Προς το περιεχόμενο

Επιστολή διαμαρτυρίας για Samsung


greeneye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

τοσα φορουμ που εισαι δεν ρωτησες για το προβλημα σου?(ρωτα και αν το 3g/4g ειναι κυκλωμα ξεχωριστο ή πανω στην mb)

Ειχα διαβασει (στο myphone)και γω οτι σε μερικα s4 ακομη και το official(Που ειχε βγει απο τα χριστουγεννα) μεσω odin γραφει knox :P .Οτα που λενε παιζει να βγει το καλοκαιρι!

Τεσπα αν σβηνεται καντο και πηγαινε το σε αλλο μαγαζι.

 

Αν διαβαζες για iphone ακομη θα γελαγες οταν αγοραζεις κινητο 400-1000ε και σου ζητανε 350ε γιατι ειχε υγρασια ή γιατι εχει χτυπηματα ή γιατι χαθηκε το wifi και εννοειται ενας χρονος εγγυηση..

 

υ.γ. θελω να μαθω ινφο για το τμημα της βουλης που λες και αν οντως εστειλες ολο αυτο σε πελατες της επιχειρησης σου(fail)  !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια το μονο που δε μπορουσα ποτε να φανταστω ειναι οτι μια ναυαρχιδα της εταιρειας επεσε στα χερια μου ελλαττωματικη αν και καινουρια!!!!! Ποτε δε σκεφτηκα οτι μπορει να φταιει το κινητο! Αμα το ψιλιαζομουνα θα το εστελνα ΑΜΕΣΩΣ!!!

δεν ειμαστε και γκουρου να ξερουμε τι σημαινει η καθε βλαβη η το καθε συμπτωμα! Ολα τα αλλα δουλευαν ρολοι!

Και το 3G δουλευε τα πρωτα 2-5 λεπτα που να φανταστω! πιστεψα οτι ειναι λογισμικο! ελατε στη θεση μου!

λετε να ειμαι τοσο χαζος να ξερω οτι φταιει το κινητο και να μην το στειλω service?! θα το εκανα αμεσως

οπως το εκανα οταν αργα δυστυχως ανακαλυψα τι φταιει...

 

Εγω ζητησα να αναγνωρισει η εταιρεια οτι πουλησε κατι ελαττωματικο οπως και εγινε στα αληθεια.

Πουθενα δεν ανεφερα κατι ανακριβες,αποδειχτηκε και στην επισκευη αλλωστε. Αλλα εδω δε βγαινουν

στα τηλεφωνα οι υπευθυνοι αλλα μονο απλοι υπαλληλοι που λενε τα ιδια και τα ιδια η πραγματα που απλα θα σε "ξεφορτωθουν" οπως λεμε λαικα και συγνωμη για την εκφραση.

 

Κι όμως, έκανες αυτό που λες ότι δεν έκανες. Εάν δεν είσαι γνώστης, σε ενδεχόμενο πρόβλημα, παίρνεις τηλέφωνο και κανονίζεις service. Εσύ αποφάσισες από μόνος σου ότι δεν έχει πρόβλημα η συσκευή και είναι θέμα software. Με ποιο σκεπτικό; Αφού υποτίθεται ότι δεν έχεις τις γνώσεις για κάτι τέτοιο...

 

Αργότερα χωρίς να συμβουλευτείς καν τα επίσημα έγγραφα (χαρτάκια από το κουτί, επίσημη ιστοσελίδα, κλπ) αποφάσισες να προχωρήσεις μόνος σου σε update λογισμικού με 3rd-party πρόγραμμα. Φυσικά, το KNOX σημείωσε +1.

 

Δυστυχώς για σένα το δίκιο το έχει η εταιρεία. Πράγματι ακύρωσες την εγγύηση, αφού έριξες 3rd-party λογισμικό πάνω του.

 

Από την άλλη, απ' ότι λένε τα παιδιά το KNOX counter μπορεί να ξαναμηδενίσει με πρόγραμμα, οπότε παίξε αυτή την πουστιά και πήγαινέ το σε άλλο μαγαζί. Αν είσαι τυχερός, στο αναγνωρίζουν, το αναλαμβάνουν, τέλος. Αλλά μη πας να βγεις κι από πάνω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρησιμοποίησες το ODIN που είναι 3rd party άρα άδικα μουτζουρώνεις χαρτιά μιας και δεν τήρησες και εσύ τους όρους της εγγύησης. Δεν παίζει να τους πείσεις για κάτι που δεν δικαιούσαι και ας το δημοσιεύσεις και στη LiFO και στο Παιδί Μου Και Εγώ :)

 

Και βασικά και το knox να ξαναγυρίσεις, αμφιβάλω ότι δεν σου έχουν blacklistιάσει το serial/imei πλέον...

