Προς το περιεχόμενο

Επιστολή διαμαρτυρίας για Samsung


greeneye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ακυρο το παραδειγμα με τους υπολογιστες

Γιατι ακυρο?Γιατι αφου ισχυει υποτίθεται επισημά στα κινητα που στην ουσια τα smartphones είναι μια υπολογιστικη μηχανη να μην ισχυει και στα desktop που είναι και αυτά υπολογιστικες μηχανες?

Το Xbox πχ είναι στην ουσια ενας κανονικος υπολογιστης(μητρικη,επεξεργαστης,ψυκτρα κτλ).

Aν φλασαρεις όμως το dvd rom του χανεις την εγγυηση.Στην ουσια το φλασαρισμα δεν επιφερει καμια επιβαρυνση στο hardware.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γιατι ακυρο?Γιατι αφου ισχυει υποτίθεται επισημά στα κινητα που στην ουσια τα smartphones είναι μια υπολογιστικη μηχανη να μην ισχυει και στα desktop που είναι και αυτά υπολογιστικες μηχανες?

 

ακυρο γιατι στα smartphones το hardware ειναι δεμενο με το "γνησιο" software που παρεχεται μαλιστα "δωρεάν" απο την εταιρεία...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φιλος ηταν λαθος εξ' αρχης καθοτι δεν επρεπε να περιμενει την αναβαθμιση μηπως λυθει το προβλημα. Επρεπε να το στειλει αμεσως για σερβις και θα του το φτιαχναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελος καλο ολα καλα. Και εισαι τυχερος με τη ληξη του περιστατικου, αλλα πλεον δεν εχει κανενα νοημα να συζητησουμε περαιτερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν μια εταιρια αναγνωριζει ενα προβλημα σε μια συσκευη που παραγει

 

βγαζει αναβαθμιση επισημη ωστε να "λυσει" αυτο το προβλημα

 

και παιρνει σαρκα και οστα μια επισημη εκδοση σε διαφορα site που "λυνει" το αναγνωρισμενο προβλημα ενω ταυτοχρονα δεν το κανει διαθεσιμο με τον τροπο που πρεπει

 

οφειλει να δειξει κατανοηση σε ολους αυτους που που δεν αντεχαν να εχουν μια προβληματικη συσκευη και εκαναν την αναβαθμιση και να αναγνωρισει οτι εκανε λαθος στον τροπο διαθεσης της αναβαθμισης

 

οποτε ειμαι υπερ του ts.. καποιοι εκει μεσα δεν εκαν σωστα την δουλεια τους και αυτο ειναι προβλημα της εταιριας και οχι του πελατη

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

οταν μια εταιρια αναγνωριζει ενα προβλημα σε μια συσκευη που παραγει

 

βγαζει αναβαθμιση επισημη ωστε να "λυσει" αυτο το προβλημα

 

και παιρνει σαρκα και οστα μια επισημη εκδοση σε διαφορα site που "λυνει" το αναγνωρισμενο προβλημα ενω ταυτοχρονα δεν το κανει διαθεσιμο με τον τροπο που πρεπει

 

οφειλει να δειξει κατανοηση σε ολους αυτους που που δεν αντεχαν να εχουν μια προβληματικη συσκευη και εκαναν την αναβαθμιση και να αναγνωρισει οτι εκανε λαθος στον τροπο διαθεσης της αναβαθμισης

 

οποτε ειμαι υπερ του ts.. καποιοι εκει μεσα δεν εκαν σωστα την δουλεια τους και αυτο ειναι προβλημα της εταιριας και οχι του πελατη

 

και καποιος εκει εξω δεν εκανε σωστα την αναβαθμιση οποτε ειναι προβλημα του πελατη οχι της εταιρειας.

