manost Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Το DLC "Return to Ostagar" βγαίνει στις 5 Ιανουαρίου. http://dragonage.bioware.com/addon/rto
chek2fire Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 ο σκύλος έχει φοβερό χαβαλέ. Μπήκα στο πρώτο camp και είπα να μιλήσω με το σκύλο. Κάθε φορά που μιλάς εμφανίζετε και ένας χαρακτήρας από το team σου και προσπαθεί να πιάαει φιλίες μαζί του η και το αντίθετο και έχουν πολύ γέλιο αυτά που λένε.
>-Nosakos<- Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Βασικά εμένα με είχαν πωρώσει τα trailer/διαφημίσεις τ κτλ..οπότε στην αρχή το έπαιζα σαν τρελαμένος,μέχρι π έφτασα στους νάνους κ σε κάτι dungeon κ ξενέρωσα άσχημα,αλλά ότι κ να λέμε το παιχνιδάκι ήταν καλό(όχι εξαιρετικό). Το σκυλί δεν συμμετείχε στις συζητήσεις κ το άφηνα στο camp.
Rubin074 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2010 Βασικά εμένα με είχαν πωρώσει τα trailer/διαφημίσεις τ κτλ. Δεν μπορείς να φανταστείς το πολιτισμικό σοκ που έπαθα όταν είδα αυτό το trailer...
IoannisMan Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2010 (επεξεργασμένο) Δεν μπορείς να φανταστείς το πολιτισμικό σοκ που έπαθα όταν είδα αυτό το trailer... Ότι θες έχει από 300 του Λεωνίδα (πετάξτε τους στη θάλασσα!) μέχρι αναφορές στο Baldur's Gate, η thief είναι ολοφάνερη αντιγραφή της Imoen καθώς και η μουσική τη στιγμή που ο μαύρος δράκος κατεβαίνει. Προσωπικά θεωρώ ότι η Bioware μας δουλεύει τρελά μετά τη τελειότητα του BG 1+2 στο μέτριο NWN, στο λίγο καλύτερο NWN 2 και στο μείγμα (ολίγον) BG 2+(μπόλικο) NWN 2+(αρκετότατο) WOW, DAO. Ακόμα θυμάμαι την (επίσημη) παρα-πληροφόρηση ότι το NWN θα ήταν ο πνευματικός διάδοχος του BG (βλ. DAO), που έφτανε μέχρι στο σημείο να ισχυρίζονται ότι θα μπορούσαμε να μεταφέρουμε τον χαρακτήρα μας κατευθείαν από το τέλος του BG 2 στο NWN:rolleyes: Και τι πήραμε τελικά όλοι εμείς οι φανατικοί BIOWAREάδες? Ομάδα 1 χαρακτήρα με 1 henchman(ούτε καν companion) σε αντίθεση με την full πάρτυ εμπειρία των 6 χαρακτήρων των BG και βέβαια μηδενικούς διαλόγους, ρομάντζα, περιορισμένη αλληλεπίδραση με το περιβάλλον, μέτρια κύρια αποστολή, ασήμαντους δευτερεύοντες χαρακτήρες και άλλα πολλά Tι έγινε ρε παιδί μου σκέφτηκα, σίγουρα η ίδια εταιρία που κατασκεύασε τα BG series είναι η ίδια εταιρία που έφτιαξε και το NWN? To παιχνίδι έστρωσε κάπως με την τεράστια υποστήριξη του NWNVault και των 2 expansions SOU+HoTU (βλ. DLC). Το NWN 2 στη συνέχεια ήταν σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του όμως και πάλι BG δεν ήταν. Τα ίδια συναισθήματα απογοήτευσης+θυμού που είχα νιώσει με την έλευση του NWN ένιωσα πολύ πιό έντονα με το DAO καθότι τόσο η πολυετής ανταλλαγή απόψεων στα επίσημα Bioware forums όσο και τα ,ομολογουμένως άκρως εντυπωσιακά, trailers μου είχαν δώσει την βεβαιότητα ότι ένα rpg με την ίδια απίστευτη αίσθηση ικανοποίησης και ολοκλήρωσης των BG series είχε επιτέλους γεννηθεί Μετά από 30 ώρες στο κόσμο του DAO το παιχνίδι απεγκαταστάθη από τον σκληρό μου(σχετικά μυνήματα γιά το τι και πώς παλιότερα στο thread). Από τη μιά όμως τα νέα patches, τα ενθαρρυντικά μυνήματα των χρηστών (ikaruga24 και reinhart84 κυρίως) από την άλλη μου έδωσαν την ώθηση να το ξαναρχίσω και να το ολοκληρώσω τελικά 2 φορές, τρίτη δεν πρόκειται να υπάρξει Το παιχνίδι είναι ένα αρκετά καλό rpg, όμως πνευματικός διάδοχος του BG και rpg της δεκαετίας ούτε με σφαίρες. Χιλιοειπωμένο και άκρως προβλέψιμο σενάριο, βαρετοί και κλισαρισμένοι διάλογοι, μέτριοι χαρακτήρες, περιορισμένη εξερεύνηση, ανύπαρκτο σύστημα καιρού!, ελάχιστη έως μηδενική επαναληψιμότητα, love or hate game mechanics