Axlmon Δημοσ. Σάββατο στις 04:44 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:44 μμ Η Volkswagen ζητά από τους ιδιοκτήτες του ID.3 να πληρώνουν επιπλέον συνδρομή αν θέλουν το αυτοκίνητό τους να αποδίδει την πλήρη ισχύ που είναι ικανό να παράγει. Ενώ τα μοντέλα Volkswagen ID.3 Pro και Pro S αναφέρονται στην ιστοσελίδα της εταιρείας ως οχήματα με απόδοση 201 ίππων, όσοι προχωρήσουν σε αγορά πρέπει να καταβάλλουν μηνιαία συνδρομή για να εκμεταλλευτούν την πλήρη δυναμική του αυτοκινήτου στους 228 ίππους. Η τρέχουσα συνδρομή ανέρχεται σε 16,50 λίρες μηνιαίως (περίπου 20€), σχεδόν τρεις φορές την τιμή μιας συνδρομής Netflix "Standard with Ads" - μετά από δωρεάν δοκιμαστική περίοδο ενός μήνα - ή συνολικά 165 λίρες (196€) ετησίως. Οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να επιλέξουν μια συνδρομή εφ' όρου ζωής έναντι του συνολικού ποσού των 649 λιρών (772€), η οποία συνδέεται με το αυτοκίνητο και όχι με το άτομο, που σημαίνει ότι η αναβάθμιση θα παραμείνει αν το όχημα μεταπωληθεί. Σύμφωνα με τη Volkswagen, ενώ η επιλογή της αναβάθμισης απόδοσης αυξάνει την καθαρή ισχύ κατά 27 ίππους και τη μέγιστη ροπή από 265Nm σε 310Nm, δεν επηρεάζει την αυτονομία. Καθώς το αυτοκίνητο είναι καταχωρημένο με 228 ίππους από το εργοστάσιο, οι ιδιοκτήτες δεν χρειάζεται να ενημερώσουν την ασφαλιστική τους εταιρεία, σε κάθε περίπτωση. Ωστόσο, μένει να διαπιστωθεί τι θα συνέβαινε αν ένας ιδιοκτήτης παραβίαζε το λογισμικό του αυτοκινήτου του - γνωστό και ως "jailbreaking" - προκειμένου να ενεργοποιήσει χειροκίνητα την επιπλέον ισχύ δωρεάν. Αυτό θα μπορούσε δυνητικά να ακυρώσει την εγγύηση ή ακόμη και να οδηγήσει σε νομικές ενέργειες από τη VW. Σε δήλωσή της, η εταιρεία ανέφερε ότι "Η προσφορά περισσότερης ισχύος στους πελάτες δεν είναι κάτι νέο - ιστορικά, πολλά βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα έχουν προσφερθεί με κινητήρες του ίδιου μεγέθους, αλλά με τη δυνατότητα επιλογής ενός με μεγαλύτερη ισχύ. Αυτά παραδοσιακά βρίσκονται ψηλότερα στη γκάμα προϊόντων, με περισσότερες προδιαγραφές και υψηλότερη τιμή καταλόγου." "Εάν οι πελάτες επιθυμούν μια ακόμη πιο σπορ οδηγική εμπειρία, τώρα έχουν μια επιλογή να το κάνουν, κατά τη διάρκεια ζωής του οχήματος, αντί να δεσμευτούν εξαρχής με υψηλότερη αρχική τιμή αγοράς. Το αυτοκίνητο παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα μας με 201 ίππους, με την επιλογή να καθίσταται πολύ σαφής στους πελάτες." Αξίζει να σημειωθεί ότι η Volkswagen δεν είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που ζητά από τους πελάτες να πληρώσουν για να αξιοποιήσουν τη μέγιστη δυνατότητα των αυτοκινήτων τους. Η BMW δέχτηκε πολλές επικρίσεις πριν από μερικά χρόνια όταν προσέφερε μια υπηρεσία συνδρομής για την ενεργοποίηση λειτουργιών όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα. Οι ιδιοκτήτες του Polestar 2 μπορούν επίσης να αγοράσουν ένα παρόμοιο πακέτο απόδοσης με αυτό της VW. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
manval Δημοσ. Σάββατο στις 11:34 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:34 μμ Σε λίγο, μέχρι και το μουστάκι θα μας βάλουν να ξυρίσουμε για να έχουμε αυτά που δικαιούμαστε! 1 11