 

Με τις υγείες σου και εύχομαι πιο εύστοχες αγορές στο μέλλον!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρησιμοποίησες το ODIN που είναι 3rd party άρα άδικα μουτζουρώνεις χαρτιά μιας και δεν τήρησες και εσύ τους όρους της εγγύησης. Δεν παίζει να τους πείσεις για κάτι που δεν δικαιούσαι και ας το δημοσιεύσεις και στη LiFO και στο Παιδί Μου Και Εγώ :)

 

Με αυτά που γράφει, σίγουρα ξέρει οτι έχει χεσμενη την φωλιά του. Μάλλον ελπίζει να πάρει άλλο τηλ μεσου τσαμουκα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Επειδή rootαρε τη συσκευή του, χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης για ένα πρόβλημα που είχε η συσκευή πριν την rootάρει;;; Τώρα σοβαρά τα λέτε αυτά ή αστειεύεστε; Σιγά μην ακυρώνεται η εγγύηση για ένα πρόβλημα που προϋπήρχε. Kαι rooted να είναι η συσκευή μια χαρά συνεχίζει να υφίσταται η εγγύηση για θέματα H/W που δεν αφορούν το root.

 

OP, εγώ λέω να κάνεις μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ και στη ΓΓΚ και μετά άσε την Samsung να τους εξηγήσει τι είναι το KNOX και τι το root.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μεσω odin δεν εγραψε ο knox σε μενα παντως σε s4 περνοντας την 5.0.1

 

αρα καποια μαλακια εγινε στην εγκατασταση....οτιδηποτε επισημο firmware περαστει δεν γραφει ο knox..εκτος και αν με το odin δεν περαστηκε επισημο firmware....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει και αλλη λυση βεβαια που δεν ειναι ηθικη αλλα θα μπορουσες να κανεις την δουλεια σου αν ησουν εντος εγγυησης. Θα μπρικαρες την συσκευη,ωστε να μην φαινεται οτι εγραψε ο knox οποτε θα γινοταν η δουλεια σου με αλλαγη μητρικης. Απο κει και περα +1 στους απο πανω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε στις κοινοποιησεις βαλε και ΓΕΕΘΑ για να στειλει την επιστολη σου σε οσους φανταρους κανουν σκοπια.

 

Μπας και την διαβασει κανεις ολοκληρη σε ετουτη τη χωρα, αλλιως ξεκινα στελνε κι εξωτερικο.

 

ΥΓ. Αληθεια εστειλες στους πελατες της επιχειρησης σου αυτο το πραγμα; Αμα σε χωρισει καμια γκομενα μεθαυριο τι θα κανεις δηλαδη, θα τους καλεσεις να σου βαρανε παλαμακια στις ζεμπεκιες του χωρισμου;

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.................ΥΓ. Αληθεια εστειλες στους πελατες της επιχειρησης σου αυτο το πραγμα; Αμα σε χωρισει καμια γκομενα μεθαυριο τι θα κανεις δηλαδη, θα τους καλεσεις να σου βαρανε παλαμακια στις ζεμπεκιες του χωρισμου;

 

Σιγά μην το έστειλε.

Πρώτα πρώτα γράφει "θα αποσταλεί" για να τους δώσει χρόνο να τρομάξουν (μπορούσε να το είχε κάνει με την μία με multi recipient mail) και να τους γράψει ότι "ήδη απεστάλει".

Και ύστερα δεν παίζει να το στείλει αφού θα δημιουργήσει σκέψεις "Σε όλο το πελατολόγιο της επιχείρησής" του. Η μόνη περίπτωση να το έβλεπαν οι πελάτες του θετικά θα ήταν αν ο ts είναι δικηγόρος (δεν φαίνεται κάτι τέτοιο από την γλώσσα του κειμένου) και άρα θα σκέφτοταν "τι παλικάρι είναι αυτό που το κυνηγάει μέχρι τέλους". Σε ρεαλιστικό επίπεδο το μήνυμα θα φτάσει στα φόρουμ που ανέφερε (καλή ώρα insomnia) και άντε και σε κανα συνήγορο του καταναλωτή.

