Προς το περιεχόμενο

Επιστολή διαμαρτυρίας για Samsung


greeneye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Χωρίς διάθεση κακοφανισμού έναντι του ts, αυτό δεν είναι "επίσημη καταγγελία". Rant είναι.

 

Ελπίζω τουλάχιστον να μην χάσει χρήματα για να του μεταφράσουν επίσημα εκφράσεις όπως "είμαστε με τα καλά μας" ή απειλές του στυλ "θα το πω στους φίλους μου στο facebook".

 

Και δίκιο να έχει κάποιος, με τέτοια κείμενα το χάνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και γω το βρισκω καπως ακυρο να το στελνεις αυτο παντου !

εμενα αν μου εστελνε καποιος τετοιο spam στο fb  θα τον εσβηνα και θα τον εκανα και μπλοκ μαζι !

Tους στελνεις pm  να κανετε sex !

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σου επιβάλλει κανείς να τους επιλέξεις; πας αλλού απλά...

 

Στο λέω και πάλι, το πιάνεις από την ανάποδη. Δεν σου επιβάλλει κανείς να τους επιλέξεις. Τους επιλέγεις και μετά εσύ τους επιβάλλεις αυτά που σου οφείλουν γιατί έτσι δικαιούσαι/γουστάρεις. Και σου οφείλουν γιατί έχεις κεκτημένα δικαιώματα ως καταναλωτής.

 

Από εκεί και πέρα, αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι ο OP κάνει λες και έχει περίοδο, η κεντρική ιδέα δεν αλλάζει: η Samsung θα πρέπει να αποδείξει ότι το root ευθύνεται για το πρόβλημα του OP. Αν δεν μπορεί να το αποδείξει (που μεταξύ μας, δεν μπορεί), τότε είναι φάουλ νομικά και αν θέλει ο OP τους τρέχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Στο λέω και πάλι, το πιάνεις από την ανάποδη. Δεν σου επιβάλλει κανείς να τους επιλέξεις. Τους επιλέγεις και μετά εσύ τους επιβάλλεις αυτά που σου οφείλουν γιατί έτσι δικαιούσαι/γουστάρεις. Και σου οφείλουν γιατί έχεις κεκτημένα δικαιώματα ως καταναλωτής.

 

Από εκεί και πέρα, αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι ο OP κάνει λες και έχει περίοδο, η κεντρική ιδέα δεν αλλάζει: η Samsung θα πρέπει να αποδείξει ότι το root ευθύνεται για το πρόβλημα του OP. Αν δεν μπορεί να το αποδείξει (που μεταξύ μας, δεν μπορεί), τότε είναι φάουλ νομικά και αν θέλει ο OP τους τρέχει.

 

1) Η ευρωπη εχερι καποιους νομους

2) Η Σαμσουνκ εχει καποιους δικους της ορους αντιθετους με της Ευρωπης

3) Ο αγοραστης τους διαβαζει αν δεν του αρεσει ειτε παει σε αλλη εταιρεια ειτε κανει καταγγελια για τους ορους χρησης οτι ειναι παρανομοι και το παει δικαστικα

4)Ας αποδειξει οτι αγοραστης οτι το προβλημα προυπηρχε και δεν το προξενησε αυτο

 

Η σαμσουνκ σαν εταιρεια σου λεει οτι αν το πειραξεις χανεις την εγγυηση. Εσυ επιλεγεις να το κανεις ειναι δικο σου προβλημα. Δεν φταιει η σαμσουνκ. Απο τη στιγμη που ειχε προβλημα και τοσο καιρο δεν το πηγες ειναι δικο σου φταιξιμο.

 

Να στο πω και αλλιως αγοραζεις αυτοκινητο. Εχει προβλημα και εσυ πας και του πειραζεις τον εγκεφαλο για να το κανεις γαμω και το καταστρεφεις. Θα πρεπει μετα η αντιπροσωπεια να σε καλυψει? Προφανως και οχι. Εσυ εκανες τη μαλακια και το πειραξεις με κατι το οποιο δεν ειναι επισημο.

 

Ο κατανλωτης εχεις υποχρεωσεις περα απο δικαιωματα 

 

ΥΓ: δεν την γουσταρω πολυ τη σαμσουνκ αλλα μην λεμε και οτι να ναι!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

αλλα μην λεμε και οτι να ναι!

