Προς το περιεχόμενο

CORSAIR: Εταιρία, παράδειγμα προς μίμηση


aXer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

RESPECT στην CORSAIR.

 

Να πω κι εγώ την εμπειρία μου σχετικά με τα προιόντα της. Τροφοδοτικό ΤΧ650 καινούριο, με την τοποθέτηση του έβαλα και ένα παλιό φαν που είχα να δροσίσω τους δίσκους, το φαν ήταν χαλασμένο, ανοίγω το pc, μπαμ και μπουμ :), καπνοί από το τροφοδοτικό, λέω πάει τέλειωσε...

 

Κι όμως ένα χρόνο μετά, δουλεύει ακόμα άψογα και αθόρυβα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μπραβο και απο μενα για την corsair.Εδω αν ειχε γινει αγορα απο τον φιλο σε ελληνικο καταστημα και το επεστρεφε σε αυτους,εκτος απο τον χρονο και τα μπινελικια που θα ξοδευε στους αντιστοιχους ανθρωπους,και αφου τελικα θα καταφερνε να τους κανει να το δεχτους για αλλαγη (το καταστημα εννοω) τοτε αυτοι θα εκαναν την διαδικασια RMA θα εστελναν στην εταιρια το αναλογο mail και μετα θα τους εμενε και το παλιο κουτι,το οποιο για μαντεψτε που θα το βρισκαμε.... Stock Ηouse... και παλι μπραβο στην corsair για την εξυπηρετικοτητα της και την υποστηριξη της..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Μπραβο και απο μενα για την corsair.Εδω αν ειχε γινει αγορα απο τον φιλο σε ελληνικο καταστημα και το επεστρεφε σε αυτους,εκτος απο τον χρονο και τα μπινελικια που θα ξοδευε στους αντιστοιχους ανθρωπους,και αφου τελικα θα καταφερνε να τους κανει να το δεχτους για αλλαγη (το καταστημα εννοω) τοτε αυτοι θα εκαναν την διαδικασια RMA θα εστελναν στην εταιρια το αναλογο mail και μετα θα τους εμενε και το παλιο κουτι,το οποιο για μαντεψτε που θα το βρισκαμε.... Stock Ηouse... και παλι μπραβο στην corsair για την εξυπηρετικοτητα της και την υποστηριξη της..

Εγώ δυστυχώς έμπλεξα με το service του ελληνικού μαγαζιού...

Αγόρασα 2 μνήμες των 4GB για αναβάθμιση. Παρόλο που φαινομενικά ήταν συμβατές με τη μητρική, δε δουλεύουν, οπότε πήγα πίσω στο καταστημα. Ο υπάλληλος σημείωσε για το service, να εξεταστει αν ειναι ελαττωματικές αλλιώς να ορίσουν ποσό επιστροφής. Τελικά, παρόλο που την κράτησαν πάνω από 2 βδομάδες δεν έλεγξαν καθόλου ούτε αν ήταν ελαττωματικές ούτε αν το πρόβλημα ήταν συμβατότητα με τη μητρική (οι συσκευασίες δεν ανοίχτηκαν καθόλου, ήταν ακριβώς όπως τους τις είχα αφήσει). Το μόνο που μου είπαν ήταν ότι επειδή ήταν ανοιγμένες και μεταχειρισμένες δε μπορούν να μεταπωληθούν ως αμεταχείριστες και γι αυτό το λόγο δε μπορούν να τις κρατησουν με επιστροφή χρημάτων. Το για ποιο λόγο δε λειτουργούν δεν τους ενδιέφερε καθολου... Μόνο αν θα μπορούσαν να τις μεταπωλήσουν τους νοιάζει.

 

Τώρα απευθύνθηκα στο forum της CORSAIR. Ελπίζω να με βοηθήσουν κι εμένα να βρω μια λύση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sak_

 

νομίζω ότι όταν αγοράζεις ένα προϊόν και παρόλο που λειτουργεί βάση προδιαγραφών εσένα δεν σου κάνει είναι κρίμα να τα βάζεις με τον μεταπωλητή του 5% μικτού κέρδους.

 

Αυτός δηλαδή που πήγε να βγάλει 1 ή 2 ευρώ τι θα τις κάνει ανοιγμένες και πόσο θα τις πουλήσει? Μην ξεχνάς ότι εργάζεται (συνήθως) για να ταΐσει την οικογένεια του και να πληρώνει φόρους και εισφορές και όχι από χόμπι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δυστυχώς έμπλεξα με το service του ελληνικού μαγαζιού...

Αγόρασα 2 μνήμες των 4GB για αναβάθμιση. Παρόλο που φαινομενικά ήταν συμβατές με τη μητρική, δε δουλεύουν, οπότε πήγα πίσω στο καταστημα. Ο υπάλληλος σημείωσε για το service, να εξεταστει αν ειναι ελαττωματικές αλλιώς να ορίσουν ποσό επιστροφής. Τελικά, παρόλο που την κράτησαν πάνω από 2 βδομάδες δεν έλεγξαν καθόλου ούτε αν ήταν ελαττωματικές ούτε αν το πρόβλημα ήταν συμβατότητα με τη μητρική (οι συσκευασίες δεν ανοίχτηκαν καθόλου, ήταν ακριβώς όπως τους τις είχα αφήσει). Το μόνο που μου είπαν ήταν ότι επειδή ήταν ανοιγμένες και μεταχειρισμένες δε μπορούν να μεταπωληθούν ως αμεταχείριστες και γι αυτό το λόγο δε μπορούν να τις κρατησουν με επιστροφή χρημάτων. Το για ποιο λόγο δε λειτουργούν δεν τους ενδιέφερε καθολου... Μόνο αν θα μπορούσαν να τις μεταπωλήσουν τους νοιάζει.

 

Τώρα απευθύνθηκα στο forum της CORSAIR. Ελπίζω να με βοηθήσουν κι εμένα να βρω μια λύση...

 

sak_

 

νομίζω ότι όταν αγοράζεις ένα προϊόν και παρόλο που λειτουργεί βάση προδιαγραφών εσένα δεν σου κάνει είναι κρίμα να τα βάζεις με τον μεταπωλητή του 5% μικτού κέρδους.

 

Αυτός δηλαδή που πήγε να βγάλει 1 ή 2 ευρώ τι θα τις κάνει ανοιγμένες και πόσο θα τις πουλήσει? Μην ξεχνάς ότι εργάζεται (συνήθως) για να ταΐσει την οικογένεια του και να πληρώνει φόρους και εισφορές και όχι από χόμπι. 

 

Δεν παει ετσι οπως λες. ή κανεις την δουλεια σου σωστα ή αλλαξε δουλεια,οσο κακος και αν ακουγομαι. Του πηγε πελατης τις μνημες επειδη του παρουσιασαν το ταδε προβλημα με την αποδειξη/εγγυηση και αυτοι τις ειχαν πανω απο 2 εβδομαδες και ουτε καν τις κοιταξαν????Ε συγνωμη αλλα μλκια τους ειναι .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να και η εμπειρια μου απο τη κορσερ http://www.insomnia.gr/topic/539770-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%B7-%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%81%CE%B1%CE%BC-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B5/

 

και η πρωτη φορα ηταν το πλαινο απο το 540 που ειναι γεματο γρατζουνιες, μου ειχαν στειλει ολοκαινουριο χωρις να τους στειλω το παλιο πισω.

 

Παντα corsair..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

sak_

 

νομίζω ότι όταν αγοράζεις ένα προϊόν και παρόλο που λειτουργεί βάση προδιαγραφών εσένα δεν σου κάνει είναι κρίμα να τα βάζεις με τον μεταπωλητή του 5% μικτού κέρδους.

 

Αυτός δηλαδή που πήγε να βγάλει 1 ή 2 ευρώ τι θα τις κάνει ανοιγμένες και πόσο θα τις πουλήσει? Μην ξεχνάς ότι εργάζεται (συνήθως) για να ταΐσει την οικογένεια του και να πληρώνει φόρους και εισφορές και όχι από χόμπι.

έστω ότι δεν υπήρχε θέμα συμβατότητας και ήθελε απλά να κάνει υποναχώρηση αγοράς (εξ'αποστάσεως), τι πρόβλημα υπάρχει με το ότι είναι ανοιγμένες, το απαγορεύει ο νόμος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ThReSh

 

δεν το ξέρουμε αν έγινε η αγορά μέσω eshop ή το πήρε με παραδοσιακό τρόπο. Να ξέρεις ότι αυτό που λες(υποναχώρηση αγοράς (εξ'αποστάσεως)) έχει άλλη αναφορά .... σημαίνει ότι δεν ξέρω τι αγοράζω και στηρίζομαι στην περιγραφή του εμπόρου και όταν το παίρνω δεν είναι αυτό που φανταζόμουν. Να ξέρεις ότι για ευρέως γνωστά και τυποποιημένα προϊόντα από μεγάλες μάρκες ακόμη και το δικαστήριο δεν αποδέχεται ότι "δεν κατάλαβα καλά".

