Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
47 minutes ago, LLLEFTERIS said:

Και τα ταξι θα βγαζουν ντουμανι απο το πετρελαιο.

Τα ταξί τα έχουν και άφιλτρα οι περισσότεροι και ρουφάμε κάργα.  

  • Like 7
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν θέλει τέτοια να μας αγοράσει η κυβέρνηση αμάξι euro 6 η ηλεκτρικό, εγω δε δέχομαι τιποτα παρακάτω απο suv ηλεκτρικό αξίας απο εκάτό χιλιάρικα και πάνω 😅.

Για τι μας περάσατε;,για τίποτα πλεμπαίους;.

Υ.Γ μη με παρεξηγείται πάω τρέλα κόντρα στην τρέλα.

Επεξ/σία από cpc464
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Ναι ενώ όλα τα άλλα τα έχουνε λύσει..

οργανώστε επιτέλους ποδηλατοδρόμους να μην ξανά ακουμπήσουμε αυτοκίνητο ..

να αγοράσουμε όλοι από ένα ηλεκτρικό πατίνι ποδήλατο και να ηρεμήσουμε.

Που έχουμε Φτάσει να λέμε αν πάω με τα πόδια θα φτάσω πιο γρήγορα.. και χωρίς νεύρα.. έχει καταντήσει απελπισία πλέον η κίνηση στους δρόμους δεν χωράμε πλέον ούτε σαν πεζοί..

 

 

  • Like 6
Δημοσ.

Καλή τύχη σε όσους ΔΕΝ περνάνε από το κέντρο και τώρα πρέπει να υποστούν στις διαδρομές τους όλο αυτό το στόλο που θα εκδιωχθεί από το κέντρο.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεγάλο καημό το έχουν να πουληθούν νέα αυτοκίνητα εδώ και καιρό.

Αρχικά για να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο στην καλύτερη περίπτωση θα χρειαστεί καμία 2ετια

Ο κόσμος δεν επενδύει σε καινούργια αυτοκίνητα γιατί

-Δεν έχει

-Το κόστος απόκτησης είναι πολύ υψηλό για τα σημερινά δεδομένα 

-Οι δασμοί σε ηλεκτρικά από Κίνα (και καλά είναι οι USA που ήταν παρανοϊκοί με τους δασμούς) αλλά και η τελική τους τιμή γενικότερα είναι αποτρεπτικό, ενώ φαινόταν ότι ήταν η πιο ουσιαστική λύση για την εδραίωση της ηλεκτροκίνησης (κατανοητό βέβαια το γιατί έγινε)

-Πριν δύο δεκαετίες ο κόσμος επένδυσε σε αυτοκίνητα και του το βγάλανε ξινό εδώ και 15 χρόνια. Ποιος εγγυάται ότι σε 3-5-7 χρόνια όλες  ευνοϊκές συνθήκες για τα καινούργια δεν θα γίνουν εφιάλτης όπως έγινε την προηγούμενη φορά, όταν παίρνεις καινούργιο πρέπει να αισθάνεσαι ότι θα σου κρατήσει και ότι δεν θα σε τιμωρήσει κανείς που το πήρες.

-Τέλος και ίσως το σημαντικότερο, το κόστος συντήρησης, είναι πολύ υψηλότερο στα καινούργια αυτοκίνητα, οποίος γνωρίζει βασικά πράγματα γύρω από το αυτοκίνητο ξέρει ότι περίπου την τελευταία 20ετια τα αυτοκίνητα έγιναν πιο πολύπλοκα κατασκευαστικά, Με πιο πολλά ανταλλακτικά (points of failure), πιο ακριβά ανταλλακτικά, πιο πολύπλοκες διαδικασίες συντήρησης (και ανάλογου κόστους) (αποφεύγω παραδείγματα και λεπτομέρειες αλλά το συζητάμε αν θέλετε). Τα ηλεκτρικά δεν έχουν δείξει ακόμα πως είναι στην συντήρηση, κάποια πράγματα είναι πιο απλά κάποια πιο πολύπλοκα, αλλά ούτως ή άλλως το κόστος αγοράς είναι απαγορευτικό για πολλούς όπως και η εμβέλεια.

Τώρα για τον δακτύλιο, όσοι έχουν δουλειά στο κέντρο θα επηρεαστούν και για κάποιους θα είναι πολύ δύσκολο. 

