Προς το περιεχόμενο

ειστε υπερ των ομαδων στις προοδους;


redhotstef

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό θα ηταν ακομα πιο αποδοτικο διοτι ετσι θα μπορουσες επιτοπου να δεις τις επιδοσεις και να βαθμολογήσεις.Οποτε δεν θα περιμενε και ο φοιτητης αρκετο καιρο ώστε να μάθει το βαθμο του αλλα και εσυ θα κέρδιζες χρονο σαν καθηγητης. Καλυτερα στο εργαστηριο κάθε φορά να δινεις έναν συγκεκριμενο χρονο και να έχεις έναν κώδικα πχ και να λες αυτό είναι το 1ο θέμα για αυτό έχετε μιση ώρα. Βρειτε τι κανει ο κώδικας ή βαλτε του σχολια σε κάθε συνάρτηση.

 

Ε τωρα αμα εβρισκε ο άλλος μεσα σε μιση ώρα απαντηση ακομα και από άλλο ατομο στο Σκάιπ τι να πω χαλάλι του ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οσο πιο υπερ παει να κοψεις το κεφαλι σου να διαβασεις σωστα ολοκληρη την υλη να μην υπαρχουν ερωτησεις που δεν ξερεις

 

Δεν είναι θέμα του αν υπάρχουν ερωτήσεις που δεν ξέρεις. Οφείλεις να έχεις εμβαθύνει στο σύνολο της ύλης. Τελεία. Σ' αυτό συμφωνούμε. Δύο θέματα όμως δε μπορούν να έχουν την ίδια δυσκολία για δύο (ισοδύναμα) άτομα, ακόμα κι αν φαίνονται έτσι (εκτός κι αν μιλάμε για φυσική ή μαθηματικά). Γι αυτο και δε μ' αρέσουν τα πολλά θέματα: δε μπορούν να σχεδιαστούν ισοδύναμα, εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μπαίνουν τα ίδια θέματα σε όλους αλλά στην αίθουσα να μπαίνουν μισοί μισοί ώστε να υπάρχουν κενά θρανία για να μην αντιγράφουμε, είτε το άλλο να υπάρχει πιο αυστηρή επιτήρηση.... Δεν βοηθάει ρε παιδιά??

 

Δηλαδή ειναι δίκαιο λέτε να πέφτουν διαφορετικές ερωτήσεις στο καθένα Ε; Αυτό μου λέτε τώρα..

Οκ ρε παιδιά η εγώ ειμαι χαζος η εσείς.

Διαλέγω εμένα προς το παρόν και κλειδωμένο γιατι τα παίρνω.. Περισσοτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη μιλάτε για ισοδύναμα, θα το κλειδώσουν

 

 

Να μπαίνουν τα ίδια θέματα σε όλους αλλά στην αίθουσα να μπαίνουν μισοί μισοί ώστε να υπάρχουν κενά θρανία για να μην αντιγράφουμε, 

 

Όταν τελειώνουν οι πρώτοι, θα μπαίνουν σε antiroom για κανα τρίωρο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν είναι θέμα του αν υπάρχουν ερωτήσεις που δεν ξέρεις. Οφείλεις να έχεις εμβαθύνει στο σύνολο της ύλης. Τελεία. Σ' αυτό συμφωνούμε. Δύο θέματα όμως δε μπορούν να έχουν την ίδια δυσκολία για δύο (ισοδύναμα) άτομα, ακόμα κι αν φαίνονται έτσι (εκτός κι αν μιλάμε για φυσική ή μαθηματικά). Γι αυτο και δε μ' αρέσουν τα πολλά θέματα: δε μπορούν να σχεδιαστούν ισοδύναμα, εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις.

μα το θεμα ειναι οτι αν εχεις εμβαθυνει οτι και να σε ρωτησει το ξερεις. Για αυτο το θεωρω δικαιο. Και ναι θεωρω οτι ενας κθηγητης μπορει να βαλει ιδιου επιπεδου ερωτησεις. Δηλαδη ειναι μπορει να ρωτησει εμενα ποσο κανει 2+2 και εσενα ποσο κανει 1+1 ιδιου επιεπδου ερωτησεις ειναι.

