Προς το περιεχόμενο

Επιστολή διαμαρτυρίας για Samsung


greeneye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η υποχρεωση της εταιριας να παρεχει εγγυηση με βαση το δικαιο ειναι πολυ γενικη...

Και καθε μια την κανει πιο συγκεκριμενη με τους δικους της ορους...

 

 

Τι γινεται με τα καμενα pixel των οθονων? αλλη εταιρια εχει εγγυηση για 0 αλλη για 3 αλλη για 10+...

και με 1 pixel χαλασμενο δεν θεωρειται ελαττωματικο το προιον? και μην πειτε οτι λογω κατασκευης πανελ αυτα συμβαινουν, γιατι τα καμενα πιχελ ειναι η εξαιρεση και οχι ο κανονας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τι γινεται με τα καμενα pixel των οθονων? αλλη εταιρια εχει εγγυηση για 0 αλλη για 3 αλλη για 10+...

και με 1 pixel χαλασμενο δεν θεωρειται ελαττωματικο το προιον? και μην πειτε οτι λογω κατασκευης πανελ αυτα συμβαινουν, γιατι τα καμενα πιχελ ειναι η εξαιρεση και οχι ο κανονας...

νομίζω ότι ο αριθμός ορίζεται από κάποια προδιαγραφή ISO, από εκεί και πέρα όποιος κατασκευαστής θέλει να παρέχει εγγύηση για λιγότερα είναι δικό του θέμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ δεν είπα ότι το H/W δεν επηρεάζεται από το S/W, μάλλον με άλλον χρήστη με μπερδεύεις.

 

Έλεγα -και εξακολουθώ να λέω- ότι η Samsung θα πρέπει να αποδείξει με ποιόν τρόπο το root «χάλασε» το 3G. Μπορεί ο OP να κάνει μια καταγγελία και να κρίνουν αυτοί που είναι να κρίνουν. Εγώ προσωπικά, δεν βρίσκω με ποιον τρόπο μπορεί να χαλάσει η κεραία από O/C και δεν βρίσκω πουθενά αντίστοιχη περίπτωση, μάλλον ξέρεις κάτι περισσότερο από εμένα.

 

Το ότι η εγγύηση ακυρώνεται γενικά κι αόριστα από το rootάρισμα είναι καταχρηστικός όρος. Και όχι μόνο εδώ, ψάξε για αντίστοιχες περιπτώσεις στις Αμερικές που τα παίρνουν πιο σοβαρά αυτά τα πράγματα από την Ελλάδα.

 

Οχι, δε χρειαζεται να αποδειξει τιποτε. Κατα την αγορα, ζητα ενα συγκεκριμενο πραγμα, ωστε να ισχυει η εγγυηση. Σε περιπτωση αλλαγης αυτου του κανονα χανεις την εγγυηση, ακομη κι αν το κινητο σου συνεχισει να δουλευει αψογα για αλλα εκατο χρονια, εγγυηση δε θα εχεις. Απλα.

Απο τη στιγμη που θα πας τη συσκευη σου στο σερβις, πριν καν ελεγξει για οποιοδηποτε προβλημα, θα κοιταξει αν η συσκευη τηρει τους κανονες που ζητηθηκαν κατα την αγορα της. Αν δεν τηρουνται, ακομη και αλλαγη ωρας να ζητησεις διοτι δεν ξερεις να την αλλαζεις, θα σε χρεωσει. Δεν εχει απολυτως καμμια σημασια το αν η αλλαγη που εκανες δημιουργησε η οχι τη βλαβη της συσκευης. Ζητηθηκε απο τη εταιρια να μη γινει η αλλαγη αυτη, απο τη στιγμη που την εκανες χανεις την εγγυηση για οποιαδηποτε βλαβη και οχι μονο για αυτες που ισως σχετιζονται με αυτη την αλλαγη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Οχι, δε χρειαζεται να αποδειξει τιποτε. Κατα την αγορα, ζητα ενα συγκεκριμενο πραγμα, ωστε να ισχυει η εγγυηση. Σε περιπτωση αλλαγης αυτου του κανονα χανεις την εγγυηση, ακομη κι αν το κινητο σου συνεχισει να δουλευει αψογα για αλλα εκατο χρονια, εγγυηση δε θα εχεις. Απλα.

