Προς το περιεχόμενο

[megathread] Amazon.co.uk Black Friday / amazon.de Cyber Monday 2013 + 2014


PETROS13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ξερω αν εχει σημασια, αλλα το γραφω προς ενημερωση ολων. Αν τυχον ειναι αστοχο το σημειο στο οποιο το εγραψα, ας μεταφερθει (ή διαγραφει) απο καποιον μοντ.

 

- Παροτι δεν αγοραζω πια απο το Αμαζον, εκανα παραγγελια δυο προϊοντων, με 32 λιρες αξια και 6 λιρες μεταφορικα συνολικα (σουμα, 38 λίρες). Το πρωτο ηταν αμεσα διαθεσιμο, το αλλο θα "ερθει" τον Φεβρουαριο.

- Πριν 2 μερες προσθεσα μια ακομα παραγγελια, ενα πολυμηχανημα. Ηταν 50 λιρες και 10 λιρες μεταφορικα (σουμα, 60 λιρες). Θα "ερθει" τον Ιανουαριο.

- Ζητησα να προσθεσουν την παραγγελια #2 στην #1 για να γλιτωσω μεταφορικα. Ο/Η εκπροσωπος στο τσατ του c/c δεν καταλαβε το δευτερο σκελος (μεταφορικα) της επιθυμιας μου. Του ειπα οτι θα ακυρωσω, οπως κι εκανα με δικαιολογια "υψηλα μεταφορικα". Το εχω κανει ηδη σε αρκετα πραγματα, παροτι δεν αγοραζω προϊοντα απο εκει δεν μπορω να μην παρακολουθω καποια απο αυτα.

- Μου εστειλαν μειλ να ξαναπροσθεσω το προϊον (πολυμηχανημα) και θα μου αφαιρεσουν τα μεταφορικα.

- Χθες το αφησα, διοτι το σκεφτομουν. Σημερα αποφασισα να τον προσθεσω, αλλα στο μεταξυ τα πραγματα μπερδευτηκαν: εφυγε (με 1.5 λιρες μεταφορικα απο τα 6 συνολικα) το πρωτο τμημα της αρχικης μου παραγγελιας (το "αμεσα διαθεσιμο") χωρις να με ενημερωσουν. Με δυο λογια, εσπασαν την παραγγελια στα δυο χωρις προειδοποιηση.

- Πριν λιγο προσθεσα το πολυμηχανημα στην παραγγελια (με τη βοηθεια του τσατ). Μου αφαιρεσαν τα ταχυδρομικα του κι επειδη ειχαν προβλημα με το συστημα, μου αφαιρεσαν ΚΙ ΑΛΛΑ χρηματα απο την παραγγελια μου. Συνολο πλεον ειναι 78 λιρες, στις οποιες συμπεριλαμβανεται 1.5 λιρα για μεταφορικα. Δηλαδη, απο 98 λιρες συνολικα (προ ελληνικου ΦΠΑ) εφτασα να πληρωσω 78 (με ελληνικο ΦΠΑ).

 

Διδαγματα:

* Η ακυρωση για "υψηλα μεταφορικα" λειτουργει, οχι φυσικα επειδη λυπηθηκαν την Ελλαδα αλλα προφανως για ολους οσους κανουν λογικη χρηση κι οχι καταχρηση της επιλογης.