δεν λέμε ό,τι να 'ναι, μιλάμε θεωρητικά μόνο για αυτούς που μπορεί να είναι καταχρηστικοί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πρώτον:

 

4)Ας αποδειξει οτι αγοραστης οτι το προβλημα προυπηρχε και δεν το προξενησε αυτο

 

Αυτό είναι μέγα λάθος και δεν ξέρω από που έχετε αντλήσει αυτή την πληροφορία, γιατί παρατηρώ ότι και άλλοι το πιστεύετε αυτό. Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποδείξει ότι ο χρήστης με ενέργειές του προξένησε το πρόβλημα στην συσκευή και όχι το ανάποδο.

 

Hint: Απόδειξη δεν είναι η άποψη ότι «πείραξε τον bootloader, άρα μπορεί να έβαλε μια εφαρμογή που να προξένησε πρόβλημα».

 

 

Δεύτερον:

 

 

Να στο πω και αλλιως αγοραζεις αυτοκινητο. Εχει προβλημα και εσυ πας και του πειραζεις τον εγκεφαλο για να το κανεις γαμω και το καταστρεφεις. Θα πρεπει μετα η αντιπροσωπεια να σε καλυψει? Προφανως και οχι. Εσυ εκανες τη μαλακια και το πειραξεις με κατι το οποιο δεν ειναι επισημο.

 

Όχι, να στο πω εγώ αλλιώς πάνω στο παράδειγμά σου. Έστω ότι έχεις μία εγγύηση στο αυτοκίνητό σου που λέει ας πούμε ότι για ένα χρόνο σου αντικαθιστά δωρεάν τα κρύσταλλα και επίσης γνωρίζεις ότι αν πειράξεις τον εγκέφαλο σου ακυρώνεται η εγγύηση (βάσει κανόνων της εταιρείας). Αν λοιπόν πειράξεις τον εγκέφαλο, αλλά σου σπάσει το τζάμι μπορεί να σου πει η εταιρεία ότι δεν σου το αλλάζει; Αφού το πρόβλημα είναι άσχετο ή προϋπήρχε, σε σχέση με αυτό το οποίο ακυρώνει την εγγύηση.

 

Ενιγουέι, στους όρους χρήσης μπορεί να γράφει ότι θέλει. Αν είναι καταχρηστικοί (ή ακόμα και παράνομοι) θα κριθεί από όποιον βρίσκεται σε θέση ευθύνης. Ας καταγγείλει ο OP τη Samsung στο ΙΝΚΑ ξέρω 'γω και να δικαιωθεί θα έχω δίκιο εγώ, αν δεν δικαιωθεί θα έχεις δίκιο εσύ, σωστά; Ή ούτε αυτό είναι δεκτό;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εγώ προβλέπω ότι δεν πρόκειται να δικαιωθεί από κανένα.

 

Το όποιο πρόβλημα έχει ή δεν έχει η συσκευή, το οποίο προϋπήρχε ή δεν προϋπήρχε της παρέμβασης του χρήστη στο λογισμικό, δεν είναι ο λόγος που ακυρώνεται η εγγύηση. Οπότε η Samsung δε χρειάζεται να αποδείξει τίποτε σε σχέση με τη χρονική αλληλουχία των γεγονότων.

 

Η εγγύηση ακυρώνεται λόγω της παρέμβασης του χρήστη (την οποία ομολογεί ο ίδιος, άλλωστε) στο λογισμικό. Αν μπορεί να διεκδικήσει κάτι, είναι να κριθεί καταχρηστικός ο όρος ακύρωσης της εγγύησης συνολικά για αυτό το λόγο. 

 

Και το "και πού να το 'ξερα εγώ" ή "θα μας τρελάνετε ρε" ή "τι φοβάται ο Απαυτούλης Απαυτουλίδης και δε μου μιλάει, ε, τι, τι;;;!!1" που γράφει στο rant, δεν αποτελούν υπερασπιστική γραμμή. 

 

Από εκεί και πέρα, οι χειρισμοί του ts (και το όλο κείμενο της "καταγγελίας") είναι απογοητευτικοί. Δε διεκδικείς έτσι το δίκιο σου -αν υποτεθεί ότι έχεις κάποιο δίκιο. Νούμερο ένα "θα το πω στους φίλους μου και θα τους ζητήσω να το πουν στους δικούς τους φίλους", νούμερο δύο "θα το πω στους πελάτες μου" και κάπου προς το τέλος της λίστας "θα το πω στο αρμόδιο τμήμα της Βουλής των Ελλήνων" (δηλαδή, για όνομα, καλύτερα κατευθείαν στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας) και "στη Samsung εξωτερικού". Πώς λέγαμε ΚΚΕ εξωτερικού; Ε, κάπως έτσι.

