Axlmon Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες Η Volkswagen ζητά από τους ιδιοκτήτες του ID.3 να πληρώνουν επιπλέον συνδρομή αν θέλουν το αυτοκίνητό τους να αποδίδει την πλήρη ισχύ που είναι ικανό να παράγει. Ενώ τα μοντέλα Volkswagen ID.3 Pro και Pro S αναφέρονται στην ιστοσελίδα της εταιρείας ως οχήματα με απόδοση 201 ίππων, όσοι προχωρήσουν σε αγορά πρέπει να καταβάλλουν μηνιαία συνδρομή για να εκμεταλλευτούν την πλήρη δυναμική του αυτοκινήτου στους 228 ίππους. Η τρέχουσα συνδρομή ανέρχεται σε 16,50 λίρες μηνιαίως (περίπου 20€), σχεδόν τρεις φορές την τιμή μιας συνδρομής Netflix "Standard with Ads" - μετά από δωρεάν δοκιμαστική περίοδο ενός μήνα - ή συνολικά 165 λίρες (196€) ετησίως. Οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να επιλέξουν μια συνδρομή εφ' όρου ζωής έναντι του συνολικού ποσού των 649 λιρών (772€), η οποία συνδέεται με το αυτοκίνητο και όχι με το άτομο, που σημαίνει ότι η αναβάθμιση θα παραμείνει αν το όχημα μεταπωληθεί. Σύμφωνα με τη Volkswagen, ενώ η επιλογή της αναβάθμισης απόδοσης αυξάνει την καθαρή ισχύ κατά 27 ίππους και τη μέγιστη ροπή από 265Nm σε 310Nm, δεν επηρεάζει την αυτονομία. Καθώς το αυτοκίνητο είναι καταχωρημένο με 228 ίππους από το εργοστάσιο, οι ιδιοκτήτες δεν χρειάζεται να ενημερώσουν την ασφαλιστική τους εταιρεία, σε κάθε περίπτωση. Ωστόσο, μένει να διαπιστωθεί τι θα συνέβαινε αν ένας ιδιοκτήτης παραβίαζε το λογισμικό του αυτοκινήτου του - γνωστό και ως "jailbreaking" - προκειμένου να ενεργοποιήσει χειροκίνητα την επιπλέον ισχύ δωρεάν. Αυτό θα μπορούσε δυνητικά να ακυρώσει την εγγύηση ή ακόμη και να οδηγήσει σε νομικές ενέργειες από τη VW. Σε δήλωσή της, η εταιρεία ανέφερε ότι "Η προσφορά περισσότερης ισχύος στους πελάτες δεν είναι κάτι νέο - ιστορικά, πολλά βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα έχουν προσφερθεί με κινητήρες του ίδιου μεγέθους, αλλά με τη δυνατότητα επιλογής ενός με μεγαλύτερη ισχύ. Αυτά παραδοσιακά βρίσκονται ψηλότερα στη γκάμα προϊόντων, με περισσότερες προδιαγραφές και υψηλότερη τιμή καταλόγου." "Εάν οι πελάτες επιθυμούν μια ακόμη πιο σπορ οδηγική εμπειρία, τώρα έχουν μια επιλογή να το κάνουν, κατά τη διάρκεια ζωής του οχήματος, αντί να δεσμευτούν εξαρχής με υψηλότερη αρχική τιμή αγοράς. Το αυτοκίνητο παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα μας με 201 ίππους, με την επιλογή να καθίσταται πολύ σαφής στους πελάτες." Αξίζει να σημειωθεί ότι η Volkswagen δεν είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που ζητά από τους πελάτες να πληρώσουν για να αξιοποιήσουν τη μέγιστη δυνατότητα των αυτοκινήτων τους. Η BMW δέχτηκε πολλές επικρίσεις πριν από μερικά χρόνια όταν προσέφερε μια υπηρεσία συνδρομής για την ενεργοποίηση λειτουργιών όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα. Οι ιδιοκτήτες του Polestar 2 μπορούν επίσης να αγοράσουν ένα παρόμοιο πακέτο απόδοσης με αυτό της VW. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
manval Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Σε λίγο, μέχρι και το μουστάκι θα μας βάλουν να ξυρίσουμε για να έχουμε αυτά που δικαιούμαστε! 1 6
ParafronGR Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες "Πωλείται Volkswagen ID.3, στην τιμή συμπεριλαμβάνονται το κόστος μεταβίβασης και το email της συνδρομής μαζί με τον κωδικό πρόσβασης". 1 10
Artman13 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Επόμενο βήμα ransomware που να σε αφήνει με 10 ίππους αν δεν πληρώσεις! 🤣 14
kinitos Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Περιμενω να δω σχόλιο "Είναι εταιρεία και δικαιωμα τους να βγάζουν χρήμα. Καλά κανουν " 3 4
tigergreg Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Οπως παντα ψαχνει για λαμακες το γκρουπ.... Βεβαια αυτην την φορα ξεπερασε το θρασος χιλιων ερυθροκολων πιθηκων...😂 1
menthol1979 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Εγώ παιδιά λέω να πληρώνουμε με την χρήση. Γκαζιά και δεκάρικο. 1
Thessgr Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δεν θέλουμε τα αυτοκινούμενα powerbank! Θέλουμε θερμικά ή έστω hybrid και οδηγική απόλαυση. Δεν θέλουμε να χαϊδεύουμε οθόνες και να ασχολούμαστε με άλλες συνδρομές! 1 1
poulinos Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) 7 minutes ago, kinitos said: Περιμενω να δω σχόλιο "Είναι εταιρεία και δικαιωμα τους να βγάζουν χρήμα. Καλά κανουν " "Είναι εταιρεία και δικαιωμα τους να βγάζουν χρήμα. Καλά κανουν " 😁 Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από poulinos 9
Tlykog Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Tragic... Εύχομαι να μην πληρώσει ούτε ένας αυτή τη συνδρομή. Να πάει άπατο το εγχείρημα και να συμπαρασύρει και τις πωλήσεις του οχήματος για να το σκεφτούν την επόμενη φορά που θα τους έρθουν τέτοιες ιδέες. Παρόλα αυτά: 201 ίππους αυτοκίνητο είναι, Δεν το λες και ψοφίμι. Γιατί να πληρώσεις εξαρχής; Το 12% παραπάνω ιπποδύναμη και με συνδρομή δεν το λες και επανάσταση... 4
panther_512 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Κανονικά πρέπει πέραν της συνδρομής να υπάρχει και πληρωμή για micro transactions. Ας πούμε 200 ευρώ για να ξεκλειδώσεις μία έξτρα μνήμη στο ράδιο ή την μέγιστη ταχύτητα του ανεμιστήρα στο κλιματιστικό. Με 100 ευρώ να ξεκλειδώνεις τον φωτισμό στα πίσω καθίσματα. Πιστεύω τέτοιες κινήσεις θα αρέσουν πραγματικά στους υποψήφιους αγοραστές. 1 12
Georgios Pappas Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Και μετά πάνε και αγοράζουνε τα κινέζικα αμάξια και αναρωτιέτε η volkswagen τι κάνει λάθος. 11
Nabuko Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 7 ώρες πριν, Axlmon είπε Εάν οι πελάτες επιθυμούν μια ακόμη πιο σπορ οδηγική εμπειρία Πόσο σπορ οδηγική εμπειρία να έχεις με αυτό το κουβαδάκι? εγώ στο μυαλό μου την σπορ οδηγική εμπειρία την φαντάζομαι κάπως έτσι 12 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα