Προς το περιεχόμενο

Επιστολή διαμαρτυρίας για Samsung


greeneye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επιστολή διαμαρτυρίας για Samsung

 

Στις 12/03/2014 αγοράστηκε το κινητό SAMSUNG GALAXY S4 I9505 16 GB (ναυαρχίδα της εταιρείας και ακριβό κινητό). Μέσα στις πρώτες εβδομάδες διαπίστωσα ότι ενώ το κινητό φαινόταν να δουλεύει σωστά το 3G "έκανε νερά". Συγκεκριμένα φαινόταν να κολλάει, να σταματάει για λίγο να φέρνει δεδομένα κτλ. Έκανα factory reset, wipe cache κτλ αλλά και πάλι το ίδιο αποτέλεσμα. Κάνοντας επαvνεκίνηση το 3G δούλευε συνήθως για 2-5 λεπτά αλλά και πάλι σταματούσε. Έμοιαζε και με πρόβλημα της Vodafone αφού όλοι παραδέχονται ότι δεν έχει και το καλύτερο 3G ειδικά σε σχέση με την COSMOTE. Το βελάκι ανεβάσματος άναβε, του κατεβάσματος έσβηνε. Το κινητό είχε την Κιτ Κατ 4.4.2 έκδοση λογισμικού (Android). Ψάχοντας σε διάφορα forum στο Ιντερνετ για το πρόβλημά μου διάβασα το log file για την επόμενη έκδοση Android την Lolipot 5.0. Εκεί είδα με έκπληξη ότι διορθώνουν διαπιστωμένο πρόβλημα που αφορά τη σύνδεση με το Ιντερνετ! Προφανώς αυτό ήταν που έψαχνα και εγώ σκέφτηκα οπότε περίμενα το ΟΤΑ, την on-air δηλαδή αναβάθμιση της συσκευής.

 Πέρασαν μήνες, εγώ περίμενα υπομονετικά αλλά η Samsung ακόμα να βγάλει το update!!! Πολλοί χρήστες γκρίνιαζαν ήδη σε πολλά forum για διάφορες συσκευές και τη ΜΗ έγκαιρη αναβάθμιση τους από την Samsung! Μπαίνοντας για ενημέρωση στο samsung.youmobile.org είδα κάποια στιγμή (έμπαινα καθημερινά) ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βγήκε η αναβάθμιση 5.01 για το SAMSUNG GALAXY S4 I9505 αλλά χειροκίνητα και όχι ΟΤΑ! Δηλαδή κατέβαζες το αρχείο αναβάθμισης και 1 πρόγραμμα (λέγεται ODIN3) και το έβαζες μόνος μέσω usb. Αυτό και έκανα γιατί ήμουν 10 μέρες περίπου πριν λήξει 1 χρόνος από την αγορά (νόμιζα ότι η εγγύηση λήγει σε 1 χρόνο ενώ είναι 2 χρόνια τελικά). Περάστηκε λοιπόν χωρίς πρόβλημα η 5.0.1. Δοκιμάζω αλλά δυστυχώς το πρόβλημα δε λύθηκε! Τεστάρω την κάρτα SIM σε άλλο κινητό και διαπίστωσα ότι δούλευε κανονικά. Αμέσως κατάλαβα ότι φταίει η συσκευή αλλά ήταν αργά! Εχασα 1 χρόνο, τόσους μήνες δηλαδή αφάνταστης ταλαιπωρίας, αναμονής, σπασίματος νεύρων να κάνω συνεχώς επαννεκίνηση της συσκευής για να φτιάχνει το 3G!

Απευθύνομαι και στέλνω στις 06/03/2015 από Ρόδο τη συσκευή στην SMARTEC την επίσημη εταιρεία service που δίνει η SAMSUNG τα κινητά της για τυχόν βλάβες η οποία την παρέλαβε στις 09/03/2015. Στις 12/03/2015 μου απαντάνε από το service ότι υπάρχει πρόβλημα HARDWARE και θέλουν 250 ευρώ για την επισκευή γιατί είναι εκτός εγγύησης!!! Μόνο που δεν μου έπεσε το τηλέφωνο με αυτό που άκουσα! Ρωτάω "Για βρε παιδιά είναι εκτός εγγύησης, ούτε χρόνο δεν έκλεισε!" Και μου απαντάνε " Γιατί έγραψε ο ΚΝΟΧ!!!" (είναι πρόγραμμα καταγραφής αν περαστεί κάτι μη επιτρεπτό στο κινητό σε θέμα software,αν κάνει κανείς τη συσκευή root-unroot και γενικά για παράμονες δραστηριότητες που δεν εγκρίνει η εταιρεία κτλ).Παιδιά τους λέω δεν πείραξα τίποτα! Πως έγραψε ο ΚΝΟΧ? Με τα πολλά διαπιστώσαμε ότι η χειροκίνητη αναβάθμιση (την έκανα για να φτιάξει το πρόβλημά μου!) έκανε τον ΚΝΟΧ να γράψει!!!

 Επρεπε λέει να την κάνω με ΟΤΑ δηλαδή με on-air γιατί μόνο τότε δεν γράφει ο ΚΝΟΧ!!! (η εναλλακτικά με το SAMSUNG KIES ένα άλλο πρόγραμμα της SAMSUNG). Και που να το ξέρω εγώ ρε παιδιά?! Καταρχήν ακόμα δεν βγήκε OTA άρα πως να την έκανα κιόλας?! Τόσους μήνες περιμένω!!! Δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα μου λένε! Επίσης μου λένε ότι το samsung.youmobile.org ΔΕΝ είναι επίσημο site της Samsung!!! Και που να το ξέρω εγώ ρε παιδιά?! Και πως χρησιμοποιεί τότε το λογότυπο σας και είναι μάλιστα φάτσα κάρτα στην πρώτη σελίδα?! Πως βγάζει όλες τις πληροφορίες για τα μοντέλα σας?! Που βρίσκει τα αρχεία των αναβαθμίσεων?! Θα τρελαθούμε τελείως?!

Απευθύνσου στην Samsung μου λένε όπως και έκανα στις 13/03/2015 ημέρα Παρασκευή. Μίλησα με τον κ. Καπώνη Αγγελο (υπάλληλο) ο οποίος αφού του είπα το ιστορικό έδειξε να κατανοεί μεν το πρόβλημα αλλά να μη μπορεί να το εγκρίνει αφού τέτοια εγκριση μπορεί να δώσει ΜΟΝΟ ο ΑΝΩΤΕΡΟΣ εκεί λέει και ο οποίος θα με πάρει τηλέφωνο για να μιλήσουμε! Πότε του λέω θα με πάρει σήμερα?! όχι μου λέει... μάλλον απο Δευτέρα γιατί είναι ένας για ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και καταλαβαίνεις!!!!

Περίμενα και εγώ... περίμενα... τίποτα! Παίρνω ξανά και ξανά τηλέφωνο στη Samsung, κάνω πάντα επιβεβαίωση στοιχείων και τα σχετικά, λέω συνεχώς όνομα, επώνυμο, νούμερο τηλεφώνου, ΙΜΕΙ συσκευής και ένα ειδικό κωδικό που μου έδωσαν για την καταχώρηση της συσκευής μου (σίγουρα θα με έμαθαν απέξω στο τηλεφωνικό κέντρο!) και όπως πάντα στο τέλος καταλήγουμε ότι θα με πάρει τηλέφωνο! Φτάνουμε 23 Μαρτίου (από 9 Μαρτίου δεν έχω κινητό θυμίζω) και αγανακτισμένος ξαναπαίρνω τηλέφωνο και αυτή τη φορά μιλάω με τον κ Παρασκευιώτη Αγγελο, ξαναλέω τα πάντα από την αρχή και μου λέει ότι η απάντηση είναι αρνητική από την Samsung! Δηλαδή είχε απαντήσει επίσημα υποτίθεται η εταιρεία αλλά εμένα που περιμένω τόσο καιρό δε μπήκε στον κόπο κανείς να με πάρει τηλέφωνο! Για ποιο λόγο του λέω πάλι και μου λέει το εξής μαγικό!

Εχετε κάνει root-unroot τη συσκευή!!!" και απαντάω φυσικά "Ποιο root και unroot είμαστε με τα καλά μας? Δεν γνωρίζω πως γίνεται καν πως γίνεται να το έκανα?! Από το service απλά είπαν ότι κάτι έγραψε ο ΚΝΟΧ μη μου λες για root και unroot! Απλά έγινε αυτή η αναβάθμιση η χειροκίνητη! Μη λέμε ότι θέλουμε! Αυτό που έκανα εγώ δεν έχει καμία σχέση με root και unroot! Αλλά και πάλι εγώ του λέω δεν περιμένω την απάντηση αυτή αλλά τηλέφωνο από τον Ανώτερο εκεί πέρα! (μπας και είμαι στο στρατό και δεν το πήρα είδηση?!) Μου λέει σου απαντάω εγώ! Και ποιος είσαι του λέω! Ο Ανώτερος η απλός υπάλληλος σαν τον Αγγελο Καπώνη? Οχι μου λέει δεν είμαι ο Ανώτερος που θες αλλά ποιο πάνω από απλό υπάλληλο! (αργότερα επιβεβαιώνω από Αγγελο Καπώνη ότι και ο Παρασκευιώτης Αγγελος είναι απλός υπάλληλος!!!!!). Συνεχίζω και του λέω "Πως το λένε τον Ανώτερο, όνομα δεν έχει" και μου απαντάει "Ζαφείρης Γεώργιος". Εχω κάνει τόσα αιτήματα Αγγελε και ακόμα περιμένω τι θα γίνει? Και μου λέει ΟΚ εκανα ξανά το αίτημα σας και θα σας πάρει σύντομα! Κλείνουμε το τηλέφωνο και μετά από περίπου 10 λεπτά επειδή πραγματικά ήμουν εκτός εαυτού ξαναπαίρνω τηλέφωνο στη Samsung και ζητάω τον κ Ζαφείρη Γεώργιο! (τον Ανώτερο υποτίθεται).