* Ζαλιστε τους τον ερωτα. Ζητηστε ο,τι θεωρειτε οτι "πρεπει" να παρετε, αν μπορουν θα σας το δωσουν. Τα κερδη τους ειναι τοσο μεγαλα που προφανως εχουν περιθωρια "απωλειας" μερικων λιρων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μαλλον βαρεθηκες να διαβασεις τι εγραψα καπετανιε. Δεν εχυσα ουτε ενα δακρυ, οπως (ισως) ειρωνευεσαι. Μονοι τους με ενημερωσαν για την αφαιρεση των μεταφορικων, μονοι τους κατεβασαν το ποσο εκει που πηγε. Δοξα τω Θεω, εχω ακομα αρκετη αξιοπρεπεια γι' αυτο και δεν εχω αγορασει τπτ απο το Αμαζον εδω κι εναν περιπου χρονο που γινεται το "μποϊκοταζ" εδω μεσα. Τεσπα, δεν πειραζει, καλα πας, σε διαβαζω. Ξεχασα: αν θελεις την συνομιλια μου με το τσατ, στη διαθεση σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον βαρεθηκες να διαβασεις τι εγραψα καπετανιε. Δεν εχυσα ουτε ενα δακρυ, οπως (ισως) ειρωνευεσαι. Μονοι τους με ενημερωσαν για την αφαιρεση των μεταφορικων, μονοι τους κατεβασαν το ποσο εκει που πηγε. Δοξα τω Θεω, εχω ακομα αρκετη αξιοπρεπεια γι' αυτο και δεν εχω αγορασει τπτ απο το Αμαζον εδω κι εναν περιπου χρονο που γινεται το "μποϊκοταζ" εδω μεσα. Τεσπα, δεν πειραζει, καλα πας, σε διαβαζω.

 

Σήμερα όλοι μου αρπάζεστε και θάχουμε κάνα μπάμ ηρεμία παιδιά ο καθένας έχει τα επιχειρήματα του εγώ αν είδες τους είπα να μου κατεβάσουν την τιμή όπως και έκαναν επειδή αν δεν το έπραταν θα χανόταν η ελπίδα απο τον κόσμο και θα νικούσε ο λόρδος Βόλντεμορτ αφού έχουμε τον παρά έχουμε και το πάνω χέρι και η διαπραγμάτευση πάντα επιφέρει επικερδέστερα αποτελέσματα.

 

 

steam-out-my-ears-300x258%5B1%5D.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αρπαχτηκα καθολου. Πως σου περασε απο το μυαλο; Εχεις το υφος σου, εχω το δικο μου. Χρησιμοποιησα αλλωστε το "(ισως)" διοτι δεν μπορω να ειμαι σιγουρος στον γραπτο λογο. Τεσπα, δεν εχει μεγαλη σημασια. Ειπες, ειπα, τελειωσε. Οπως εγραψα νωριτερα, "συνεχισε ετσι, πας καλα, σε διαβαζω".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διδαγματα:

* Η ακυρωση για "υψηλα μεταφορικα" λειτουργει, οχι φυσικα επειδη λυπηθηκαν την Ελλαδα αλλα προφανως για ολους οσους κανουν λογικη χρηση κι οχι καταχρηση της επιλογης.

* Ζαλιστε τους τον ερωτα. Ζητηστε ο,τι θεωρειτε οτι "πρεπει" να παρετε, αν μπορουν θα σας το δωσουν. Τα κερδη τους ειναι τοσο μεγαλα που προφανως εχουν περιθωρια "απωλειας" μερικων λιρων.

Δεν νομιζω οτι μια περιπτωση (και δυο και 3 πιθανοτατα) συνιστουν κατ' αναγκη "Διδαγματα".

Το οτι στο τελος εφτασες να σου εχουν κοψει οχι απλως τα μεταφορικα του πολυμηχανηματος, οχι απλως ΚΑΙ τα μεταφορικα της 1ης παραγγελιας αλλα ΚΑΙ 4 λιρες απο την 'καθαρη αξια' (με φπα μην παρεξηγηθω) των προϊοντων δεν εχει να κανει ουτε με την "Μαρθα", ουτε με την "λυπη για Ελλαδα" ουτε ομως και με καποια "λογικη ή μη χρηση" του συστηματος "ζηταω καποια εξτρα εξυπηρετηση στο chat/email ή "απειλω" οτι θα ακυρωσω για υψηλα μεταφορικα"...

Βαζω σποιλερ γιατι αυτα που θα εβαζα σε παρενθεση τωρα δεν θελω να μπλεξουν με τυχον συμπερασματα απο αυτα που γραφω εξω απο το σποιλερ:

Εγω ας πουμε υπεβαλα και ακυρωσα παραγγελια με αιτιολογια "υψηλα μεταφορικα" και δεν ειδα ουτε mail ουτε τιποτα.

