Προς το περιεχόμενο

CORSAIR: Εταιρία, παράδειγμα προς μίμηση


aXer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να γράψω εδώ την εμπειρία μου με την CORSAIR για να δείξω πως ακόμα και σε καιρούς παγκόσμιας οικονομικής κρίσης υπάρχουν εταιρίες που παίζουν έξυπνα και θέλουν να κρατούν τους πελάτες τους ευχαριστημένους. Και σίγουρα κερδίζουν από αυτό.

 

Η πρώτη μου εμπειρία με την εταιρία ήταν μία ψύκτρα επεξεργαστή, η γνωστή και μή εξαιρετέα A70.

 

corsair_a70_032.jpg

 

Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το κόκκινο χαρτάκι που υπήρχε μέσα στο κουτί που έλεγε (σε ελεύθερη μετάφραση):

STOP αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με το προϊόν μας, επικοινωνήστε κατευθείαν μαζί μας και όχι με τον λιανοπωλητή. (!!!!)

Δεύτερη εμπειρία, ένα μήνα μετά, η αγορά του κουτιού 600T με την παραλλαγή του πλαινού mesh side panel που παίρνει 4 12ρηδες ανεμιστήρες.

 

600TM.png

 

Και σε αυτό περικλειώταν το παραπάνω κόκκινο STOP. Όσον αφορά το 600T δεν υπάρχει λόγος να γράψω για το τι απίστευτο κουτί είναι. Όσοι το ξέρουν ή το έχουν ψάξει λίγο, ξέρουν γιατί πράγμα μιλάω. Αυτό που λέω όποτε με ρωτούν είναι ότι "Σε αυτό το κουτί, απλά έχουν σκεφτεί τα πάντα".

Το εν λόγω κουτί λοιπόν, για όσους δεν ξέρουν, έχει ένα ποτενσιόμετρο/fan controller στο επάνω μπροστινό μέρος του.

 

4_corsair_600t_graphite_fan_control.jpg

 

Αυτός ο fan controller έχει 4 κανάλια για 4 αντίστοιχα ανεμιστήρες.

Για να μην τα πολυλογώ, είχα μια ατυχία και μου κάηκαν τα 2 από τα 4 κανάλια και το ποτενσιόμετρο κόλησε στο maximum της ταχύτητας.

Εν τω μεταξύ είχα ήδη γραφτεί στο forum της corsair και "έκοβα κίνηση" βλέπωντας ότι κι άλλοι είχαν θέμα με τον fan controller (fc στο εξής) αλλά και γενικότερα άλλα ζητήματα που αφορούσαν τα υπόλοιπα προϊόντα της εταιρίας. Όλοι όμως βρίσκαν λύση μέσω του συστήματος RMA (Return merchandise authorization) που έχει η εταιρία στο επίσημο site της. Οπότε αφού κάηκε και το δικό μου controller, αποφάσισα να ξεκινήσω και εγώ την διαδικασία RMA μην έχωντας, να πω την αλήθεια, πολλές ελπίδες, νομίζωντας ότι "Αυτά γίνονται μόνο στην Αμερική".

 

Μετά από την συμπλήρωση μιας Online φόρμας, πήρα επίσημο Case number # και μου δόθηκαν οδηγίες να εκτυπώσω το εξώφυλο του φακέλου με τον οποίο θα έστελνα το fc σε μια διεύθυνση στην Ολλανδία, εκτυπωμένο μάλιστα επάνω το barcode του case μου. Να πω ότι, όπου χρειάστηκα διευκιρνήσεις, μου τις δίναν είτε μέσω των email ερωταπόκρισης είτε μέσα από το επίσημο forum όπου ένας εκ των διαχειριστών με το Nickname "Ram Guy" είχε συνεχή παρουσία και απαντούσε σε όλους. Το fc είναι ένα τετράγωνο πλακετάκι, 2 χ 2cm με ένα ποτενσιόμετρο κολλημένο πάνω του και 4 τρανζιστοράκια. Σχεδόν ανάξιο λόγου και αξίας. Έτσι είχα προσφερθεί να το αγοράσω αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχει σε μορφή που να πουλιέται απευθείας στον πελάτη και με συμβούλεψαν να συνεχίσω με την διαδικασία RMA.

Ο μικρός κυψελωτός φάκελος έφυγε για Ολλανδία με ένα κόστος γύρω στα 5€ και περίμενα. Σε περίπου 8 μέρες το παρέλαβαν (Παραμονή Χριστουγέννων μάλιστα), σε 4 μέρες που είπαν ότι "Κρίθηκε αντικατάστασης" και την επόμενη μου έστειλαν email λέγοντάς μου ότι το RMA μου έχει αποσταλεί με UPS και μου δόθηκε και το tracking number.

 

Και εδώ αρχίζει η ευχάριστη έκπληξη....

Βλέπω στο email ότι γράψαν:

RMA number ΧΧΧΧΧΧ has now been shipped by UPS Standard. Your UPS tracking number is ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ.

Our records show the following information on the return:

 

RMA number: ΧΧΧΧΧΧ

Corsair Product: CC600T

Quantity Returned: 1

 

Λέω, ώπα, κάποιο ορθογραφικό θά 'γινε. Αντί να γράφει Fan Controller έγραφε CC (Computer Case) 600T.

Μπαίνω στο site της UPS, και βλέπω την αποστολή και παρατηρώ ότι το βάρος του δέματος γράφει 13 Kg.

Μένω με το στόμα ανοιχτό. "Μου στείλαν πίσω ολόκληρο κουτί σκέφτηκα", αλλά συγκρατήθηκα λίγο, μπας και το όλο θέμα ήταν ορθογραφικό λάθος. Πριν 4 μέρες, μου τηλεφωνεί η γυναίκα μου από το σπίτι και μου λέει ήρθε η UPS και έφερε ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 600T. Έμεινα άναυδος.

Το απόγευμα στο σπίτι άνοιξα το καινούργιο κουτί. Είπα, μήπως είναι από κάποια χαλασμένα που δεν παιρνούν το Quality Control του εργοστασίου, αλλά αυτό ήταν πέρα για πέρα σε άριστη κατάσταση. Επειδή το παρόν κουτί μου, το είχα σετάρει όπως ήθελα και είχα ρίξει δουλειά επάνω του, προτίμησα απλά να εξάγω τον fan controller από το ένα, και να τον βάλω στο δικό μου. Κατά τα άλλα το κουτί ξαναμπήκε στο κουτί του, με τις ζελατίνες και τα προστατυετικά του αυτοκόλλητα άθικτα, όπως έφυγε από το εργοστάσιο.

 

Αποφάσισα λοιπόν και έστειλα email στον RAM GUY.

 

Hello RAM GUY.

 

I had the RMA case #XXXXXX with a blown fan controller of my 600T.

I sent you the blown controller and my RMA was approved and you emailed me that the returning part was shipped.

 

Today I received my package which was... a brand new whole 600T case

:o

So, as you can imagine I'm astonished by that outcome.

 

I can't help but to ask you:

1) Was there a mix up and instead of sending me a new fan controller, you sent me a brand new case by mistake? (Santa came a little later?)

2) There was NO mistake. That's corsair's policy in such occasions?

3) There was NO mistake but I must return my old case back to you to complete the RMA procedure?

 

You see I'm troubled. I was more than pleased to find out how you guys respond to warranty issues and I don't want to take advantage of you. It doesn't feel right to me.

So please tell me, what should I do.

 

Thank you

XXXXXX XXXXXX

Greece

 

 

Μετά από 2 μέρες μου ήρθε η απάντηση:

 

There was no mistake, currently we do not have the fan controller part available and as result to ensure that the customer

issue is resolved in a short period of time we have been sending a replacement case. We value our customers and feel that this was the best option available currently to ensure customer satisfaction and Loyalty. You do not need to send the old

case back, you can keep it for parts or throw the old case out.

Regards,

 

ΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ

 

Corsair

 

888-222-4346 x287

510-657-8747 x287

510-743-1188 - fax

Website: www.corsair.com

Helpdesk: www.askcorsair.com

 

 

Πείτε μου τώρα εσείς, τι να σκεφτώ γι' αυτήν την εταιρία.

