Προς το περιεχόμενο

CORSAIR: Εταιρία, παράδειγμα προς μίμηση


aXer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

sak_

 

1) Εγινε ηλεκτρονική παραγγελία και τις παρέλαβες στον χώρο σου?

2) Προφανώς καταλαβαίνω ότι ήσουν άτυχος  γιατί παρόλο που το ερεύνησες τελικά αποδείχθηκαν ασύμβατες.

3) Αν καταλαβαίνω καλά αυτή η πολυήμερη καθυστέρηση στο σερβις σου "εφαγε" το δεκαήμερο της πιθανής επιστροφής και του πιστωτικού.

 

Εκ των υστέρων (που είναι εύκολο να το παίζουμε σοφοί) έπρεπε να τους είχες πιέσει να σε εξυπερετήσουν εντός 10ημέρου.

 

1)Η παραγγελία έγινε τηλεφωνικά και η παραλαβή από το υποκατάστημά τους.

2) Εξακολουθεί να ειναι το πιθανότερο.

3) Και να μην το έχανα, δεν τους εχω εμπιστοσύνη. Μου πρότεινε ο υπάλληλος να το αφήσω πάλι να το ελέγξουν. Από τη στιγμή που τους πήρε 15 μέρες για να του ρίξουν μια ματιά και να πουν "μεταχειρισμένο", θεωρώ πως το πιθανότερο είναι να με κοροϊδεψουν πάλι και μετα από μια ματιά της συσκευασίας να πουν "δουλευει, άρα φταίει ο πελάτης". Γενικά, είτε ήμουν στο όριο είτε όχι, δε θα έβγαζα άκρη.

Άσε που μου έθαψε ο ίδιος ο υπάλληλος το σέρβις και ότι σταμάτησαν να συνεργάζονται με αυτούς γιατι υπήρχαν παράπονα καθυστερήσεων και κάτι άλλες σαχλαμάρες...

Στην εγγύηση της συσκευής γράφει για επιστροφή μέσα σε 30 μέρες (αλλά για την Αυστραλία :-P). Γι αυτό ελπίζω τουλάχιστον με την CORSAIR να βρω άκρη εγκαιρως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

ThReSh

Επίσης συμφωνώ ότι η πλειοψηφία των ελληνικών εσοπς είναι δυστροπα με τις εγγυήσεις.

για να το πω ξεκάθαρα, το ότι γράφει αυτά στην πολιτική του το eshop δεν σημαίνει ότι ισχύουν, ειδικά τα 20-30% για ανοιγμένη συσκευασία κι ασφαλώς η πολιτική δεν υπερισχύει του νόμου...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίρνοντας αφορμή από το παραπάνω σχόλιο για ανοιγμένη συσκευασία, θα αναφέρω ένα περιστατικό που μου συνέβη πέρσι, για να δείτε για πόσο ζώα μας έχουν στην Ελλάδα:

Παραγγέλνω κάρτα γραφικών από το site του Πλαισίου αφού προηγουμένως επιβεβαιώνω μέσω τηλεφώνου ότι υπάρχει ετοιμοπαράδοτη , καινούρια σε σφραγισμένη συσκευασία.

Με βάση την πολιτική του εν λόγω μαγαζιού, για αγορές πάνω από κάποιο συγκεκριμένο ποσό, τα μεταφορικά ήταν δωρεάν πανελλαδικά.Η κάρτα ήταν πάνω από αυτό το minimum ποσό, αλλά στην τηλεφωνική συνομιλία ο υπάλληλος επέμενε οτι αφορά μόνο την Αττική και όχι την επαρχία στην οποία και διαμένω.

Του επέδειξα μάλιστα το σημείο στο site της εταιρίας τους που ανέφερε οτι ισχύει πανελλαδικά και όχι μόνο για Αττική, αλλά συνέχιζε να επιμένει οτι πρέπει να πληρώσω μεταφορικά και μάλιστα μου ανέφερε οτι δεν θα είναι και πάνω από πχ 5 ευρώ (δεν το θυμάμαι ακριβώς το ποσό).Για να δώσω τόπο στην οργή και επειδή την είχα ανάγκη τη συγκεκριμένη κάρτα, ενέδωσα...

