Η Sony θα κυκλοφορεί ενημερώσεις μέσω των οποίων θα προσαρμόζει τη λειτουργία των ανεμιστήρων της κονσόλας ανάλογα με τα δεδομένα που θα έχει συλλέξει ανά παιχνίδι.

Πολλή κουβέντα έγινε (και γίνεται ακόμα δηλαδή) σχετικά με τα συστήματα ψύξης των κονσολών νέας γενιάς. Σε ό,τι αφορά πάντως το PS5, η Sony αποκάλυψε μία άκρως ενδιαφέρουσα λειτουργία που ενδεχομένως σε βάθος χρόνου να κάνει τη διαφορά. Κατά τη διάρκεια βίντεο που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα η εταιρεία, ο Yasuhiro Ootori, επικεφαλής μηχανικού σχεδιασμού της, αποκάλυψε ότι ο ανεμιστήρας του PS5 θα ελέγχεται από τη μονάδα επεξεργασίας (APU) του, η λειτουργία της οποίας θα βασίζεται σε δεδομένα που συλλέγονται κατά την αναπαραγωγή τίτλων.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή όμως. Το PS5 διαθέτει έναν ανεμιστήρα διπλής όψης διαμέτρου 120 χιλ. με προφίλ 45 χιλ. Αυτό που διαφοροποιεί τον συγκεκριμένο ανεμιστήρα βέβαια δεν είναι μόνο οι διαστάσεις του αλλά και το γεγονός ότι όπως προαναφέραμε ελέγχεται από την APU της κονσόλας. Η συμπεριφορά της τελευταίας θα εξαρτάται από τα δεδομένα που συλλέγει η Sony από το εκάστοτε παιχνίδι, κάτι που σημαίνει ότι η λειτουργία του ανεμιστήρα θα μπορεί να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του εκάστοτε τίτλου.

Έτσι, η Sony θα είναι σε θέση να συλλέγει δεδομένα από τα playthrough των παικτών και εν συνεχεία με την πρώτη ευκαιρία να προσαρμόσει μέσω ενημέρωσης τη λειτουργία της APU και του ανεμιστήρα προκειμένου να επιτύχει τη βέλτιστη απόδοση -μεγιστοποιώντας τη σταθερότητα στις επιδόσεις του PS5 αλλά και τον χρόνο ζωής του.