Μερικοί είμαστε πιο τυχεροί και δεν πάμε τακτικά, ίσως ένας λόγος να μην πάμε καθόλου πλεον

Επεξ/σία από hermes1516
  • Like 5
Δημοσ.

Προσωπικά αποφέυγω να πηγαίνω στο κέντρο εκτός και αν έχω κάποια σημαντική δουλειά να κάνω που δεν γίνεται αλλού, αφού με το καλημέρα σου έχουν φύγει 10-15€ σε πάρκινγκ ανάλογα με την περιοχή και την ώρα της ημέρας (το να βρεις πάρκινγκ στο δρόμο στο κέντρο δεν υπάρχει περίπτωση).

Το πρόβλημα είναι ότι όπως έγινε και στο Λονδίνο, σιγά-σιγά ο "ψηφιακός δακτύλιος" θα επεκταθεί και στα προάστια, δηλαδή σε αναγκάζουν σε αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Είναι δηλαδή μια σχετική μικρή παραβίαση του συμβολαίου που υπέγραψες με την κυβέρνηση όταν πλήρωσες το τέλος ταξινόμησης, για να ακολουθήσει μετά μια μεγαλύτερη.

- Το 2010 μας έλεγαν πήρατε καινούρια αυτοκίνητα και ας ήταν πάνω από τις δυνατότητες σας (εγώ προσωπικά δεν το έκανα, πολλοί όμως το έκαναν)

- Τώρα μας λένε ΔΕΝ ζείτε πάνω από τις δυνατότητες σας και το αυτοκίνητο σας είναι παλιό και δεν είναι Euro 6 υβριδικό

Και με τέτοια σχιζοφρενική συμπεριφορά, μετά έχουν μια απορία εκεί στην κυβέρνηση (όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλη την ΕΕ) γιατί ο κόσμος δεν τους παίρνει στα σοβαρά και τα "εναλλακτικά" κόμματα είναι σε άνοδο.

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Georgios Pappas είπε

Δες πως δουλευει το Αγγλικό σύστημα στο λονδίνο. Το ίδιο σύστημα copy paste θέλει να κάνει. Ο τυπάς δεν θέλει να ξαναβγεί κυβέρνηση μου φαίνετε και προσπαθεί τα πάντα για να μην ξαναβγεί.

Το να μας κάνει Λονδίνο θα ήταν ότι καλύτερο. Έχει δει όμως ποτέ τα ΜΜΜ του Λονδίνου; Δεν υπάρχει λόγος να μπεις στο κέντρο με το αμάξι σου. Αλλά ζουν στον κόσμο τους. Πιστεύει ο Κυρανάκης ότι ο κόσμος είναι τόσο ερωτευμένος με το παλιό του αμάξι που το μπαλώνει λίγο από εδώ και λίγο από εκεί και δεν αλλάζει αυτοκίνητο ή ότι δεν μπορεί να αγοράσει; Πιστεύει ότι δεν θέλει να μπει στα ΜΜΜ ή ότι τα ΜΜΜ είναι ανεπαρκή( Λίγα και αραιά δρομολόγια, κακοσχεδιασμένα, κλιματισμοί που δεν δουλεύουν μην συζητήσουμε και τις 2 τράκες του προηγούμενου μήνα κοκ)  

Ούτε και εγώ έχω κατέβει με αμάξι κέντρο και ούτε έχω σκοπό να το κάνω. Αλλά ένας άνθρωπος που εργάζεται εκεί και μένει μία ώρα μακρυά θα πάρει τα μέσα; Μέχρι να φτάσει σπίτι του θα πρέπει να πάρει το επόμενο για να πάει δουλειά. Μήπως να αλλάξει σπίτι πηγαίνοντας πιο κοντά στο κέντρο με την κατάσταση που επικρατεί στα ενοίκια; 

  • Like 2
Δημοσ.

Να μου αγοράσει το κράτος καινούργιο αμάξι. Όταν μου παίρνεις και την αναπνοή σε φόρους δεν μπορείς να απαιτείς και από πάνω. Καινούργιο αμάξι σημαίνει χρήματα και το κράτος δεν άφησε να υπάρχει ούτε σέντ

  • Like 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, χρειάζεται ένα πιο σύγχρονο πλαίσιο με βάση την τεχνολογία και τη δίκαιη κατανομή των περιορισμών.

γιατι τι ειναι πιο δικαιο απο το να δυσκολευεις την ζωη των ανθρωπων που δεν εχουν λεφτα να παρουν καινουργιο αμαξι. στη διαβολευση θα γραψω οτι πρεπει να εξοστρακιστουν απο την πολή, το θεωρω ακομα πιο δικαιο.

