Προς το περιεχόμενο

orgixmh

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    488
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με orgixmh

  • Ημερομηνία γέννησης 16/05/1980

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

9.710 προβολές προφίλ
  1. Ήταν καιρός. Ας γίνει, επιτέλους, μάθημα σε όλα τα κακοπροαίρετα φασιστικά δίποδα αυτού του μίζερου πλανήτη: όταν επιβάλλεις κάτι με τη βία ή τον φόβο, αργά ή γρήγορα θα υπάρξουν αντιδράσεις, και τα αποτελέσματα θα είναι τα αντίθετα από όσα επιδίωξες. Επιβάλατε στον κόσμο να στέλνει SMS για να βγει απ’ το σπίτι, να μην μπορεί να πιει έναν καφέ χωρίς να έχει εμβολιαστεί. Τώρα, ήρθε η ώρα όλοι μας να θερίσουμε αυτά που σπείραμε.
  2. Πιστεύω ότι σε βάθος δεκαπενταετίας θα δούμε αυτόνομα ταξί σε μεγάλες πόλεις της Ευρώπης και σιγά σιγά και στην Αθήνα (+5-10χρόνια). Σου φαντάζει sci-fi "ρε αδερφέ";
  3. Για όσους πιστεύουν η ΤΝ είναι αρκετά μακριά από τα να αρχίσει να παίρνει δουλειές απλός ρίξτε μία ματιά στην παρακάτω λίστα με δοκιμές και deployments από robo-taxis και σκεφτείτε ότι στην Ελλάδα υπάρχουν 1.208.378 επαγγελματικά οχήματα: 🔹 Waymo (Google / Alphabet) – ΗΠΑ Κατάσταση: Παραγωγή, πλήρως αυτόνομη. Περιοχές: Phoenix (Arizona), San Francisco, Los Angeles. Ιδιαίτερο: Είναι το πιο ώριμο σύστημα. Στην Arizona λειτουργεί χωρίς οδηγό ασφαλείας από το 2020. Εφαρμογή: Ο χρήστης κατεβάζει την εφαρμογή Waymo One και κάνει κανονική κράτηση ride. 🔹 Cruise (General Motors) – ΗΠΑ Κατάσταση: Πιλοτική και παραγωγική φάση (μέχρι πρόσφατα). Περιοχές: San Francisco, Austin, Phoenix. Πρόβλημα: Τον Οκτώβριο 2023 ανακλήθηκε η άδεια λειτουργίας στο San Francisco μετά από ατύχημα με πεζό. Το project μπήκε σε παύση, αλλά επανέρχεται σε δοκιμές με ανθρώπινο οδηγό. 🔹 Baidu Apollo Go – Κίνα Κατάσταση: Παραγωγική φάση σε κάποιες πόλεις. Περιοχές: Πεκίνο, Γουχάν, Τσονγκτσίνγκ κ.ά. Ιδιαίτερο: Επιτράπηκε από τις κινεζικές αρχές η πλήρως αυτόνομη λειτουργία χωρίς επιτήρηση οδηγού σε επιλεγμένες περιοχές. 🔹 AutoX – Κίνα Κατάσταση: Δοκιμές και περιορισμένη λειτουργία χωρίς οδηγό. Περιοχές: Shenzhen, Σαγκάη. Ιδιαίτερο: Προωθείται ως το πρώτο πλήρως αυτόνομο ρομπο-ταξί στην Κίνα χωρίς οδηγό ασφαλείας σε κάποιες δοκιμές. 🔹 Motional (Hyundai + Aptiv) – ΗΠΑ Κατάσταση: Σε συνεργασία με τη Lyft. Περιοχές: Las Vegas (δοκιμές). Στόχος: Κυκλοφορία πλήρως αυτόνομων ταξί το 2024–2025 σε πολλές πόλεις. 🔹 Zoox (Amazon) Κατάσταση: Δοκιμαστικό. Όχημα: Φουτουριστικό διπλής κατεύθυνσης (δεν έχει μπρος/πίσω). Ιδιαίτερο: Εσωτερικά είναι σχεδιασμένο σαν lounge, χωρίς τιμόνι. 🔹 Pony.ai – Κίνα / ΗΠΑ Κατάσταση: Δοκιμές σε ΗΠΑ και Κίνα. Περιοχές: Καλιφόρνια, Γκουανγκτζού, Πεκίνο. Στόχος: Απόκτηση άδειας μαζικής παραγωγής ρομπο-ταξί.
  4. Παρόμοια με εσένα είχα μείνει με Windows10 LTSB 2016 μέχρι που τα driver της NVIDIA δεν μπορούσαν να κάνουν install Δεν το γνορίζω το Nobara αλλά γενικά δεν έχω τρέξει περισσότερες διανομές από 3-4, έτσι ξεκίνησα και εγώ συνειδητά με Windows 95 (γράφω συνειδητά γιατί με 3.1 ξεκίνησα αλλά όχι από επιλογή ) μετά τα XP έφυγα σε MacOS όπου και το λάτρεψα μέχρι που άρχισαν οι τρέλες με τους arm, τα nvidia web drivers και μπήκε η ταφόπλακα στα hackintosh, κάπου εκεί γύρισα σε Windows 10 και δεν άντεξα ούτε βδομάδα, είχα καλομάθει με bash και με unix-like σύστημα οπότε ένα linux distro πλέον ήταν μονόδρομος, επέλεξα gnome για shell που ήταν κοντά στα MacOS και έτσι πήγα σε ubuntu. Δοκιμάστε και τα Windows Server, είναι τα παλιά windows τα ορθόδοξα :D χωρίς σαχλαμάρες και bloatware.
  5. Αν δεν ψήνεις για linux based distros φύγε σε Windows Server editions.
  6. Το τραγικό της υπόθεσης είναι σχόλια σαν το δικό σου, είσαι και moderator πανάθεμα σε.
  7. Ακόμα και αν υπάρξει opt-out, έχει μικρόφωνο, σύνδεση στο Internet και ένα λειτουργικό που για την ασφάλεια του υπεύθυνη είναι μία εταιρία που κατασκευάζει τηλεοράσεις. Αυτό είναι ο ορισμός του trojan horse! Η πώληση τέτοιον συσκευών (και όχι μόνο η χρήση) θα πρέπει να έρχεται πακέτο με έγγραφη συγκατάθεση του χρήστη (κατά την πώληση και όχι με ένα acccept στην τηλεόραση), πλήρη ενημέρωση για τον τρόπο λειτουργείας και υποχρέωση από την εταιρία για αντίστοιχο μοντέλο χωρίς τα spyware. Έτσι ο χρήστης θα ξέρει ότι η τηλεόραση κοστίζει πχ 1000ευρώ αλλά μπορεί να την αγοράσει φθηνότερα (πχ 600) πουλώντας τα προσωπικά του δεδομένα.
  8. Οι απεικονίσεις των διαστημικών σκουπιδιών στα παραπάνω λινκ είναι υπερβολικές και παραπλανητικές. Αν τα διαστημικά σκουπίδια απεικονίζονταν με το πραγματικό τους μέγεθος, θα ήταν σχεδόν αδύνατο να τα διακρίνουμε σε τέτοια κλίμακα. Οπότε, όρισε τι εννοείς με τον όρο "γεμάτοι", τον οποίο χρησιμοποιείς με τόση σιγουριά. Το πραγματικό πρόβλημα με τα διαστημικά σκουπίδια δεν είναι απλώς η ποσότητά τους, αλλά το γεγονός ότι βρίσκονται σε τροχιά με υψηλές ταχύτητες. Ακόμα και ένα μικρό αντικείμενο, όπως μια βίδα, μπορεί να προκαλέσει τεράστια ζημιά σε έναν δορυφόρο αν συγκρουστεί με αυτόν λόγω της μεγάλης κινητικής ενέργειας. Μια τέτοια σύγκρουση μπορεί να δημιουργήσει εκατοντάδες ή χιλιάδες νέα θραύσματα αυξάνοντας εκθετικά τον κίνδυνο για μελλοντικές συγκρούσεις. Αυτό το φαινόμενο είναι γνωστό ως Σύνδρομο Κέσλερ και μπορεί να οδηγήσει σε μια αλυσιδωτή αντίδραση συγκρούσεων, καθιστώντας ορισμένες τροχιές επικίνδυνες ή και μη χρησιμοποιήσιμες στο μέλλον. Με άλλα λόγια, δεν χρειάζεται να "γεμίσει" το διάστημα με σκουπίδια για να γίνει μη βιώσιμο αρκούν μερικές τυχαίες συγκρούσεις για να δημιουργήσουν ένα σοβαρό πρόβλημα.
  9. Όταν και άμα γεμίσουμε θα βρούμε τρόπο να τα μαζέψουμε, φτάνει η γκρίνια από τις Κάρεν της woke μιζέριας.
  10. Καταρχας συγχώρεσε με αν σε αποκαλεσα με οποιοδήποτε τρόπο φασιστα, παρότι τα μυνηματα ανταλλάσσονται με εσενα ο στοχος μου ειναι ανθρωποι που εχουν τις ιδιες αντιληψεις με εσενα. η αληθεια ειναι οτι ειμαι μακρια απο την χωρα αυτη τι στογμη και γραφω απο το κινητο μου τηλεφωνο οποτε προκαταβολικα συγνωμη που αντικειμενικα δεν μπορω να διαβασω ολες τις σελιδες. Η ανισότητα που περιγραφεις υπαρχει και ειναι οφθαλμοφανες, αυτο που προσπαθω να γραψω ειναι οτι δεν μπορεις να πολεμήσεις την φωτια με φωτια, το προβλημα ειναι κοινωνικο και οι ριζες του βρίσκονται στην παιδεια που δεν λαβαμε. Ετσι λοιπόν καταληγω στο συμπερασμα οτι αυτο που πρεπει να αλλαξει ειναι η παιδεια και η κοινωνικη πολιτικη για όλους μας και οχι για μια μεριδα ανθρωπων. Τελος, μπορει να μην ανοικεις σε μια απο αυτες τις ομαδες αλλα εγω ανοικω σε μια απο τις ομαδες που δεν τους δοθηκαν οι ιδιες ευκαιριες με τον μεσο Ελληνα, παλεψα και καταφερα να φτασω εκει που αλλοι εφτασαν αρκετα ευκολότερα. Για αυτο το λογο και για πολλούς αλλους που δεν μπορω να γραψω δημοσια, αδυνατω να καταλαβω γιατι καποιος θα πρεπει να εχει περισσοτερα προνομια απο ανθρωπους σαν και εμενα. Αρα οχι, δεν μπορω να συμφωνησω με αυτα που γραφεις και η λυση που βλεπω εγω ειναι καθετα μετρα για ολους οσους δεν μπορουν να βρουν εργασια, δεν εχουν σταθερο η καθολου εισοδημα ανεξαρτητα με τα πιστευω τους, το φυλο τους, τη θρησκια τους κτλ.
  11. Θα προσπαθήσω να εξηγήσω την λογική μου καλύτερα, η άποψη μου δεν ειναι να λυπηθούμε ΑΜΕΑ, η κάποια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων, το να λυπηθούμε ΑΜΕΑ ειναι η έννοια του φασισμού καθώς θεωρείς αυτη την ομαδα κατώτερη στο σύνολο της. Η άποψη μου ειναι να βοηθήσεις αυτούς που έχουν ανάγκη ασχέτως με το αν ανήκουν σε καποια ομαδα. Υπάρχουν ΑΜΕΑ ικανότεροι απο εμένα και εσένα που τα καταφέρνουν καλύτερα απο τον μεσο όρο και δεν χρειάζονται καμια βοήθεια, οπως υπαρχουν και trans που μεγάλωσαν σε πλούσιες οικογενιες και δεν εχουν καμια οικονομικη ανάγκη, η ερωτηση μου ειναι: Γιατι θα πρεπει να εχουν ευνοϊκότερη μεταχείριση στο επιπεδο εργασίας; Αρα λοιπόν για να ολοκληρώσω, καθε διακριση που βασίζετε σε φυλo, εθνικότητα, χρωμα και σεξουαλικές προτιμήσεις ειναι φασιστικη. Αν θελεις οντος να ισορροπήσεις το χασμα και την αδικία ξεκεινα να βοηθας όποιον εχει αναγκη και οχι επιλεκτικά βαση φασιστικων επιλογών. Και να θυμάστε, ο Τραμπ φετος κερδισε τις εκλογες καθαρα λογο του φασισμου που προωθούν ομοϊδεάτες σου, ο κοσμος μπουχτησε και δεν αντεχει αλλο τις επιλεκτικές σας ευεσθησιες.
  12. Αρα θεωρείς οτι μπορείς να βάλεις στην ίδια συνάρτηση ανθρώπους με κινητικά ή νοητικά προβλήματα με ανθρώπους που έχουν διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις ή διαφορετική εθνικότητα. Μάλιστα, καλη συνέχεια. Σχετικά με κλίμακες φορολογίας, δωρεάν παιδεία κτλ, όλα αυτά που περιγράφεις λαμβάνουν υπόψη την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του ανθρώπου και ΟΧΙ τις σεξουαλικές προτιμήσεις η το φύλο η την εθνικότητα, καταλαβενεις την διαφορά αγαπητέ; Αν την καταλαβενες θα καταλαβενες και γιατι αυτες οι ιδέες ειναι φασιστικές.
  13. Αυτο που περιγράφεις ονομάζεται φασισμός και ειναι αυτο που υποτίθεται θέλεις να πολεμήσεις. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο απο το να δικαιολογείς τον φασισμό με επιχειρήματα αυτού του είδους, τα προβληματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που περιγράφεις τα αντιμετωπίζουμε όλοι όσοι δεν είχαμε πατεράδες με περιουσία και δουλευαμε απο τα 14 για να πληρώσουμε την υποχρεωτική μας θητεία και τα έξοδα μας ως φοιτητές. Ο καλύτερος/ικανότερος για την θέση θα πρέπει να την κερδίζει. Οτιδήποτε πέρα αυτού ειναι φασιστικό. και οχι δεν λύνεις το πρόβλημα πριν την εργασία με αλλαγες που αφορούν την εργασία, αυτές ειναι δικαιολογίες για να καλύψεις τις φασιστικές ιδεολογίες που πιστεύεις. Αργά και σταθερά, οι ιδεολογίες σας ωθούν τους πολίτες σε ακραίες λύσεις και στο τελος μαζί με εσάς θα πληρώσουμε και εμείς το τίμημα της τρελά σας.
  14. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις τα μοτέρ εσωτερικής καύσεως δεν καταναλώνουν ενέργεια για την θέρμανση, στην πραγματικότητα αντλούν την θερμότητα από την τον κινητήρα, θερμική ενέργεια που ο κινητήρας παράγει λόγο λειτουργίας. Άρα όχι, η λίγη βενζίνη δεν θα επηρεάσει το βενζινοκινητήρα τραγικά, θα ανεβάσει λιγάκι την κατανάλωση μέχρι ο κινητήρας να φτάσει τους 90 βαθμούς Κελσίου, από εκεί και μετά η κατανάλωση θα είναι σχεδόν η ίδια με μικροδιαφορές που οφείλονται στην ποσότητα οξυγόνου που αλλάζει με το υψόμετρο αλλά θα είναι κυριολεκτικά αμελητέα. Αντιθέτως, οι μπαταρίες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα σε χαμηλές θερμοκρασίες ακόμα και όταν είναι καινούργιες. Η απόδοση τους πέφτει (όχι δραματικά αλλά πέφτει) και σε χρήση μερικών ετών θα υπάρχουν βυθίσματα της μπαταρίας σε θερμοκρασίες υπό του μηδενός. Η ηλεκτροκίνηση έχει προβλήματα, προβλήματα που δεν θα λυθούν με ψεύδη και ρίχνοντας το μπαλάκι στον οδηγό, δεν μπορεί ο μέσος οδηγός να γνωρίζει για τις "ευπάθειες" που έχει η τεχνολογία. Η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα είναι