Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά και πρωτοποριακά ήταν για την εποχή τους δηλαδή μισο αιώνα πριν. Πολύ πιο πράσινα από τα πετρελαιοκίνητα της εποχής και δεν άφηναν την αποπνικτική κάπνα πίσω τους.

 

Ευτυχώς η δυστυχώς η τεχνολογία προχωράει κι εκείνα ειναι πλέον δυσκίνητοι δεινόσαυροι. Να θυμίσω εδώ ότι με τα καφριλίκια στους ελλαδικούς δρόμους συχνά τα τρόλευ παγιδεύονταν από διπλοπαρκαρίσματα ή άλλα απρόοπτα. Παρότι δεν κινούνται σε ράγες είναι εξαρτημένα από τα κακασχημα ηλεκτροφόρα καλώδια που κρέμονται πάνω από κεντρικούς δρόμους.

 

Επιπλέον από μόνα τους μπορεί να χάναν την κεραία και να παρουσίαζαν απρόβλεπτες βλάβες/καθυστερήσεις λόγω παλαιότητας. Αν συνέβαινε πορεία η άλλο αναπάντεχο τα τρόλεϊ δεν είχαν διέξοδο διαφυγής επειδή εξαρτώνται από τα εναέρια καλώδια.

 

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία με εξαίρεση το κόστος αλλαγής μπαταρίας είναι πιο ευέλικτα και με λιγότερους περιορισμούς. Λόγω οικονομίας κλίμακας θα είναι θεωρώ φτηνότερα μακροπρόθεσμα (κόστος κύκλου ζωής). Πιθανότατα τα κινέζικα να είναι πολύ φτηνότερα με διακρατικές συμφωνίες και μάλλον θα έχουν και μικρότερες μίζες. Περισσότερα νομίζω θα βγάλουν από φορτιστές και από εταιρείες συντήρησης παρά από την αγορά 

  • Like 2
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, hyperspaced said:

Μην ανησυχείτε. Όλα τα εναέρια καλώδια των τρόλλεϋ θα αντικατασταθούν με εναέρια καλώδια οπτικών ινών της ΔΕΗ. 

Αν νομίζατε ότι θα φύγει η ασχήμια, κάνετε λάθος. 

ΔΕΗ οπτικές ίνες στις κολώνες :)   Βρήκαν μια επιδότηση από Ε.Ε. και έβαλαν όπου βρήκαν χωρίς έλεγχο για την ΑΣΧΗΜΙΑ.

Source?

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Thresh είπε

Source?

Καποιος ξαδερφος της κουμπαρας του περιπτερα απο το χωριο το ειπε στο καφενειο πριν το 6ο τσιπουρο...

 

Τωρα περα απο την πλακα η ΔΕΗ εχει δηλωσει  οτι δεν μπαινει να βαλει οπτικες  στο Δ.Αθηναιων.

  • Like 1
Δημοσ.

Σωστότατη επιλογή. Τώρα πλέον μπορεί το ΤΡΑΜ να τα αντικαταστάσει όπως του αρμόζει έτσι ευνουχισμένο που παραμένει από το 2004!
Ήρθε η ώρα του ΤΡΑΜ να λάμψει!

  • Super Moderators
Δημοσ.
19 minutes ago, k_w_t said:

Καποιος ξαδερφος της κουμπαρας του περιπτερα απο το χωριο το ειπε στο καφενειο πριν το 6ο τσιπουρο...

 

Τωρα περα απο την πλακα η ΔΕΗ εχει δηλωσει  οτι δεν μπαινει να βαλει οπτικες  στο Δ.Αθηναιων.

Η απορία δεν ήταν μόνο για την συγκεκριμένη περίπτωση του Δ.Αθηναίων αλλά και για το ότι πήραν επιδότηση από ΕΕ.

  • Like 1
Δημοσ.

Όποιος έχει δει τι γίνεται σε διασταυρώσεις με 3 και 4 ζευγάρια εναέριων καλωδίων να κρέμονται πάνω από το δρόμο έχει σχηματίσει γνώμη σε χρόνο Δτ.

Η εξέλιξη των μπαταριοκίνητων λεωφορείων θα οδηγήσει σε πιο αποδοτικές ανθεκτικές μπαταρίες, ίσως και πιο φιλικές στο περιβάλλον.

Η εξέλιξη των τρόλει θα οδηγούσε (ευτυχώς δεν πρόκειται) σε καλώδια παντού, ωραία προοπτική.

