Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια είναι τα κριτήρια σας και το αποκαλείτε unfinished;

 

Το σενάριο; Μια ολοκληρωμένη ιστορία μας δίνει το πρώτο όπως και το δεύτερο. Το τελευταίο όμως έχει και συνέχεια. Όπως ακριβώς είχε το SC1 και το Brood War.

 

Οι αποστολές; Ο αριθμός αποστολων είναι ίδιος εν σχέσει με το SC1. 30 το ένα, 29 το άλλο. To HoS μάλλον θα έχει 20 που ίσως φαντάζουν λίγες ως προς τις 8+8+10+1 του Brood War αλλά αυτό δεν κάνουν το SC2 unfinished. Ας μην ξεχνάμε οτι αυτές οι 20 θα έχουν και πολύ content.

 

Δεν είπα πως ήταν unfinished, το παιχνίδι δούλευε καλά πέρα από κάποια θεματάκια balancing που πάντα υπάρχουν και λύνονται με updates. Είχε όμως σαφέστατα λιγότερο περιεχόμενο. Ένα μόνο campaign αντί για τρία, μόνο με μία φυλή εκτός από κάποιες πίστες, και μικρή ποικιλία παρά το μεγάλο αριθμό (όλη την ώρα με έβαζε να τρέχω πίσω από ένα timer). Στο 1 υπήρχαν τρεις ολοκληρωμένες ιστορίες (ΠΟΛΥ μεγαλύτερες σε πλοκή απο το 2), τρεις εντελώς διαφορετικές φυλές και κυρίως μεγάλες, αργές, στρατηγικές πίστες. Εγώ, καλώς ή κακώς, δεν ενδιαφερόμουν ιδιαίτερα για online, ήθελα να δω τρία μεγάλα campaign που θα έληγαν την ιστορία. Σαν καταναλωτή με απογοήτευσε, δεν το αγόρασα και δεν ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω τρεις φορές για το ίδιο ουσιαστικά παιχνίδι, ή αν προτιμάς ένα παιχνίδι και 2 expansion (που τιμολογούνται πολύ πιο πάνω από 10 δολλάρια).

 

Θα το θεωρούσα πολύ πιο τίμιο (αν και ηλίθιο) να βάζανε κάθε φυλή σε δικό της ξεχωριστό παιχνίδι αντί να είναι παρούσα στο multi - skirmish αλλά το campaign της να είναι το τυρί αγοράς. Τεχνικά θα μπορούσαν να είναι και οι τρεις φυλές παρούσες από την αρχή στο single. Και ακόμα δεν έχω καταλάβει τι δικαιολογεί τα 3 διαφορετικά παιχνίδια, τι αλλαγές θα υπάρχουν στο multi με το Heart of the Swarm και το [insert Protoss game title] που δε θα μπορούσαν να καλυφθούν με μεγάλα updates ή απλά DLC?

Επεξ/σία από Tobajara
  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και ακόμα δεν έχω καταλάβει τι δικαιολογεί τα 3 διαφορετικά παιχνίδια, τι αλλαγές θα υπάρχουν στο multi με το Heart of the Swarm και το [insert Protoss game title] που δε θα μπορούσαν να καλυφθούν με μεγάλα updates ή απλά DLC?

 

Συμφωνά μαζί σου σε όσα λες. Όσο το γιατί δεν μπορούσαν η απάντηση είναι πολύ απλή. Μόλις μια λέξη.

 

 

----->Activision<------

Δημοσ.

Το ξεκαθαρίσαμε ότι δεν είναι unfinished. Πάμε παρακάτω:

 

Tobajara γιατί κολλάς στο 1 campaign και δεν βλέπεις με τι ισοδυναμεί αυτό το campaign; Γιατί να λέμε τα ίδια και τα ίδια; Απλώς το story είναι δοσμένο διαφορετικά. Έτσι φάνηκε στην Blizzard ότι θα ξετυλιχτεί καλύτερα η ιστορία. Μου φαίνεται πιο πιθανό να υπάρξει closure στην ιστορία έτσι παρά το «λίγο απ’όλα». Το Starcraft Ι δεν ήταν τόσο μεγάλο όσο φαντάζεσαι. Σου φαίνεται μεγάλο λόγω των γεγονότων στο τέλος κάθε campaign:

 

 

Θάνατος της Kerrigan / Οι αποκαλύψεις περί φυλών του Overmind / Σκότωμα του Οvermind + θυσία του Tassadar

 

 

Όσον αφορά τα expansion pack είναι στα ίδια επίπεδα του Brood War. Τι είχε το Βrood War? 7 units και 29 πίστες. Τι έχει το νέο expansion? 8 units και 20 πίστες. Όσο για τα ίδια τα levels ΔΕΝ γίνεται να συγκρίνουμε τις 2D πίστες άπο αποψη ποιότητας και απαιτούμενου χρόνου παρασκευής με τις über-polished του SC2. Άρα είμαστε στα ίδια επίπεδα. Φυσικά αν δεν σ’αρεσε το SC2 δεν πρόκειται να σ’αρέσει ό,τι έχει σχέση μαζί του.

 

Δεκτές οι γνώμες όλων, άλλο όμως «γνώμη μου» και άλλο «γεγονός». Αν είναι να παραπονεθείτε για κάτι πείτε για το LAN ή το καχύποπτο license agreement.

Δημοσ.

Έχω ακούσει και άλλη φορά αυτές τις εξηγήσεις για την εξέλιξη του story και θα μου επιτρέψεις να μην τις αποδεχτώ. Όσο για το πόσο μεγάλα μου φάνηκαν τα δυο παιχνίδια, τερμάτισα το SC2 (hard, δεν έπαιζα στο τελευταίο επίπεδο δυσκολίας) στον ίδιο χρόνο που τερμάτισα τις Terran και Zerg campaigns στο SC1, και το ξέρω επειδή έπαιξα το SC1+BW ακριβώς πριν το SC2. Ακόμα και 45 πίστες να είχε όμως το SC2 πάλι δε θα μου άρεσε γιατί το θέμα δεν είναι ποσοτικό αλλά ποιοτικό. 1 φυλή, 1 gameplay, 1 storyline (παρά τις προσπάθειες για το αντίθετο) έναντι 3 φυλών, 3 τρόπων παιχνιδιού, 1 storyline σε 3 κεφάλαια. Προτιμώ την ποικιλία του 1 ακόμα και 57 πίστες να είχε το 2.

 

Το επιχείρημά σου για το μέγεθος της ιστορίας δεν το κατάλαβα. Προφανώς και μου φάνηκε μεγάλη επειδή είχε αυτά τα γεγονότα μέσα, συν

την καταστροφή του Aiur συν τη γέννηση της Terran Dominion συν την εμφάνιση των Dark Templars, και όλα αυτά όχι με αφήγηση αλλά in game. Αν δεν τα είχε αυτά μέσα, θα έλεγα πως το 1 ήταν μικρότερο του 2. Το 2 βασιζόταν στην εμφάνιση της Kerrigan, την εμφάνιση του Zeratul με τις σχετικές πίστες και επί τροχάδην έδινε έναν επικό τόνο στο φινάλε με την επίθεση στο Mengsk και την εμφάνιση του γιου του και τη μεταμόρφωση της Kerrigan. Λίγα και, με εξαίρεση το Zeratul και το φινάλε, πιο ασήμαντα.

 

 

Για τις πίστες δεν είπα ότι δεν ήταν καλοσχεδιασμένες (ήταν και πολύ μάλιστα), είπα ότι ήταν μικρές και έλειπαν οι αχανείς εκτάσεις του 1. Και επίσης το ότι συνήθως είχες κάτι που έπρεπε να προλάβεις σε απέτρεπε από το να κάνεις full upgrades ή endgame μονάδες. Αυτό ήταν για μένα το πιο εκνευριστικό στοιχείο του campaign, πως ήταν μια σκέτη προετοιμασία και προσπαθούσε να έχει το ρυθμό ενός multiplayer match χάνοντας το χαρακτήρα του single player. Αν ήθελα σπίντα θα έπαιζα online.

 

Εκεί που η Blizzard έκανε πολύ καλή δουλειά πάντως ήταν στο pacing, κυρίως σε skirmish. Υπήρχε παιχνίδι από την πολύ αρχή, ο ρυθμός ήταν πολύ πάνω και μπορούσες να είσαι αποτελεσματικός από πολύ νωρίς, ακόμα και με 6 μονάδες. Αυτό μου άρεσε πάρα πολύ, όπως και η μεγάλη βαρύτητα του πεζικού των Terrans.

Δημοσ.

Περί συμπύκνωσης της ιστορίας σε ένα παιχνίδι ντε και καλά μου θύμισε την πρώτη απόπειρα που έκανε ο Peter Jackson για το LOTR και του είπαν ότι επρεπε να φτιάξει όλο τον Άρχοντα σε μια ταινία. Ευτυχώς που δεν το έκαναν..

 

Τα υπόλοιπα ανήκουν στη σφαίρα του υποκειμενικού, ας είναι. Η Blizzard σίγουρα θα μπορούσε να προσθαφαιρέσει/εμπλουτίσει την ιστορία αλλα εμένα μου φαίνεται ικανοποιητική.

Δημοσ.

Το ξεκαθαρίσαμε ότι δεν είναι unfinished. Πάμε παρακάτω:

 

Tobajara γιατί κολλάς στο 1 campaign και δεν βλέπεις με τι ισοδυναμεί αυτό το campaign; Γιατί να λέμε τα ίδια και τα ίδια; Απλώς το story είναι δοσμένο διαφορετικά. Έτσι φάνηκε στην Blizzard ότι θα ξετυλιχτεί καλύτερα η ιστορία. Μου φαίνεται πιο πιθανό να υπάρξει closure στην ιστορία έτσι παρά το «λίγο απ’όλα». Το Starcraft Ι δεν ήταν τόσο μεγάλο όσο φαντάζεσαι. Σου φαίνεται μεγάλο λόγω των γεγονότων στο τέλος κάθε campaign:

 

Με όλον τον σεβασμό με π***** ισοδυναμούσε το campaign του S2 ! Η πολυπλοκότητα της ιστορίας και η εξέλιξη της πλοκής στο StarCraft ήταν ασύγκριτη, σίγουρα το κορυφαίο strategy (και) σε αυτό τον τομέα και ένα από τα κορυφαία αφηγηματικά παιχνίδια γενικά.

 

Στο S2 είχες όχι μόνο ένα campaign αλλά αυτό το campaign από εξέλιξη και ποιότητα ιστορίας ήταν δεύτερης κατηγορίας, απλά. Μπορεί να είχε περισσότερες αποστολές μόνο που η ιστορία ήταν πολύ πιο πεζή και αρκετά απογοητευτική. Ότι αριστουργηματικά έχτισε το StraCraft 1, με τους Zerg να έχουν κυριέψει τα πάντα (και τα κοάλα) σαν να έχει νικήσει ο Shauron ένα πράγμα, το StarCraft 2 τα προσπέρασε ! Έρχεται ο Raynor από το πουθενά, κάνει μια επανάσταση, βρίσκει μερικά artifacts, κάνει ένα ντου στον Char (Mordor), νικάει έτσι απλά, σώζει την Keriggan και όλα μέλι γάλα ! Σοβαρά τώρα, έτσι ανατράπηκε ολόκληρη αυτοκρατορία που χτίστηκε σε StarCraft & Brood War ? Οι zerg είχαν πάει διακοπές ?

 

Από τις λίγες αποστολές που ξεχώρισα ήταν αυτή που κάνεις άμυνα στους Zerg μέχρι να φορτώσει ένα κανόνι. Όλες στο hard και τραγικά αδιάφορες ! Στο warcraft 3 για να βγάλεις τις αποστολές σε hard πρέπει να κάνεις παπάδες. Στο StarCraft 1 ήταν μια και μια, κακά τα ψέματα.

 

Γαμάτο παιχνίδι το 2 δεν λέω και δεν ξέρω πως θα τα μπαλώσουν στα mission pack αλλά το σενάριο ήταν απογοήτευση.

Δημοσ.

Συμφωνώ σε κάποια απο αυτά που λες metalgearfan

Η αλήθεια είναι πως στο SC+BW η ιστορία είχε αρκετές δραματικές ανατροπές κάποιες απο τις οποίες δεν τις περίμενες και επιδρούσαν πάνω σου είτε θετικά είτε αρνητικά,κανοντάς σε έτσι να ταυτιστείς με κάποιους από τους χαρακτήρες.

 

To Sc2 αν και είχε και αυτό κάποιες ανατροπές(δεν αναφέρω τίποτα λόγω spoiler)είναι 2 πράγματα που ίσως δεν βοήθησαν στο να δημιουργηθεί σωστό κλίμα.

Πρώτον η εντύπωση που είχες ότι είσαι παντοδύναμος,παρότι μια μικρή ομάδα επαναστατών.

Και δεύτερον ίσως ακριβώς ο μεγάλος αριθμός των αποστολών για 1 race σε εμπόδιζε να είσαι στην "τσίτα" ας πούμε μιας και περιείχε περισσότερα filler missions από ότι είχε το αντίστοιχο campaign των Terran στο Starcraft.

Ένα τελευταίο που δεν μου άρεσε ήταν πως παρά το invasion στο homeplanet ουσιαστικά των Zerg δεν υπέστει καμία απώλεια ο Raynor που να τον πειράξει(θα πείραζε και εμένα μιας και ήταν ο μόνος με τον οποίο ταυτίστηκα έστω ως ένα σημείο)το μόνο που χάθηκε ήταν το χέρι του Warfield.

 

Παρ'αυτά θα περιμένω και τα άλλα 2 campaign να δω πως θα δέσουν όλα μαζί,γιατί μπορεί το ολοκληρωμένο campaign να δώσει μια καλύτερη εικόνα στο τι συνέβη στο καθένα ξεχωριστά και γιατί.

Δημοσ.

Σίγουρα το σενάριο του 2 ήτανε φτωχότερο του 1. Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ αποστολή που ήταν όντως σενάριο-"heavy" ήταν το secret level! Όπου συνδέονται γεγονότα με το 1 και όπου ξαφνικά μένεις noexpression1.gif γιατί βλέπεις λίγο που πάει το όλο story.

 

2η σε βαρύτητα ήταν η αποστολή του Zeratul

που ξανα-επισκέπτεται τον Aiur και διαβάζει τις σκέψεις του Overmind

 

 

Εκτός αυτών των δύο, όλες οι άλλες ήτανε mainstream.

Δημοσ.

MetalGearFan η σύγκριση αφορούσε την έκταση των δύο campaigns όχι το περιεχόμενο τους.

 

Γενικά το 2 δεν έχει το "punch" που είχε το πρώτο συν το ότι δεν το περιμέναμε, ενώ τώρα και είχαμε και απαιτήσεις από το παιχνίδι και μετά από 12 χρόνια τα έχουμε δει όλα. Για τους Zerg έχω να πω οτι δεν ανατράπηκε τίποτα, εχουν την ίδια δύναμη που είχαν, το θέμα οτι δεν τη χρησιμοποιούν. Εικασίες μπορούμε να κάνουμε αλλά ας περιμένουμε το expansion, δεν έχει αλλωστε νόημα να κρίνουμε την ιστορία του παιχνιδιου καθώς έχουμε δει μόνο το 1/3 αυτής. Για το ίδιο το 1/3 με κάλυψαν οι προλαλήσαντες.