Απο τη στιγμη που θα πας τη συσκευη σου στο σερβις, πριν καν ελεγξει για οποιοδηποτε προβλημα, θα κοιταξει αν η συσκευη τηρει τους κανονες που ζητηθηκαν κατα την αγορα της. Αν δεν τηρουνται, ακομη και αλλαγη ωρας να ζητησεις διοτι δεν ξερεις να την αλλαζεις, θα σε χρεωσει. Δεν εχει απολυτως καμμια σημασια το αν η αλλαγη που εκανες δημιουργησε η οχι τη βλαβη της συσκευης. Ζητηθηκε απο τη εταιρια να μη γινει η αλλαγη αυτη, απο τη στιγμη που την εκανες χανεις την εγγυηση για οποιαδηποτε βλαβη και οχι μονο για αυτες που ισως σχετιζονται με αυτη την αλλαγη.

 

Έγραψα και άλλο ποστ μετά από αυτό που quotάρεις. Βασικά όλη η απάντηση που δίνεις είναι ένα λάθος. Ας ξαναδώσω λινκ από που αντλώ τις πληροφορίες μου γιατί το xda-devs μπορεί να μην θεωρείται έγκυρο, ώντας forum.

 

Από το official site του FSFE:

 

"Just the fact that you modified or changed the software of your device, is not a sufficient reason to void your statutory warranty. As long as you have bought the device as a consumer in the European Union."

 

Πραγματικά δεν κατανοώ γιατί το συζητάμε ακόμα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αυτόν τον όρο τον έχουν και οι άλλες εταιρείες (apple πχ). Σε όλες είναι παράνομος; Έχει δικαιωθεί κανείς;

 

Δεν ξέρω αν μπορείς να τον πεις «παράνομο» με τη νομική έννοια της λέξης. Μπορείς να τον πεις «καταχρηστικό». Από εκεί και πέρα δεν ξέρω εάν έχει δικαιωθεί κάποιος φτάνοντας σε κάποιον κρατικό ή ευρωπαϊκό οργανισμό, αλλά εικάζω ότι για να δώθηκε η οδηγία μάλλον κάποιος λόγο θα συνέτρεχε. Κάποιος θα είχε διαμαρτυρηθεί και θα αναγκάστηκαν να βγάλουν πόρισμα. Όπως, επίσης, εικάζω ότι ως τώρα όποιος διαμαρτυρόταν για παρεμφερή λόγο σε κάποια εταιρεία, δε νομίζω πως η εταιρεία θα το άφηνε να φτάσει στα άκρα, καθώς δεν θα ήταν προς συμφέρον της να υπάρχει αντίστοιχο δεδικασμένο.

 

Από εκεί και πέρα, η δική μου εμπειρία μου λέει ότι όταν είχα το Nexus 5 (το οποίο είχε και αυτό τον ίδιο όρο μέσα στη εγγύηση, unlocked BL = void warranty) και μου είχε παρουσιάσει H/W πρόβλημα άσχετο με το root/unlock μου το αντικατέστησαν κατευθείαν με refurbished από το αγγλικό play κι ας το είχα στείλει χύμα εντελώς με ξεκλείδωτο bootloader και με TWRP εγκατεστημένο μέσα. Όταν το πρόβλημα είναι άσχετο με το root/unlock, μια χαρά ισχύει η εγγύηση κι ας γράφουν ότι θέλους στους όρους χρήσης οι εκάστοτε εταιρείες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν ξέρω αν μπορείς να τον πεις «παράνομο» με τη νομική έννοια της λέξης. Μπορείς να τον πεις «καταχρηστικό». Από εκεί και πέρα δεν ξέρω εάν έχει δικαιωθεί κάποιος φτάνοντας σε κάποιον κρατικό ή ευρωπαϊκό οργανισμό, αλλά εικάζω ότι για να δώθηκε η οδηγία μάλλον κάποιος λόγο θα συνέτρεχε. Κάποιος θα είχε διαμαρτυρηθεί και θα αναγκάστηκαν να βγάλουν πόρισμα. Όπως, επίσης, εικάζω ότι ως τώρα όποιος διαμαρτυρόταν για παρεμφερή λόγο σε κάποια εταιρεία, δε νομίζω πως η εταιρεία θα το άφηνε να φτάσει στα άκρα, καθώς δεν θα ήταν προς συμφέρον της να υπάρχει αντίστοιχο δεδικασμένο.