Δεχομαι οτι εβγαλε κατι προβληματικο και ετοιμαζει να βγαλει αναβαθμιση για να το διορθωσει. Αν τωρα ο αλλος δεν περιμενει και βαλει κατι αλλο δεν φταιει η εταιρεια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα ακόμα και το γεγονός ότι η εταιρία "δέχτηκε το λάθος της" δεν σημαίνει απαραίτητα ότι υπάρχει λάθος.

Πολλές φορές εταιρίες, προκειμένου να αποφύγουν "φασαρίες" του στυλ  "θα στείλω το mail στους πελάτες της εταιρίας μου", δίνουν (προς τιμήν τους αλλά και συμφέρον τους) μια λύση έτσι ώστε να σταματήσει η βαβούρα.

Σαφώς και διαφωνώ αφού έτσι ο "φωνακλάς" (και κατά τη γνώμη μου εδώ λάθος) πελάτης βγαίνει κερδισμένος σε σχέση με έναν πιο τυπικό, αλλά that's life.

 

(Να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι κατά των παραπόνων σε εταιρίες. Αντίθετα σε πολλά post μου φαίνεται ότι ενθαρύνω προς αυτή την κατεύθυνση. Απλά στο συγκεκριμένο θέμα θεωρώ τον ts λάθος)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και το θέμα έληξε, βασικά θα ήθελα να κάνω μια γενική ερώτηση. Τι θα γινόταν στις 2 αυτές περιπτώσεις;

 

1) Αν το παλικάρι έκανε OTA αναβάθμιση;

2) αν έκανε αναβάθμιση με καλώδιο χρησιμοποιώντας όμως το samsung kies;

 

Σε αυτές τις περιπτώσεις θα το δεχόντουσαν;

 

Εγώ πριν 2 χρόνια περίπου δοκίμασα να περάσω custom rom android σε ένα Sony Ericsson Xperia X8 με ανεπίσημα προγράμματα από την ομάδα XDA και μου μπρίκαρε εντελώς (βασικά ήξερα ότι υπήρχε πιθανότητα να μπρικάρει αλλά με έτρωγε ο ποπός μου). Ήταν ακόμη μέσα στην εγγύηση και το γύρισα στον Γερμανό από όπου το πήρα. Εγώ φυσικά έκανα τον ανήξερο και απλώς είπα ότι μου μπρίκαρε στα καλά καθούμενα. Αφού το έλεγξαν πρώτα, μου το άλλαξαν έτσι απλά χωρίς να με χρεώσουν και χωρίς να μου πουν κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε στο προφορικο μου ειπαν οτι με ΟΤΑ και με samsung kies δεν θα υπηρχε προβλημα αφου δε γραφει υποτιθεται ΚΝΟΧ. Δε δεχονται το ODIN

 

Εγω ομως δεν ειμαι πεπεισμενος 100% οτι αν κανω ενα απο τα 2 ο KNOX δε θα ξυπνησει και θα γραψει κατι η εστω

κατι να στραβωσει στην αναβαθμιση και θα γραψει ο ΚΝΟΧ οποτε παλι θα νομιζουν οτι το πειραξα ο χακερας εγω!

Μαλλον οσο υπαρχει εγγυηση καλο ειναι να μενουμε στην υπαρχουσα android εκτος και αν υπαρχει σοβαρο θεμα

λειτουργιας οπως ειχα εγω με το 3G και πρεπει να δεις μηπως φτιαχνει με αναβαθμιση.

 

H Samsung δηλωνει λοιπον οτι δεχεται μονο τα παραπανω 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν οποιαδήποτε εταιρεια βγαζει κατι το 'ελλατωματικο' και υπαρχει η δυνατοτητα μεσω αναβαθμισης να διορθωθεί,τοτε πρεπει αμεσα σεβομενη τους καταναλωτες της και εφόσον προκειται για ένα ακριβο προιον να βγαλει την αναβαθμιση,και όχι να περνανε μηνες-κοντα ενας χρονος.