 

Και να "απειλείς" πως θα το μεταφράσεις αυτό το πράγμα...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πρώτον:

 

 

Αυτό είναι μέγα λάθος και δεν ξέρω από που έχετε αντλήσει αυτή την πληροφορία, γιατί παρατηρώ ότι και άλλοι το πιστεύετε αυτό. Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποδείξει ότι ο χρήστης με ενέργειές του προξένησε το πρόβλημα στην συσκευή και όχι το ανάποδο.

 

Hint: Απόδειξη δεν είναι η άποψη ότι «πείραξε τον bootloader, άρα μπορεί να έβαλε μια εφαρμογή που να προξένησε πρόβλημα».

 

 

Δεύτερον:

 

 

 

Όχι, να στο πω εγώ αλλιώς πάνω στο παράδειγμά σου. Έστω ότι έχεις μία εγγύηση στο αυτοκίνητό σου που λέει ας πούμε ότι για ένα χρόνο σου αντικαθιστά δωρεάν τα κρύσταλλα και επίσης γνωρίζεις ότι αν πειράξεις τον εγκέφαλο σου ακυρώνεται η εγγύηση (βάσει κανόνων της εταιρείας). Αν λοιπόν πειράξεις τον εγκέφαλο, αλλά σου σπάσει το τζάμι μπορεί να σου πει η εταιρεία ότι δεν σου το αλλάζει; Αφού το πρόβλημα είναι άσχετο ή προϋπήρχε, σε σχέση με αυτό το οποίο ακυρώνει την εγγύηση.

 

 

στο 1ο

 

Ακριβος επειδη ειναι software και ευκολα μπορεις να το αφεραισεις και γενικα να το επαναφερεις σε μια κατασταση που ο αλλος δεν μπορει να ξερει αν εφταιγε ή οχι αυτο σου λεει αν το πειραξεις αυτο εγω σταματαω να σου παρεχω εγγυηση. Εμενα μου φαινεται λογικο 

 

στο 2ο

 

Ηξερα οτι θα αναφερθεις σε κατι τετοιο ΑΛΛΑ το ενα ειναι 100% ασχετο με το αλλο. Το software επηρεαζει το hardware ο εγκεφαλος δεν επηρεαζει τα κρυσταλλα. Σωστο παραδειγμα εδω θα ναι πειραξα εγκεφαλο εκανα το αμαξι να κανει κατι που δεν αντεχει και το εκαψα.

 

Να σε ρωτησω. Αν εγω κανω ροοτ τη συσκευη μου και το κανω overclock και το καψω θα πρεπει να με καλυψει ή εγγυηση? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

στο 1ο

 

Ακριβος επειδη ειναι software και ευκολα μπορεις να το αφεραισεις και γενικα να το επαναφερεις σε μια κατασταση που ο αλλος δεν μπορει να ξερει αν εφταιγε ή οχι αυτο σου λεει αν το πειραξεις αυτο εγω σταματαω να σου παρεχω εγγυηση. Εμενα μου φαινεται λογικο 

 

Το ότι σου φαίνεται λογικό, δεν σημαίνει ότι είναι και νόμιμο. Ή ότι είναι μη-καταχρηστικό πιο σωστά.

 

 

Να σε ρωτησω. Αν εγω κανω ροοτ τη συσκευη μου και το κανω overclock και το καψω θα πρεπει να με καλυψει ή εγγυηση? 

 

Σαφώς και όχι, καθώς υπάρχουν apps με τις οποίες κάνεις O/C και μπορεί να σου κάψουν το SoC. Μπορεί κάποιος πειραματιζόμενος με τέτοιες apps να κάψει τον επεξεργαστή.

 

Το 3G πώς το χαλάει κάποιος; Ξέρεις πολλές apps που να «χαλάνε» το 3G; Αλλά ακόμα κι αν υπάρχουν τέτοιες apps, αν τις αφαιρέσεις ή αν γυρίσεις το firmware στην εργοστασιακή κατάσταση, τότε θα δουλεύει απροβλημάτιστα το 3G, εάν και εφόσον δούλευε εξαρχής έτσι.