Μάλιστα , με εξανάγκασε να του καταθέσω όλο το ποσό της κάρτας σε τραπεζικό λογαριασμό και τα έξοδα του courier θα τα πλήρωνα κατά την παραλαβή της κάρτας.

Σκάει λοιπόν τηλέφωνο από την courier να πάω να παραλάβω το δέμα...Ρωτώντας στο τηλέφωνο πόσο είναι το ποσό αντικαταβολής , μου ανέφερε η υπάλληλος ένα ποσό διπλάσιο από αυτό που μου είχε πει τηλεφωνικά ο υπάλληλος του Πλαισίου.

Πήρα τηλέφωνο να διαμαρτυρηθώ, μίλησα με 2-3 υπαλλήλους , οι οποίοι είχαν αρκετά εριστικό υφάκι, σε κάποιο σημείο της συνομιλίας μου πρότειναν να μου δώσουν ένα πιστωτικό το ποσό της αντικαταβολής να πάρω κάτι από το μαγαζί τους.Δαλαδή να κάνω 300km πήγαινε-έλα και να υποχρεωθώ να πάρω κάτι από το μαγαζί τους με το έτσι θέλω για λάθος το οποίο ήταν καθαρά δικό τους...

Η πλάκα είναι οτι η ξεφτύλα της υπόθεσης δεν σταμάτησε εδώ...

Πήγα γεμάτος νεύρα στην courier , αποφασισμένος να πληρώσω όσο-όσο για να κάνω τη δουλειά μου...

Αλλά επειδή ο θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη, όταν πήγα να πάρω το δέμα , μου δίνει ο υπάλληλος της courier ένα κατασκισμένο κουτί κάρτας γραφικών , με παραβιασμένο το άνοιγμα.Προφανώς είχαν βάλει μέσα μεταχειρισμένη κάρτα και προσπάθησαν οι θρασύς να μου την πουλήσουν ως καινούρια.

Μάλιστα η ηλιθιότητά τους ήταν τόσο μεγάλη που δεν φρόντισαν να βάλουν το σκισμένο κουτί μέσα σε ένα άλλο κουτί ή σακούλι που να μην φαίνεται η κατάστασή του...

Δήλωσα οτι δεν παραλαμβάνω το δέμα αφού μου επιβεβαίωσαν οτι το κουτί δεν έχει παραβιαστεί από την ίδια την courier και όπως μου το έδειχναν έτσι και το παρέλαβαν, του έβγαλα και 2-3 φωτογραφίες ως αποδεικτικό στοιχείο και τους έκανα καταγγελία στην γραμματεία καταναλωτή.Πήρα τα χρήματα που τους είχα καταθέσει πίσω και ποτέ ξανά να πάρω από δαύτους το οτιδήποτε.Ούτε δωρεάν καρφίτσα.

Παλιά πριν αρκετά χρόνια το Πλαίσιο ήταν υποδειγματικό όσο το θυμάμαι.Τα τελευταία χρόνια δεν ξέρω τι έχουν κάνει , πάντως η κατάσταση έχει ξεφύγει πολύ.

Οι περισσότερες αγορές μου πλέον γίνονται εκτός Ελλάδας με άτομα που σέβονται τον καταναλωτή και δεν κοιτάνε να σε εξαπατήσουν ή να μην σε εξυπηρετήσουν.Είμαστε η χώρα της απατεωνιάς και της λαμογιάς.Με τις υγείες μας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχουν πραγματα που εχει τυχει να αγορασω απο Πλαισιο,οπως ποντικι και ακουστικα απο αναγκη κυριως. Οσον αφορα τις καρτες γραφικων ουτε με σφαιρες,καθως ειναι παντα απο τα ακριβοτερα μαγαζια της αγορας εκτως των αλλων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

damn, ούτε ο Μητσοτάκης να σε μούτζωνε...

 

Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι δεν είναι λάθος σου...

Λοιπόν, από την CORSAIR με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα οφείλεται σε ασυμβατότητα... με τον επεξεργαστή!!! Επεξεργαστές i3 κλπ πρώτης γενιάς (οπως ο δικός μου) αναγνωρίζουν μεμονωμένες μνημες μέχρι 2 GB. Έτσι, το μέγιστο για τον υπολογιστή μου είναι 4x2= 8Gb... και μου προτείνουν να πάρω πλήρες σετ 4x2Gb που κοστίζει 100 ευρώ!!!!

Συν 70 που έδωσα για μνήμες συμβατες με τη μητρική μου... μου προτείνουν σύνολο 170 ευρώ για αναβάθμιση 4 GB...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Οι ανθρωποι  ειναι πολυ μπροστα , ειχα προβλημα με τους ελενκτες SATA , στο κουτι μου μετα απο 4 χρονια απο την αγορα του. τους εστειλa email για το προβημα ,και οι ανθρωποι μεσα σε μια μερα μου εστειλαν email με αριθμο αποστολης απο την κουριερ που μου εστελναν το πακετο με τους νεους ελενκτες , χωρις καν να ρωτησουν αν ημουν στην εγγυηση , ποτε αγορασα , η να στειλω τα ελατωματικα πισω....

 

CORSAIR THE BEST!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεις να μου πεις σε ποιο email επικοινωνησες? Εχω ενα χαλασμενο ssd και καθεται, θα μπορουσα να δοκιμασω και εγω την τυχη μου. Αν και εχω παρει αντικαταστατη, αλλα θα μπορουσα να το βαλω στο laptop.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιρνω αφορμη αυτα που λετε για να καταθεσω την εμπειρια μου με την CORSAIR!Αγορασα το Κ70 rgb απο Γερμανικο καταστημα(ειμαι κατοικος Γερμανιας)και ειχε κολληματα στο κ και το γ με double typing!Απ ευθειας επικοινωνησα με corsair μιας και ειναι η πρωτη φορα που μπαινω σε διαδικασια rma κλπ!Μετα απο 2-3 email με προσπαθειες για επισκευη και αφου δεν υπηρχε λυση δεχτηκαν το rma!Eξοδα μεταφορικα της corsair με UPS παραλαβη απο το σπιτι μου δωρεαν και επειδη δεν ειχαν το keyboard διαθεσιμο αμεσα μου εστειλαν στον ενδιαμεσο νεκρο χρονο(μια βδομαδα καθυστερηση) ενα mousepad δωρεαν για αυτη την καθυστερηση!Εννοειται το keyboard ηρθε ολοκαινουριο και χωρις προβλημα!Αψογη εταιρια οσον αφορα το customer care!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεις να μου πεις σε ποιο email επικοινωνησες? Εχω ενα χαλασμενο ssd και καθεται, θα μπορουσα να δοκιμασω και εγω την τυχη μου. Αν και εχω παρει αντικαταστατη, αλλα θα μπορουσα να το βαλω στο laptop.

 

μεσα απο την σελιδα τους, αν θυμαμαι καλα ειχα σημειωσει και τον σειριακο αριθμο που μου ζητουσε και μου εκαναν την αντικατασταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Παιδιά τα μεταφορικά τα χρεωνόμαστε εμείς ή ταν χρεώνουμε στον παραλήπτη;

Εμένα μου πέθανε ένα USB 3 σε έναν χρόνο και δικαιούμαι αντικατάσταση. Αν τα μεταφορικά πάνε 5€ (βάλε και τον φάκελο), πάω στα μισά της τιμής του USB.

 

Μου έχει έρθει το RMA# και περιμένω να με διαφωτίσετε για να δω τι θα κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τα μεταφορικά τα χρεωνόμαστε εμείς ή ταν χρεώνουμε στον παραλήπτη;

Εμένα μου πέθανε ένα USB 3 σε έναν χρόνο και δικαιούμαι αντικατάσταση. Αν τα μεταφορικά πάνε 5€ (βάλε και τον φάκελο), πάω στα μισά της τιμής του USB.

 

Μου έχει έρθει το RMA# και περιμένω να με διαφωτίσετε για να δω τι θα κάνω.

Απο εξωτερικο το εχεις παρει το Usb??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι απο εξωτερικό.

Τώρα τους έστειλα ένα ticket (ερώτηση) και τους ρωτάω αν πρέπει να πληρώσω για το ελαττωματικό τους usb την μισή του αξία σε μεταφορικά. Να δω τι θα απαντήσουν.

 

Εντάξει αυτό είναι απαράδεκτο. Πολυ πιο μικρές εταιρίες έχουν συμβόλαιο με κάποια μεταφορική και τα έξοδα αποστολής είναι τσάμπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...