Αυτό που λέω πλέον σε φίλους και συναδέλφους είναι πως, οτιδήποτε πάρω από δω και πέρα στο μέλλον και έχει να κάνει με κάποιο προϊόν που πουλάει και η συγκεκριμένη εταιρία (τροφοδοτικά, μνήμες, δίσκους, SSD, flash κτλ) ΣΙΓΟΥΡΑ θα είναι Corsair. Και ας μην είναι το "γρηγορότερο" ή το "καλύτερο" που υπάρχει. Αν έχεις τέτοιο support από πίσω, τι να κάνεις πχ τα παραπάνω 50MB/s στον SSD που υπόσχεται κάποιος άλλος κατασκευαστής.

 

CORSAIR: Παράδειγμα προς μίμηση.

 

Υ.Γ. Ναι, είμαι πλέον Fanboy... Πειράζει?

  • Like 23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

ωχ, λέγε μου τέτοια για το κουτί και βαριέμαι να τα βγάζω σε περίπτωση που πάθει κάτι το fan controller!!! :P

 

κατά τα άλλα αναμενόμενα πράγματα από την Corsair, respect...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρά το γεγονός ότι στο παρελθόν έχω αγοράσει ορισμένα προϊόντα της Corsair, ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω αυτή την ευχάριστη και συνάμα απρόβλεπτη εμπειρία που μας περιέγραψες.

 

Ομολογουμένως, είναι αξιέπαινη και ίσως μοναδική στη σημερινή εποχή της αρπαχτής και της αδιαφορίας για support after sales.

 

θα σκεφτώ όπως και εσύ στις μελλοντικές μου αγορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ένας από τους λόγους που προτιμώ Corsair πλέον αρκετό καιρό τώρα... Εκτός του ότι έχει εξαιρετικά προϊόντα.

Βασικά... μας κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση επειδή είμαστε στην Ελλάδα και αυτά μας φαίνονται εξωπραγματικά.

Οι μεγάλες εταιρίες στο εξωτερικό, αυτές που έχουν "όνομα", έχουν αυτή την τακτική.

Μου έχει τύχει κι έμενα μια αντίστοιχη περίπτωση πριν χρόνια, με ένα αξεσουάρ (βάση για μπαγκαζιέρα) για τη μηχανή μου, το οποίο δεν είχε χαλάσει, απλά ήταν κάποιο παλιότερο μοντέλο (κάτι σαν revision δηλαδή) και έτσι δεν κουμπώνανε πάνω του κάτι άλλα πραγματάκια που ήταν διαθέσιμα (σαν extra). Ο αντιπρόσωπος εδώ στην Ελλάδα, απλά μου πρότεινε να αγοράσω το καινούργιο μοντέλο. Στην επικοινωνία μου με την εταιρία στη Γερμανία, μου ζήτησαν απλά τη διεύθυνση μου και μου στείλανε ολόκληρη καινούργια βάση χωρίς καμιά χρέωση. Μιλάμε για κόστος γύρω στα 110 ευρώ.

 

SW-MOTECH

 

Άλλη μια εταιρία παράδειγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο για το ποστ. Καλό θα είναι να ενημερώνονται όλοι για το πως στέλνουμε ένα RMA και να μην μπλέκουν με τους Ελληνικούς re-sellers εδώ που πολλές φορές μας βγάζουν το λάδι για ενα replace. Η corsair είναι κορυφαία εταιρεία, προσωπικά δεν μου κάνει εντύπωση το γεγονός πέρα απο τα Ελληνικά δεδομένα... Φαντάσου να επέστρεφες το κουτάκι σου στον re-seller εδώ για ένα καμένο fan controller τι θα τραβούσες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ντάξξξξ καλή είναι μωρέ η εν λόγω εταιρεία αλλά μην τα παραλέμε κιόλας. Μια μικρή πλην τίμια εταιρεία είναι. Απαράδεκτο να μην παράγει επεξεργαστές,κάρτες γραφικών, μητρικές, κάρτες ήχου κλπ κλπ. Ετσι για να μπορώ και εγώ να κάνω ενα σετάκι υπολογιστή εξ'ολοκλήρου απο την Corsair μιας και μου λείπουν τα παραπάνω parts.

 

Πέραν της πλάκας είχα ακούσει περιστατικά για τέλεια εξυπηρέτηση αλλά αυτό είναι far beyond...

 

Υ.γ. Μήπως θα έπρεπε να κατασκευάζουν και αυτοκίνητα...??? Αντι να αλλάξεις λάστιχα θα σου έδιναν καινούριο αυτοκίνητο. :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικα ειναι αξια συγχαρητηριων η εν λογω εταιρεια αλλα πιστευω οτι δεν θα κρατησει για πολυ.Η αληθεια ειναι οτι η Corsair υπαρχει πολλα χρονια αλλα αυτο το απιστευτο after sales το ακουμε τελευταια,εγω τουλαχιστον.Αν συνεχισει ετσι δεν νομιζω οτι την συμφερει και πολυ.Αμα ειναι να πουλαει 2 κουτια στην τιμη του ενος αστα.

 

Δεν ειχαμε διαθεσιμο τον controller και σου στειλαμε ολοκληρο το κουτι.Τοσο δυσκολο ηταν να βγαλουν τον controller απο το κουτι και να τον στειλουν?Τεσπα.Μην πεσετε να με φατε,μακαρι να συνεχιστει αυτη η τακτικη απο την συγκεκριμενη και μακαρι να την υιοθετησουν και αλλες εταιρειες.Απλως λεω οτι ειναι λιγο παραξενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως η εταιρια απλα δεν παιζεται στο θεμα της υποστηριξης. Γι αυτο και επελεξα δικα της προιοντα στο συστημα της υπογραφης μου.

 

Και χρειαστηκε να ζητησω υποστηριξω σχετικη με το κουτι, οπου χρειαζονταν επιπλεον βιδες για ανεμιστηρες, ενω κι ενας απο τους υπαρχοντες ακουγοταν ελαφρως διαφορετικα (αλλα δουλευε).

Εννοειται οτι σε λιγες μερες ειχε εναν επιπλεον ανεμιστηρα και φυσικα τις απαραιτητες βιδες.

 

Απλα respect στην Corsair.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ποιότητα και η εξυπηρέτηση ειναι πράγματα δυστυχως που υπαρχουν σε λίγες εταιρείες στην ελλάδα!και εγώ έχω αλλάξει μνήμες λόγω μια μικρής αναβάθμισης και τις δύο φορές προτίμησα corsair και ειμαι πολυ ευχαριστημένος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αγοράσει Corsair κατ' επανάληψη (PSUs, RAM, cases) τόσο ο ίδιος όσο και για λογαριασμό φίλων για τους οποίους έστησα συστήματα λόγω της ποιότητας των προϊόντων της εταιρίας. Δεν μου έχει παρουσιαστεί κάποια δυσλειτουργία μέχρι τώρα (εξάλλου αυτά τα πράγματα που αγόρασα σπανίως χαλάνε "in action") αλλά πραγματικά μετά από αυτά που διάβασα μπαίνω σε μεγάλο πειρασμό να πάρω Force 3 αντί για Crucial m4 -- παρόλο που δεν ήθελα να πάω σε SandForce.

 

Ευχαριστώ για την ενημέρωση σχετικά με το customer care της εταιρίας, και στο μέλλον θα έχω ένα λόγο παραπάνω να ψηφίζω με τα λεφτά μου αγοράζοντας Corsair.

 

Πραγματικα ειναι αξια συγχαρητηριων η εν λογω εταιρεια αλλα πιστευω οτι δεν θα κρατησει για πολυ.Η αληθεια ειναι οτι η Corsair υπαρχει πολλα χρονια αλλα αυτο το απιστευτο after sales το ακουμε τελευταια,εγω τουλαχιστον.Αν συνεχισει ετσι δεν νομιζω οτι την συμφερει και πολυ.Αμα ειναι να πουλαει 2 κουτια στην τιμη του ενος αστα.