 

Και συν τοις άλλοις μιλάμε για ένα πρόβλημα που με ένα γρήγορο googlάρισμα ανακαλύπτει κανείς πως έχει παρατηρηθεί από πολλούς χρήστες, rooted και stock.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

αρα τωρα δεχεσαι οτι το κατι software σου κατεστρεψε κατι hardware! γιατι μεχρι πριν τα ξεχωριζες (η συμφωνουσες οτι ηταν διαφορετικα και το ενα δεν επηρεαζει το αλλο)

 

το πως το επηρεαζει? Κανεις οβερ κλοκ ανεβαζει θερμοκρασια το κινητο λιωνει κατι και χαλαει. μπορει ο επεξεργαστεις να αντεχει τη θερμοκρασια αλλα η κεραια οχι. 

 

ΓΙα αυτο ακριβως το software μπορει ανετα να προκαλεσει προβλημα στο hardware!

 

Οτι και να πει ο TS ειχε το προβλημα απο την αρχη και περιμενε ενα χρονο μεχρι να το παει για σερβις. Οποτε οτι και να λεμε απο κει και περα δεν εχει νοημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

αρα τωρα δεχεσαι οτι το κατι software σου κατεστρεψε κατι hardware! γιατι μεχρι πριν τα ξεχωριζες (η συμφωνουσες οτι ηταν διαφορετικα και το ενα δεν επηρεαζει το αλλο)

 

Ποτέ δεν είπα ότι το H/W δεν επηρεάζεται από το S/W, μάλλον με άλλον χρήστη με μπερδεύεις.

 

Έλεγα -και εξακολουθώ να λέω- ότι η Samsung θα πρέπει να αποδείξει με ποιόν τρόπο το root «χάλασε» το 3G. Μπορεί ο OP να κάνει μια καταγγελία και να κρίνουν αυτοί που είναι να κρίνουν. Εγώ προσωπικά, δεν βρίσκω με ποιον τρόπο μπορεί να χαλάσει η κεραία από O/C και δεν βρίσκω πουθενά αντίστοιχη περίπτωση, μάλλον ξέρεις κάτι περισσότερο από εμένα.

 

Το ότι η εγγύηση ακυρώνεται γενικά κι αόριστα από το rootάρισμα είναι καταχρηστικός όρος. Και όχι μόνο εδώ, ψάξε για αντίστοιχες περιπτώσεις στις Αμερικές που τα παίρνουν πιο σοβαρά αυτά τα πράγματα από την Ελλάδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ποτέ δεν είπα ότι το H/W δεν επηρεάζεται από το S/W, μάλλον με άλλον χρήστη με μπερδεύεις.

 

Έλεγα -και εξακολουθώ να λέω- ότι η Samsung θα πρέπει να αποδείξει με ποιόν τρόπο το root «χάλασε» το 3G. Μπορεί ο OP να κάνει μια καταγγελία και να κρίνουν αυτοί που είναι να κρίνουν. Εγώ προσωπικά, δεν βρίσκω με ποιον τρόπο μπορεί να χαλάσει η κεραία από O/C και δεν βρίσκω πουθενά αντίστοιχη περίπτωση, μάλλον ξέρεις κάτι περισσότερο από εμένα.

 

Το ότι η εγγύηση ακυρώνεται γενικά κι αόριστα από το rootάρισμα είναι καταχρηστικός όρος. Και όχι μόνο εδώ, ψάξε για αντίστοιχες περιπτώσεις στις Αμερικές που τα παίρνουν πιο σοβαρά αυτά τα πράγματα από την Ελλάδα.

 

οχι δεν ξερω κατι παραπανω απο σενα. Απλα σου λεω μια υποθεση πως μπορει το ενα να επηρεασει το αλλο. Το οτι δεν εχει συμβει -ή δεν εχει μαθευτει- δεν σημαινει οτι δεν μπορει να γινει. 