Άρχισαν τα γνωστά ποιος το ζητεί, τι ακριβώς θέλω, δε μπορώ να σας συνδέσω από εδώ, και καταλήγουμε πάλι να λέω  το ιστορικό μου αυτή τη φορά στον πρώτο Αγγελο που μίλησα αρχικά τον κ Καπώνη Αγγελο! Φυσικά με θυμήθηκε αμέσως και μου λέει μισό λεπτό να δω αν υπάρχει αίτημα σας (θυμίζω ότι πριν 10-15 λεπτά είχε ανοίξει για πολλοστή φορά αίτημα ο Παρασκευιώτης Αγγελος μπας και με πάρει τηλέφωνο ο Ζαφειρης Γεώργιος ο Ανώτερος και γλιτώσουν όλοι μαζί και εγώ στο τέλος) και ακούω το εξης μαγικο! ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!!! μα είναι δυνατόν, πριν 10-15 λεπτά το ξανάκανα με τον άλλο Αγγελο! Δουλεύετε τον κόσμο εντελώς? Δεν σέβεστε τους πελάτες σας?

 Μου υπόσχεται ότι έκανε αυτή τη φορά αίτημα και κλείνουμε! Φτάσαμε 26 Μαρτίου και φυσικά ακόμα να με πάρει κανείς! Μα τόσο δύσκολο είναι να μιλήσω 2 λεπτά με τον κ Ζαφείρη Γεώργιο? Να με ακούσει και ας απορρίψει το αίτημα μου. Αηδιασμένος από την απαράδεκτη στάση της Samsung παίρνω τηλέφωνο την SMARTEC και ζητάω επιστροφή κινητού. Ρωτάω από περιέργεια ξανά πόσο θέλει να φτιαχτεί (την πρώτη φορά μου είπαν 250 ευρώ) και μου απάντησε μια κυρία 232 Ευρώ! Τα 250 έγιναν 232 αλλά μικρή σημασία έχει αφού και η διαφορά προς τα κάτω είναι ασήμαντη! Της λέω όχι ευχαριστώ στείλτε το πίσω πριν φρικάρω εντελώς! Αν κινηθώ δικαστικά πιθανότατα θα βρω το δίκιο μου αλλά τα έξοδα θα είναι περισσότερα από αυτό που θα κερδίσω στο τέλος δηλαδή 1 κινητό που να δουλεύει σωστα! (όπως όφειλε η εταιρεία να το παραδώσει με την αγορά του). Οπότε δεν έχει νόημα. Να διευκρινίσω εδώ ότι η SMARTEC δε φταίει σε κάτι, είδαν οι τεχνικοί ότι έγραψε ο KNOX (κακώς έγραψε για μένα για αναβάθμιση android με official αρχείο αναβάθμισης!) και δεν με κάλυψε ως όφειλε. Και ερωτώ τώρα

1) Ποιος θα με προστατέψει εμένα σαν καταναλωτή από την απαράδεκτη πολιτική εταιρειών που βγάζουν εκτός εγγύησης συσκευές πουλημένες από τη μάνα τους ελαττωματικές? Στους όρους της εγγύησης μπορεί να γράφει ότι θέλει, είναι δικαίωμα τους αλλά προηγείται η παράδοση συσκευής που να δουλεύει 100% σωστά κάτι που ΔΕΝ έγινε σε μένα!

2) Από πότε μια συσκευή με πρόβλημα από τη μάνα της σε θέμα HARDWARE (επιβεβαιωμένο και από SMARTEC) βγαίνει εκτός εγγύησης για θέμα SOFTWARE?!

3) Πως γίνεται να μου λέει ο Κ Παρασκευιωτης Αγγελος ότι η συσκευή έγινε root - unroot ενώ εγώ ούτε την έκανα αλλά και ούτε γνωρίζω πως γίνεται??????!!!!! Από το μυαλό του τα βγάζει η τέτοιες εντολές έχουν για να κόβουν εγγυήσεις?

4) Για ποιο λόγο αποφεύγει με κάθε τρόπο ο κ Ζαφείρης Γεώργιος να μιλήσει μαζί μου για 2 λεπτά έστω? Φοβάται κάτι? Και αν ναι τι?

5) Αν εγώ έκανα on-air (OTA) την αναβάθμιση ποιος με κατοχυρώνει ότι θα ήταν εντός εγγύησης η συσκευή αφού η εταιρεία  μπορεί να ισχυριστεί μία από τα ίδια?! Που θα βρω το δίκιο μου?????

Αν και γνωρίζω ότι δεν πρόκειται να κερδίσω κάτι αφού σε αυτή τη χώρα δυστυχώς λίγα πράγματα λειτουργούν σωστά...

Η παρούσα επιστολή θα αποσταλεί παντού σε Ελλάδα και Εξωτερικό με σκοπό καθαρά την ενημέρωση του καταναλωτή πάνω στις πρακτικές που ακολουθούν οι εταιρείες για να πληρώνουμε ξανά και ξανά υπηρεσίες και προιόντα που δεν παίρνουμε (η παίρνουμε ελαττωματικά). Θα αποσταλεί-κοινοποιηθεί άμεσα σε

1) Όλους τους φίλους μου στο facebook ( > 1.000 άτομα) ζητώντας επιπλέον κοινοποίηση από αυτούς  σε φίλους.

