτή. Θα πρέπει βέβαια να στο πει κάποιος αρμόδιος για το ποιος είναι υπεύθυνος για το βιβλίο συντήρησης των λεωφορείων. Λογικά κάπου στο αμαξοστάσιο θα τα κρατάνε αυτα. Αλλά το βλέπω πολύ χλωμό να καθαρίζονται τακτικά. Για εμένα το 2025 ο κλιματισμός έπρεπε να ήταν δεδομένος παντού στα ΜΜΜ της Ελλάδας καθώς και μέσα σε όλους τους υπόγειους σταθμούς του μετρο της Αθήνας. Βέβαια άλλο τι νομίζω εγώ, άλλο οι δυνατότητες του κράτους και η πραγματικότητα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι πρώτες παραγγελίες συρμών για το Αττικό Μετρό έγιναν το 1985. Και αυτοί ήταν που παραδόθηκαν και γίνονταν τα δρομολόγια όταν άνοιξε το μετρό το 2000.  

Κάποιοι του ΗΣΑΠ ήταν πιο καινούριοι. 

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 1
Δημοσ.

Το οτι απαντάει σπάνια ο ΟΑΣΑ το λες γιατί έχεις μια σταθερή συνήθεια να τους στέλνεις και έχεις προλάβει να ποσοστικοποιήσεις κιόλας τον ρυθμό απαντησης; Γιατί έχεις κάνει κάποια ανάλυση σε δείγμα πληθυσμού και το λες γνωριζοντας; Η γιατί τρολαρεις και ασχολείσαι με ανούσια πραγματα;

Αν ειναι καλός ο αέρας που βγάζουν τα A/C στα λεωφορεία.

Ήμαρτον 

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Rebelos2018 είπε

Εγώ απάντησα στο αν ήταν διαδεδομένα ή όχι τα κλιματιστικά. Και αν θα έπρεπε να έχει προβλεφθεί η χρησιμότητα τους. 

ξανά γιατί ως ιδιώτης προφανώς δεν καταλαβαίνεις, ο κλιματισμός σε συρμούς δεν ήταν δεδομένος την εποχή των μελετών και προφανώς δεν συμπεριελήφθη στις προδιαγραφές του διαγωνισμού. 

 

  • Like 2
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Οι πρώτες παραγγελίες συρμών για το Αττικό Μετρό έγιναν το 1985. Και αυτοί ήταν που παραδόθηκαν και γίνονταν τα δρομολόγια όταν άνοιξε το μετρό το 2000.  

Κάποιοι του ΗΣΑΠ ήταν πιο καινούριοι. 

Αυτό εξηγεί πολλά τότε. 

6 λεπτά πριν, nvel είπε

ξανά γιατί ως ιδιώτης προφανώς δεν καταλαβαίνεις, ο κλιματισμός σε συρμούς δεν ήταν δεδομένος την εποχή των μελετών και προφανώς δεν συμπεριελήφθη στις προδιαγραφές του διαγωνισμού. 

 

Είχα την εντύπωση, εσφαλμένα όπως αποδείχθηκε, πως ο σχεδιασμός και οι παραγγελίες ήταν πιο ύστερα. 

Δημοσ.

Kατά τα λοιπά λένε στον κόσμο να χρησιμοποιεί ΜΜΜ. Mε σαρδελοποίηση, αραιά δρομολόγια, ελάχιστες (ανεπαρκέστατες) γραμμές μετρό (θέλει τουλάχιστον άλλες 5 η Αθήνα για να εξυπηρετεί όλες τις περιοχές), έλλειψη καθαριότητας, θέματα ασφάλειας με πορτοφολάδες κλπ. πάρα πολύς κόσμος αναγκάζεται να πηγαίνει στις δουλειές με δικό του μέσο και ας μη φτάνουν τα λεφτά για τα καυσιμα. Σου λέει ο άλλος προκειμένου να αργήσω, αρρωστήσω, με κλέψουν, με ταλαιπωρήσουν κλπ. τι να κάνω θα πληρώσω να πάω με το αυτοκίνητο ή το scooter. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/6/2025 στις 12:18 ΜΜ, witty είπε

Καλημέρα και καλή Κυριακή. 

Σήμερα μπήκα στο λεωφορείο και είχα την αίσθηση ότι ο αέρας που έβγαινε από το κλιματιστικό είχε μία περίεργη μυρωδιά, εκτός από του ότι υπολειτουργούσε και η θερμοκρασία ήταν σχεδόν ίδια με του περιβάλλοντος. 

Σκέφτηκα ότι τα κλιματιστικά στους χώρους μας τα συντηρούμε 1-2 φορές τον χρόνο. 
Συνεπώς, των ΜΜΜ θα έπρεπε να συντηρούνται πιο τακτικά. 

Ανεξάρτητα, όμως, από την συχνότητα της συντήρησης, πώς μπορούμε να γνωρίζουμε εάν τα κλιματιστικά τους όντως συντηρούνται ;
Για παράδειγμα, οι οδηγοί ή οι σταθμάρχες έχουν σχετικά πιστοποιητικά ;

Δεν είναι μόνο για την καλύτερη λειτουργία τους αλλά και για το οξυγόνο που αναπνέουμε. 

Έστειλα ερώτημα και στον ΟΑΣΑ αλλά επειδή σπάνια απαντάει, σκέφτηκα να ρωτήσω και εδώ μήπως γνωρίζει κάποιο μέλος. 

Ευχαριστώ

Τα περισσότερα λεωφορεία είναι παλιοσίδερα, καθίσματα βρώμικα, σκισμένα ή βαμμένα, παράθυρα που δεν ανοίγουν ή δεν κλείνουν, το πλαστικό της πλάτη της καμπίνας του οδηγού σπασμένο να καλύπτεται με μονωτική ταινία ή με καμία διαφημιστική αφίσα. Πλήκτρα (buttons) σήματος αποβίβασης που δεν λειτουργούν με τον κόσμο να φωνάζει "στάση". Οι αυτόματες πόρτες ανοίγουν και κλείνουν με πάταγο από τα φθαρμένα πιστόνια, μηχανές τόσο ταλαιπωρημένες που το όχημα συναγωνίζεται χελώνα και φυσικά αμορτισέρ από χρόνια πεθαμένα. Όσον αφορά τα κλιματιστικά.. όταν τα ανάβουν και αν λειτουργούν, πάω στοίχημα ότι δεν ασχολείται με την φροντίδα τους κανένας.

ΥΓ.
Φωτεινή εξαίρεση η τηλεματική αν βέβαια δεν κολλήσει το GPS του οχήματος ή για κάποιον απροσδιόριστο λόγο δεν αλλάξει το "ημερήσιο δρομολόγιο" κατά το δοκούν τινάζοντας τον προγραμματισμό που έχεις κάνει στον αέρα..

 

Επεξ/σία από Directx
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...