γενικότερα ένα αστείο, ένα αστείο που δεν έχει τέλος. Σε ένα λαό που επίσημα το 40+% δεν μπορεί να πληρώσει ενοίκιο και ρεύμα, παίρνουμε χρήμα από τους φόρους των ανθρώπων για να πριμοδοτήσουμε με 20% αυτοκίνητα αξίας 30 και 40 χιλιάδων ευρώ και το βαφτίζουμε οικολογικό μέτρο την ίδια στιγμή που δεν εξετάζουμε καν αν ο πριμοδοτημένος αγοραστής διαθέτει και άλλα ΙΧ εσωτερικής καύσης. Οι πριμοδοτήσεις σε ηλεκτρικά άνω τον 15 χιλιάδων ευρώ πρέπει να σταματήσουν. Πριμοδότηση ΜΟΝΟ σε αυτοκίνητο ηλεκτρικό πόλης (μιας και εκεί εστιάζεται η μόλυνση και το πρόβλημα) και μόνο σε ανθρώπους που είναι διατεθειμένοι να πάνε αποκλειστικά σε ηλεκτροκίνηση και τέλος μόνο όταν η φορολογική τους δήλωση δεν ξεπερνά τα 30 χιλιάρικα τον χρόνο. Στο παρακάτω παράδειγμα, ο υποψήφιος αγοραστής που μπορει να διαθέσει σήμερα 40κ για αγορά αυτοκηνίτου θα πάρει και 9κ πριμοδότηση από φόρους που αρπάχτηκαν από τύπους που δεν έχουν καν Ι.Χ.
  15. ChatGPT: Η κατάσταση που περιγράφεις είναι ενδιαφέρουσα και σχετίζεται με τη νομική θεωρία περί κατάργησης νόμων. Στην Ελλάδα, το θέμα αυτό εξετάζεται από τη νομοθετική πρακτική και τη νομολογία, και η απάντηση εξαρτάται από τον τρόπο που συντάχθηκε ο νόμος Γ. Ας το αναλύσουμε: Κατάργηση του Α από τον Β: Όταν ο νόμος Β καταργεί τον νόμο Α, ο νόμος Α παύει να ισχύει. Αυτό σημαίνει ότι από τη στιγμή της δημοσίευσης του Β, ο Α θεωρείται νομικά ανενεργός. Κατάργηση του Β από τον Γ: Αν ο νόμος Γ αναφέρει ρητά ότι αποκαθιστά τον Α ή αν περιέχει διατάξεις που επαναφέρουν τις ρυθμίσεις του Α, τότε ο Α επανέρχεται σε ισχύ. Αν ο νόμος Γ απλώς καταργεί τον Β χωρίς να κάνει καμία αναφορά στον Α, τότε ο Α δεν επανέρχεται αυτομάτως σε ισχύ. Στην περίπτωση αυτή, θεωρείται ότι ο Α παραμένει καταργημένος, καθώς η κατάργηση από τον Β είχε ήδη επέλθει και ο νόμος Γ δεν αναιρεί τη συγκεκριμένη ενέργεια. Γενική αρχή στη νομοθεσία: Μια κατάργηση νόμου (π.χ., του Β) δεν επαναφέρει αυτόματα προηγούμενους καταργημένους νόμους (π.χ., τον Α), εκτός αν αυτό δηλώνεται ρητά ή προκύπτει σαφώς από το περιεχόμενο του νεότερου νόμου. Ερμηνεία της νομοθεσίας: Σε περίπτωση αμφιβολίας, το ζήτημα μπορεί να κριθεί από τα δικαστήρια ή να διευκρινιστεί μέσω ερμηνευτικής εγκυκλίου του αρμόδιου υπουργείου. Συμπέρασμα: Ο νόμος Α δεν επανέρχεται αυτομάτως σε ισχύ μετά την κατάργηση του Β από τον Γ. Για να επανέλθει, πρέπει ο νόμος Γ να το ορίζει ρητά ή να περιλαμβάνει διατάξεις που υπονοούν αυτή την πρόθεση. Αν υπάρχει συγκεκριμένο ζήτημα που σε απασχολεί, μπορώ να σε βοηθήσω να αναζητήσεις σχετικές αποφάσεις ή νομοθετικά κείμενα. 😊
  • Δημιουργία νέου...