2) Σε όλο το πελατολόγιο της επιχείρησής μου ( > 4.000 άτομα )

3) Συνήγορο του πολίτη

4) Ευρωπαικό κέντρο καταναλωτή Ελλάδας

5) Συνήγορο του καταναλωτή

6) Forum "INSOMNIA" (www.insomnia.gr)

7) Forum "MY PHONE" (www.myphone.gr)

8) Σελίδα SAMSUNG GREECE στο facebook

9) Σελίδα SAMSUNG MOBILE στο facebook

10) Σελίδα SAMSUNG MOBILERS στο facebook

11) Βουλή των Ελλήνων (αρμόδιο τμήμα)

12) Samsung (Ελλάδας)

13) Samsung (Εξωτερικού)

14) efpolis.gr (γραμμή καταναλωτή)

 

 

 

Με τιμή

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

 Θα αποσταλεί-κοινοποιηθεί άμεσα σε

1) Όλους τους φίλους μου στο facebook ( > 1.000 άτομα) ζητώντας επιπλέον κοινοποίηση από αυτούς  σε φίλους.

2) Σε όλο το πελατολόγιο της επιχείρησής μου ( > 4.000 άτομα )

3) Συνήγορο του πολίτη

4) Ευρωπαικό κέντρο καταναλωτή Ελλάδας

5) Συνήγορο του καταναλωτή

6) Forum "INSOMNIA" (www.insomnia.gr)

7) Forum "MY PHONE" (www.myphone.gr)

8) Σελίδα SAMSUNG GREECE στο facebook

9) Σελίδα SAMSUNG MOBILE στο facebook

10) Σελίδα SAMSUNG MOBILERS στο facebook

11) Βουλή των Ελλήνων (αρμόδιο τμήμα)

12) Samsung (Ελλάδας)

13) Samsung (Εξωτερικού)

14) efpolis.gr (γραμμή καταναλωτή)

 

 

 

Με τιμή

 

 

τον Συλλογο του Παναθηναικου ξεχασες

  • Like 21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To KNOX είναι γενικά μια μπούρδα της samsung και ουσιαστικά ένας αποτρεπτικός λόγος να την προτιμήσει κάποιος. Στο δικό σου θέμα πάντως δε νομίζω ότι φταίει κανένας. Σου γνωστοποιούν ότι απαγορεύεται να πειράξεις το software κάτι που έκανες. Το ότι εσύ δεν ήξερες ότι η ROM που κατέβασες δεν ήταν από την επίσημη samsung δε νομίζω ότι μπορείς να τους το χρεώσεις.

Βλέπουν ότι πείραξες το λογισμικό οπότε άκυρη η εγγύηση. Το ότι εσύ δεν ξέρεις πως γίνεται το rout-unroot αλλά και ότι δεν γνώριζες τι κατέβασες δεν αποτελεί δικαιολογία, κάλλιστα μπορούν να ισχυριστούν ότι λες ψέμματα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To KNOX είναι γενικά μια μπούρδα της samsung και ουσιαστικά ένας αποτρεπτικός λόγος να την προτιμήσει κάποιος. Στο δικό σου θέμα πάντως δε νομίζω ότι φταίει κανένας. Σου γνωστοποιούν ότι απαγορεύεται να πειράξεις το software κάτι που έκανες. Το ότι εσύ δεν ήξερες ότι η ROM που κατέβασες δεν ήταν από την επίσημη samsung δε νομίζω ότι μπορείς να τους το χρεώσεις.

Βλέπουν ότι πείραξες το λογισμικό οπότε άκυρη η εγγύηση. Το ότι εσύ δεν ξέρεις πως γίνεται το rout-unroot αλλά και ότι δεν γνώριζες τι κατέβασες δεν αποτελεί δικαιολογία, κάλλιστα μπορούν να ισχυριστούν ότι λες ψέμματα.

Όταν αγοράζεις κινητό μέσα στα χαρτιά του, οδηγίες χρήσης, εγγύηση κτλ αναφέρονται και τα επίσημα sites της samsung.

Είτε γνωρίζει κάποιος τι κατεβάζει είτε όχι, δεν είναι καλυμμένος αν δεν το κατέβασε από τα επίσημα site της samsung.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το οτι η συσκευη ειναι ελαττωματικη απο τη μαμα της σου λεει κατι? δεν παραδοθηκε προιον σε αριστη κατασταση. Μετα ακομα και να ειμαι 100% λαθος (που δεν ειμαι κατ εμε γιατι αναβαθμισα για να λυσω προβλημα πριν το στειλω αθηνα!) δεν εχει καμια σημασια.

Και δεν περασα ενα οποιοδηποτε software αλλα επισημη αναβαθμιση adroid

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το οτι η συσκευη ειναι ελαττωματικη απο τη μαμα της σου λεει κατι? δεν παραδοθηκε προιον σε αριστη κατασταση. Μετα ακομα και να ειμαι 100% λαθος (που δεν ειμαι κατ εμε γιατι αναβαθμισα για να λυσω προβλημα πριν το στειλω αθηνα!) δεν εχει καμια σημασια.

Και δεν περασα ενα οποιοδηποτε software αλλα επισημη αναβαθμιση adroid

Είχες πρόβλημα και δεν το έστειλες για σέρβις.

Αντίθετα περίμενες μια αναβάθμιση μην τυχόν και αν σου λύσει το πρόβλημα.

Προτίμησες να παρέμβεις στο κινητό, αντίθετα με τις οδηγίες της samsung για απώλεια εγγύησης.

Χειροκίνητο update είναι παρέμβαση.