Επισης στο παρελθον ειχα ζητησει το πιο "ευκολο" πραγμα απο ολα, δηλαδη τον συνδιασμο των παραγγελιων μου, με αποτελεσμα ομως στο τελος να εξαφανιστει μια εκπτωση απο lightening deal, και να πρεπει να κανω νεο "αιτημα" να μου την επιστρεψουν εκ των υστερων, οπως και εγινε, φυσικα και παλι χωρις καποια "εξτρα" εκπτωση, ενω βγηκα και ελαφρως 'χαμενος' απο τις μετατροπες της λιρας που εκανε η τραπεζα (γιατι πληρωσα πχ 30 λιρες και μετα πηρα πισω 5, και τα δυο ποσα επρεπε να μετατραπουν με καποια -μικρη- επιπλεον απωλεια για εμενα απο το να γινοταν μια και μονο μετατροπη εξ αρχης για 25 λιρες).

Το καλοκαιρι ας πουμε που 'τσαντιστηκα' κι εγω με την αλλαγη πολιτικης για τα μεταφορικα τους γυρισα πισω 2 παραγγελιες... 2 barcodes επιστροφης... αλλά σε εναν "φακελο" με τα ΕΛΤΑ. Παλιοτερα τους εστελνα και μια αποδειξη για να μου επιστρεψουν ακριβως τα μεταφορικα, τοτε ομως δεν το εκανα -επιτηδες- κι ετσι μου επεστρεψαν ενα 'εναντι' ποσο επι δυο (προφανως αφου παρελαβαν 2 επιστροφες) ενω εγω το ειχα πληρωσει μια φορα. Ουτε κι αυτο το εκαναν γιατι ειναι ξερω γω "λαρτζ" ή φιλευσπλαχνοι ή κατι αλλο.

 

Ο μονος λογος που γινονται ολα αυτα ειναι γιατι το συστημα τους το επιτρεπει και γιατι ο εκαστοτε υπαλληλος προβαινει στις αντιστοιχες ενεργειες (υποθετω -αν και ειναι προφανες- εντελως κατα την δικη του κριση). Δε θελει και πολυ αναλυση, ειναι και λιγο "ο,τι κατσει" (σε οτι αφορα τον υπαλληλο) ειναι και λιγο "manipulation" απο την μερια του πελατη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω απολυτα Τζορτζινιο. Φυσικα, δεν εβαλα το δικο μου παραδειγμα για να δειξω π.χ. "τι μαγκας ειμαι" ή δεν ξερω κι εγω τι. Απλα ηθελα να δειξω αυτο που ανεφερε ο Καπετανιος παραπανω: "Αφού έχουμε τον παρά έχουμε και το πάνω χέρι και η διαπραγμάτευση πάντα επιφέρει επικερδέστερα αποτελέσματα."

 

Εννοειται οτι δεν θα πιανει σε ολους. Και ειναι η πρωτη φορα που μου συνεβη κατι τετοιο. Το εγραψα, δεν ειναι φιλεσπλαχνοι ή δεν ξερω τι αλλο. Απλα τους "συνεφερε" σε αυτη τη φαση να αφαιρεσουν μερικες λιρες για να γινει η αγορα. Τοσο απλο. Κατα τ' αλλα εχεις δικιο: ειναι ο,τι κατσει, εξαρταται απο τον υπαλληλο, τις συνθηκες, την δικη σου πιεση και την πιεση σου να αγορασεις ή οχι το προϊον. Κατα τη γνωμη μου, το ιδιο πραγμα λεμε :)

 

(Το "Διδαγματα" ισως ηταν too much, αλλα ετσι μου βγηκε. Ισως εχεις δικιο παντως)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειχα ξανα κανει παραγγελία και εγω απο την ημέρα που έκοψαν τα δωρεάν μεταφορικα. Εκανα μια παραγγελία τη περίοδο των Black Fridays που οντος συνέφερε (οχι τρελή προσφορα,αλλα ακομα και με τα μεταφορικά παλι φθηνότερα απο τα ελληνικά σκρουτζομαγαζα έρχονταν). Παραγγελία 26/11 και τα παρέλαβα 2/12. Περιμένω το mail απο το αμαζον που έρχεται μετα απο κάθε παραγγελία οποτε και εκει θα κάνω και τα σχετικα σχόλια - παράπονα για τη χρέωση των μεταφορικών (απο τη πρώτη μερα που έκοψαν τα δωρεάν μεταφορικά εχω κανει τα "παράπονα" μου στο αμαζον με mail, chat, στο forum του αμαζον και φυσικά με την αποχή απο αγορές). Οχι οτι θα αλλάξει κατι αλλα οπως ειπώθηκε και παραπάνω, η διαπραγμάτευση μπορει να επιφέρει και θετικά αποτέλεσμα.
{(Άσχετο: ειδα στο ειδοποιητήριο χαρτί των ΕΛΤΑ οτι το δέμα ειναι με τη μέθοδο smart post απεσταλμένο. Απο μια αναζητηση στο site των ΕΛΤΑ ειδα οτι το smart post ειναι ενα είδους "άτυπης" συστημένης αποστολής με ενα είδους tracking number (μονο για τον αποστολέα, αν το καταλαβα καλα). Θελω να καταλήξω οτι μολις το παραλάβουμε η αμαζον ενημερώνεται......}

 

UPDATE:

SMART POST ΕΛΤΑ: Επιστολές (ταχυδρομικά αντικείμενα) που φέρουν barcode και ιχνηλατούνται στην κατάθεση και την επίδοση. Παρέχουν ευελιξία ως προς την επίδοση καθώς σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη, επιδίδονται σε πρόσωπα συνοικούντα με τον παραλήπτη. Επιδίδονται στην οικία του παραλήπτη, διενεργείται δεύτερη προσπάθεια επίδοσης ενώ υπάρχει η δυνατότητα παροχής λίστας αναφορών για άμεση πληροφόρησή σε χρόνο που ορίζει ο πελάτης κι ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες και παραμέτρους που εξυπηρετούν τον πελάτη (ανά ημέρα, ανά εβδομάδα, ανά μήνα, ανά status αντικειμένων, επιδοθέντα, επιστρεφόμενα, ειδοποιηθέντα, αζήτητα, άγνωστα κλπ.). Με αυτή την Ειδική Διαχείριση μπορούν να σταλούν επιστολές Α' και Β' Προτεραιότητας.http://www.elta.gr/el-gr/%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B5%CF%82/%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1%CE%B4%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CF%82%CE%B1%CE%B2%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82%CE%B5%CF%83%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D.aspx

Επεξ/σία από mobile_32
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θελω να καταλήξω οτι μολις το παραλάβουμε η αμαζον ενημερώνεται......}

 

Τώρα κλαίν όλα τ' αλάνια που θα μείνουνε χαρμάνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιος στην οικογενεια ειναι πολυ ανυπομονος και πηγε σε ελτα και γενικη ταχυδρομικη για να δει μπας και τα ειχαν εκει. Εφαγε ακυρο ομως και τα ακουσα μετα γιατι δεν πηρα και tracking number. Την προηγουμενη δευτερα εγιναν dispatch τα 2 διαφορετικα δεματα απο αμαζον και εναν 3ο πωλητη. Ποτε λετε να ερθουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπήκες στα στοιχεία της παραγγελίας σου δηλαδή και δεν έχουν αριθμούς παρακολούθησης αποστολής;Πρέπει να κοντοζυγώνουν στο κατώφλι πρέπει νά 'ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πηρα tracking number απο την αρχη αν αυτο εννοεις. Και εγω πιστευω οτι καπου εδω κοντα ειναι. Estimated delivery ειχε για το ενα πακετο εχθες και για το αλλο 5-11/12. Ξερεις τωρα, με αγχωνει και μου δημιουργουνται αμφιβολιες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην αρχή αρχή νομίζω δεν δίνουν κάποιες μέρες μετά τον εμφανίζουν.Ξαναπήγες στα στοιχεία της παραγγελίας σου τώρα πρόσφατα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...