Προς το περιεχόμενο

CORSAIR: Εταιρία, παράδειγμα προς μίμηση


aXer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμπειρία προ 8μηνου (Φεβρουάριος-Μάρτιος).

 

Είχα ξεχασμένο σε ένα συρτάρι ένα Transcend 2GB με εφόρου ζωής εγγύηση αγορασμένο 2007 κάπου στα 35-40Ε. Εδώ και μια 2ετία ήταν πεθαμένο και μιας και το βρήκα λέω δεν κάνω RMA να δω αυτό το lifetime κατά πόσο ισχύει και τί support έχει η συγκεκριμένη εταιρεία (με Πλαίσιο που το είχα πάρει δεν περνάω ούτε απέξω πλέον). Για να μην τα πολυλογώ ακολουθώ διαδικασία και μετα από ένα σωρό στοιχεία-αποδείξης μου λένε στείλτο με δικά σου έξοδα Γερμανία. Γύρω στα 5Ε πρέπει να πήγε η αποστολή. Δεν ξέρω αν ήμουν αφελείς ή με έχουν μάθει διαφορετικά εταιρείες όπως η Corsair αλλά περίμενα να γίνει αντικατάσταση με βάση την τιμή αγοράς ή έστω βρε αδελφέ με κάτι στα 8GB. Οι αθεόφοβοι βήκαν και μου έστειλαν εν έτη 2015 παραπλήσιο 2GB :devil: . Προτίμησαν να το στείλουν δε με UPS (μην χαθεί το υπερπολίτιμο αντικέιμενο).

 

Εννοείται πως η όλη φάση δεν μου άρεσε και δεν πρόκειται να ξαναπάρω κάποιο προϊόν της εν λόγω εταιρείας. Δεν ξέρω αλλά το όλο σκηνικό ήταν κάπως ειρωνικό.

Κατσε δεν καταλαβα. Το ειχες αγορασει απο Πλαισιο και σου ειπαν στο Πλαισιο να το στειλεις Γερμανια??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κατσε δεν καταλαβα. Το ειχες αγορασει απο Πλαισιο και σου ειπαν στο Πλαισιο να το στειλεις Γερμανια??

Δεν πήγε πλαίσιο.Ούτε καν απέξω περνάει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εταιρεία πουθενά δεν λέει οτι καλύπτει τα μεταφορικά για την αποστολή σε αυτούς. Έχει υποχρέωση να αντικαταστήσει το προϊόν και να στο στείλει με δικά της έξοδα. Και πραγματικά δεν γνωρίζω κάποια εταιρεία που το κάνει αυτό για πελάτες της στο εξωτερικό.

 

Και εγώ παντως τη συγχαίρω για το after sales της. Στο κουτί μου, είχα συνδέσει τα ακουστικά στη μπροστινή θύρα. Κάποια στιγμή, πάω να σηκωθώ και παίρνω παραμάζωμα το καλώδιο και ξηλώνω το σιδεράκι που έχει η θύρα και κρατάει τα ακουστικά. Κάνω RMA στην corsair μήπως και το αλλάξουν και μου στείλανε καινούριο front panel χωρίς να μου πουν να στείλω πίσω το παλιό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αναφέρω σε περίπτωση που θέλει να στείλει και άλλος usb. Αν το στείλεις ως ΑΠΛΟ γράμμα και οχι συστημένο, πάει με 2,60€!!! Οπότε εντάξει, παλεύεται το ποσό αν ξέρεις οτι θα έχει σίγουρη αντικατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι οδηγίες του RMA που μου έστειλαν δεν ανέφεραν κάτι τέτοιο. Τις ακολούθησα κατα γράμμα για το πως να το συσκευάσω, τι να κολλήσω πάνω κτλ κτλ.

 

Σε κάποιο σημείο λέει οτι μας συνιστούν η αποστολή μας να έχει και tracking number. Αρα δεν είναι υποχρεωτικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το RMA δεν λέει κάτι τέτοιο και στην προσωπική κουβέντα, μου είπαν να βρω τον φθηνότερο τρόπο. Αν ισχύει απλά θα έπρεπε να το γράφουν στις υπεραναλυτικές τους οδηγίες ως υποχρέωση κι όχι ως σύσταση. Τέσπα, όταν πάρω το mail οτι το έλαβαν, θα ενημερώσω για το τι και γιατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

http://www.skroutz.gr/s/1974381/Corsair-Flash-Voyager-Slider-USB-3-0-16GB.html

 

Κοίτα εγω έχω το δίκιο με το μέρος μου και είναι λογικό να μην θέλω να δώσω το 50% τις τιμής για μεταφορικά για ένα προϊόν που ήταν ελαττωματικό (χάλασε μέσα σε ένα χρόνο με ελάχιστη χρήση - για back-up σημαντικών εγγράφων τα έχω). Τώρα, εγω θα ήθελα να μου έρθει πίσω ένα καινούριο USB. Αν δεν έρθει, τι να κάνουμε; Πήρα ένα μάθημα ελάχιστων €, να μην αγοράζω τίποτα που να μην έχει ελληνική αντιπροσωπεία. Δεν πειράζει θα κόψω τα take-away εσπρεσάκια για μία βδομάδα και θα έρθω στα ίσα μου.

Επεξ/σία από RottenLungs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα γράψω και γω και να πω πως σαν την corsair λιγες εταιρίες είναι.Είχα πρόβλημα με το front panel Μου το άλλαξαν είχα πρόβλημα με το πλαινό παράθυρο 2 φορές μου το άλλαξαν.Πάλι έχω πρόβλημα με το front panel έστειλα ticket και περιμένω.Σε όλες αυτές τις αλλαγές δεν έστειλα τίποτα πίσω.Πως να μην γίνεις fanboy μετά ρε παιδιά πείτε μου πως

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.skroutz.gr/s/1974381/Corsair-Flash-Voyager-Slider-USB-3-0-16GB.html

 

Κοίτα εγω έχω το δίκιο με το μέρος μου και είναι λογικό να μην θέλω να δώσω το 50% τις τιμής για μεταφορικά για ένα προϊόν που ήταν ελαττωματικό (χάλασε μέσα σε ένα χρόνο με ελάχιστη χρήση - για back-up σημαντικών εγγράφων τα έχω). Τώρα, εγω θα ήθελα να μου έρθει πίσω ένα καινούριο USB. Αν δεν έρθει, τι να κάνουμε; Πήρα ένα μάθημα ελάχιστων €, να μην αγοράζω τίποτα που να μην έχει ελληνική αντιπροσωπεία. Δεν πειράζει θα κόψω τα take-away εσπρεσάκια για μία βδομάδα και θα έρθω στα ίσα μου.

Όταν το στικάκι έχει τόσο είναι εις γνώσης σου πως αν τυχών τύχει μια στραβή το κόστος είναι πολύ μικρό. Τι θέλω να πω με αυτό; Είναι πάρα πολύ απλό και δε προσπαθω να στο παίξω ούτε έξυπνος ούτε να στη πω απλά βλέπω να κατηγορείς μια εταιρεία η οποία έχει αποδείξει πάρα πολλές φορές ότι είναι 10 χρόνια μπροστά στο πως σέβεται τους καταναλωτές της. Άκου λοιπόν: Την επόμενη φορά που θα αγοράσεις στικάκι μπορείς να πας να πάρεις turbo-x που έχει Ελληνική αντιπροσωπεία και είναι και πιο φθηνό και αν σου τύχει και κάτι θα έχεις να κάνεις με το Πλαίσο ( περαστικά ). Να γίνεται τόσος μεγάλος ντόρος για τα 10 € που κοστίζει το στικάκι το θεωρώ απλά υπερβολικό man !!! Όπως είπα και πιο πάνω αγοράζοντας από εξωτερικό αναλαμβάνεις και κάποια ρίσκο τα οποία φυσικά και τα γνώριζες. Δε σε είδα να πήγες όμως να πάρεις turbo-x αλλά πήγες σε αυτή τη "κωλο εταιρεία" τη Corsair. Έπρεπε να είχες κόψει από την αρχή τα take-away και μέχρι σήμερα που ποστάρεις θα είχες βγάλει 2 στικάκια σαν αυτά που αγόρασες. Συγνώμη αν το ύφος μου μοιάζει επιθετικό αλλά ο γραπτός λόγος παρεξηγείται πολλές φορές και όπως είπα και πιο πάνω δε τα λέω ούτε για να στη πω, ούτε για να το παίξω έξυπνος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω θέμα La_MoRt... Ούτε με εσένα, ούτε με την corsair. Και εμένα το κουτί μ corsair είναι. Και λογικά και το επόμενο corsair θα είναι.

 

Επίσης ακόμα δεν υπάρχει plaisio στο uk όπου βρισκόμουν την περίοδο που αγόρασα το ρημαδοusb.

 

Τέλος και δεν ξαναγράφω γιατι θεωρώ οτι καταστρέψαμε το thread, θεωρώ οτι και εργαζόμενοι στην corsair με λιγότερη θέρμη θα την υποστήριζαν. Στο κάτω κάτω δεν σας κάνουν και χάρη που σας αντικαθιστούν τα ελατωμματικά panel. Μην το πάμε και στο άλλο άκρο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μίλησε κανείς για χάρη φίλε πραγματικά απλά βλέπεις τέτοια υποστήριξη από πάρα πολύ κόσμο γιατί οι συγκεκριμένοι χωρίς να μπούνε στη διαδικασία να σε ρωτήσουν τι και πως αν απλά τους πεις ότι κάτι μου χάλασε σου λένε στείλτο μου και στο αλλάζουν ή πολλές φορές δε σου ζητάνε καν να τους το στείλεις και στο αλλάζουν χωρίς δεύτερη κουβέντα. Στις μέρες μας τέτοια εξυπηρέτηση στο Ελλαδισταν δεν υπάρχει από πουθενά και πολλές φορές δε τη βλέπεις ούτε απο εξωτερικό με άλλες εταιρείες. Η υποστήριξη λοιπόν προέρχεται από το γεγονός ότι κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά σε αυτό το κομμάτι. Όταν λοιπόν πολλοί από εμάς έχουν συναντήσει τις ελεεινές συμπεριφορές από τα καταστήματα της Ελλάδας και βλέπουμε κάτι τέτοιο απλά την υποστηρίζουμε τρελά τουλάχιστον για μένα. Εύχομαι στο εξής να μην αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα αλλά ακόμα και αν αντιμετωπίσεις να σε τσαντίζει απλά το ότι πρέπει να πληρώσεις τα μεταφορικά και να μην έχεις να κάνεις με τα κωλο καταστήματα μας εδώ στην Ελλάδα και το κάθε απατεώνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...