Προς το περιεχόμενο

CORSAIR: Εταιρία, παράδειγμα προς μίμηση


aXer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Fulgore

 

α) δεν το επεξεργαστηκα μετά το μνμ του (δεν ξέρω αν μπορεί να αποδειχθεί)

για το δικό σου μνμ λέει, post #23, όπως και το #30 τώρα, έπεσαν edits αφού postαρα/απάντησα :P

 

β) όπου έχουμε δίκιο πρέπει να είμαστε απόλυτοι ..... όπου κάναμε λάθος να μην ψάχνουμε καμπούρη να του το φορτώσουμε

αν το λάθος μας προβλέπεται από το νόμο, not a single fuck was given...

 

γ) όσον αφορά την υπαναχώρηση ...... είναι νομικό το θέμα(δεν μπορουμε να το αναλύσουμε) και ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί και να πει ότι ο καταναλωτής ήξερε από πριν τα λεπτομερή χαρακτηριστικά του προιόντος και κάνει κατάχρηση της υπαναχώρησης. Βεβαίως αν επιμείνουν και οι 2 πλευρές το θέμα το λύνει ο δικαστής και κρίνει ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

υπαναχώρηση για οποιοδήποτε λόγο=τα πουλιά πετάνε χαμηλά, θα βρέξει, άρα δεν το θέλω...

 

επίσης το θέμα είναι να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι ο πελάτης τα ήξερε, μιας κι εκείνος κατηγορεί τον πελάτη, το να το πει απλά δεν φτάνει...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Fulgore

 

α) δεν το επεξεργαστηκα μετά το μνμ του (δεν ξέρω αν μπορεί να αποδειχθεί)

β) όπου έχουμε δίκιο πρέπει να είμαστε απόλυτοι ..... όπου κάναμε λάθος να μην ψάχνουμε καμπούρη να του το φορτώσουμε

 

γ) όσον αφορά την υπαναχώρηση ...... είναι νομικό το θέμα(δεν μπορουμε να το αναλύσουμε) και ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί και να πει ότι ο καταναλωτής ήξερε από πριν τα λεπτομερή χαρακτηριστικά του προιόντος και κάνει κατάχρηση της υπαναχώρησης. Βεβαίως αν επιμείνουν και οι 2 πλευρές το θέμα το λύνει ο δικαστής και κρίνει ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

Ουτε ξερω το καταστημα,ουτε γνωριζω προφανως ακριβως τι εγινε ακριβως. Εγω ομως σχολιαζω την παραπανω περιγραφη που εγινε και απο την στιγμη που ο πελατης αναφερει προβλημα με τις μνημες,το καταστημα οφειλε τουλαχιστον να τις ελεγχε καλου κακου να δει μηπως εχουν οντως προβλημα οι μνημες(αλλωστε πριν κανα χρονο θυμαμαι αρκετα περιστατικα εδω με μνημες 1600αρες Corsair με προβληματα).Δηλαδη 2 εβδομαδες τι τις κρατησε τις μνημες να τις κανει,αφου οπως τονιζω και παραπανω ουτε ελεγχο συμβατοτητας εκαναν ουτε ελεγχο για ελλατωματικο προιον.

 

Επισης εγραψα παραπανω οτι επεξεργαστηκες το δικο σου αρχικο post που εκανε Quote ο Thresh οχι δικο του post.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

     

    Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξετο πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  • Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

     

    Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

     

    Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε

  • συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές - κοπτικές - κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.α.).
  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
  • πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.

 

===================================================

πράγματι επεξεργάστηκα (συμπλήρωσα το Γ) ....αλλα πως καταλαβαίνεις ότι έγινε μετά το μνμ σου (οπότε μπορεί εκ του πονηρού να άλλαξα την ουσία των λεγομένων μου. Συνηθίζω να συμπληρώνω καμιά φορά ....αλλά όχι για να αλλοιώσω το μνμ μου και να φέρω σε δύσκολη θέση τον συνομιλητή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δυστυχώς έμπλεξα με το service του ελληνικού μαγαζιού...

Αγόρασα 2 μνήμες των 4GB για αναβάθμιση. Παρόλο που φαινομενικά ήταν συμβατές με τη μητρική, δε δουλεύουν, οπότε πήγα πίσω στο καταστημα. Ο υπάλληλος σημείωσε για το service, να εξεταστει αν ειναι ελαττωματικές αλλιώς να ορίσουν ποσό επιστροφής. Τελικά, παρόλο που την κράτησαν πάνω από 2 βδομάδες δεν έλεγξαν καθόλου ούτε αν ήταν ελαττωματικές ούτε αν το πρόβλημα ήταν συμβατότητα με τη μητρική (οι συσκευασίες δεν ανοίχτηκαν καθόλου, ήταν ακριβώς όπως τους τις είχα αφήσει). Το μόνο που μου είπαν ήταν ότι επειδή ήταν ανοιγμένες και μεταχειρισμένες δε μπορούν να μεταπωληθούν ως αμεταχείριστες και γι αυτό το λόγο δε μπορούν να τις κρατησουν με επιστροφή χρημάτων. Το για ποιο λόγο δε λειτουργούν δεν τους ενδιέφερε καθολου... Μόνο αν θα μπορούσαν να τις μεταπωλήσουν τους νοιάζει.