Δίκιο δεν βρίσκεις με τίποτα. Και έφταιξες κιόλας, ελαττωματική συσκευή περίμενες ένα χρόνο πέσε πίτα να σε φάω.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την κάρτα sim την έκοψες μόνο σου;

 

Προσωπικά θα δοκίμαζα νέα κάρτα, 5ευρω έχει.

δοκιμαστηκε η καρτα μου σε αλλο κινητο και δουλευει ρολοι. τα ελεγξα ολα αυτα πριν το στειλω.

Θα τα δεχομουνα ολα αυτα που λετε αν το προιον δουλευε 100% σωστα εξαρχης! Ποτε δε δουλεψε το 3G !

Αυτο υπαγεται στο DOA 7 ημερων! τι να λεμε τωρα απλα δεν μπορουσα να το διαπιστωσω νωριτερα δυστυχως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρε το κινητο πισω, βγαλε το KNOX με ειδικο κολπακι απο το XDA (για το S4 γινεται σιγουρα) και ξαναστειλτο η σε αυτους η σε αλλο καταστημα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχεις.

 

Ένα χρόνο δε το πήγες σε service. Γιατί; Περίμενες με ένα χρόνο με ένα άχρηστο smartphone μήπως βγει αναβάθμιση; Διότι μη μου πεις ότι ένα smartphone που δε λειτουργούν τα data έχει κάποια σοβαρή χρησιμότητα. Και φυσικά δεν είδες διευθύνσεις από τα φυλλάδια που συνοδεύουν τη συσκευή, παρά έβγαλες αυθαίρετα συμπεράσματα από links στο inernet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπρεπε να στείλεις το κινητό στο σέρβις πολύ νωρίτερα, όταν διαπίστωσες το πρόβλημα....τώρα, δυστυχώς, εγώ βλέπω να έχει τυπικά δίκιο η εταιρεία...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επιστολή διαμαρτυρίας για Samsung

 

1) Όλους τους φίλους μου στο facebook ( > 1.000 άτομα) ζητώντας επιπλέον κοινοποίηση από αυτούς  σε φίλους.

2) Σε όλο το πελατολόγιο της επιχείρησής μου ( > 4.000 άτομα )

3) Συνήγορο του πολίτη

4) Ευρωπαικό κέντρο καταναλωτή Ελλάδας

5) Συνήγορο του καταναλωτή

6) Forum "INSOMNIA" (www.insomnia.gr)

7) Forum "MY PHONE" (www.myphone.gr)

8) Σελίδα SAMSUNG GREECE στο facebook

9) Σελίδα SAMSUNG MOBILE στο facebook

10) Σελίδα SAMSUNG MOBILERS στο facebook

11) Βουλή των Ελλήνων (αρμόδιο τμήμα)

12) Samsung (Ελλάδας)

13) Samsung (Εξωτερικού)

14) efpolis.gr (γραμμή καταναλωτή)

 

15) European Commission.

16) IMF.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επιστολή διαμαρτυρίας για Samsung

 

Στις 12/03/2014 αγοράστηκε το κινητό SAMSUNG GALAXY S4 I9505 16 GB (ναυαρχίδα της εταιρείας και ακριβό κινητό). Μέσα στις πρώτες εβδομάδες διαπίστωσα ότι ενώ το κινητό φαινόταν να δουλεύει σωστά το 3G "έκανε νερά". Συγκεκριμένα φαινόταν να κολλάει, να σταματάει για λίγο να φέρνει δεδομένα κτλ. Έκανα factory reset, wipe cache κτλ αλλά και πάλι το ίδιο αποτέλεσμα. Κάνοντας επαvνεκίνηση το 3G δούλευε συνήθως για 2-5 λεπτά αλλά και πάλι σταματούσε. Έμοιαζε και με πρόβλημα της Vodafone αφού όλοι παραδέχονται ότι δεν έχει και το καλύτερο 3G ειδικά σε σχέση με την COSMOTE. Το βελάκι ανεβάσματος άναβε, του κατεβάσματος έσβηνε. Το κινητό είχε την Κιτ Κατ 4.4.2 έκδοση λογισμικού (Android). Ψάχοντας σε διάφορα forum στο Ιντερνετ για το πρόβλημά μου διάβασα το log file για την επόμενη έκδοση Android την Lolipot 5.0. Εκεί είδα με έκπληξη ότι διορθώνουν διαπιστωμένο πρόβλημα που αφορά τη σύνδεση με το Ιντερνετ! Προφανώς αυτό ήταν που έψαχνα και εγώ σκέφτηκα οπότε περίμενα το ΟΤΑ, την on-air δηλαδή αναβάθμιση της συσκευής.

