Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επειτα απο τα συνεχομενα patch και τις αλλαγες το reaper rush εχει nerfαριστει επισης...σε κακη εποχη το ξεκινησες να το δοκιμαζεις ! :P

 

Ε εντάξει βασικά δεν κάνω Rush απλά πάω backdoor όταν τους βλέπω να έρχονται σε μένα και έχω μια καλή άμυνα :P

καλα απο αύριο που θα παίξω κανονικό Multiplayer θα δω πολλά φαντάζομαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε εντάξει βασικά δεν κάνω Rush απλά πάω backdoor όταν τους βλέπω να έρχονται σε μένα και έχω μια καλή άμυνα :P

καλα απο αύριο που θα παίξω κανονικό Multiplayer θα δω πολλά φαντάζομαι...

 

 

Εχεις πολλα να μαθεις ... το θεμα ειναι να προσπαθησεις και να μην απογοητευτεις...καποια στιγμη θα μαθεις και συ καλα και σωστα να σε σιγουρος :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις πολλα να μαθεις ... το θεμα ειναι να προσπαθησεις και να μην απογοητευτεις...καποια στιγμη θα μαθεις και συ καλα και σωστα να σε σιγουρος :)

 

Μπα δεν νομίζω να απογοητευτώ. Μου αρέσουν τα PVP games Και όσο πιο τακτικά/πολύπλοκα είναι τόσο καλύτερα! βέβαια απο την εποχή του guild wars είχα να βρώ παιχνίδι που να έχει πλούσιες τακτικές, αλλαγές ρυθμού μέσα στο Game κτλ γιατί το LOL με απογοήτευσε :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω τελειώσει το game και ξαναπαίζω τις αποστολές για να κάνω τα achievements. Μπορώ να αλλάξω τώρα το tech tree ή να κάνω αγοράσω improvements σε units ???

 

 

Στο ιδιο campaign save που το τερματισες την πρωτη φορα οχι..αλλα μπορεις να το ξεκινησεις απο την αρχη :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι ο μόνος που του σπάσανε τα νεύρα οι κάθε είδους χρονομετρητές στο single palyer? 3 στις 4 πίστες σε βάζανε να τρέχεις ενάντια στο χρόνο, στην Kerrigan, στους Protoss, ένα κανόνι λέιζερ, τρένα και δεν ξέρω τι άλλο. Τερμάτισα το campaign στο Hard και σε πάρα πολλές πίστες έπαιζα άτσαλα από υποχρεωτική βιασύνη και έχανα μονάδες άδικα. Αν ήθελα σπίντα θα έπαιζα κατευθείαν skirmish κύριοι...

 

Επίσης δηλώνω ερωτευμένος με τα Viking.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει δεν ήταν και τόσο πιεστικός ο χρόνος ακόμα και εκεί που σε κυνήγαγε η φωτιά είχε αρκετό χρόνο για να δράσης. Ιδίως στα τρένα έρχοντουσαν σχεδόν μέσα από την βάση σου και ήταν ένα βήμα για να τα χτυπήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://us.starcraft2.com/launcher/patch-notes.htm

 

StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2

 

General

 

* Players will no longer receive achievement toasts while their status is set to "Busy."

* The messaging when attempting to load a saved game or replay from a previous version has been clarified

* Adjusted the amount of points earned and lost by random team participants to properly reflect the strength of a player's teammates.

 

 

 

Balance

 

* PROTOSS

o Buildings

+ Nexus life and shields increased from 750/750 to 1000/1000.

o Void Ray

+ Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).

+ Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).

+ Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703.

 

* TERRAN

o Buildings

+ Barracks requirement changed from Command Center to Supply Depot.

+ Supply Depot life increased from 350 to 400.

o Medivac

+ Acceleration reduced from 2.315 to 2.25.

+ Speed reduced from 2.75 to 2.5.

o Reaper

+ Nitro Packs speed upgrade now has a Factory Requirement.

o Thor

+ Energy bar removed.

+ 250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched).

 

* ZERG

o Buildings

+ Hatchery life increased from 1250 to 1500.

+ Lair life increased from 1800 to 2000.

+ Spawning Pool life increased from 750 to 1000.

+ Spire life increased from 600 to 850.

+ Ultralisk Cavern life increased from 600 to 850.

o Corruptor

+ Energy bar removed.

+ Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable).

o Infestor

+ Fungal Growth now prevents Blink.

o Roach

+ Range increased from 3 to 4.

 

 

 

Bug Fixes

 

* Fixed an issue where players could not cast the Feedback spell on Point Defense Drones.

* Fixed an issue where the Phoenix would continue to channel Graviton Beam after the target died.

* Fixed an issue that would cause Larvae to spawn and be hidden behind Zerg eggs.

* Fixed an issue where players were unable to navigate to the Single Player page or watch replays after canceling map downloads from the queue.

* Fixed a desync that could occur on user-created maps with custom mod dependencies.

 

Εδω θα το έχουμε αύριο λογικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...