 

Από εκεί και πέρα, η δική μου εμπειρία μου λέει ότι όταν είχα το Nexus 5 (το οποίο είχε και αυτό τον ίδιο όρο μέσα στη εγγύηση, unlocked BL = void warranty) και μου είχε παρουσιάσει H/W πρόβλημα άσχετο με το root/unlock μου το αντικατέστησαν κατευθείαν με refurbished από το αγγλικό play κι ας το είχα στείλει χύμα εντελώς με ξεκλείδωτο bootloader και με TWRP εγκατεστημένο μέσα. Όταν το πρόβλημα είναι άσχετο με το root/unlock, μια χαρά ισχύει η εγγύηση κι ας γράφουν ότι θέλους στους όρους χρήσης οι εκάστοτε εταιρείες.

εγω ειχα στειλει το s2 root + custom rom για αλλαγη καμερας και μου την αλλαξαν κανονικα!! :P

 

να ξεκαθαρισουμε κατι ! προφανως και δεν εχουμε κερδος απο τη σαμσουνκ και θα ηταν καλο αν του εφτιαχναν το κινητο απλα εγω τουλαχιστον διαφωνω στο οτι παραπονιεται

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγραψα και άλλο ποστ μετά από αυτό που quotάρεις. Βασικά όλη η απάντηση που δίνεις είναι ένα λάθος. Ας ξαναδώσω λινκ από που αντλώ τις πληροφορίες μου γιατί το xda-devs μπορεί να μην θεωρείται έγκυρο, ώντας forum.

 

Από το official site του FSFE:

 

"Just the fact that you modified or changed the software of your device, is not a sufficient reason to void your statutory warranty. As long as you have bought the device as a consumer in the European Union."

 

Πραγματικά δεν κατανοώ γιατί το συζητάμε ακόμα.

 

 

Η απαντηση που δινω δεν ειναι καθολου λαθος. Ειναι πολυ σωστη, σε πειπτωση που ο κανονας που θετει η κατασκευαστρια εταιρια ειναι νομιμος. Σε περιπτωση που ο κανονας αυτος κριθει καταχρηστικος η παρανομος, δεν εχει νοημα ολη η συζητηση γενικοτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξέλιξη της επιστολής διαμαρτυρίας μου στη Samsung (προς Samsung και άλλους αποδέκτες) για τη μη αναγνώριση εγγύησης του κινητού λόγω χειροκίνητης ανάβαθμισης Android απο 4.4.2 σε 5.01 με το πρόγραμμα ODIN3.(για να φτιαχτεί το πρόβλημα με το 3G)

 

26/03/2015 : Δίνω εντολή στις 9 το πρωί στη Smartec να αποσταλεί το κινητό μου με ACS από Αθήνα πίσω Ρόδο χωρίς να φτιαχτεί αφού και η Samsung με έβγαζε εκτός εγγύησης. Λαμβάνω τη διαβεβαίωση ότι θα φύγει 100% την ίδια μέρα. Το βράδυ της ίδιας μέρας στέλνω την επιστολή διαμαρτυρίας στους γνωστούς αποδέκτες.

 

27/03/2015 : Το πρωί προς μεσημέρι με παίρνουν τηλέφωνο από τη Samsung (ο κ. Θεωδωρακάκος Νίκος, προιστάμενος), και με ενημερώνει ότι είδε το θέμα μου και ότι η εταιρεία ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ! Μάλιστα μου διευκρινίζει ότι το κινητό θα συνεχίσει να έχει την υπόλοιπη εγγύησή του κανονικά (1 χρόνος ακόμα δηλαδή). Θα έδινε εντολή στη Smartec και να μείνω ήσυχος. Τον ενημερώνω ότι λογικά το κινητό έφυγε με ACS από την προηγούμενη μέρα άφτιαχτο λόγω εντολής μου και μου είπε να το ξαναστείλω πάνω και θα φτιαχτεί όπως είπαμε. (λογικό πλέον).