 

κάποια στιγμή πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι των πράξεων μας. Πέρα από την συγκεκριμένη περίπτωση αν το παίζουμε ξερόλες , βαριόμαστε να ελέγξουμε την συμβατότητα με το σύστημα μας δεν μας φταίει ο καψερός που μας το πουλάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι οντως αψογη εταιρια.

 

Πριν λιγο καιρο, τους ειπα οτι μου χαλασε το Flash Voyager GT που εχω και απλα μου στειλανε καινουριο χωρις να χρειαστει να στειλω το παλιο.

 

Και η Coolermaster ειναι αρκετα καλη στο RMA της. Οσες φορες χρειαστηκε να αλλαξω ανεμιστηρα, απλα μου στειλανε καινουριο, χωρις να στειλω εγω τον παλιο. Μερικες φορες κι ολας, ζητουσα να μου στειλουν αλλο μοντελο ανεμιστηρα και απλα μου το εστελναν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είπα "Πέρα από την συγκεκριμένη περίπτωση"  

 

δεν τον ξέρω τον άνθρωπο ...ούτε την εταιρία που το αγόρασε ούτε τις συνθήκες..... οπότε δεν κρίνω

να σου πω την αλήθεια και να τα ήξερα όλα αυτά πάλι δεν θα τον έκρινα.

 

απλά λέω για την ελληναραδικη νοοτροπία  "αποποίηση προσωπικών ευθυνών"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

my bad το διάβασα βιαστικά...

 

 

Να ξέρεις ότι αυτό που λες(υποναχώρηση αγοράς (εξ'αποστάσεως)) έχει άλλη αναφορά .... σημαίνει ότι δεν ξέρω τι αγοράζω και στηρίζομαι στην περιγραφή του εμπόρου και όταν το παίρνω δεν είναι αυτό που φανταζόμουν. Να ξέρεις ότι για ευρέως γνωστά και τυποποιημένα προϊόντα από μεγάλες μάρκες ακόμη και το δικαστήριο δεν αποδέχεται ότι "δεν κατάλαβα καλά".

ο νόμος προβλέπει βέβαια για οποιοδήποτε λόγο, όχι μόνο το "δεν κατάλαβα καλά", αλλά και το "άλλαξα γνώμη"...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

my bad το διάβασα βιαστικά...

 

 

 

ο νόμος προβλέπει βέβαια για οποιοδήποτε λόγο, όχι μόνο το "δεν κατάλαβα καλά", αλλά και το "άλλαξα γνώμη"...

Δεν το διαβασες βιαστικα απλα αλλαξε αυτο που ειχε αρχικα γραψει :P

ThReSh

 

δεν το ξέρουμε αν έγινε η αγορά μέσω eshop ή το πήρε με παραδοσιακό τρόπο. Να ξέρεις ότι αυτό που λες(υποναχώρηση αγοράς (εξ'αποστάσεως)) έχει άλλη αναφορά .... σημαίνει ότι δεν ξέρω τι αγοράζω και στηρίζομαι στην περιγραφή του εμπόρου και όταν το παίρνω δεν είναι αυτό που φανταζόμουν. Να ξέρεις ότι για ευρέως γνωστά και τυποποιημένα προϊόντα από μεγάλες μάρκες ακόμη και το δικαστήριο δεν αποδέχεται ότι "δεν κατάλαβα καλά".

 

κάποια στιγμή πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι των πράξεων μας. Πέρα από την συγκεκριμένη περίπτωση αν το παίζουμε ξερόλες , βαριόμαστε να ελέγξουμε την συμβατότητα με το σύστημα μας δεν μας φταίει ο καψερός που μας το πουλάει.

ΕΠισης πρεπει καποια στιγμη να σοβαρευτουν και τα καταστηματα ειδικα με τις περιπτωσεις RMA καθως στις περισσοτερες περιπτωσεις σε φτανουν αρκετα καταστηματα στο σημειο του τσακωμου για να παρεις αυτο που δικαιουσαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fulgore

 

α) δεν το επεξεργαστηκα μετά το μνμ του (δεν ξέρω αν μπορεί να αποδειχθεί)

β) όπου έχουμε δίκιο πρέπει να είμαστε απόλυτοι ..... όπου κάναμε λάθος να μην ψάχνουμε καμπούρη να του το φορτώσουμε

 

γ) όσον αφορά την υπαναχώρηση ...... είναι νομικό το θέμα(δεν μπορουμε να το αναλύσουμε) και ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί και να πει ότι ο καταναλωτής ήξερε από πριν τα λεπτομερή χαρακτηριστικά του προιόντος και κάνει κατάχρηση της υπαναχώρησης. Βεβαίως αν επιμείνουν και οι 2 πλευρές το θέμα το λύνει ο δικαστής και κρίνει ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...