Επί του θέματος τώρα είναι παγκοσμίως γνωστό ότι η όποια παρέμβαση σε κάποιο μηχάνημα από μη εξουσιοδοτημένο "χέρι" (η λογισμικό) αυτόματα ακυρώνει την εγγύηση. Δεν μπορεί να ξέρουμε μόνο τα δικαιώματά μας αλλά ουχί τις υποχρεώσεις μας (που στην πράξη αφού αφορά θέμα εγγύησης μπορεί κανείς να το βάλει μέσα στην κατηγορία "δικαιώματα" και στην υποενότητα "όροι για άσκηση δικαιωμάτων").

Καλά κάνει που το κυνηγάει βέβαια, μήπως ψαρώσουν, αλλά σίγουρα ξέρει ότι κάποιες κινήσεις του ήταν λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λεω δεν ξελεω ποτε παιδια, το εχω αποστειλει ηδη σε ολη τη λιστα που αναγραφω και απεμεινε μονο

να ενημερωσω το πελατολογιο μου που θελει περισσοτερο χρονο και να γινει μεταφραση στα Αγγλικα (το ψαχνω να γινει ακριβης μεταφραση) ωστε να το στειλω κανονικα και Γερμανια και Κορεα στην επισημη Samsung τουλαχιστον.

Πηγε κανονικα και στο νομικο γραφειο της Βουλης και στο ιδιαιτερο γραφειο του γενικου γραμματεα της κυβερνησης

αλλα και φυσικα στον κ Μακη Τριανταφυλλο (zougla).

Ειναι δυνατον να πουλησει κανεις π.χ ενα pc και να κανει νερα η μητρικη και να βγει ο πελατης εκτος εγγυησης

επειδη εβγαλε ας πουμε τα windows xp και περασε τα 7 ?! αυτο χαλασε τη μητρικη?! Μπορει να φανταστει ο πελατης οτι φταιει η μητρικη? Περασε το λειτουργικο μηπως στουκαραν τα windows. Αμα ειναι κατι ελαττωματικο εξαρχης οφειλεις να το αλλαξεις στον πελατη σου.

Και πανω απο ολα οφειλεις να σεβεσαι τον πελατη σου και να μιλας μαζι του, εδω δε βγαινει στο τηλεφωνο ο υπευθυνος τι να λεμε τωρα, αφου εχει 100% δικιο ας εβγαινε να μιλησει 2  λεπτα μαζι μου, δε ζητησα κατι παραλογο θα εληγε αμεσως εκει το θεμα αν ακουγα απο το στομα του οτι ναι μεν αλλα και τελος.  Ξερω οτι δεν θα παρω τιποτα στο τελος ουτε θα κλαφτω, οφειλω να ενημερωσω τον κοσμο ομως. χαμενος ειμαι ετσι και αλλιως, αλλα ποιο χαμενη θα βγει η εταιρεια αν για καθε ατομο που εχει αρνητικη αποψη προκυπτουν αλλα εκατονταδες

που βλεπουν και...στριβουν δρομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λεω δεν ξελεω ποτε παιδια, το εχω αποστειλει ηδη σε ολη τη λιστα που αναγραφω και απεμεινε μονο

να ενημερωσω το πελατολογιο μου που θελει περισσοτερο χρονο και να γινει μεταφραση στα Αγγλικα (το ψαχνω να γινει ακριβης μεταφραση) ωστε να το στειλω κανονικα και Γερμανια και Κορεα στην επισημη Samsung τουλαχιστον.

Πηγε κανονικα και στο νομικο γραφειο της Βουλης και στο ιδιαιτερο γραφειο του γενικου γραμματεα της κυβερνησης

αλλα και φυσικα στον κ Μακη Τριανταφυλλο (zougla).

Ειναι δυνατον να πουλησει κανεις π.χ ενα pc και να κανει νερα η μητρικη και να βγει ο πελατης εκτος εγγυησης

επειδη εβγαλε ας πουμε τα windows xp και περασε τα 7 ?! αυτο χαλασε τη μητρικη?! Μπορει να φανταστει ο πελατης οτι φταιει η μητρικη? Περασε το λειτουργικο μηπως στουκαραν τα windows. Αμα ειναι κατι ελαττωματικο εξαρχης οφειλεις να το αλλαξεις στον πελατη σου.