Σ αυτό το διαστημα ο καταναλωτης φθειρεται ψυχικα να προσπαθει να καταλαβει τι συμβαινει με το προιον του.Η εταιρεια οφειλει προληπτικα να αποσυρει το προιον από την αγορα και να το αντικαταστησει με άλλο και όχι ο καταναλωτης να ψαχνει-μυριζει τα νυχια του για να βρει τι συμβαινει.Ειτε μπορει να βγαλει ανακοινωση-ενημερωση προς τους καταναλωτες της για την υπαρξη του προβλήματος και ότι πχ σε ορισμενο χρονικο διαστημα θα το επιδιορθωσει.

Οποτε αν καποιος προσφυγει δικαστικα εφόσον προκειται για ακριβο προιον θα δικαιωθεί συν θα του εκδικαστεί και αποζημιωση για την ψυχικη οδυνη-χρονο που εχασε-τηλεφωνήματα κτλ.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε ultimate το εψαξα και με δικηγορο οταν ειδα οτι με την εταιρεια δεν εβγαζα ακρη με τιποτα. Εξωδικο πρωτα 3 ημερων να μου το φτιαξουν και ΑΝ ΔΕΝ τοτε αγωγη αποζημιωσης! Τι δικη θα την κερδιζα πιθανοτατα και θα μου αλλαζαν και το κινητο και θα το δημοσιευα και παντου κτλ, ομως να γνωριζετε κατι!

 

ΔΕΝ υπαρχει ψυχικη οδυνη,ηθικη οδυνη, αποζημίωση και οτιδηποτε σχετικό τέτοιο με κινητα και συναφη ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!!!!!!

Εξοδα 150 το εξωδικο ελαχιστο και αγωγη 500 ελαχιστο! αρα πανω απο 650 ευρω για να παρω κατι που κανει 290 ευρω τωρα!

Δεν συμφερει!!! Φυσικα δε συμφερει και την εταιρεια να παω δικαστικα γιατι θα φανε και αυτοι μια 400-500 ευρω εξοδα

και στο τελος θα μου αλλαξουν και την πλακετα που για αυτους ποσο να κανει? 50-100 ευρω το πολυ πιστευω και θα δυσφημιστουν κιολας! Οποτε βγαλτε συμπερασμα τι πρεπει να κανει κανεις!

 

* Οδυνη υπαρχει μονο σε τραυματισμους,θανατους,ατυχηματα και συναφη, οχι σε προιοντα οπως υπολογιστες

κινητα κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ρε γατόνι, ψυχική οδύνη επειδή δεν έμπαινε το κινητό στο internet από 3G; Είσαι άρχοντας ε, πώς το διανοήθηκες καν αυτό.

 

Να κάνω κι εγώ μια μήνυση στη Sony που χάλασε το PS3 gamepad και αναγκάστηκα να πάρω το PS4 gamepad. :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φανταστειτε οτι ημουν τοσο πολυ εκνευρισμενος που σκεφτηκα ακομα και να το κανω (εξωδικο-αγωγη) και ας χασω λεφτα, τοσο πολυ!

Οταν νιωθω οτι εχω δικιο το κυνηγαω, παντως ημουν απολυτα ειλικρινης με την εταιρεια και ισως διαπιστωθηκε και στο

service αυτο αφου οτι ειπα ακριβως αυτο ειχε γινει! Αλλοι εξαπατουν εταιρειες με δικα τους λαθη π.χ να καψεις

κατι απο overcloking και να απαιτεις αλλαγη κανοντας τον κινεζο! Οποτε η δικη μου περιπτωση σιγουρα διαφερει.

Ευχομαι σε ολους σας να ΜΗ σας τυχαινουν ελαττωματικα προιοντα απο τη μανα τους οπως εκατσε σε μενα...

 

Η τυχη μου ειναι τετοια που παλια ειχα αγορασει ενα μικροφωνο (5 ευρω) και επεσα σε ελατωματικο!!!!!!!!

μαλλον το εχω το θεμα :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...