 

Μετά 10-15 λεπτά παίρνω στη Smartec να δω που βρίσκεται το κινητό μου αν έχει φύγει κτλ! Το ψάχνει η κοπέλα για λίγο αφού έδωσα τα απαραίτητα στοιχεία και πολύ σύντομα μου απαντάει ότι το κινητό μου όχι απλά δεν έφυγε την προηγούμενη μέρα όπως είχα δώσει εντολή αλλά αυτή τη στιγμή το δουλεύει το τεχνικό τμήμα (αλλαγή πλακέτας)! Εδώ στάθηκα τυχερός αφού παρά την εντολή μου το κινητό καθυστέρησε να φύγει 1 μέρα! Το κινητό φτιάχτηκε και έφυγε την ίδια μέρα με ACS ημέρα Παρασκευή.

 

Σήμερα 30/03/2015 Δευτέρα το παρέλαβα και δουλεύει άψογα όπως έπρεπε να είναι εξαρχής.

Επίσης με πήρε σήμερα τηλέφωνο και ο κ Ζαφείρης Γεώργιος (ο τότε προιστάμενος που δεν κατάφερα ποτέ να μιλήσω μαζί του) και είχαμε μια φιλική συζήτηση περί του θέματος.

Συνοψίζοντας θα πω ότι τελικά βρήκα βρήκα το δίκιο μου λοιπόν παρόλο που το θέμα για μένα είχε λήξει αρνητικά, δεν έλπιζα σε τίποτα κτλ (άλλωστε είχα δώσει εντολή επιστροφής χωρίς να φτιαχτεί).

 

Παρά την πικρία μου για τον τρόπο που αντιμετωπίστηκα μέχρι ενός σημείου από την εταιρεία Samsung και επειδή έχω μάθει να εκτιμώ τα θετικά και όχι μόνο να κατακρίνω τα αρνητικά θα ήθελα κλείνοντας το θέμα εδώ οριστικά να
- Ευχαριστήσω τον κ Θεωδωρακάκο Νίκο για τη μεσολάβησή του έστω και την τελευταία στιγμή και την αναγνώριση της εγγύησής μου κανονικά από την εταιρεία.

- Ευχαριστήσω τον κ Ζαφείρη Γεώργιο που παρόλο που το θέμα είχε ήδη λυθεί από τον συνάδελφό του έστω και τώρα μπήκε στον κόπο να επικοινωνήσει μαζί μου για μία φιλική συζήτηση.

- Ολους τους χρήστες των forum insomnia.gr και myphone.gr για τις απόψεις τους έως τώρα (και θετικές και αρνητικές) πάνω στο θέμα!

 

* Τώρα μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση εδώ για το αν είχα δίκιο τελικά η όχι η αν η αλήθεια είναι κάπου στη μέση!

* Επιτέλους απολαμβάνω το κινητό μου!

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνωμη μου ειχες δικιο και μπραβο σου που διεκδικισες τα δικαιώματα σου ως καταναλωτης.

Με την λογικη που πηγε να βγει το κινητο εκτος εγγυησης τοτε πρεπει να βγει και εκτος εγγυησης ολο το hardware των υπολογιστων(mobo,cpu,gpu και γενικα ολο το hardware) αφου το 95% των χρηστων χρησιμοποιει παρανομο-αντιγραμμενο λειτουργικο συστημα καθως και προγραμματα(antivirus,Office κτλ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Κατά τη γνωμη μου ειχες δικιο και μπραβο σου που διεκδικισες τα δικαιώματα σου ως καταναλωτης.

Με την λογικη που πηγε να βγει το κινητο εκτος εγγυησης τοτε πρεπει να βγει και εκτος εγγυησης ολο το hardware των υπολογιστων(mobo,cpu,gpu και γενικα ολο το hardware) αφου το 95% των χρηστων χρησιμοποιει παρανομο-αντιγραμμενο λειτουργικο συστημα καθως και προγραμματα(antivirus,Office κτλ)

ακυρο το παραδειγμα με τους υπολογιστες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...