 Πέρασαν μήνες, εγώ περίμενα υπομονετικά αλλά η Samsung ακόμα να βγάλει το update!!! Πολλοί χρήστες γκρίνιαζαν ήδη σε πολλά forum για διάφορες συσκευές και τη ΜΗ έγκαιρη αναβάθμιση τους από την Samsung! Μπαίνοντας για ενημέρωση στο samsung.youmobile.org είδα κάποια στιγμή (έμπαινα καθημερινά) ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βγήκε η αναβάθμιση 5.01 για το SAMSUNG GALAXY S4 I9505 αλλά χειροκίνητα και όχι ΟΤΑ! Δηλαδή κατέβαζες το αρχείο αναβάθμισης και 1 πρόγραμμα (λέγεται ODIN3) και το έβαζες μόνος μέσω usb. Αυτό και έκανα γιατί ήμουν 10 μέρες περίπου πριν λήξει 1 χρόνος από την αγορά (νόμιζα ότι η εγγύηση λήγει σε 1 χρόνο ενώ είναι 2 χρόνια τελικά). Περάστηκε λοιπόν χωρίς πρόβλημα η 5.0.1. Δοκιμάζω αλλά δυστυχώς το πρόβλημα δε λύθηκε! Τεστάρω την κάρτα SIM σε άλλο κινητό και διαπίστωσα ότι δούλευε κανονικά. Αμέσως κατάλαβα ότι φταίει η συσκευή αλλά ήταν αργά! Εχασα 1 χρόνο, τόσους μήνες δηλαδή αφάνταστης ταλαιπωρίας, αναμονής, σπασίματος νεύρων να κάνω συνεχώς επαννεκίνηση της συσκευής για να φτιάχνει το 3G!

Απευθύνομαι και στέλνω στις 06/03/2015 από Ρόδο τη συσκευή στην SMARTEC την επίσημη εταιρεία service που δίνει η SAMSUNG τα κινητά της για τυχόν βλάβες η οποία την παρέλαβε στις 09/03/2015. Στις 12/03/2015 μου απαντάνε από το service ότι υπάρχει πρόβλημα HARDWARE και θέλουν 250 ευρώ για την επισκευή γιατί είναι εκτός εγγύησης!!! Μόνο που δεν μου έπεσε το τηλέφωνο με αυτό που άκουσα! Ρωτάω "Για βρε παιδιά είναι εκτός εγγύησης, ούτε χρόνο δεν έκλεισε!" Και μου απαντάνε " Γιατί έγραψε ο ΚΝΟΧ!!!" (είναι πρόγραμμα καταγραφής αν περαστεί κάτι μη επιτρεπτό στο κινητό σε θέμα software,αν κάνει κανείς τη συσκευή root-unroot και γενικά για παράμονες δραστηριότητες που δεν εγκρίνει η εταιρεία κτλ).Παιδιά τους λέω δεν πείραξα τίποτα! Πως έγραψε ο ΚΝΟΧ? Με τα πολλά διαπιστώσαμε ότι η χειροκίνητη αναβάθμιση (την έκανα για να φτιάξει το πρόβλημά μου!) έκανε τον ΚΝΟΧ να γράψει!!!

 Επρεπε λέει να την κάνω με ΟΤΑ δηλαδή με on-air γιατί μόνο τότε δεν γράφει ο ΚΝΟΧ!!! (η εναλλακτικά με το SAMSUNG KIES ένα άλλο πρόγραμμα της SAMSUNG). Και που να το ξέρω εγώ ρε παιδιά?! Καταρχήν ακόμα δεν βγήκε OTA άρα πως να την έκανα κιόλας?! Τόσους μήνες περιμένω!!! Δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα μου λένε! Επίσης μου λένε ότι το samsung.youmobile.org ΔΕΝ είναι επίσημο site της Samsung!!! Και που να το ξέρω εγώ ρε παιδιά?! Και πως χρησιμοποιεί τότε το λογότυπο σας και είναι μάλιστα φάτσα κάρτα στην πρώτη σελίδα?! Πως βγάζει όλες τις πληροφορίες για τα μοντέλα σας?! Που βρίσκει τα αρχεία των αναβαθμίσεων?! Θα τρελαθούμε τελείως?!

Απευθύνσου στην Samsung μου λένε όπως και έκανα στις 13/03/2015 ημέρα Παρασκευή. Μίλησα με τον κ. Καπώνη Αγγελο (υπάλληλο) ο οποίος αφού του είπα το ιστορικό έδειξε να κατανοεί μεν το πρόβλημα αλλά να μη μπορεί να το εγκρίνει αφού τέτοια εγκριση μπορεί να δώσει ΜΟΝΟ ο ΑΝΩΤΕΡΟΣ εκεί λέει και ο οποίος θα με πάρει τηλέφωνο για να μιλήσουμε! Πότε του λέω θα με πάρει σήμερα?! όχι μου λέει... μάλλον απο Δευτέρα γιατί είναι ένας για ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και καταλαβαίνεις!!!!

Περίμενα και εγώ... περίμενα... τίποτα! Παίρνω ξανά και ξανά τηλέφωνο στη Samsung, κάνω πάντα επιβεβαίωση στοιχείων και τα σχετικά, λέω συνεχώς όνομα, επώνυμο, νούμερο τηλεφώνου, ΙΜΕΙ συσκευής και ένα ειδικό κωδικό που μου έδωσαν για την καταχώρηση της συσκευής μου (σίγουρα θα με έμαθαν απέξω στο τηλεφωνικό κέντρο!) και όπως πάντα στο τέλος καταλήγουμε ότι θα με πάρει τηλέφωνο! Φτάνουμε 23 Μαρτίου (από 9 Μαρτίου δεν έχω κινητό θυμίζω) και αγανακτισμένος ξαναπαίρνω τηλέφωνο και αυτή τη φορά μιλάω με τον κ Παρασκευιώτη Αγγελο, ξαναλέω τα πάντα από την αρχή και μου λέει ότι η απάντηση είναι αρνητική από την Samsung! Δηλαδή είχε απαντήσει επίσημα υποτίθεται η εταιρεία αλλά εμένα που περιμένω τόσο καιρό δε μπήκε στον κόπο κανείς να με πάρει τηλέφωνο! Για ποιο λόγο του λέω πάλι και μου λέει το εξής μαγικό!

Εχετε κάνει root-unroot τη συσκευή!!!" και απαντάω φυσικά "Ποιο root και unroot είμαστε με τα καλά μας? Δεν γνωρίζω πως γίνεται καν πως γίνεται να το έκανα?! Από το service απλά είπαν ότι κάτι έγραψε ο ΚΝΟΧ μη μου λες για root και unroot! Απλά έγινε αυτή η αναβάθμιση η χειροκίνητη! Μη λέμε ότι θέλουμε! Αυτό που έκανα εγώ δεν έχει καμία σχέση με root και unroot! Αλλά και πάλι εγώ του λέω δεν περιμένω την απάντηση αυτή αλλά τηλέφωνο από τον Ανώτερο εκεί πέρα! (μπας και είμαι στο στρατό και δεν το πήρα είδηση?!) Μου λέει σου απαντάω εγώ! Και ποιος είσαι του λέω! Ο Ανώτερος η απλός υπάλληλος σαν τον Αγγελο Καπώνη? Οχι μου λέει δεν είμαι ο Ανώτερος που θες αλλά ποιο πάνω από απλό υπάλληλο! (αργότερα επιβεβαιώνω από Αγγελο Καπώνη ότι και ο Παρασκευιώτης Αγγελος είναι απλός υπάλληλος!!!!!). Συνεχίζω και του λέω "Πως το λένε τον Ανώτερο, όνομα δεν έχει" και μου απαντάει "Ζαφείρης Γεώργιος". Εχω κάνει τόσα αιτήματα Αγγελε και ακόμα περιμένω τι θα γίνει? Και μου λέει ΟΚ εκανα ξανά το αίτημα σας και θα σας πάρει σύντομα! Κλείνουμε το τηλέφωνο και μετά από περίπου 10 λεπτά επειδή πραγματικά ήμουν εκτός εαυτού ξαναπαίρνω τηλέφωνο στη Samsung και ζητάω τον κ Ζαφείρη Γεώργιο! (τον Ανώτερο υποτίθεται).

Άρχισαν τα γνωστά ποιος το ζητεί, τι ακριβώς θέλω, δε μπορώ να σας συνδέσω από εδώ, και καταλήγουμε πάλι να λέω  το ιστορικό μου αυτή τη φορά στον πρώτο Αγγελο που μίλησα αρχικά τον κ Καπώνη Αγγελο! Φυσικά με θυμήθηκε αμέσως και μου λέει μισό λεπτό να δω αν υπάρχει αίτημα σας (θυμίζω ότι πριν 10-15 λεπτά είχε ανοίξει για πολλοστή φορά αίτημα ο Παρασκευιώτης Αγγελος μπας και με πάρει τηλέφωνο ο Ζαφειρης Γεώργιος ο Ανώτερος και γλιτώσουν όλοι μαζί και εγώ στο τέλος) και ακούω το εξης μαγικο! ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!!! μα είναι δυνατόν, πριν 10-15 λεπτά το ξανάκανα με τον άλλο Αγγελο! Δουλεύετε τον κόσμο εντελώς? Δεν σέβεστε τους πελάτες σας?

 Μου υπόσχεται ότι έκανε αυτή τη φορά αίτημα και κλείνουμε! Φτάσαμε 26 Μαρτίου και φυσικά ακόμα να με πάρει κανείς! Μα τόσο δύσκολο είναι να μιλήσω 2 λεπτά με τον κ Ζαφείρη Γεώργιο? Να με ακούσει και ας απορρίψει το αίτημα μου. Αηδιασμένος από την απαράδεκτη στάση της Samsung παίρνω τηλέφωνο την SMARTEC και ζητάω επιστροφή κινητού. Ρωτάω από περιέργεια ξανά πόσο θέλει να φτιαχτεί (την πρώτη φορά μου είπαν 250 ευρώ) και μου απάντησε μια κυρία 232 Ευρώ! Τα 250 έγιναν 232 αλλά μικρή σημασία έχει αφού και η διαφορά προς τα κάτω είναι ασήμαντη! Της λέω όχι ευχαριστώ στείλτε το πίσω πριν φρικάρω εντελώς! Αν κινηθώ δικαστικά πιθανότατα θα βρω το δίκιο μου αλλά τα έξοδα θα είναι περισσότερα από αυτό που θα κερδίσω στο τέλος δηλαδή 1 κινητό που να δουλεύει σωστα! (όπως όφειλε η εταιρεία να το παραδώσει με την αγορά του). Οπότε δεν έχει νόημα. Να διευκρινίσω εδώ ότι η SMARTEC δε φταίει σε κάτι, είδαν οι τεχνικοί ότι έγραψε ο KNOX (κακώς έγραψε για μένα για αναβάθμιση android με official αρχείο αναβάθμισης!) και δεν με κάλυψε ως όφειλε. Και ερωτώ τώρα

1) Ποιος θα με προστατέψει εμένα σαν καταναλωτή από την απαράδεκτη πολιτική εταιρειών που βγάζουν εκτός εγγύησης συσκευές πουλημένες από τη μάνα τους ελαττωματικές? Στους όρους της εγγύησης μπορεί να γράφει ότι θέλει, είναι δικαίωμα τους αλλά προηγείται η παράδοση συσκευής που να δουλεύει 100% σωστά κάτι που ΔΕΝ έγινε σε μένα!

2) Από πότε μια συσκευή με πρόβλημα από τη μάνα της σε θέμα HARDWARE (επιβεβαιωμένο και από SMARTEC) βγαίνει εκτός εγγύησης για θέμα SOFTWARE?!

3) Πως γίνεται να μου λέει ο Κ Παρασκευιωτης Αγγελος ότι η συσκευή έγινε root - unroot ενώ εγώ ούτε την έκανα αλλά και ούτε γνωρίζω πως γίνεται??????!!!!! Από το μυαλό του τα βγάζει η τέτοιες εντολές έχουν για να κόβουν εγγυήσεις?

4) Για ποιο λόγο αποφεύγει με κάθε τρόπο ο κ Ζαφείρης Γεώργιος να μιλήσει μαζί μου για 2 λεπτά έστω? Φοβάται κάτι? Και αν ναι τι?

5) Αν εγώ έκανα on-air (OTA) την αναβάθμιση ποιος με κατοχυρώνει ότι θα ήταν εντός εγγύησης η συσκευή αφού η εταιρεία  μπορεί να ισχυριστεί μία από τα ίδια?! Που θα βρω το δίκιο μου?????

Αν και γνωρίζω ότι δεν πρόκειται να κερδίσω κάτι αφού σε αυτή τη χώρα δυστυχώς λίγα πράγματα λειτουργούν σωστά...

Η παρούσα επιστολή θα αποσταλεί παντού σε Ελλάδα και Εξωτερικό με σκοπό καθαρά την ενημέρωση του καταναλωτή πάνω στις πρακτικές που ακολουθούν οι εταιρείες για να πληρώνουμε ξανά και ξανά υπηρεσίες και προιόντα που δεν παίρνουμε (η παίρνουμε ελαττωματικά). Θα αποσταλεί-κοινοποιηθεί άμεσα σε

1) Όλους τους φίλους μου στο facebook ( > 1.000 άτομα) ζητώντας επιπλέον κοινοποίηση από αυτούς  σε φίλους.

2) Σε όλο το πελατολόγιο της επιχείρησής μου ( > 4.000 άτομα )

3) Συνήγορο του πολίτη

4) Ευρωπαικό κέντρο καταναλωτή Ελλάδας

5) Συνήγορο του καταναλωτή

6) Forum "INSOMNIA" (www.insomnia.gr)

7) Forum "MY PHONE" (www.myphone.gr)

8) Σελίδα SAMSUNG GREECE στο facebook

9) Σελίδα SAMSUNG MOBILE στο facebook

10) Σελίδα SAMSUNG MOBILERS στο facebook

11) Βουλή των Ελλήνων (αρμόδιο τμήμα)

12) Samsung (Ελλάδας)

13) Samsung (Εξωτερικού)

14) efpolis.gr (γραμμή καταναλωτή)

 

 

 

Με τιμή

 

δεν το διαβάζω αυτό.

  • Like 16
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια το μονο που δε μπορουσα ποτε να φανταστω ειναι οτι μια ναυαρχιδα της εταιρειας επεσε στα χερια μου ελλαττωματικη αν και καινουρια!!!!! Ποτε δε σκεφτηκα οτι μπορει να φταιει το κινητο! Αμα το ψιλιαζομουνα θα το εστελνα ΑΜΕΣΩΣ!!!

δεν ειμαστε και γκουρου να ξερουμε τι σημαινει η καθε βλαβη η το καθε συμπτωμα! Ολα τα αλλα δουλευαν ρολοι!

Και το 3G δουλευε τα πρωτα 2-5 λεπτα που να φανταστω! πιστεψα οτι ειναι λογισμικο! ελατε στη θεση μου!

λετε να ειμαι τοσο χαζος να ξερω οτι φταιει το κινητο και να μην το στειλω service?! θα το εκανα αμεσως

οπως το εκανα οταν αργα δυστυχως ανακαλυψα τι φταιει...

 

Εγω ζητησα να αναγνωρισει η εταιρεια οτι πουλησε κατι ελαττωματικο οπως και εγινε στα αληθεια.

Πουθενα δεν ανεφερα κατι ανακριβες,αποδειχτηκε και στην επισκευη αλλωστε. Αλλα εδω δε βγαινουν

στα τηλεφωνα οι υπευθυνοι αλλα μονο απλοι υπαλληλοι που λενε τα ιδια και τα ιδια η πραγματα που απλα θα σε "ξεφορτωθουν" οπως λεμε λαικα και συγνωμη για την εκφραση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε είσαι λάθος.

 

είναι αργά τώρα και βαριέμαι να γράφω. αλλά είσαι φάουλ

 

 

πέτα τη ναυαρχίδα που αποδείχτηκε ναυαρχίδια και πάρε κάνα νοκια των 20€ να κάνεις τη δουλειά σου

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...