Στα σχέδια συμπεριλαμβανόταν και η χρήση της Siri αντί τιμονιού για το Apple Car.

Στον απόηχο του ρεπορτάζ του Bloomberg, σχετικά με τον τερματισμό της προσπάθειας δημιουργίας ηλεκτρικού οχήματος από την Apple, μετά από μία και πλέον δεκαετία προσπαθειών, έρχεται νέο ρεπορτάζ, αυτή τη φορά από τους New York Times, το οποίο αποκαλύπτει περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με την κατάσταση που επικρατούσε στους κόλπους της ομάδας που έτρεχε το Project Titan, όπως ονομαζόταν το πρόγραμμα ανάπτυξης του ηλεκτρικού οχήματος της Apple. Οι πληροφορίες αυτές προέρχονται από συζητήσεις με αρκετά "άτομα τα οποία εργάστηκαν πάνω στο πρόγραμμα στη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας". 

Δεν είναι η πρώτη φορά που έρχονται στο φως της δημοσιότητας πληροφορίες που κάνουν λόγο για συζητήσεις μεταξύ της Apple και της Tesla, σχετικά με το ενδεχόμενο μιας πιθανής εξαγοράς. Το Δεκέμβριο του 2020, ο ίδιος ο Ίλον Μασκ επιβεβαίωσε ότι "επικοινώνησε με τον Τιμ Κουκ για να συζητήσουν την περίπτωση να εξαγοράσει η Apple την Tesla", στη διάρκεια μιας ιδιαίτερα δύσκολης περιόδου στην ανάπτυξη του Model 3. Σύμφωνα με το Μασκ, ο Κουκ αρνήθηκε να συζητήσουν.

Έξι μήνες αργότερα, σύμφωνα με τότε ρεπορτάζ της Wall Street Journal, ήταν ο Κουκ εκείνος που βολιδοσκόπησε το Μασκ σχετικά με το ενδεχόμενο να εξαγοράσει η Apple την Tesla, με τα δεδομένα να είναι περίπου τα ίδια. Ο Μασκ φέρεται να έδειξε ενδιαφέρον για την περίπτωση αυτή, υπό μία προϋπόθεση: θα αναλάμβανε χρέη διευθύνοντα συμβούλου, όχι μόνο της Tesla, αλλά ολόκληρης της Apple. 

Επισημαίνεται ότι, τόσο ο Κουκ, όσο και ο Μασκ, έχουν διαψεύσει αυτή την επικοινωνία. Μάλιστα, μέχρι πρόσφατα, και οι δύο ισχυρίζονταν ότι δεν είχαν την παραμικρή επαφή. Το σημερινό ρεπορτάζ των New York Times έρχεται να αναζωπυρώσει τις φήμες, συνοδευόμενο από διάφορες λεπτομέρειες. Η εφημερίδα επιμένει πως η Apple είχε συζητήσεις με τον Ίλον Μασκ σχετικά με την εξαγορά της Tesla, σύμφωνα με δύο άτομα που γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις. Τελικά, όμως, αποφασίστηκε πως η κατασκευή δικού της οχήματος ήταν προτιμότερη, από ό,τι η εξαγορά και ενσωμάτωση μιας άλλης εταιρίας. Στο ρεπορτάζ περιλαμβάνονται επίσης λεπτομέρειες σχετικά με το πώς η Apple αρχικά σκόπευε το όχημά της να μη διαθέτει τιμόνι, αλλά να ελέγχεται πλήρως μέσω της Siri. Μεταξύ άλλων, περιγράφεται και ένα ενδιαφέρον επεισόδιο, σχετικά με μια παρουσίαση που έγινε στον Τζόνι Άιβ και τον Τιμ Κουκ:

"Ο κύριος Άιβ και η ομάδα των σχεδιαστών του παρουσίασαν προσχέδια ενός αυτοκινήτου που θα παρέπεμπε σε ευρωπαϊκό μίνι βαν, όπως για παράδειγμα το Fiat Multipla 600, το οποίο διαθέτει άφθονα παράθυρα και καμπύλη οροφή. Δεν είχε τιμόνι και θα ελέγχονταν μέσω της εικονικής βοηθού της Apple, της Siri.

"Κάποια στιγμή, το φθινόπωρο του 2015, ο κύριος Άιβ και ο κύριος Κουκ συναντήθηκαν στα κεντρικά  γραφεία της ομάδας που έτρεχε το πρόγραμμα, στο Σάνιβεϊλ της Καλιφόρνια, για μια επίδειξη του πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει το όχημα. Οι δύο άντρες κάθισαν αναπαυτικά σε καθίσματα που παρέπεμπαν σε εσωτερικό καμπίνας. Έξω, μια ηθοποιός διάβαζε ένα σενάριο, γύρω από το τι θα μπορούσε να λέει η Siri, καθώς οι δύο άντρες κινούνταν στο δρόμο, μέσα στο υποτιθέμενο αυτοκίνητο. Ο κύριος Άιβ ρώτησε τη Siri ποιο ήταν το εστιατόριο που είχαν μόλις προσπεράσει, οπότε η ηθοποιός διάβασε μια απάντηση, ανέφεραν δύο άτομα που είχαν εικόνα της παρουσίασης".

Το πλήρες ρεπορτάζ είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα των New York Times.

  • Haha 10