Μ.Ε.Κ, υδρογόνο κλπ δεν βλέπω να έχουν καμία ελπίδα για το μέλλον, όσο κρατήσουν αυτά με το φυσικό αέριο που υπάρχουν ήδη.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MetroStar είπε

Τα τρόλεϊ είναι πολύ πιο οικολογικά από τα ηλεκτρικά λεωφορεία καθώς δεν έχουν τις τεράστιες μπαταρίες για τις οποίες δεν υπάρχει κανένα ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης τους ως απόβλητα. Ούτε στην Ελλάδα ούτε και πουθενά. Είναι περιβαλλοντικές βόμβες.

Μπα όχι ….

 

Και δεν είναι το μόνο ….

Επεξ/σία από Jiakometi
Δημοσ.
10 minutes ago, Jiakometi said:

Μπα όχι ….

 

Και δεν είναι το μόνο ….

Σε παγκόσμια κλίμακα τι γίνεται με τις τόσες μάρκες και τις τόσες μπαταρίες, από πατίνια μέχρι φορτηγά; Ελλάδα τι γίνονται οι μπαταρίες από όλα τα πατίνια που πωλούνται κάθε χρόνο και σε δυο τρία χρόνια είναι για πέταμα;

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, moumos said:

Θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει μια είδηση τοπικού χαρακτήρα; 

Αφορά τον 1 στους 2 κατοίκους της χώρας.

Φυσικά, αν όντως δε σ' ενδιέφερε, δε θα έμπαινες καν στο θέμα. 

  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, MetroStar είπε

Σε παγκόσμια κλίμακα τι γίνεται με τις τόσες μάρκες και τις τόσες μπαταρίες, από πατίνια μέχρι φορτηγά; Ελλάδα τι γίνονται οι μπαταρίες από όλα τα πατίνια που πωλούνται κάθε χρόνο και σε δυο τρία χρόνια είναι για πέταμα;

Δεν θέλει πολύ ψάξιμο….

Κάποιος πρέπει να το κάνει όμως.

Και ναι υπάρχουν πολλές εγκαταστάσεις ανακυκλώσεως σε όλο τον κόσμο. 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, cpc464 είπε

"Συνολικά, τα επόμενα χρόνια, στον στόλο του ΟΑΣΑ πρόκειται να ενταχθούν περισσότερα από 250 ηλεκτρικά λεωφορεία."

Να είναι καλά η YUTONG και η BYD. Ελάχιστα πλέον με πετρέλαιο, μόνο κάτι θηρία που πάνε αεροδρόμιο έχω δεί.

Εχει να πέσει μίζαααααα καλα εισαι 🤣

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Tablet είπε

Εχει να πέσει μίζαααααα καλα εισαι 🤣

Η θα κλαιμε που εχουμε σαπακια και σκοτωνεται ο κοσμος ή θα λεμε για μιζες ....

Δεν σας πιανουμε πουθενα .....

Διαγωνισμος γινεται με Ευρωπαικα κονδυλια κιολας οποτε θα τον ξεψαχνισουν μετα απο αυτα που εγιναν με τον οπεκεπε.

Η μιζα θα ειναι στο ξυλωμα και στο σκραπ που θα μαζευτει... 

Εκει βγαινουν ομορφα μαυρα λεφτακια....

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Η θα κλαιμε που εχουμε σαπακια και σκοτωνεται ο κοσμος ή θα λεμε για μιζες ....

Δεν σας πιανουμε πουθενα .....

Διαγωνισμος γινεται με Ευρωπαικα κονδυλια κιολας οποτε θα τον ξεψαχνισουν μετα απο αυτα που εγιναν με τον οπεκεπε.

Η μιζα θα ειναι στο ξυλωμα και στο σκραπ που θα μαζευτει... 

Εκει βγαινουν ομορφα μαυρα λεφτακια....

οχι μια χαρα το εργο δε λεμε... Αλλα μια φορα να γινει κατι σε αυτο το πραγμα που λεγετε "κρατος" με επικεντρο τον πολιτη και οχι τις μιζες ή να επωφεληθουν καποιοες εταιριες - φιλαρακια.. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, MetroStar είπε

Τα τρόλεϊ είναι πολύ πιο οικολογικά από τα ηλεκτρικά λεωφορεία καθώς δεν έχουν τις τεράστιες μπαταρίες για τις οποίες δεν υπάρχει κανένα ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης τους ως απόβλητα. Ούτε στην Ελλάδα ούτε και πουθενά. Είναι περιβαλλοντικές βόμβες.

Οι μπαταρίες είναι ανακυκλώσιμες κατά 99% , 

Δημοσ.

εχουμε φτιάξει ήδη το δίκτυο και τις υποδομες που απαιτούνται, αλλά προτιμούμε να πάρουμε καινούρια με μπαταρίες αντι να πάρουμε καινούρια τρόλει γιατί έτσι δεν έχει πολλή μάσα.

Και γαμώ τα μυαλά ρε όλοι οι στην ΝΔ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...