Και πανω απο ολα οφειλεις να σεβεσαι τον πελατη σου και να μιλας μαζι του, εδω δε βγαινει στο τηλεφωνο ο υπευθυνος τι να λεμε τωρα, αφου εχει 100% δικιο ας εβγαινε να μιλησει 2  λεπτα μαζι μου, δε ζητησα κατι παραλογο θα εληγε αμεσως εκει το θεμα αν ακουγα απο το στομα του οτι ναι μεν αλλα και τελος.  Ξερω οτι δεν θα παρω τιποτα στο τελος ουτε θα κλαφτω, οφειλω να ενημερωσω τον κοσμο ομως. χαμενος ειμαι ετσι και αλλιως, αλλα ποιο χαμενη θα βγει η εταιρεια αν για καθε ατομο που εχει αρνητικη αποψη προκυπτουν αλλα εκατονταδες

που βλεπουν και...στριβουν δρομο.

 

Εστειλες στην Samsung να της πεις, οτι εκανα χειροκινητη αναβαθμιση μεσω odin και εγραψε ο KNOX ?

 

 

mj-laughing.gif

 

 

Oι κορεατες θα κλαινε απο τα γελια….…..  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι όμως, έκανες αυτό που λες ότι δεν έκανες. Εάν δεν είσαι γνώστης, σε ενδεχόμενο πρόβλημα, παίρνεις τηλέφωνο και κανονίζεις service. Εσύ αποφάσισες από μόνος σου ότι δεν έχει πρόβλημα η συσκευή και είναι θέμα software. Με ποιο σκεπτικό; Αφού υποτίθεται ότι δεν έχεις τις γνώσεις για κάτι τέτοιο...

 

Αργότερα χωρίς να συμβουλευτείς καν τα επίσημα έγγραφα (χαρτάκια από το κουτί, επίσημη ιστοσελίδα, κλπ) αποφάσισες να προχωρήσεις μόνος σου σε update λογισμικού με 3rd-party πρόγραμμα. Φυσικά, το KNOX σημείωσε +1.

 

Δυστυχώς για σένα το δίκιο το έχει η εταιρεία. Πράγματι ακύρωσες την εγγύηση, αφού έριξες 3rd-party λογισμικό πάνω του.

 

Από την άλλη, απ' ότι λένε τα παιδιά το KNOX counter μπορεί να ξαναμηδενίσει με πρόγραμμα, οπότε παίξε αυτή την πουστιά και πήγαινέ το σε άλλο μαγαζί. Αν είσαι τυχερός, στο αναγνωρίζουν, το αναλαμβάνουν, τέλος. Αλλά μη πας να βγεις κι από πάνω. 

θα σταθω στο σημειο παιξε αυτη την πουστια ,πουστια ειναι η καθε δικαιολογια των εταιριων να εμπλεξουν προβληματα hardware με το software ,θεωρω οτι απο την στιγμη που το κερνελ ειναι ανεγκικτο δεν τιθεται δικαιολογια για ζημια λογω software .το να μη βγει απο πανω ειναι η κλασικη ατακα που εχουμε οι πλειστοι και μας κοροιδευουν ,σε απαντηση σου κυπρο συσκευη νοκια δε μου την διορθωναν γιατι κατ αυτους ειχε υγρασια ,ελλαδα εγινε καθαρα αντικατασταση ,και α ναι την ειχα και πειραγμενη την συσκευη. η ταση να τις βγζουμε αθωες τις εταιριες με ενοχλει ιδιαιτερα οταν πολλες φορες κρυβουν τα λαθη τους υπο τετοιες ιστοριες.

 

Οσο για τον ατυχη χρηστη στο μελλον αγοραζε συσκευες που δεν εχουν θεματα  οπως την samsung κλπ με τα counter.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λεμε οτι ο greeneye δεν εχει δικιο σε οτι λεει περι ελλατωματικου κινητου κλπ. Μαζι του, γαμω τις εταιριες που πουλανε high end κινητα γτπκ.

 

ΑΛΛΑ το οτι εκανε εσφαλμενες κινησεις που οδηγησαν σε αυτο το αποτελεσμα ευθυνεται ο ιδιος και πρεπει κυριως να το παραδεχτει στον εαυτο του. Εχει προβλημα η χ συσκευη απο την πρωτη μερα; ΑΜΕΣΑ σε επισημο σερβις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...