Προς το περιεχόμενο

CORSAIR: Εταιρία, παράδειγμα προς μίμηση


aXer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ρε φίλε γιατί του τη λες δε σε καταλαβαίνω έκανες μια ερώτηση και σου απάντησε και του τη λες κιόλας; Όταν αγοράζεις κάτι από εξωτερικό παίρνεις και τα ανάλογα ρίσκα δε σου είπε τίποτα παραπάνω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγόρασα σε χώρα της Ευρωπαϊκής ένωση, ένα USB της Corsair, και μένω σε χώρα της Ευρωπαϊκής ένωσης. 

Το έχω κάνει πολλάκις, όπως φαντάζομαι πολλοί απο εσάς και μέχρι τώρα ποτέ δεν είχα θέμα με μεταφορικά και εγγύηση.

 

Επίσης δεν νομίζω οτι βοηθάς τον άλλον, όταν του λες, ας μην έπαιρνες απο το εξωτερικό. Τρομερή βοήθεια!!!.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τελικό αποτέλεσμα είναι ακριβώς το ίδιο, η πολιτική της κάθε εταιρείας είναι διαφορετική. Προφανώς και σκέφτεσαι τα 5 € γιατί το κόστος του usb είναι ούτως ή άλλως μικρό, αν όμως είχες αγοράσει κάτι αξίας τότε θα τους ευγνωμονούσες τους συγκεκριμένους όπως και πολλοί από εδώ μέσα λόγω της πολύ καλής εξυπηρέτησης. Δε σου αρνήθηκαν ακόμα και το στικάκι τους να στο αλλάξουν, ξέρεις πολλές να το κάνουν αυτό χωρίς δεύτερη κουβέντα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να ήθελε δεν μπορούσε να το αρνηθεί. Έχω εγγύηση 5 χρόνια, απόδειξη αγοράς και τα έφτυσε χωρίς καμία εξωτερική επέμβαση.

 

Τέλοσπαντων, δεν κατηγόρησα την corsair. Και αν το άλλο παλικάρι είναι fanboy και προσβλήθηκε, τότε λάθος κατάλαβες. Εγω είπα ΑΠΛΑ οτι είναι απαράδεκτο μία τόσο μεγάλη εταιρεία να μην έχει προνοήσει να κάνει ένα deal με μία μεγάλη μεταφορική για τέτοια ζητήματα. Έστω για χώρες ΕΕ. Δεν σου λέω και για εκτός.

 

Επίσης προς ενημέρωση σου, τα μεταφορικά πάνε και ανάλογα το βάρος. Αν στείλεις ένα tower πχ. ή κάτι που ζυγίζει ή είναι ογκώδες τέλοσπαντων, η τιμή μπορεί να είναι δυσθεώρητη. Μπες ΕΛΤΑ να δεις και θα καταλάβεις οτι δεν τα βγάζω απο το στομάχι μου.

 

Τέλος, δεν σκεφτήκατε το ενδεχόμενο οτι θα μπορούσα κάλλιστα να είχα κάνει αγορά εντός Ελλάδας και πολυ απλα μέσα στο χρονικό περιθώριο της εγγύησης να έχει κλείσει το μαγαζί που έκανα την αγορά. Πράγμα καθόλου απίθανο, τέτοιες εποχές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι επιλογες που ειχες/εχεις ειναι 2.

 

ή το στελνεις και πληρωνεις τα μεταφορικα που φανταζομαι που σου ζητανε ή αγοραζεις ενα στικακι με τα χρηματα αυτα καινουργιο απο εδω. Καλως ή κακως ετσι ειναι τα πραγματα εδω και χρονια και ο οποιοσδηποτε θελει να κανει αγορες ηλεκτρονικων ειδων απο εξωτερικο,θα πρεπει παντα να γνωριζει τι παιζει με την εγγυηση πριν προχωρησει σε αγορα.

Με το να την λες σε αλλο ατομο μονο και μονο επειδη σου τονισε το αυτονοητο δεν κερδιζεις τιποτα και ισα ισα που πεφτεις χαμηλα και στα ματια των αλλων που θα διαβασουν τα σχολια οπως ο παραπανω συμφορουμιτης πχ.Οσο για fanboy της εταιριες απο που προεκυψε παλι μονο εσυ το γνωριζεις αυτο.


Και να ήθελε δεν μπορούσε να το αρνηθεί. Έχω εγγύηση 5 χρόνια, απόδειξη αγοράς και τα έφτυσε χωρίς καμία εξωτερική επέμβαση.

 

Τέλοσπαντων, δεν κατηγόρησα την corsair. Και αν το άλλο παλικάρι είναι fanboy και προσβλήθηκε, τότε λάθος κατάλαβες. Εγω είπα ΑΠΛΑ οτι είναι απαράδεκτο μία τόσο μεγάλη εταιρεία να μην έχει προνοήσει να κάνει ένα deal με μία μεγάλη μεταφορική για τέτοια ζητήματα. Έστω για χώρες ΕΕ. Δεν σου λέω και για εκτός.

 

Επίσης προς ενημέρωση σου, τα μεταφορικά πάνε και ανάλογα το βάρος. Αν στείλεις ένα tower πχ. ή κάτι που ζυγίζει ή είναι ογκώδες τέλοσπαντων, η τιμή μπορεί να είναι δυσθεώρητη. Μπες ΕΛΤΑ να δεις και θα καταλάβεις οτι δεν τα βγάζω απο το στομάχι μου.

 

Τέλος, δεν σκεφτήκατε το ενδεχόμενο οτι θα μπορούσα κάλλιστα να είχα κάνει αγορά εντός Ελλάδας και πολυ απλα μέσα στο χρονικό περιθώριο της εγγύησης να έχει κλείσει το μαγαζί που έκανα την αγορά. Πράγμα καθόλου απίθανο, τέτοιες εποχές.

Δεν κατηγορησες την εταιρια??Ε και στην ουσια αυτα που γραφεις πιο πισω δηλαδη τι ειναι???


Ναι απο εξωτερικό.

Τώρα τους έστειλα ένα ticket (ερώτηση) και τους ρωτάω αν πρέπει να πληρώσω για το ελαττωματικό τους usb την μισή του αξία σε μεταφορικά. Να δω τι θα απαντήσουν.

 

Εντάξει αυτό είναι απαράδεκτο. Πολυ πιο μικρές εταιρίες έχουν συμβόλαιο με κάποια μεταφορική και τα έξοδα αποστολής είναι τσάμπα.

Αν αυτο δεν ειναι κραξιμο για την εταιρια τοτε τι ειναι?(και οχι το κραξιμο δεν ειναι μονο το να βριζεις οπως εχουμε συνηθισει εδω στην Ελλαδα).

 

Παιδιά τα μεταφορικά τα χρεωνόμαστε εμείς ή ταν χρεώνουμε στον παραλήπτη;

Εμένα μου πέθανε ένα USB 3 σε έναν χρόνο και δικαιούμαι αντικατάσταση. Αν τα μεταφορικά πάνε 5€ (βάλε και τον φάκελο), πάω στα μισά της τιμής του USB.

 

Μου έχει έρθει το RMA# και περιμένω να με διαφωτίσετε για να δω τι θα κάνω.

Και οπως βλεπουμε και παραπανω δεν εκανες την ερευνα αγορας τοσο καλα οσο νομιζες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε παραβγεί offtopic αλλα θα γράψω ένα-δυο πράγματα.

 

1ον. το οτι θεωρώ απαράδεκτη μία πολιτική που ακολουθεί μία εταιρία γιατι θεωρείται κράξιμο δεν το καταλαβαίνω; Είπα την γνώμη μου και επιχειρηματολόγησα κιόλας. Εγω μπορεί την επόμενη φορά να βάλω στο ζύγι τα πράγματα και πάλι να εμπιστευτώ την corsair. Τώρα γιατι εσυ είσαι τόσ εύθικτος, δεν με πολυ απασχολεί.

 

2ον. όταν έχω ένα θέμα και ψάχνω μία συμβουλή και μπαίνεις τσόντα και μου λες μέσες άκρες οτι αφου πήρα απο εξωτερικό καλα να πάθω, τότε μην περιμένεις να πάρεις κάτι λιγότερο απο ειρωνεία. Δες το κι αλλιώς, έχεις χάσει τόσο χρόνο απο την ζωή σου και κατ'επέκταση εγω απο την δική μου για να πεις σε έναν άγνωστο οτι τα ήθελε και τα έπαθε. Στην γραμματεία του καταναλωτή θα έπρεπε να είσαι, χαραμίζεσαι. 

 

Το λήγω εδω. Όταν μου απαντήσει η corsair θα ενημερώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου απάντησαν οτι πληρώνουν τα μεταφορικά του προϊόντος, που στέλνουν μετα πίσω. :) Αυτό έλειπε να μας χρέωναν κι αυτά. 

 

Θα πάω αύριο ΕΛΤΑ να δω μπας και μπορέσω να το στείλω με την μικρότερη δυνατή χρέωση που είδα για εξωτερικό (1.6€) αλλιώς θα το σουτάρω απο το παράθυρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι απο εξωτερικό.

Τώρα τους έστειλα ένα ticket (ερώτηση) και τους ρωτάω αν πρέπει να πληρώσω για το ελαττωματικό τους usb την μισή του αξία σε μεταφορικά. Να δω τι θα απαντήσουν.

 

Εντάξει αυτό είναι απαράδεκτο. Πολυ πιο μικρές εταιρίες έχουν συμβόλαιο με κάποια μεταφορική και τα έξοδα αποστολής είναι τσάμπα.

Αν ξαναδιαβασει πιο πισω το σχολιο μου σε αυτο το post πηγαινε. Για να αναφερεις για αλλες εταιριες σημαινει οτι εχεις κανει μια ερευνα αγορας και γνωριζεις τι παιζει με αγορες απο εξωτερικο. Αλλα αφου δεν γνωριζες τι παιζει με την Corsair και την εγγυηση θα μπορουσες να ρωτησεις πριν κανεις την αγορα ή αφου κανεις την αγορα στις αρχες για να εισαι και εσυ ενημερος.

Τωρα που εγινε το κακο τι ακριβως σχολια/βοηθεια περιμενεις να σου δωσουμε αφου ειναι συγκεκριμενη η ολη διαδικασια??

 

Επισης με το να ''ξεσπας'' με ειρωνιες προς αλλους για να εκτονωθεις δεν κερδιζεις τιποτα(οπως συνεχιζεις και ειρωνευεσαι και να πω οτι ηταν για πραγματα αξιας να πω εχει δικιο τοσα λεφτα για μεταφορικα).Αλλα στην τελικη μιλαμε για προιον που καινουργιο βρισκεις και με λιγοτερα απο 5ευρω .

 

Για την εγγυηση που λες απο Ελλαδα εχεις δικιο ειδικα για στικακια με εφ ορου ζωης εγγυηση βλεπε Transent.Και παλι ομως σε αυτη την περιπτωση φροντιζει οταν κλεισει το μαγαζι να ενημερωθεις για το τι παιζει με την εγγυηση,δεν περιμενεις δηλαδη να γινει το κακο πρωτα.

Μου απάντησαν οτι πληρώνουν τα μεταφορικά του προϊόντος, που στέλνουν μετα πίσω. :) Αυτό έλειπε να μας χρέωναν κι αυτά. 

 

Θα πάω αύριο ΕΛΤΑ να δω μπας και μπορέσω να το στείλω με την μικρότερη δυνατή χρέωση που είδα για εξωτερικό (1.6€) αλλιώς θα το σουτάρω απο το παράθυρο.

Επισης σκεψου πχ να σου ειχε για παραδειγμα πεσει το στικακι στην θαλασσα και αρα να το ειχες χαλασει εσυ.Για ποιο λογο να πληρωσει η εταιρια τα μεταφορικα για να της το στειλεις μονο και μονο για να δει οτι την ζημια τελικα την προκαλεσες εσυ και αρα δεν σε καλυπτει η εγγυηση.

 

Ρε φίλε γιατί του τη λες δε σε καταλαβαίνω έκανες μια ερώτηση και σου απάντησε και του τη λες κιόλας; Όταν αγοράζεις κάτι από εξωτερικό παίρνεις και τα ανάλογα ρίσκα δε σου είπε τίποτα παραπάνω...

Κοινως γραφτηκε και παραπανω αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέσπα, το θέμα δεν είναι τα +-2€ αλλα οτι πληρώνεις κάτι που είναι σε εγγύηση.

 

Το παράδειγμα με την θάλασσα είναι πολυ εύκολο να λυθεί. Πληρώνεις τα έξοδα εσυ και μετα τον έλεγχο του προιόντος η εταιρία σου στέλνει τα λεφτά σε λογαριασμό σου (ή πριν την αποστολή του δίνεις μία πιστωτική σου που μπορούν να χρεώσουν σε περίπτωση απάτης) ή έστω σου κόβει πιστωτικό μία έκπτωση 15-20% για επόμενη αγορά απο αυτούς.

 

Τέσπα, η λύση απο οτι έχω καταλάβει είναι μία. Να μην αγοράζει τίποτα που δεν έχει επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία. Γιατι αν corsair είχε ελληνική αντιπροσωπεία, είτε το στικάτι το είχα πάρει απο Ελλάδα, είτε απο ΕΕ, θα ήταν το ίδιο κι το αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθένας έχει τη δική του άποψη πάνω στο θέμα και καλά κάνεις και έχεις αυτή που έχεις. Μη το συνεχίζετε όμως γιατί είναι κρίμα να απλώσετε πάλι σεντονι όχι εσυ φταις, οχι εσύ κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμπειρία προ 8μηνου (Φεβρουάριος-Μάρτιος).

 

Είχα ξεχασμένο σε ένα συρτάρι ένα Transcend 2GB με εφόρου ζωής εγγύηση αγορασμένο 2007 κάπου στα 35-40Ε. Εδώ και μια 2ετία ήταν πεθαμένο και μιας και το βρήκα λέω δεν κάνω RMA να δω αυτό το lifetime κατά πόσο ισχύει και τί support έχει η συγκεκριμένη εταιρεία (με Πλαίσιο που το είχα πάρει δεν περνάω ούτε απέξω πλέον). Για να μην τα πολυλογώ ακολουθώ διαδικασία και μετα από ένα σωρό στοιχεία-αποδείξης μου λένε στείλτο με δικά σου έξοδα Γερμανία. Γύρω στα 5Ε πρέπει να πήγε η αποστολή. Δεν ξέρω αν ήμουν αφελείς ή με έχουν μάθει διαφορετικά εταιρείες όπως η Corsair αλλά περίμενα να γίνει αντικατάσταση με βάση την τιμή αγοράς ή έστω βρε αδελφέ με κάτι στα 8GB. Οι αθεόφοβοι βήκαν και μου έστειλαν εν έτη 2015 παραπλήσιο 2GB :devil: . Προτίμησαν να το στείλουν δε με UPS (μην χαθεί το υπερπολίτιμο αντικέιμενο).

 

Εννοείται πως η όλη φάση δεν μου άρεσε και δεν πρόκειται να ξαναπάρω κάποιο προϊόν της εν λόγω εταιρείας. Δεν ξέρω αλλά το όλο σκηνικό ήταν κάπως ειρωνικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα τα Transcend είναι μεγάλη απάτη. Συνολικά μου έχουν πεθάνει 4 USB, εκ των οποίων τα 3 ήταν Transcend USB3 και δεν άντεξαν ούτε χρόνο!!! Και κάνω και eject και τα προσέχω αρκετά.

 

Τα πιο ντούρασελ μεχρι τώρα μου έχουν βγει τα Kingston (έχω καμια 5ρα), ελπίζω και το hyperX που τσίμπησα χθες να με βγάλει ασπροπρόσωπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...