  • Like 1
Δημοσ.

"Όπως τονίζουν οι ειδικοί, ο νέος δακτύλιος θα λειτουργήσει ουσιαστικά σαν μοχλός πίεσης για την απόσυρση των παλιών αυτοκινήτων, κάτι που κρίνεται απαραίτητο για να βελτιωθεί η ποιότητα του αέρα στην πρωτεύουσα".

Άντε γ***θείτε ρε καραγκιόζιδες.

Για τους ατελείωτους άμεσους κι έμμεσους μοχλούς πίεσης που μας έχουν φτωχοποιήσει με αποτέλεσμα να μην έχουμε λεφτά ούτε για να πάρουμε ταξί έως την αντιπροσωπεία; ..που δε ξέρουμε την επόμενη το πρωί αν θα μας βγει η μέρα και το κράτος περιμένει από εμάς να αγοράσουμε νέα αυτοκίνητα; Σε ποιο παράλληλο σύμπαν ζουν αυτά τα ζώα που αποφασίζουν κατ' αυτόν τον τρόπο; 

Με ποιο εισόδημα θα μαζευτεί ποια προκαταβολή, ακόμη και για το φθηνότερο ηλεκτρικό ή/και υβριδικό που πωλείται αυτή τη στιγμή; Ποιος θα μπει και με τι εισόδημα σε καθεστώς δόσεων με ληστρικούς τόκους που καταλήγουν έως και να διπλασιάζουν το κόστος κι όλα αυτά, σε ένα αβέβαιο μέλλον όπου σήμερα μπορείς κι αύριο πεινάς; ..κι άντε και μου το χάρισες ρε καραγκιόζη. Που στο διάολο να το παρκάρω αφού ποτέ κανένας δήμος δε φρόντισε για δημόσια parking και όσες επιχειρήσεις λειτουργούν στο κέντρο είναι η προσωποποίηση της παροιμίας "στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος"; Θα χρεωθώ 30.000 ευρώ για να το παρατάω στις γωνίες βρε στόκοι που σας πληρώνω κιόλας;

Ποιοι μπετόβλακες νομίζουν πως προτιμάμε να λιώνουμε επί ώρες στη κίνηση και παίζοντας το "γύρω γύρω όλοι και στη μέση ο μ***κας", να χάνουμε ατελείωτα ευρώ σε καύσιμα που κάηκαν στη στάση, να χαλάμε τ' αυτοκίνητα μας, να μας σπάνε τα νεύρα και καθημερινά να κινδυνεύουμε να εμπλακούμε σε ατύχημα ή/ και δυστύχημα, από το να πηγαίνουμε με τα ΜΜΜ στο κέντρο και πέριξ αυτού; Αλλά, όταν έχεις ΜΜΜ που δεν λειτουργούν 24/7, όταν - με εξαίρεση το μετρό - όλα τα άλλα είναι αργά, με το πάσο τους, στον δικό τους χρόνο και βρώμικα, όταν επί της ουσίας η κάλυψη της Αττικής δεν αφορά ούτε το μισό (πόσες διευθύνσεις ακόμη και κοντά στο κέντρο απαιτούν αλλαγές μέσων και ατελείωτο περπάτημα), τι θα κάνεις στο τέλος;

..και όταν μιλάνε για βελτίωση ποιότητας αέρα, σκέφτηκαν πρώτα όλα τα σαράβαλα βαν, φορτηγά (μικρά και μεγάλα), νταλίκες, ταξί και ΙΧ που βγάζουν καπνό λες κι εκλέγουν πάπα σε κάθε φανάρι τα οποία ούτε έξω από ΚΤΕΟ δε μπορούν να περάσουν μα παρόλα αυτά, τ' αφήνουν ελεύθερα να κόβουν βόλτες; Πόσω μάλλον τα επαγγελματικά (και συνήθως μεγάλα) που τ' αφήνουν να κάνουν παραδόσεις κι όποτε γουστάρουν αδιαφορώντας το αν πηδάνε όλους τους άλλους αλλά και να μπαίνουν στα στενά του κέντρου, συμβάλλοντας ουσιαστικά στο κυκλοφοριακό;

Τι άλλο θα διαβάσουμε; Πραγματικά, κάθε μέρα δε σ' αφήνουν ν' αγιάσεις.

 

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...