 

Να μπαίνουν τα ίδια θέματα σε όλους αλλά στην αίθουσα να μπαίνουν μισοί μισοί ώστε να υπάρχουν κενά θρανία για να μην αντιγράφουμε, είτε το άλλο να υπάρχει πιο αυστηρή επιτήρηση.... Δεν βοηθάει ρε παιδιά??

 

Δηλαδή ειναι δίκαιο λέτε να πέφτουν διαφορετικές ερωτήσεις στο καθένα Ε; Αυτό μου λέτε τώρα..

Οκ ρε παιδιά η εγώ ειμαι χαζος η εσείς.

Διαλέγω εμένα προς το παρόν και κλειδωμένο γιατι τα παίρνω.. Περισσοτερο

Θα δεχοσουν να μπαινουν μισοι μισοι αλλα δεν μπαινουν και βγαινουν ολοι μαζι και επισης θα εχεις την μιση ωρα απο το κανονικο. Δηλαδη αν η κανονικη εξεταση ηταν 3 ωρες θα εχεις 1.30.

Ναι ειναι δικαιο και δεν καταλαβαινω γιατι σου φαινεται περιεργο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μπαίνουν τα ίδια θέματα σε όλους αλλά στην αίθουσα να μπαίνουν μισοί μισοί ώστε να υπάρχουν κενά θρανία για να μην αντιγράφουμε, είτε το άλλο να υπάρχει πιο αυστηρή επιτήρηση.... Δεν βοηθάει ρε παιδιά??

 

Δηλαδή ειναι δίκαιο λέτε να πέφτουν διαφορετικές ερωτήσεις στο καθένα Ε; Αυτό μου λέτε τώρα..

Οκ ρε παιδιά η εγώ ειμαι χαζος η εσείς.

Διαλέγω εμένα προς το παρόν και κλειδωμένο γιατι τα παίρνω.. Περισσοτερο

Με αυτό το σκεπτικό να μην αλλάζουν ποτέ τα θέματα στις εξετάσεις γιατί δεν είναι δίκαιο, άσε που τα παίρνεις κιόλας.

 

Ίδια θέματα μια ζωή να ξέρουμε, βρε αδερφέ, τι κάμνομε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα η προσβαση στο ιντερνετ βιβλια κτλ εξαρταται απο το μαθημα. πχ το να εξεταζεσαι σε καποια γλωσσα προγραμματισμου και να μην εχει ιντερνετ ειναι απλα ηλιθιο. 

 

ΥΓ: τει λαρισας εξετασεις c++ σε ΧΑΡΤΙ

ερμ οχι δεν είναι. το ζητούμενο είναι να μάθεις να γράφεις όχι να αντιγράφεις. Η χρήση του compiler για να δεις αν κάτι είναι μέρος τις γλώσσας είναι σαν χρησιμοποιείς ελληνοαγγλικό λεξικό σε εξετάσεις αγγλικής γλώσσας όσο για το Internet σε εξετάσεις προγραμματισμού είναι τουλάχιστον αστείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλου το πατε το θεμα αλλο ρωταω εγω. Οκ καταλαβα..

 

spect OK φιλος στον επομενο μαραθωνιο που θα τρεξεις αν τυχει ο συναθλητης σου να τρεχει σε ασφαλτο και εσυ τρεχεις σε χωμα να ξερω οτι δεν θα παραπονεθει κανενας στο τελος.. Εξ αλλου πιο πριν στο γυμναστηριο την ιδια προπονηση κανατε στο ηλεκτρικο διαδρομο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 
 

 

μέγας μαλάκαρος στο ΠΑΠΕΙ, java σε χαρτί, με κόβει ένας θεός ξέρει γιατί, πάω στο γραφείο του να δω το γραπτό

του λέω μια χαρά είναι, γιατί κόπηκα?

δεν κάνει compile

legit

Τι μου θύμισες...

 

1. Java εργασία.Κομμένη εργασία ολόκληρη, δεν κάνει compile.

2.Εξετάσεις java σε χαρτί.Σχεδιασμός κλάσεων, 5-6 περίπου, με 2-3 χαρακτηριστικά το καθένα.Ήθελαν όλους τους getters-setters + διάγραμμα κλάσεων + ότι κάνει η main.Μισή ώρα γράψιμο σκελετού προγράμματος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλου το πατε το θεμα αλλο ρωταω εγω. Οκ καταλαβα..

 

spect OK φιλος στον επομενο μαραθωνιο που θα τρεξεις αν τυχει ο συναθλητης σου να τρεχει σε ασφαλτο και εσυ τρεχεις σε χωμα να ξερω οτι δεν θα παραπονεθει κανενας στο τελος.. Εξ αλλου πιο πριν στο γυμναστηριο την ιδια προπονηση κανατε στο ηλεκτρικο διαδρομο..

Τα λογικά άλματα are too damn many. Σε έναν μαραθώνιο όπως και σε μία πρόοδο ξέρεις από ΠΡΙΝ τις συνθήκες στις οποίες θα διεξαχθούν.. Αν εσύ ή φίλη σου ο χ/y επιλέγει να διαβάσει κάποια στην τύχη και άμα τα πιάσει όλα κομπλέ είναι δικό του/της θέμα και δεν φταίει κανείς καθηγητής..Όπως επίσης ο Spect αν έτρεχε μια διαδρομή με τυχαίο terrain και προπονούταν μόνο στην άσφαλτο δεν μπορεί να πει μετα: πω ρε γαμ@το και είχα προπονηθεί τόσο καλά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι υπερ και μια χαρά μπορεί να εφαρμοστεί το σύστημα αυτό χωρίς διακρίσεις στην δυσκολία ομάδων.

 

Σε εμας π.χ μας έδιναν ασκήσεις με ερωτήσεις για την μια ομάδα και τις ίδιες ερωτήσεις για την άλλη, η διαφορά ήταν οτι η μια ομάδα και η άλλη είχαν διαφορετικές τιμές στα φυσικά μεγέθη, άρα οι φοιτητές έπρεπε να γνωρίζουν τον τρόπο επίλυσης της άσκησης απο κοινού, ο καθένας έβαζε τις τιμές της ομάδας του και τελείωνε την άσκηση.

 

Τα υπόλοιπα είναι γκρίνιες ατόμων που είτε κοιτάνε να αντιγράψουν είτε ψάχνουν δικαιολογίες επειδή κόβονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

ερμ οχι δεν είναι. το ζητούμενο είναι να μάθεις να γράφεις όχι να αντιγράφεις. Η χρήση του compiler για να δεις αν κάτι είναι μέρος τις γλώσσας είναι σαν χρησιμοποιείς ελληνοαγγλικό λεξικό σε εξετάσεις αγγλικής γλώσσας όσο για το Internet σε εξετάσεις προγραμματισμού είναι τουλάχιστον αστείο.

χρειαζεσαι documentation για συναρτησεις κτλ και compiler για να γραψεις το κωδικα. Εστω κατι σε στυλ notepad++ που χρωματιζει λεξεις κτλ γιατι σε χαρτι μπορεις να κανεις ενα καρο λαθη τυπογραφικα κτλ. Και επισης πως σκατα θα ξερει ο αλλος αν αυτο που εγραψες δουλευει η οχι? Το εχεις σε υπολογιστη το τρεχεις. Κανει compille? Ναι τοτε ωραια. Δεν κανει μειωμενος βαθμος. Ειναι σαν να μου λες οτι θα εχεις εξετασεις στην χειρουργικη σε στρωμα. Καποια πραγματα απλα δεν γινονται αλλις. Επισης ο προγραμματισμος συγκεκριμενα δεν ειναι μαθημα/δουλεια αποστηθησης αλλα κατανοησης.

 

Αλλου το πατε το θεμα αλλο ρωταω εγω. Οκ καταλαβα..

 

spect OK φιλος στον επομενο μαραθωνιο που θα τρεξεις αν τυχει ο συναθλητης σου να τρεχει σε ασφαλτο και εσυ τρεχεις σε χωμα να ξερω οτι δεν θα παραπονεθει κανενας στο τελος.. Εξ αλλου πιο πριν στο γυμναστηριο την ιδια προπονηση κανατε στο ηλεκτρικο διαδρομο..

Πιο ακυρο παραδειγμα δεν μπορεις να δωσεις πραγματικα. Αλλα να στο πω αλλιως αν εγω εχω καλυτερη προπονηση απο σενα και ειμαι πιο γρηγορος ακομη και στο χωμα θα ειμαι πιο γρηγορος γιατι εχω ΠΡΟΠΟΝΗΘΕΙ καλυτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χρειαζεσαι documentation για συναρτησεις κτλ και compiler για να γραψεις το κωδικα. Εστω κατι σε στυλ notepad++ που χρωματιζει λεξεις κτλ γιατι σε χαρτι μπορεις να κανεις ενα καρο λαθη τυπογραφικα κτλ. Και επισης πως σκατα θα ξερει ο αλλος αν αυτο που εγραψες δουλευει η οχι? Το εχεις σε υπολογιστη το τρεχεις. Κανει compille? Ναι τοτε ωραια. Δεν κανει μειωμενος βαθμος. Ειναι σαν να μου λες οτι θα εχεις εξετασεις στην χειρουργικη σε στρωμα. Καποια πραγματα απλα δεν γινονται αλλις. Επισης ο προγραμματισμος συγκεκριμενα δεν ειναι μαθημα/δουλεια αποστηθησης αλλα κατανοησης.

Διαφωνώ, οι εξετάσεις δίνονται για την επίδειξη των ικανοτήτων των μαθητών η μηχανική υποστήριξη δεν είναι ικανότητα και όποιος την χρησιμοποιεί θα πρέπει να έχει την ανάλογη ποινή (κοινός κουμπιουτεράκι, compiler  κλπ -20% στην τελική βαθμολογία αν δεν κάνεις κανένα λάθος δεν μπορείς να πάρεις πάνω από 80%). Το σχολείο είναι για την ανάπτυξη δεξιοτήτων. Προσωπική άποψη φυσικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν απάντησες στο αν η φίλη σου θα παραπονιόταν για την αδικία ακόμη και αν της τύχαιναν τα θέματα που ήξερε.

Δεν ξερω, πιστευω πως οχι ομως οπως και εσυ. Θα ηταν παραπονεμενοι αλλοι ομως. Αν ομως εμπαιναν οι ιδιες ερωτησεις σε ολους δεν θα ηταν παραπονεμενος κανεις γιατι επαιξαν στο διαγωνισμα με ισα κριτηρια, και θα επαιρναν τον καλυτερο βαθμο αυτοι που διαβασαν και οχι αυτοι που τους ετυχαν τα θεματα που διαβασαν.

Συμφωνω οτι αν καποιος ξερει καλα ολο το βιβλιο δεν τον νοιαζουν αν οι ερωτησεις που θα πεσουν θα ειναι διαφορετικες. Ομως, οταν οι ερωτησεις ειναι και αναπτυξης κτλ, ε δεν νομιζω να ξερουν ολο το βιβλιο. Καποια συγκρατησαν περισσοτερο καποια λιγοτερο.

 

Spect οση καλη προπονηση και να εκανες οσο γρηγοροτερος και να ησουν παλι θα σε βασανιζε η ιδεα οτι αμα ησουν στην ασφαλτο πχ θα εκανες καλυτερους χρονους. Πας να γραψεις στο διαγωνισμα με 10, οχι με 5 μονο για να περασεις το μαθημα.. Το παραδειγμα με το μαραθωνιο στεκει αρκετα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...