 

Γενικά πιστεύω πως το Wings of Liberty ήταν απλώς ένα πρελούδιο των όσων θα έρθουν, η μυστική αποστολή γέννησε περισσότερα ερωτήματα και από τη μυστική αποστολή του Brood War, η ύπαρξη του Narud/Duran και ότι η Ariel μπορεί να βρει κάποια θεραπεία για τους Zerg αφήνουν μεγάλο potential και πολλαπλά πλοκάμια πιθανών ιστοριών στο plot.

 

Το μόνο που πραγματικά απεύχομαι είναι να μην γίνουν εμπρηστικοί με το Lore και...

 

 

...ξαναγεννηθεί ο Fenix

 

Δημοσ.

Δεν νομίζω αν και:

MEGA SPOILER

 

 

Η Kerrigan πολύ πιθανόν γίνεται και πάλι Zerg

σβήνοντας οποιοδήποτε νόημα είχε το Wings of Liberty(για μένα τουλάχιστον)

Το βίντεο που ακολουθεί είναι Leaked Ending του HotS και πιστεύω πως έχει κάποια βάση πάνω σε αυτά που γνωρίζουμε μέχρι τώρα για το campaign του δεύτερου μέρους του SC2

http://www.youtube.com/watch?v=xMrOxtbfeAU

 

Δημοσ.

καλά κάτσε να μην είναι fake πρώτα :rolleyes:

άσε, όταν πριν μήνες είχε βγει και το είδα... και μετά είδα και τα official teaser που το επιβεβαιώνουν... Ξενέρα με Ξ κεφαλαίο :-(

Δημοσ.

Κρατώ τις επιφυλάξεις μου για το αν είναι fake μόνο και μόνο επειδή:

 

 

Σκοτώνουν τον Arcturus στο τέλος. Δεν μου φαίνεται να γίνεται τόσο σύντομα. Kαι το ότι οι Zerg είναι free μου φάνηκε πολυ μετέωρο. Αν όντως Zergοποιείται η Kerrigan ξανά μου φαίνεται αμφίβολο το πως θα παρουσιάσουν πειστικά μια τέτοια εκδοχή.

 

 

 

Εκτός αν αυτό ειναι εναλλακτικό τέλος ναι μεν πεπερασμένο αλλά όχι canon όπως ήταν (WoL spoiler):

 

 

ο θανατος της Ariel αναλόγως το side mission

  • Super Moderators
Δημοσ.

άσε, όταν πριν μήνες είχε βγει και το είδα... και μετά είδα και τα official teaser που το επιβεβαιώνουν... Ξενέρα με Ξ κεφαλαίο :-(

 

 

το ότι η Kerrigan έχει ακόμα το έλεγχο ναι, αλλά ότι θα ξαναλλάξει τελείως σε fugly queen of blades όχι...

 

 

 

έχουν βάλει και μουσική από Transformers, άσε που οι διάλογοι είναι υπερτραγικοί...

Δημοσ.

 

το ότι η Kerrigan έχει ακόμα το έλεγχο ναι, αλλά ότι θα ξαναλλάξει τελείως σε fugly queen of blades όχι...

 

 

 

έχουν βάλει και μουσική από Transformers, άσε που οι διάλογοι είναι υπερτραγικοί...

conept είναι, επίσης είθισται να μπαίνουν 3rd party soundtracks σε concepts

 

όπως είπα, δείτε τα Official teasers (ειδικά εκεί που οι zerg κάνουν ντου και έναν tank βαράει το ultralisk, δεν θυμάμαι πιο ακριβώς trailer είναι)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...