DRIFT_KING Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2020 29 λεπτά πριν, g8777 είπε Και ενώ ήμουν σε "αναμονή για παραλαβή από τον προμηθευτη" σήμερα που κοίταξα να δω αν υπήρξε καμία εξέλιξη η παραγγελία μου είχε σβηστεί!!!! Ο δίσκος παρολαυτά ειναι διαθέσιμος για άμεση αποστολή. 🤣 Δεν πειράζει, σκριν έχουν κρατηθεί, αναλαμβάνουν οι αρμόδιοι από εδώ και πέρα. Οχι για το 20αρικο, απλά γιατι η κοροιδία έχει και όρια! Το ίδιο και μένα,κυνήγι μέχρι να πατήσουν κόκκινο χιόνι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DownUNDERground Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2020 Οι παραγγελίες έχουν εξαφανιστεί γενικά από το προφίλ (και οι εκτελεσμένες) και μάλλον είναι προσωρινό τεχνικό θέμα (έχει ξανασυμβεί). Στα υπόλοιπα συμφωνώ προφανώς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2020 Τέτοιο χάλι σε site λέμε ότι δεν συναντάς εύκολα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alfonso01 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Μολις επικοινώνησα με το κατάστημα... Μου είπαν ότι οι παραγγελία δεν εμφανίζεται στο λογαριασμό μου γιατί κάνανε αναβάθμιση στο σάιτ τους, αλλά η παραγγελία μου δεν έχει ακυρωθεί, θα εκτελεστεί κανονικά μέχρι την Παρασκευή... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
g8777 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Τα ίδια απάντησαν και σε εμένα το πρωί, περιμένουν παραλαβή 05/11 και έπειτα θα γίνει κανονικά η αποστολή τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 "Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εντός της εβδομάδας αναμένουμε το προϊόν, μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη θα ενημερωθείτε με sms για την παραλαβή της." Σημερινή απαντηση σε mail μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ribo7 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Παιδιά, τα ίδια και σε μένα. Παρήγγειλα το Σάββατο 31/10 ένα monitor που έγραφε "διαθέσιμο - παράδοση 3-5 εργάσιμες". Σήμερα μου ήρθε email ότι "θα καθυστερήσει" χωρίς επεξηγήσεις. Μίλησα τηλεφωνικά και μου είπαν ότι σήμερα το παρήγγειλαν στον προμηθευτή και μέχρι Παρασκευή λογικά θα το έχουν για αποστολή. Ακύρωσα την παραγγελία και μου είπαν πως θα γίνει επιστροφή χρημάτων. Και σε μένα το site δε μου εμφανίζει καμία παραγγελία. Και σε απλό refresh με πετάει έξω και πρέπει να ξανασυνδεθώ. Τραγικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DRIFT_KING Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 10 λεπτά πριν, ribo7 είπε Παιδιά, τα ίδια και σε μένα. Παρήγγειλα το Σάββατο 31/10 ένα monitor που έγραφε "διαθέσιμο - παράδοση 3-5 εργάσιμες". Σήμερα μου ήρθε email ότι "θα καθυστερήσει" χωρίς επεξηγήσεις. Μίλησα τηλεφωνικά και μου είπαν ότι σήμερα το παρήγγειλαν στον προμηθευτή και μέχρι Παρασκευή λογικά θα το έχουν για αποστολή. Ακύρωσα την παραγγελία και μου είπαν πως θα γίνει επιστροφή χρημάτων. Και σε μένα το site δε μου εμφανίζει καμία παραγγελία. Και σε απλό refresh με πετάει έξω και πρέπει να ξανασυνδεθώ. Τραγικό. Κάνουν αναβάθμιση το σαιτ τους μωρε,γιαυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
t-shock Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Ναι αλλά τώρα με το κλείσιμο του λιανεμποριου στην Θεσσαλονίκη, πώς θα γίνει άραγε η παραλαβή από το κατάστημα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
g8777 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Quote Γεια σας! Ευχαριστούμε που μας επιλέγετε για τις αγορές σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν HD TOSHIBA BASICS 1TB 2,5 V3 USB 3.0 v2 της παραγγελίας ........... βρέθηκε στο δίκτυο προμηθευτών μας με εκτίμηση παράδοσης εντός 3 εργάσιμων ημερών. Θα ενημερωθείτε εκ νέου μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη προς παραλαβή / απεσταλμένη. Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση. Με εκτίμηση, MediaMarkt Customer Care Μόλις έφτασε αυτό στο inbox μου. Για να δουμε...🙄 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DRIFT_KING Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 19 λεπτά πριν, g8777 είπε Μόλις έφτασε αυτό στο inbox μου. Για να δουμε...🙄 Ας είναι καλά η πίεση και οι καταγγελίες,ίσως και το black Friday. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefanidisg Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Πάντως μετά από τόσο καιρό είχα ενημέρωση πώς η παραγγελία θα παραδοθεί στο κατάστημα για παραλαβή εντός των 3 ημερών και θα ενημερωθώ για να πάω να παραλάβω, λέτε να το εκραξα τσάμπα ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DownUNDERground Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 7 λεπτά πριν, stefanidisg είπε Πάντως μετά από τόσο καιρό είχα ενημέρωση πώς η παραγγελία θα παραδοθεί στο κατάστημα για παραλαβή εντός των 3 ημερών και θα ενημερωθώ για να πάω να παραλάβω, λέτε να το εκραξα τσάμπα ; Μάλλον το ανάποδο θα συνέβαινε. Χωρίς "κράξιμο" δε θα... έβρισκαν κομμάτια από τον προμηθευτή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alfonso01 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, g8777 είπε Μόλις έφτασε αυτό στο inbox μου. Για να δουμε...🙄 Το ίδιο μέιλ έλαβα κι εγώ πριν από λίγο... 47 λεπτά πριν, DRIFT_KING είπε Ας είναι καλά η πίεση και οι καταγγελίες,ίσως και το black Friday. Κι εγώ πιστεύω ότι οι καταγγελίες τους πίεσαν να παραδώσουν. Για να δούμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2020 Super Moderators Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2020 Διαγράφηκαν πολλά μηνύματα, για διάφορους λόγους. Υπενθυμίζω, για πολλοστή φορά: η άσκηση κριτικής είναι απολύτως θεμιτή. Οι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί και οι ύβρεις, όμως, δεν είναι. Θυμίζω επίσης πως, όταν εντοπίζετε ένα προσβλητικό μήνυμα (λ.χ. τον επιεικώς απαράδεκτο υπαινιγμό πως όποιος δεν ανέχεται τον εμπαιγμό στις ηλεκτρονικές παραγγελίες είναι "επαναστάτης του καναπέ" και περιμένει κάποιο "επίδομα" για να ζήσει) αντί να απαντάτε, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε σχολιασμό. Έξι σελίδες συζήτηση (με εκατέρωθεν μειωτικούς χαρακτηρισμούς) για κάτι που, αν είχατε στείλει εγκαίρως μία αναφορά, το θέμα θα είχε λήξει σε ελάχιστη ώρα. Αν, από τα παραπάνω, κάποιο μέλος δεν αντιλαμβάνεται γιατί διαγράφηκε η δική του συμμετοχή, ευχαρίστως να στείλει προσωπικό μήνυμα. Παρακαλώ για τη συνεργασία όλων. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα