Προς το περιεχόμενο

Abudi

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.605
  • ΜΕΛΟΣ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Abudi's Achievements

  1. Αυτό είναι το next buy μου αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα σε ποιό χρώμα το θέλω (ασημί, μαύρο ή το γκρι gunmetal)
  2. Πάντως υπάρχει απ'όσο ξέρω και η "βρώμικη τακτική" για την οποία δεν ξέρω κατα πόσον έχει κάνει κάτι η Valve, διάφοροι απατεώνες devs να φορτώνουν υπερβολικά τις πρώτες 1.5-2 ώρες gameplay με ανούσιο περιεχόμενο για να αναγκάσουν τους χρήστες να υπερβούν το 2ωρο για να πάρουν γεύση του παιχνιδιού και συνεπώς να εκλωβιστούν σε αδυναμία refund
  3. Αν early access δε σημαίνει "beta testing" , τότε δίκαιο. Όμως τις περισσότερες φορές πρόκειται για μη ολοκληρωμένα παιχνίδια και το early access είναι μια προσπάθεια για ρευστότητα μέχρι να ολοκληρωθεί (ή και οχι) το παιχνίδι.
  4. Πρόσφατα, σε συνέντευξη εργασίας σε μεγάλη ενεργειακή εταιρεία στην Ελλάδα, ειπώθηκε από αυτόν που διενεργούσε την συνέντευξη (Ηλεκτρολόγος Μηχανικός) ότι "η έρευνα για την έρευνα δεν έχει καμία αξία" και η εργασία των μηχανικών έχει αξία μόνο αν βρίσκει πελάτες. Αναρωτιέμαι αν τέτοιοι τενεκέδες μπορούν να βρουν αξία σε projects όπως το Voyager. Εύγε στην επιστημονική κοινότητα που έκανε δυνατό ένα τέτοιο επίτευγμα.
  5. Το έχεις ήδη σκεφτεί με μη μεταλλικό περίβλημα ε;
  6. "Ακόμα και ξύλο" διάβασα, είδα και την εικόνα του άρθρου, κατάλαβα κάτι διαφορετικό μάλλον.
  7. Abudi

    Skroutz Plus

    Απαντώ στο thread διότι είχα καιρό να μπω και κατά σύμπτωση είδα τις προάλλες ένα βιντεάκι του "Mrwhosetheboss" (ναι, λίγο cringe το όνομα και γενικά λίγο cringe όλο το production του) που θεωρώ είχε να κάνει με ακριβώς αυτό που συζητάτε στις τελευταίες σελίδες. Έφερε παραδείγματα από το Uber και την Amazon κυρίως για να καταδείξει πως μια εταιρεία δελεάζει τους καταναλωτές για αρχή, έπειτα δελεάζει τους εμπόρους και αφού έχει πιάσει όλο το market βαράει κατακέφαλα με χειρότερη υπηρεσία και υψηλότερες (μα κυρίως, ανεξήγητες) χρεώσεις. Είναι αυτό το βίντεο, στο πρώτο μισό του κυρίως (μετά το γυρνάει λίγο προς streaming υπηρεσίες κλπ)
  8. Κάπου διάβασα οτι η βαθύτερη έρευνα αυτού που έκανε την αποκάλυψη είναι επειδή υπήρχε καθυστέρηση 500ms (μισό δευτερόλεπτο) στην εκτέλεση κάποιας ενέργειας που δεν του κολλούσε και το έψαξε περισσότερο. Αυτό θα πει νερντουλας. Respect
  9. Το αναφέρει μονολεκτικά το άρθρο αλλά ένα πολύ σημαντικό κομμάτι είναι η ΑΝΑΔΡΑΣΗ που έχουν τα φυσικά πλήκτρα/διακόπτες/ποτενσιόμετρα. Όταν γυρίσεις τον κυκλικό διακόπτη για τον κλιματισμό ή την ένταση του ήχου, χωρίς να πάρεις καθόλου το βλέμμα σου από τον δρόμο, αντιλαμβάνεσαι στην αφή σου τα 2-3-10 κλικ που έγιναν. Έχεις επιβεβαίωση της ενέργειάς σου με άλλες αισθήσεις πέραν της όρασης. Όταν έχεις μια λειτουργία σε οθόνη αφής αλλά όχι μόνο -και σε dedicated επιφάνειες αφής, λείπει αυτή η πληροφόρηση από τον χρήστη και πρέπει να κοιτάξει.
  10. Πολλή ρεμούλα σε όλα τα επίπεδα, μην το ψάχνεις. Η μικρομεσαία οικονομία στηρίζεται σε μασούλημα από το κράτος ή κάποια πίεση προς το κράτος για μασούλημα σε Ευρωπαϊκά χρήματα ή καλή ώρα επενδύσεις.
  11. "Δώστε μας λίγο ψωμάκι, το έντερο είναι αλίγδωτο, αλλιώς οι βουλευτές δε θα ξαναβγούν εδώ"
  12. Τρελαίνομαι με την παρουσία των marketing/finance ανθρώπων σε κάτι τέτοια. Όξω ρε ζωάδια, αφήστε τους engineers (+ software engs) να κάνουνε δουλειά και πιάστε κανένα παλαιοχριστιανικό λαγούμι να σωθούμε από εσάς.
  13. Abudi

    Skroutz Plus

    @Gulik Καλά ξεκάθαρα δίκιο έχεις, τί να λέμε. Δυστυχώς η έλλειψη καταναλωτικής συνείδησης και ειδικά της αντίληψης για την υπέρμετρη δύναμη της κοινής/συμπλέουσας οικονομικής συμπεριφοράς (γκρεμίζει μια οικονομία σε ένα βράδυ ας πούμε) επιτρέπει μεγάλη ασυδοσία και πλεονεξία στην αγορά. Επιτρέπει δηλαδή σε οντότητες να βγάζουν χρήμα χωρίς κόπο. Εγώ όμως στέκομαι πιο πολύ στο angle του "μα είναι για το συμφέρον σου η αλλαγή, με αυτόν τον στόχο την κάνουμε". Και το πώς δεν ντρέπονται να λένε κάτι τέτοιο, αφού αντικειμενικά η παροχή είναι υποδεέστερη από πριν και η τιμή υψηλότερη. Πες ρε μούλε "Σόρρυ μπρατ, θέλουμε περισσότερα έσοδα, γι' αυτό και η αλλαγή". Σε παιδιά νομίζουν ότι απευθύνονται; (Το ίδιο κάνουν οι τράπεζες με τις νέες μηνιαίες χρεώσεις στους λογαριασμούς, που σου λένε "κοίτα τί μπορείς να έχεις με 0.60€ τον μήνα!". Και όταν απαντάς "ναι, τα ίδια πράγματα μέχρι σήμερα τα είχα με 0.00€ τον μήνα", παύουν να προσπαθούν να αιτιολογήσουν και λένε "ναι είναι μια γενική αλλαγή")
  14. Abudi

    Skroutz Plus

    Απορώ πραγματικά πώς ζουν με τον εαυτό τους άνθρωποι που σκαρφίζονται το παραπάνω κείμενο. Δηλαδή, αισθάνονται αξιοπρέπεια; Υπάρχει πιο ΑΧΡΗΣΤΟ επάγγελμα στην κοινωνία από τον μαρκετίστα; Ο οδοκαθαριστής σε σώζει από τη βρωμιά. Η οδοντίατρος τη στοματική υγιεινή σου. Ο υδραυλικός συντηρεί το δίκτυο του νερού. Η πωλήτρια σε βοηθάει να βρεις αυτό που ψάχνεις και να σου δώσει συμβουλή. Ο μαρκετίστας τί κάνει; Σου λέει: "Πλήρωνες 10 μονάδες νομίσματος και έπαιρνες 10 μονάδες υπηρεσίας. Τώρα, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή σου, θα πληρώνεις 12 μονάδες νομίσματος και θα λαμβάνεις 8 μονάδες υπηρεσίας" Και αισθάνεται οτι είσαι τόσο ΒΛΗΜΑ που θα το δεχτείς ως αναβάθμιση αυτό το πράγμα. Απορώ.
  15. Ειδικά εν μέσω της 2ης φάσης της πανδημίας ήταν μια όαση αισιοδοξίας. Δυστυχώς μου φαίνεται οτι ήταν πάρα πολλά χρόνια πριν.
  • Δημιουργία νέου...