 

Δεν ειχαμε διαθεσιμο τον controller και σου στειλαμε ολοκληρο το κουτι.Τοσο δυσκολο ηταν να βγαλουν τον controller απο το κουτι και να τον στειλουν?Τεσπα.Μην πεσετε να με φατε,μακαρι να συνεχιστει αυτη η τακτικη απο την συγκεκριμενη και μακαρι να την υιοθετησουν και αλλες εταιρειες.Απλως λεω οτι ειναι λιγο παραξενο.

 

Δε συμφωνώ με το σκεπτικό και τα συμπεράσματά σου. Πες ότι το κόστος της αντικατάστασης ολόκληρου του κουτιού για την Corsair ήταν π.χ. 100 ευρώ. Η διαφήμιση που ήδη έγινε σ' αυτό το thread θα βγάλει για την εταιρία σίγουρα παραπάνω από 100 ευρώ, κι αυτό χωρίς να υπολογίσεις καν ότι με τέτοιες κινήσεις αποκτάς το πιο δυσεύρετο και καλύτερο είδος πελατών (φανατικούς) οι οποίοι θα φέρουν στην εταιρία περισσότερα έσοδα από οποιοδήποτε άλλο είδος πελάτη.

 

Όσον αφορά για να βγάλουν τον controller από ένα υπάρχον κουτί, σκέψου ότι θα έπρεπε να πάρουν ένα κουτί από τις αποθήκες τους, να βάλουν ένα τεχνικό να βγάλει τον controller, και μετά να διαχειριστούν (κάπως αλλά πως?) ένα κουτί που δεν μπορεί να πουληθεί από μόνο του (δηλαδή είναι προσωρινά ένα ακριβό σκαμπό) μέχρι να βρεθεί ανταλλακτικός controller (που αν είχαν θα έστελναν υποτίθεται κατευθείαν έναν τέτοιο). Όταν βρεθεί controller θα πρέπει κάποιος τεχνικός να ξαναβρεί το ίδιο κουτί από εκεί που είναι αποθηκευμένο, να εγκαταστήσει ανταλλακτικό controller και μετά να δοκιμαστεί και πάλι το κουτί ότι δουλεύει τέλεια.

 

Εμένα μου φαίνεται ότι όλη αυτή η ιστορία θα κοστίσει μπορεί και παραπάνω από 100 ευρώ αν υπολογίσεις το ότι προσωρινά έτσι κι αλλιώς δε θα πουληθεί το κουτί συν το κόστος σε εργατοώρες κλπ. Και αν γίνει κάποια στραβή καθ' όλη αυτή τη διαδικασία που προκαλέσει φθορά στο κουτί, τότε έχεις χάσει και το κουτί ολόκληρο και όλο το χρόνο/χρήμα που επένδυσες στη διαδικασία μέχρι τότε.

 

Επέτρεψέ μου λοιπόν βάσει των παραπάνω να διαφωνήσω λέγοντας πως μόνο Έλληνας θα σκεφτόταν να βγάλει τον controller από ένα κουτί που είναι έτοιμο προς πώληση για να κάνει "οικονομία". Μην το πάρεις στραβά σε παρακαλώ -- δεν θέλω να κρίνω εσένα προσωπικά, αλλά τη νοοτροπία της ελληνικής πιάτσας ως κοινωνικό φαινόμενο (μόνο σ' αυτή τη μπανανία δεν έχουμε καταλάβει ακόμα πώς γίνονται οι δουλειές).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδατε πόσα λεφτά θα κερδίσει τώρα;

 

Κάτι σαν τη Logitech.

 

Θα το έχω υπόψιν μου και θα προτιμώ Corsair, από εδώ και πέρα.

 

Ευχαριστούμε φίλε μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπραβο στην Corsair... Μετα απο αυτο σιγουρα θα συνεχισω να επιλεγω προιοντα της σε σχεση με αλλους κατασκευαστες... Ως τωρα... psu,ram,h60 ολα μιααα χαρα! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...