 

Και ακριβος αυτο που ειπα και πιο πριν επειδη δεν μπορει με καποιο τροπο να το αποδειξει για να μην μπαινει στη διαδικασια να το κανει αυτο καθε φορα σου βαζει ορο οτι αν αυτο το πειραξεις εγω δεν σε καλυπτω γιατι δεν ξερω τι μπορεις να κανεις απο κει και περα. Σου αρεσει? οκ θα πας με αυτους τους κανονες. Δεν σου αρεσει? Πας σε αλλη εταιαρεια που σε καλυπτει. ΤΟ θεωρεις καταχρηστικο? Πας νομικα δεν το αγοραζεις και μετα αρχιζεις και πετας κατηγοριες οπου να ναι και οτι να ναι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

οχι δεν ξερω κατι παραπανω απο σενα. Απλα σου λεω μια υποθεση πως μπορει το ενα να επηρεασει το αλλο. Το οτι δεν εχει συμβει -ή δεν εχει μαθευτει- δεν σημαινει οτι δεν μπορει να γινει.

 

Το ότι υποτίθεται ότι μπορεί να γίνει δεν είναι αρκετός λόγος για να ακυρωθεί η εγγύηση. Πιστεύω ότι αυτό ότι είναι αυταπόδεικτο, δεν μπορώ να το κάνω περισσότερο ταληράκια απ' ότι είναι ήδη.

 

 

Και ακριβος αυτο που ειπα και πιο πριν επειδη δεν μπορει με καποιο τροπο να το αποδειξει για να μην μπαινει στη διαδικασια να το κανει αυτο καθε φορα σου βαζει ορο οτι αν αυτο το πειραξεις εγω δεν σε καλυπτω γιατι δεν ξερω τι μπορεις να κανεις απο κει και περα. Σου αρεσει? οκ θα πας με αυτους τους κανονες. Δεν σου αρεσει? Πας σε αλλη εταιαρεια που σε καλυπτει. ΤΟ θεωρεις καταχρηστικο? Πας νομικα δεν το αγοραζεις και μετα αρχιζεις και πετας κατηγοριες οπου να ναι και οτι να ναι!

 

Εν τοιαύτη περιπτώσει το θέμα είναι λυμένο από πολύ παλιά και υπάρχει σχετικό λινκ στο xda-devs που αποδεικνύει ακριβώς αυτό που λέω βάσει ευρωπαϊκού δικαίου: ο πωλητής/κατασκευαστής είναι υποχρεωμένος να αποδείξει ότι ο χρήστης με τις πράξεις του προκάλεσε πρόβλημα στη συσκευή, πριν ακυρώσει την εγγύηση.

 

Και ξαναλέω: η υπόθεση δεν είναι απόδειξη.

 

Από εκεί και πέρα δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω. Καλή συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω πει και αλλού και θα το ξαναπώ.

Όταν αγοράζουμε κάτι (οι περισσότεροι) και κυρίως όταν βάζουμε την υπογραφή μας, δεν ασχολούμαστε ούτε με εγγυήσεις ούτε με "ψιλά γράμματα".

Όταν όμως γίνει η στραβή χύνουμε τόνους μελάνι (ή click στο πληκτρολόγιο) και βγάζουμε τα μάτια μας διαβάζοντας κατεβατά στην προσπάθειά μας να δικαιωθούμε έναντι των "αδηφάγων εταιριών".

Και βέβαια κραυγάζουμε για τα δικαιώματα του καταναλωτή ο οποίος ευτυχώς έχει μόνο τέτοια (δικαιώματα). Για καταναλωτική συνείδηση, που δυστυχώς έχει μέσα και υποχρεώσεις, ούτε κουβέντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν σε ένα κινητό δεν δουλεύει πχ το 3G και σου κάνει "νερά" όπως λες, το πρώτο πράγμα που πάει στο μυαλό του λογικού είναι να φταίει κάτι με το δίκτυο και όχι με τη συσκευή.

Το ποιο εύκολο που θα μπορούσες να κάνεις θα ήταν να δοκιμάσεις το 3G με sim άλλου δικτύου από κάποιο φίλο σου , ώστε να αποκλείσεις την περίπτωση αυτή και μετά να ψαχτείς για αναβαθμήσεις firmware.

Επίσης το εντόπισες και μόνος σου οτι "Έμοιαζε και με πρόβλημα της Vodafone αφού όλοι παραδέχονται ότι δεν έχει και το καλύτερο 3G ειδικά σε σχέση με την COSMOTE" και παρόλα ταύτα προέτρεξες να κάνεις αναβάθμηση και μάλιστα μέσω ODIN που πρέπει αφενός να ψαχτείς για να το βρεις, αφετέρουν πρέπει να γνωρίζεις τι ακριβώς κάνεις γιατί μια λάθος ρύθμιση να του κάνεις μπορείς να πάρεις το κινητό στο χέρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...