ParafronGR Δημοσ. Σάββατο στις 11:35 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:35 μμ "Πωλείται Volkswagen ID.3, στην τιμή συμπεριλαμβάνονται το κόστος μεταβίβασης και το email της συνδρομής μαζί με τον κωδικό πρόσβασης". 4 20
Δημοφιλής ανάρτηση Artman13 Δημοσ. Σάββατο στις 11:38 μμ Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. Σάββατο στις 11:38 μμ Επόμενο βήμα ransomware που να σε αφήνει με 10 ίππους αν δεν πληρώσεις! 🤣 6 5 49
Δημοφιλής ανάρτηση kinitos Δημοσ. Σάββατο στις 11:39 μμ Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. Σάββατο στις 11:39 μμ Περιμενω να δω σχόλιο "Είναι εταιρεία και δικαιωμα τους να βγάζουν χρήμα. Καλά κανουν " 18 5 12
tigergreg Δημοσ. Σάββατο στις 11:39 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:39 μμ Οπως παντα ψαχνει για λαμακες το γκρουπ.... Βεβαια αυτην την φορα ξεπερασε το θρασος χιλιων ερυθροκολων πιθηκων...😂 1 5
menthol1979 Δημοσ. Σάββατο στις 11:40 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:40 μμ Εγώ παιδιά λέω να πληρώνουμε με την χρήση. Γκαζιά και δεκάρικο. 2 2
Thessgr Δημοσ. Σάββατο στις 11:45 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:45 μμ Δεν θέλουμε τα αυτοκινούμενα powerbank! Θέλουμε θερμικά ή έστω hybrid και οδηγική απόλαυση. Δεν θέλουμε να χαϊδεύουμε οθόνες και να ασχολούμαστε με άλλες συνδρομές! 9 3 1
poulinos Δημοσ. Σάββατο στις 11:46 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:46 μμ (επεξεργασμένο) 7 minutes ago, kinitos said: Περιμενω να δω σχόλιο "Είναι εταιρεία και δικαιωμα τους να βγάζουν χρήμα. Καλά κανουν " "Είναι εταιρεία και δικαιωμα τους να βγάζουν χρήμα. Καλά κανουν " 😁 Επεξ/σία Σάββατο στις 11:46 μμ από poulinos 25
Tlykog Δημοσ. Σάββατο στις 11:47 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:47 μμ Tragic... Εύχομαι να μην πληρώσει ούτε ένας αυτή τη συνδρομή. Να πάει άπατο το εγχείρημα και να συμπαρασύρει και τις πωλήσεις του οχήματος για να το σκεφτούν την επόμενη φορά που θα τους έρθουν τέτοιες ιδέες. Παρόλα αυτά: 201 ίππους αυτοκίνητο είναι, Δεν το λες και ψοφίμι. Γιατί να πληρώσεις εξαρχής; Το 12% παραπάνω ιπποδύναμη και με συνδρομή δεν το λες και επανάσταση... 19
Δημοφιλής ανάρτηση panther_512 Δημοσ. Σάββατο στις 11:47 μμ Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. Σάββατο στις 11:47 μμ Κανονικά πρέπει πέραν της συνδρομής να υπάρχει και πληρωμή για micro transactions. Ας πούμε 200 ευρώ για να ξεκλειδώσεις μία έξτρα μνήμη στο ράδιο ή την μέγιστη ταχύτητα του ανεμιστήρα στο κλιματιστικό. Με 100 ευρώ να ξεκλειδώνεις τον φωτισμό στα πίσω καθίσματα. Πιστεύω τέτοιες κινήσεις θα αρέσουν πραγματικά στους υποψήφιους αγοραστές. 3 2 29
Δημοφιλής ανάρτηση Georgios Pappas Δημοσ. Σάββατο στις 11:48 μμ Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. Σάββατο στις 11:48 μμ Και μετά πάνε και αγοράζουνε τα κινέζικα αμάξια και αναρωτιέτε η volkswagen τι κάνει λάθος. 23 15
Δημοφιλής ανάρτηση Nabuko Δημοσ. Σάββατο στις 11:49 μμ Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. Σάββατο στις 11:49 μμ 7 ώρες πριν, Axlmon είπε Εάν οι πελάτες επιθυμούν μια ακόμη πιο σπορ οδηγική εμπειρία Πόσο σπορ οδηγική εμπειρία να έχεις με αυτό το κουβαδάκι? εγώ στο μυαλό μου την σπορ οδηγική εμπειρία την φαντάζομαι κάπως έτσι 26 10
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα