Προς το περιεχόμενο

Iphone 5 χωρις αποδειξη


ts13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γιατι συνεχιζεις τις ανακριβειες και δεν ποσταρεις ολο το  ΝΟΜΟ Ν 3043 ΦΕΚ Α192;;

Εδω ο νομος που εσυ παρεθεσες:

http://nomoi.info/%CE%A6%CE%95%CE%9A-%CE%91-192-2002-%CF%83%CE%B5%CE%BB-1.html

http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=51

 

Φυσικα αυτος ο ΝΟΜΟΣ δεν μιλαει για ΕΓΓΥΗΣΗ αλλα για "ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΠΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ" οπως εγραψες και εσυ.

 

Παρακατω στο ΝΟΜΟ εξηγει τα περι ευθυνης κλπ και το ποτε ισχυει:

 

Προφανως δεν διαβαζεις ουτε καν αυτα που παραθετεις στην προσπαθεια σου να παραπληροφορησεις..

 

---------------------------------------

Ακομα περιμενω το ΝΟΜΟ που μιλαει για 2 χρονια ΕΓΓΥΗΣΗ....

συνεχιζεις να διαβαζεις αυτα που θες και ξεχνας το βασικοτερο.ΑΥΤΟ: Με τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου προσαρμόζεται η ελληνική νομοθεσία στις διατάξεις της οδηγΙας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαίου 1999 “σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών".

 

Τωρα αν δεν ξερεις να διαβαζεις τι να σου κανω εγω?

 

Επισης τι δεν καταλαβαινεις απο αυτο? "Ο πωλητής ευθύνεται δυνάµει του άρθρου 3, όταν η έλλειψη

συµµόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του
αγαθού. Εάν, δυνάµει της εθνικής νοµοθεσίας, τα δικαιώµατα που
προβλέπονται στο άρθρο 3 παράγραφος 2 υπόκεινται σε παρα-
γραφή, η παραγραφή αυτή δεν συµπληρώνεται προ της παρόδου
δύο ετών από την παράδοση."
 
Δηλαδη πρεπει να σου γραψει την λεξη εγγυηση?...Αυτο: "Ο πωλητής ευθύνεται δυνάµει του άρθρου 3, όταν η έλλειψη

συµµόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του

αγαθού." δεν εχει το ιδιο αποτελεσμα?...

Τι να σου πω.Εσυ απαρνησου τον νομο και μην το πας πισω.Εγω αν τυχει κατι οπως και πολλοι αλλοι που εκαναν θα το παω και θα μου το αλλαξουν μια χαρα.(φυσικα αφου τους παραθεσω αυτα που χρειαζεται)

Δεν χρειαζεται να συνεχισουμε αλλο την κουβεντα.Σου εδωσα την ευρωπαικη οδηγια που μιλαει για 2 ετη ευθυνη του πωλητη και αντικατασταση-επισκευη κτλ και τον ελληνικο νομο που κανει την ευρωπαικη οδηγια νομο.ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ?..το αντιθετο?...Ε τι να κανουμε δεν γινεται.

Λοιπον σημερα βρηκα την αποδειξη του κινητου (μη με ρωτησει κανεις πως την βρηκα) αλλα δημιουργηθηκε καινουριο προβλημα,επειδη το κινητο αγοραστηκε τον Φεβρουαριο του 2013 μου λενε τωρα οτι το κινητο ειναι εκτος εγγυησης.....αλλα στο site της apple λεει μεχρι τις 21/3/14 δηλαδη αυτοι μου λενε οτι η εγγυηση του κινητου δεν αρχιζει απο τοτε που το ενεργοποιεις αλλα απο τοτε που το αγοραζεις.....ξερει κανεις τι πρεπει να κανω για να τους αποδειξω οτι η εγγυηση στα iphone αρχιζει απο τοτε που τα ενεργοποιεις για πρωτη φορα??

Πας arvato με εκτυπωμενα τα χαρτια που χρειαζονται (το site της apple και εαν θες και τους νομους και απαιτεις αντικατασταση.Εαν σου κανουν πολλα μαμου (που δεν νομιζω εκτος και αν δεν εισαι πειστικος) κανεις μια καταγγελια στον ινκα που εχουν δικηγορους και ΞΕΡΟΥΝ τι γινεται με τους νομους και περιμενεις να σε ειδοποιησουν για να το πας για αντικατασταση.Γιατι οι δικηγοιροι του ινκα ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ συμφωνα με καποιους εδω η λαδωνουν τους πωλητες και μετα απο καταγγελια καταφερνουν και τα περνανε στην εγγυηση.Η μαλλον εχουν θειο απο Αμερικα....Α ρε Ελληναρεςςς,,ΣΕ ΟΛΑ ΜΕΣΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το εδωσα πριν λιγο στον γερμανο να το στειλλει στα κεντρικα και αυριο θα τους παρω τηλεφωνο για να κανονισω με την εγγυηση του κινητου....θα σας ενημερωσω για την συνεχεια!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....

 
Δηλαδη πρεπει να σου γραψει την λεξη εγγυηση?...Αυτο: "Ο πωλητής ευθύνεται δυνάµει του άρθρου 3, όταν η έλλειψη

συµµόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του

αγαθού." δεν εχει το ιδιο αποτελεσμα?...

...

 

Όχι δεν έχει το ίδιο αποτέλεσμα.

 

Πωλητής = αυτός που έδωσα τα ωραία μου λεφτά

Κατασκευαστής = Apple

 

Η εγγύηση καλύπτεται από τον κατασκευαστή και μπορεί να ζητηθεί σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα που είναι αγορασμένο το προϊόν.

 

Η κάλυψη του νόμου 3403 αφορά το συγκεκριμένο κατάστημα / αλυσίδα  που έγινε η αγορά και μπορεί να ζητηθεί μόνο από εκεί. Το πήρες από τον Γερμανό, πας στον Γερμανό. Το πήρες σε τιμή χώμα από το σκρουτζομάγαζο, πας στο σκρουτζομάγαζο. Το αγόρασες από την Αμερική σε τιμή ακόμα πιο χώμα, έχασες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν έχει το ίδιο αποτέλεσμα.

 

Πωλητής = αυτός που έδωσα τα ωραία μου λεφτά

Κατασκευαστής = Apple

 

Η εγγύηση καλύπτεται από τον κατασκευαστή και μπορεί να ζητηθεί σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα που είναι αγορασμένο το προϊόν.

 

Η κάλυψη του νόμου 3403 αφορά το συγκεκριμένο κατάστημα / αλυσίδα  που έγινε η αγορά και μπορεί να ζητηθεί μόνο από εκεί. Το πήρες από τον Γερμανό, πας στον Γερμανό. Το πήρες σε τιμή χώμα από το σκρουτζομάγαζο, πας στο σκρουτζομάγαζο. Το αγόρασες από την Αμερική σε τιμή ακόμα πιο χώμα, έχασες...

σε αυτο κανεις λαθος εγω πηρα απο αμερικη iphone και καλυπτεται κανονικα απο εγγυηση καθοτι το πηρα για να διορθωσουν το ηχειο και δεν χρεωθηκα κατι,απο οτι ρωτησα εχει διεθνη εγγυηση και χωρις καν την αποδειξη αγορας αλλα βαση imei 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε αυτο κανεις λαθος εγω πηρα απο αμερικη iphone και καλυπτεται κανονικα απο εγγυηση καθοτι το πηρα για να διορθωσουν το ηχειο και δεν χρεωθηκα κατι,απο οτι ρωτησα εχει διεθνη εγγυηση και χωρις καν την αποδειξη αγορας αλλα βαση imei 

Διάβασε λίγο καλύτερα αυτό που έγραψα.

 

Αν το iphone ήταν αγορασμένο λιγότερο από ένα χρόνο καλύφθηκες από την Apple βάση της παγκόσμιας εγγύησης.

 

Αν το iphone είχε ξεπεράσει τον χρόνο, αλλά όχι την διετία και πήγαινες να ζητήσεις δωρεάν επισκευή ως κάτοικος ΕΕ δεν θα κατάφερνες τίποτα γιατί θα έπρεπε να σε καλύψει ο πωλητής, που ως Αμερικάνος δεν δεσμεύεται από την οδηγία της ΕΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης τι δεν καταλαβαινεις απο αυτο? "Ο πωλητής ευθύνεται δυνάµει του άρθρου 3, όταν η έλλειψη

συµµόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του
αγαθού. Εάν, δυνάµει της εθνικής νοµοθεσίας, τα δικαιώµατα που
προβλέπονται στο άρθρο 3 παράγραφος 2 υπόκεινται σε παρα-
γραφή, η παραγραφή αυτή δεν συµπληρώνεται προ της παρόδου
δύο ετών από την παράδοση."
 
Δηλαδη πρεπει να σου γραψει την λεξη εγγυηση?...Αυτο: "Ο πωλητής ευθύνεται δυνάµει του άρθρου 3, όταν η έλλειψη

συµµόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του

αγαθού." δεν εχει το ιδιο αποτελεσμα?...

Τι να σου πω.Εσυ απαρνησου τον νομο και μην το πας πισω.

Οχι δεν εχει το ιδιο αποτελεσμα η εγγυηση με την "ευθυνη του πωλητη για πραγματικα ελαττωματα και ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων".

Πρωτον η εγγυηση αφορα τον κατασκευαση και η "ευθυνη για πραγματικα ελαττωματα" αφορα τον πωλητη.

 

Εσυ απαρνιεσαι το ΝΟΜΟ και δεν διαβαζεις ολα τα αρθρα του που επεξηγουν ποτε ισχυει τι.

Εδω τι γραφει:

Άρθρο 534.

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων:

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

 

Άρθρο 535.

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

 

 

Αυτα τα δικαιωματα του αγοραστη  "για πραγματικα ελαττωματα και ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων" παραγραφονται μετα απο 2 χρονια, δηλαδη ο καταναλωτης εχει δικαιωμα να υποβαλει αξιωσεις εντος 2 ετων(για ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση).

 

Για αυτον τον λογο το επεξηγει και η apple:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

"2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

 

και εδω η υποσημειωση 1:

 

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

Πας arvato με εκτυπωμενα τα χαρτια που χρειαζονται (το site της apple και εαν θες και τους νομους και απαιτεις αντικατασταση.Εαν σου κανουν πολλα μαμου (που δεν νομιζω εκτος και αν δεν εισαι πειστικος)...

Τι σχεση εχει η arvato με τους νομους που παρεθεσες;;

Εσυ παρεθεσες νομο που γραφει για ευθυνη του ΠΩΛΗΤΗ.

Γιατι να ασχοληθει η arvato(service center, οχι καταστημα πωλησης) με εναν νομο που αφορα τον ΠΩΛΗΤΗ;;

--------------------------------------------------

 

Και εδω μια εξηγηση για τα πραγματικα ελαττωματα και την ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων. 

 

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχε η mercedes a-class οταν πρωτοβγηκε και αναποδογυριζε πολυ ευκολα. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει μια mercedes οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στην τρομπα βενζινης.

 

"Πραγματικο ελαττωμα" εχει μια παρτιδα αυτοκινητων toyota, για αυτο η toyota εκανε ανακληση. Το προβλημα δεν παρουσιαζεται κατευθειαν, αλλα παρολα αυτα ειναι "πραγματικο ελαττωμα" ."Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενα toyota οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στο ψυγειο και για αυτο καλυπτεται απλα απο την εγγυηση(αν ειναι εντος εγγυησης).