 

Τώρα απευθύνθηκα στο forum της CORSAIR. Ελπίζω να με βοηθήσουν κι εμένα να βρω μια λύση...

Ο ανθρωπος μιλαει ξεκαθαρα νομιζω δεν καταλαβαινω ουτε σε τι αναφερεσαι ουτε τι ακριβως προσπαθεις να αποδειξεις. Πηρε καποιες μνημες οι οποιες δεν του δουλευαν,τις πηγε πισω και τα ατομα στο Service δεν εκαναν ουτε ενα ελεγχο. Πες μου σε ποιο απο τα παραπανω που εχω τονισει εχει αδικο ο πελατης,για αυτη ακριβως την περιπτωση και οχι γενικα και αοριστα για αλλες περιπτωσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://dide.flo.sch.gr/Plinet/Nomothesia-Internet/N.2251-1994.pdf

 

αρθρο 4 (αυτό που σου έδωσα εγώ είναι τυπική σύμβαση από δικηγόρο επί του πρακτέου)

 

εγώ που διάβασα μίλησε για ασυμβατότητα με το σύστημα του και όχι ότι ήταν προβληματικές οι μνήμες. Εξάλλου έχασε το 10ημερο από ότι κατάλαβα για αυτό βγήκε στα φόρα και ΔΕΝ μιλάει για εγγύηση σωστής λειτουργίας. Πέρα από την νομική διάσταση γιατί την απρονοησία να την πληρώσει με ζημιά ο μαγαζάτορας και όχι αυτός που έκανε το λάθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

http://dide.flo.sch.gr/Plinet/Nomothesia-Internet/N.2251-1994.pdf

 

αρθρο 4 (αυτό που σου έδωσα εγώ είναι τυπική σύμβαση από δικηγόρο επί του πρακτέου)

Αυτό που έκανες copy/paste στο post #33 είναι από το eshop, σωστά?

 

Αν δεν είναι κόπος, που ακριβώς στο νόμο που linkαρες γράφει αυτό?

 

  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρομοια αντιμετωπιση ειχα με την ψυχτρα μου παντως. τους εστειλα μια ερωτηση για το αν θα επρεπε να ακουγεται ενας θορυβος και αμεσως μου ειπαν να τους την στειλω. χωρις να ρωτησουν τιποτα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι .... αν το googlareis ...το εσοπ βγαίνει

 

αλλά προσωπικά το έχω σε pdf αρχείο ως πρότυπο μαζί με άλλα pdf για διάφορα(ασχετα) θέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα αγορασει πριν 1.5χρονο τις μνημες http://www.pc1.gr/showitem.php?ID=200021283Στο κουτι πανω το μονο που λεει ειναι οτι ειναι συμβατες με i5,i7 και Amd am3 συστηματα και επειδη οταν τις αγορασα ηταν στην αγορα το Socket Z87 εχει και sticket πανω που γραφει Compatible with Z87.Κοινως ουτε στο Site του καταστηματος υπαρχουν πληροφοριες συμβατοτητας,ουτε πανω στο κουτι,ουτε στο Site της Msi τις εχει μεσα σαν συμβατες στην μητρικη μου.

Βεβαια εμενα μου λειτουργουν κανονικα,αλλα αν δεν μου λειτουργουσαν κατσε να μυρισω τα νυχια μου οτι ισως δεν ειναι συμβατες με την μητρικη που εχω.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

ναι .... αν το googlareis ...το εσοπ βγαίνει

 

αλλά προσωπικά το έχω σε pdf αρχείο ως πρότυπο μαζί με άλλα pdf για διάφορα(ασχετα) θέματα.

και για την 2η απορία? μπήκε μετά από edit :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επιλογή των μνημών έγινε με βάση τα χαρακτηριστικά της προηγούμενης μνημης (η καινούρια είναι της ίδιας κατηγορίας με τα ίδια χαρακτηριστικά και χρονισμούς), της διαθεσιμότητας μνημών με αυτα τα χαρακτηριστικά στην ελληνική αγορά και τη συμβατότητα με τη μητρική μου από αυτή τη σελίδα http://www.pc-specs.com/mobo/GigaByte/Gigabyte_GA-H57M-USB3/956/Compatible_RAM

Λόγω τιμής και του ότι υπάρχει υποκατάστημα στην Αθήνα, κατέληξα στο συγκεκριμένο κατάστημα από το skroutz.

 

Τις απέκτησα Σάββατο 25/4 στα χέρια μου και μετά από πειραματισμούς 3 ημερών την πήγα στο μαγαζί 28/4.

Επειδή παρά τη φαινομενική συμβατότητα δε δούλευαν, περίμενα τα πολύ απλά πράγματα από το σέρβις. Έλεγχο αν είναι ελαττωματικές ή επικοινωνία με την εταιρεία. Αυτοί ασχολήθηκαν ύστερα από τηλεφώνημά μου μετά τη 10η μέρα και όταν στις 16/5 τις έλαβα στα χέρια μου είδα ότι οι συσκευασίες ήταν ακριβώς όπως τους τις είχα παραδώσει. Δεν είχαν ανοιχτεί έστω για τυπικό έλεγχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Η επιλογή των μνημών έγινε με βάση τα χαρακτηριστικά της προηγούμενης μνημης (η καινούρια είναι της ίδιας κατηγορίας με τα ίδια χαρακτηριστικά και χρονισμούς), της διαθεσιμότητας μνημών με αυτα τα χαρακτηριστικά στην ελληνική αγορά και τη συμβατότητα με τη μητρική μου από αυτή τη σελίδα http://www.pc-specs.com/mobo/GigaByte/Gigabyte_GA-H57M-USB3/956/Compatible_RAM

Λόγω τιμής και του ότι υπάρχει υποκατάστημα στην Αθήνα, κατέληξα στο συγκεκριμένο κατάστημα από το skroutz.

damn, ούτε ο Μητσοτάκης να σε μούτζωνε...

 

Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι δεν είναι λάθος σου...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://dide.flo.sch.gr/Plinet/Nomothesia-Internet/N.2251-1994.pdf

 

αρθρο 4 (αυτό που σου έδωσα εγώ είναι τυπική σύμβαση από δικηγόρο επί του πρακτέου)

 

εγώ που διάβασα μίλησε για ασυμβατότητα με το σύστημα του και όχι ότι ήταν προβληματικές οι μνήμες. Εξάλλου έχασε το 10ημερο από ότι κατάλαβα για αυτό βγήκε στα φόρα και ΔΕΝ μιλάει για εγγύηση σωστής λειτουργίας. Πέρα από την νομική διάσταση γιατί την απρονοησία να την πληρώσει με ζημιά ο μαγαζάτορας και όχι αυτός που έκανε το λάθος?

Καποιος βιαστηκε να μιλησει απο οτι φενεται.

Η επιλογή των μνημών έγινε με βάση τα χαρακτηριστικά της προηγούμενης μνημης (η καινούρια είναι της ίδιας κατηγορίας με τα ίδια χαρακτηριστικά και χρονισμούς), της διαθεσιμότητας μνημών με αυτα τα χαρακτηριστικά στην ελληνική αγορά και τη συμβατότητα με τη μητρική μου από αυτή τη σελίδα http://www.pc-specs.com/mobo/GigaByte/Gigabyte_GA-H57M-USB3/956/Compatible_RAM

Λόγω τιμής και του ότι υπάρχει υποκατάστημα στην Αθήνα, κατέληξα στο συγκεκριμένο κατάστημα από το skroutz.

 

Τις απέκτησα Σάββατο 25/4 στα χέρια μου και μετά από πειραματισμούς 3 ημερών την πήγα στο μαγαζί 28/4.

Επειδή παρά τη φαινομενική συμβατότητα δε δούλευαν, περίμενα τα πολύ απλά πράγματα από το σέρβις. Έλεγχο αν είναι ελαττωματικές ή επικοινωνία με την εταιρεία. Αυτοί ασχολήθηκαν ύστερα από τηλεφώνημά μου μετά τη 10η μέρα και όταν στις 16/5 τις έλαβα στα χέρια μου είδα ότι οι συσκευασίες ήταν ακριβώς όπως τους τις είχα παραδώσει. Δεν είχαν ανοιχτεί έστω για τυπικό έλεγχο.

Οταν δεν βρισκεις το δικιο σου σε τετοια πραγματα με τα δικα μας καταστηματα,μιλα απευθειας με την εταιρια(στην περιπτωση σου Corsair). Εν μερη μια απο τα ιδια αντιμετωπισα και εγω σε περιπτωση ποντικιου Logitech απο το Πλαισιο. Επειδη το Πλαισιο μου τα μασαγε στο θεμα Service,μιλησα απευθειας με την εταιρια και χωρις πολλα πολλα μου κοπηκε πιστωτικο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sak_

 

1) Εγινε ηλεκτρονική παραγγελία και τις παρέλαβες στον χώρο σου?

2) Προφανώς καταλαβαίνω ότι ήσουν άτυχος  γιατί παρόλο που το ερεύνησες τελικά αποδείχθηκαν ασύμβατες.

3) Αν καταλαβαίνω καλά αυτή η πολυήμερη καθυστέρηση στο σερβις σου "εφαγε" το δεκαήμερο της πιθανής επιστροφής και του πιστωτικού.

 

Εκ των υστέρων (που είναι εύκολο να το παίζουμε σοφοί) έπρεπε να τους είχες πιέσει να σε εξυπερετήσουν εντός 10ημέρου. Προσωπικά βρίσκω εύλογη την δικαιολογία σου ότι βάση των χαρακτηριστικών έπρεπε να είναι συμβατή.

 

βάζω πλέον ΥΓ για να μην μου την λέει ο 

ThReSh

Επίσης συμφωνώ ότι η πλειοψηφία των ελληνικών εσοπς είναι δυστροπα με τις εγγυήσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...