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχαν οι seagate baraccuda 7200.11. Το προβλημα παρουσιαζοταν μετα απο λιγο καιρο χρησης , πχ κανα 6μηνο ή χρονο (δεν το καταλαβαινες τις πρωτες μερες λειτουργιας) και για αυτο η seagate προσεφερε οχι απλα δωρεαν λυση, αλλα και δωρεαν υπηρεσια ανακτησης αρχειων σε περιπτωση που εχασες τα αρχεια σου. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενας baraccuda 7200.13 οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα και εχασες τα αρχεια σου. Αυτος καλυπτεται απο εγγυηση(αν ειναι εντος εγγυησης) και απλα στον αντικαθιστουν χωρις να σου προσφερουν πχ δωρεαν υπηρεσια ανακτησης αρχειων.

 

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχε η σειρα καρτων γραφικων της nVidia για φορητους 8xxx m series . Για αυτο το λογο , οι κατοχοι φορητων Apple, Hp, Dell με αυτες τις καρτες γραφικων δικαιουνται δωρεαν επισκευης ακομα και αν εχει ληξει η εγγυηση του φορητου τους και χαλασει η καρτα γραφικων. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενας φορητος apple,hp,dell οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στην ati καρτα γραφικων . Αυτος καλυπτεται απλα απο την εγγυηση. Αν εχει ληξει η εγγυηση ,δεν θα τον επισκευασουν δωρεαν οπως θα τον επισκευαζαν αν ειχε το "πραγματικο ελαττωμα" στην καρτα γραφικων nVidia 8xxx .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη ειναι δυσκολο να διαβασω ολες τις σελιδες του τοπικ, απλα θα πω στον φιλο οτι υπαρχουν ΠΟΛΛΕΣ περιπτωσεις πλεον που διεκδικησαν και πηραν εγγυηση μετα το περας του 1ο ετους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν έχει το ίδιο αποτέλεσμα.

 

Πωλητής = αυτός που έδωσα τα ωραία μου λεφτά

Κατασκευαστής = Apple

 

Η εγγύηση καλύπτεται από τον κατασκευαστή και μπορεί να ζητηθεί σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα που είναι αγορασμένο το προϊόν.

 

Η κάλυψη του νόμου 3403 αφορά το συγκεκριμένο κατάστημα / αλυσίδα  που έγινε η αγορά και μπορεί να ζητηθεί μόνο από εκεί. Το πήρες από τον Γερμανό, πας στον Γερμανό. Το πήρες σε τιμή χώμα από το σκρουτζομάγαζο, πας στο σκρουτζομάγαζο. Το αγόρασες από την Αμερική σε τιμή ακόμα πιο χώμα, έχασες...

Γενικα ισχυει 1 χρονος εγγυηση apple + 1 απο τον πωλητη.Το αποτελεσμα ειναι το διο λοιπον απο την στιγμη που μιλαμε για εναν απλο ελληνα πολιτη που εχει αγορασει ενα κινητο απο την Ελλαδα.Τωρα οι αγορες απο εξωτερικο κτλ εχουν τα δικα τους ρισκα .Εμεις μιλαμε παντα για τα ελληνικα.

Οχι δεν εχει το ιδιο αποτελεσμα η εγγυηση με την "ευθυνη του πωλητη για πραγματικα ελαττωματα και ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων".

Πρωτον η εγγυηση αφορα τον κατασκευαση και η "ευθυνη για πραγματικα ελαττωματα" αφορα τον πωλητη.

 

Εσυ απαρνιεσαι το ΝΟΜΟ και δεν διαβαζεις ολα τα αρθρα του που επεξηγουν ποτε ισχυει τι.

Εδω τι γραφει:

 

 

Αυτα τα δικαιωματα του αγοραστη  "για πραγματικα ελαττωματα και ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων" παραγραφονται μετα απο 2 χρονια, δηλαδη ο καταναλωτης εχει δικαιωμα να υποβαλει αξιωσεις εντος 2 ετων(για ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση).

 

Για αυτον τον λογο το επεξηγει και η apple:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

Τι σχεση εχει η arvato με τους νομους που παρεθεσες;;

Εσυ παρεθεσες νομο που γραφει για ευθυνη του ΠΩΛΗΤΗ.

Γιατι να ασχοληθει η arvato(service center, οχι καταστημα πωλησης) με εναν νομο που αφορα τον ΠΩΛΗΤΗ;;

--------------------------------------------------

 

Και εδω μια εξηγηση για τα πραγματικα ελαττωματα και την ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων. 

 

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχε η mercedes a-class οταν πρωτοβγηκε και αναποδογυριζε πολυ ευκολα. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει μια mercedes οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στην τρομπα βενζινης.

 

"Πραγματικο ελαττωμα" εχει μια παρτιδα αυτοκινητων toyota, για αυτο η toyota εκανε ανακληση. Το προβλημα δεν παρουσιαζεται κατευθειαν, αλλα παρολα αυτα ειναι "πραγματικο ελαττωμα" ."Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενα toyota οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στο ψυγειο και για αυτο καλυπτεται απλα απο την εγγυηση(αν ειναι εντος εγγυησης).

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχαν οι seagate baraccuda 7200.11. Το προβλημα παρουσιαζοταν μετα απο λιγο καιρο χρησης , πχ κανα 6μηνο ή χρονο (δεν το καταλαβαινες τις πρωτες μερες λειτουργιας) και για αυτο η seagate προσεφερε οχι απλα δωρεαν λυση, αλλα και δωρεαν υπηρεσια ανακτησης αρχειων σε περιπτωση που εχασες τα αρχεια σου. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενας baraccuda 7200.13 οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα και εχασες τα αρχεια σου. Αυτος καλυπτεται απο εγγυηση(αν ειναι εντος εγγυησης) και απλα στον αντικαθιστουν χωρις να σου προσφερουν πχ δωρεαν υπηρεσια ανακτησης αρχειων.

 

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχε η σειρα καρτων γραφικων της nVidia για φορητους 8xxx m series . Για αυτο το λογο , οι κατοχοι φορητων Apple, Hp, Dell με αυτες τις καρτες γραφικων δικαιουνται δωρεαν επισκευης ακομα και αν εχει ληξει η εγγυηση του φορητου τους και χαλασει η καρτα γραφικων. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενας φορητος apple,hp,dell οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στην ati καρτα γραφικων . Αυτος καλυπτεται απλα απο την εγγυηση. Αν εχει ληξει η εγγυηση ,δεν θα τον επισκευασουν δωρεαν οπως θα τον επισκευαζαν αν ειχε το "πραγματικο ελαττωμα" στην καρτα γραφικων nVidia 8xxx .

 

Εχει το ιδιο αποτελεσμα για τον αγοραστη αφου σημασια εχει οτι το κινητο του θα επισκευαστει η θα αντικατασταθει ΔΩΡΕΑΝ.Ο νομος επισης λεει για προβληματα που υπηρχαν ειτε κατα την παραδοση ειτε εμφανηστηκαν κατα την διαρκεια (μεσα στα δυο χρονια) μην ψαχνω τωρα παλι τα ιδια να σου δειχνω.Λες οτι δεν τα διαβαζω εγω αλλα εσυ μου λες οτι ναναι.Ξεκινησες απο το οτι δεν υπαρχει διετης εγγυηση και τωρα σιγα σιγα μας λες οτι υπαρχει,αλλα το ενα ειναι ετσι το αλλο ειναι αλλιως.Ο νομος τα λεει ολα,και οχι στα δυο αρθρα που στελνεις μονο.

 

η arvato κολαει στο οτι το κινητο ηταν ακομη στον πρωτο χρονο εγγυησης συμφωνα με τον τροπο που τα μετραει η apple απο την ενεργοποιηση τους.οποτε και για αυτο του ειπα να το παει εκει,και χωρις αποδειξη θα το δεχοντουσαν μια χαρα.

 

Τωρα τα παρακατω που μου εστειλες απο πραγματα που εχουν ανακαλεσει τι μου τα γραφεις?..Ανακαλεσε κατι η apple για το πραγματικο προβλημα για το wifi στα 4s?  Οχι.Δεν εχει καμια σχεση με την διετη εγγυηση που εχουν ολες οι συσκευες εντος της εε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα ισχυει 1 χρονος εγγυηση apple + 1 απο τον πωλητη.Το αποτελεσμα ειναι το διο λοιπον απο την στιγμη που μιλαμε για εναν απλο ελληνα πολιτη που εχει αγορασει ενα κινητο απο την Ελλαδα.Τωρα οι αγορες απο εξωτερικο κτλ εχουν τα δικα τους ρισκα .Εμεις μιλαμε παντα για τα ελληνικα.

 

Τα δύο χρόνια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ εγγύηση, αλλά ο χρόνος που έχουμε να δηλώσουμε στον πωλητή ότι κάτι δεν δούλευε εξαρχής και να απαιτήσουμε την δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος.

 

Χοντροκομένο παράδειγμα:

 

Αγοράζουμε από το X κατάστημα ένα DVD writer με ένα χρόνο εγγύηση. Του πίνουμε το αίμα και γράφουμε μέσα σε 11 μήνες και 29 ημέρες 10000 DVD -R.

 

Αν όταν βάλουμε το 10001 DVD-R την επόμενη ημέρα δεν το γράψει, πηγαίνουμε σε αυτόν που παρέχει την εγγύηση και του λέμε να μας το αλλάξει. Άσχετα με το ότι του έχουμε πιει το αίμα, από την στιγμή που ο χρόνος της εγγύησης δεν έχει περάσει υποχρεούται να μας το αντικαταστήσει.

 

Αν βάλουμε το 10001 DVD-R στον ένα χρόνο και μια μέρα και δεν το γράψει, ο πωλητής δεν έχει υποχρέωση για να μας το αλλάξει αφού η συσκευή δεν παρουσίασε πρόβλημα κατά την παράδοσή της αφού από τότε μέχρι σήμερα έχει γράψει 10000 δισκάκια.

 

Αν όμως τον 18 μήνα βάλουμε για πρώτη φορά DVD+R και δεν το γράψει, μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι η συσκευή δεν έγραφε DVD+R από την πρώτη ημέρα που το αγοράσαμε (κατά την παράδοση) οπότε θα πρέπει να μας το αντικαταστήσει.

 

Στην πράξη έχω δει περιπτώσεις που ο πωλητής κάνει τον Κινέζο και αντίστοιχες που σου το προτείνει αυτός πριν του το πεις. Πιστεύω ότι κατά κύριο λόγο έχει να κάνει με την συνεννόηση που έχει κάνει με τον προμηθευτή του για να καλυφθεί και αυτός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα ισχυει 1 χρονος εγγυηση apple + 1 απο τον πωλητη.Το αποτελεσμα ειναι το διο λοιπον απο την στιγμη που μιλαμε για εναν απλο ελληνα πολιτη που εχει αγορασει ενα κινητο απο την Ελλαδα.Τωρα οι αγορες απο εξωτερικο κτλ εχουν τα δικα τους ρισκα .Εμεις μιλαμε παντα για τα ελληνικα.

Εχει το ιδιο αποτελεσμα για τον αγοραστη αφου σημασια εχει οτι το κινητο του θα επισκευαστει η θα αντικατασταθει ΔΩΡΕΑΝ.Ο νομος επισης λεει για προβληματα που υπηρχαν ειτε κατα την παραδοση ειτε εμφανηστηκαν κατα την διαρκεια (μεσα στα δυο χρονια) μην ψαχνω τωρα παλι τα ιδια να σου δειχνω.Λες οτι δεν τα διαβαζω εγω αλλα εσυ μου λες οτι ναναι.Ξεκινησες απο το οτι δεν υπαρχει διετης εγγυηση και τωρα σιγα σιγα μας λες οτι υπαρχει,αλλα το ενα ειναι ετσι το αλλο ειναι αλλιως.Ο νομος τα λεει ολα,και οχι στα δυο αρθρα που στελνεις μονο.

 

Ο ΝΟΜΟΣ που εσυ παρεθεσες και δεν διαβασες τα λεει ολα και τα 2 αρθρα που παρεθεσα ειναι τα 2 πρωτα του αρθρα. Καλο θα ηταν να τα διαβασεις.

 

Το οτι δεν μπορεις να καταλαβεις οτι ο πωλητης ευθυνεται για "πραγματικα ελαττωματα ή ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων" που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση (αλλα μπορει να διαπιστωθηκαν αργοτερα) ειναι δικο σου θεμα.

Αν τα "πραγματικα ελαττωματα ή ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων" εμφανιστηκαν μετα το περας του 6μηνου, τοτε το βαρος της αποδειξης οτι υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση ειναι στον αγοραστη.

Ισως σε βοηθησει και το αρθρο της Γενικης Γραμματειας Καταναλωτων:

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Επίσης η πλημμελής εγκατάσταση του πράγματος, εφόσον αποτελεί μέρος της σύμβασης, θεωρείται έλλειψη ανταπόκρισης στη σύμβαση.

 Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.
- Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται  σε περίοδο  δύο  ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του.

 

Και επειδη το πιο σημαντικο ειναι ο ΝΟΜΟΣ(γιατι με αυτο θα πας στα δικαστηρια και οχι με κατι αλλο), ας τον παραθεσουμε για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις και γιατι καλο θα ειναι να μιλαμε με αποδειξεις:

http://www.scribd.com/doc/13358209/30432002-

 

Αρθ. 534. - Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων.

 

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. 

 

Αρθ. 535. - Έλλειψη συμφωνημένων ιδιοτήτων.

 

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωση του, αν το πράγμα που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως: 1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή. 2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση. 3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας. 4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.

 

Αρθ. 536. - Πλημμελής εγκατάσταση.

 

(Ευθύνη του πωλητή - όταν τα ελαττώματα μειώνουν ουσιωδώς την αξία του πράγματος)

 

Το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και σε περίπτωση πλημμελούς εγκατάστασής του, αν η εγκατάσταση αποτελεί μέρος της σύμβασης και πραγματοποιήθηκε από τον πωλητή. Το ίδιο ισχύει και όταν η πλημμέλεια της εγκατάστασης που έγινε από τον αγοραστή οφείλεται στην παράλειψη του πωλητή να του παράσχει τις σωστές οδηγίες. 

 

 

Αρθ. 537. - Ευθύνη για ελλείψεις.

 

Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης. 

 

--------------------------------------

η arvato κολαει στο οτι το κινητο ηταν ακομη στον πρωτο χρονο εγγυησης συμφωνα με τον τροπο που τα μετραει η apple απο την ενεργοποιηση τους.οποτε και για αυτο του ειπα να το παει εκει,και χωρις αποδειξη θα το δεχοντουσαν μια χαρα.

Μην συνεχιζεις τα ψεμματα. Δεν εγραψες για την arvato λογω οτι ειναι στον πρωτο χρονο εγγυησης(αλλωστε δεν ειναι, εχει περασει ενας χρονος και δεν εχει εγγυηση).
Εδω τι εγραψες που προτρεπες τον αγοραστη να παει με τα χαρτια/νομους για την "υποτιθεμενη 2ετη εγγυηση" στην arvato(service center), παρολο που αυτα που αναφερεις αφορουν τον πωλητη, οχι το εκαστοτε service center:
 

Πας arvato με εκτυπωμενα τα χαρτια που χρειαζονται (το site της apple και εαν θες και τους νομους και απαιτεις αντικατασταση.Εαν σου κανουν πολλα μαμου (που δεν νομιζω εκτος και αν δεν εισαι πειστικος) κανεις μια καταγγελια στον ινκα που εχουν δικηγορους και ΞΕΡΟΥΝ τι γινεται με τους νομους και περιμενεις να σε ειδοποιησουν για να το πας για αντικατασταση.

---------------------

 
 

Τωρα τα παρακατω που μου εστειλες απο πραγματα που εχουν ανακαλεσει τι μου τα γραφεις?..Ανακαλεσε κατι η apple για το πραγματικο προβλημα για το wifi στα 4s?  Οχι.Δεν εχει καμια σχεση με την διετη εγγυηση που εχουν ολες οι συσκευες εντος της εε.

Oτι να ναι.. Επιμενεις και λες ανακριβειες για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ εντος ΕΕ, οταν δεν υπαρχει κανενας τετοιος ΝΟΜΟΣ. 

Το οτι μπερδευεις την ΕΓΓΥΗΣΗ με τα δικαιωματα του αγοραστη για ελλειψη συνολογημενων ιδιοτητων και πραγματικων ελαττωματων που υπηρχαν κατα την παραδοση , ενω το εξηγει ξεκαθαρα και η apple δειχνει οτι πολυ απλα αρνεισαι την πραγματικοτητα:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

"2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

 

και εδω η υποσημειωση 1:

 

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

 

 

----------------------------------------------

 

Εγω ελπιζω το καταστημα πωλησης(παρολο που δεν ειναι υποχρεωμενο) να εξυπηρετησει/κανει την διευκολυνση στον φιλο topic starter.

Ολες οι προτροπες να παει στην arvato ή στην apple που δεν ειναι το καταστημα πωλησης απλα δειχνουν ποσο θελουν μερικοι να παραπληροφορουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικα εχει πετυχει καποιος αντικατασταση η δωρεαν επισκευη μετα τον ενα χρονο που δινει η apple ????

Απο προσωπικη εμπειρια και απο γνωστους, γνωριζω περιπτωσεις που εχουν πετυχει. Γνωριζω ομως περισσοτερες περιπτωσεις που εχουν αποτυχει.

Οπως θα δεις και στο forum εδω, η συντριπτικη πλειονοτητα με apple macbook με προβληματα μετα τον 1ο χρονο δεν πετυχαν δωρεαν επισκευη. Στο iphone(ειναι και αισθητα φθηνοτερο) ειναι πιο πιθανο να πετυχεις δωρεαν επισκευη μετα τον 1ο χρονο, ειδικα για συγκεκριμενη κατηγορια προβληματων.

 

Οπως ειπες και ο συμφορουμιτης:

 

Στην πράξη έχω δει περιπτώσεις που ο πωλητής κάνει τον Κινέζο και αντίστοιχες που σου το προτείνει αυτός πριν του το πεις. Πιστεύω ότι κατά κύριο λόγο έχει να κάνει με την συνεννόηση που έχει κάνει με τον προμηθευτή του για να καλυφθεί και αυτός.

 

Θεωρω πως αν καποιος δειξει την προθεση να το κυνηγησει νομικα, εχει πιθανοτητες να εξυπηρετηθει το καταστημα πωλησης πριν φθασει στο δικαστηριο.

 

Και αυτο οχι επειδη θα κερδισει ο καταναλωτης στο δικαστηριο(ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα χασει ο καταναλωτης λογω του ΝΟΜΟΥ που παραθεσαμε), αλλα γιατι τα χρηματα που θα ξοδεψει το καταστημα για τους δικηγορους και η φημη του που θα πληγει ειναι συνηθως πολλαπλασια απο την επισκευη ενος προιοντος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το εξουσιοδοτημενο καταστημα εχουμε (εφοσον το εχουμε παρει απο ενα τετοιο ) να κανουμε η απευθειας με τον παροχο ???????

 

Δικαστικα ενοοω ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...