και σύστημα μάχης, heroic και epic feeling γιά γέλια και γιά κλάματα, άκρως περιορισμένα loot και rewards τόσο σε ποικιλία όσο και σε ποσότητα γιά να αναφέρω μερικά από τα προβλήματά του. Γιά όποιον,-α δεν έχει εντρυφήσει στο κόσμο των Baldur's Gate ή στην πορεία της Bioware από το πρώτο Baldur's Gate μέχρι το φετινό DAO τα παραπάνω ίσως είναι δύσκολο να γίνουν αποδεκτά και το κυριότερο κατανοητά όμως η αλήθεια είναι μία, bye-bye DAO(Bioware), welcome Witcher(CD Projekt Red) Xρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο 2010 σε όλους,-ες Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2010 από IoannisMan
Massiv0r Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Μια χαρα μονο που σημερα που κοιταξα λιγο τι Size εχουνε τα Games ειδα οτι ξεπερναγε και το GTA IV με 15.1GB, μεγαλυτερο και απο δυο 1080p ταινιες. Ποσο πολυ gameplay εχει δηλαδη μετα το σημειο που καθαριζεις τον δαιμονα του παιδιου και αποφασιζεις εαν θα πεθανει η μανα η το παιδι νομιζω. (Δεν το χω αγγιξει εδω και μηνες)
Rubin074 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 η thief είναι ολοφάνερη αντιγραφή της Imoen Και νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος
reinhart84 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Θα ελεγα Imoen-Legolas οτι μου θυμισε εμενα...καλα οτι το παιχνιδι δεν εχει καμια σχεση με BG series το καταλαβαινεις απ'την αρχη κιολας...Απλα περα απο τον εθισμο που προσφερει στο να το τελειωσεις και καποιο νεο κοσμο στον κοσμο των Rpgs που εχει αρκετο ενδιαφερον δεν εχει κατι αλλο ιδιαιτερο να δειξει...επισης το συστημα με τα origins μου αρεσε...απλα γενικοτερα το παιχνιδι δεν ηταν αυτο που θα σε εκανε στο τελος να πεις Ω ΝΑΙ!!! για τους χιλιους και δυο λογους που γραφτηκαν επανω...
ikaruga24 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Και νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος Ποιος μονος? Εδω εχει ολοκληρο τοπικ ακομα και στα oficial review απο κατω που φραφουν οι παικτες τα σχολια τους. Εχει παρα πολλες αναφορες στο BG2, δεν ειναι μονο αυτη. Εχω πει και σε παλιοτερα ποστ και για αλλες αναφορες που παρατηρησα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 το GTA IV με 15.1GB, μεγαλυτερο και απο δυο 1080p ταινιες. 1080p ταινία με DTS κάτω από 10gb δεν είναι και ότι καλύτερο σε ποιότητα...
IoannisMan Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Αν και έχει επιχειρηθεί ξανά στο παρελθόν χωρίς αποτέλεσμα δεν πειράζει ακόμα μία προσπάθεια, Βaldur's Gate 2 στη μηχανή του DAO: http://forums.gamersnexus.net/viewforum.php?f=34 Kαι εδώ το πρώτο video του Irenicus Dungeon: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=0uT4PaEPntc&hd=1[/ame] Γιά να δούμε, γιά να δούμε...
Massiv0r Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2010 Αν και έχει επιχειρηθεί ξανά στο παρελθόν χωρίς αποτέλεσμα δεν πειράζει ακόμα μία προσπάθεια, Βaldur's Gate 2 στη μηχανή του DAO:http://forums.gamersnexus.net/viewforum.php?f=34 Kαι εδώ το πρώτο video του Irenicus Dungeon: http://www.youtube.com/watch?v=0uT4PaEPntc&hd=1 Γιά να δούμε, γιά να δούμε... Πολυ καλο Gameplay, θα εγκαταστησω αυτο απο το Video να το λιωνω μερα και νυχτα μεσα στα υπεροχα δομημενα 1D Textures, το τρομερο Scenario και τις απιστευτες δοκιμασιες που προσθετει αυτο το Mod, σ'ευχαριστω απο τα βαθυ της ψυχης μου.
imitheos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2010 όμως η αλήθεια είναι μία, bye-bye DAO(Bioware), welcome Witcher(CD Projekt Red) Xρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο 2010 σε όλους,-ες Είναι τι προσδοκίες έχουμε από ένα παιχνίδι. Το Witcher θυμάμαι μέχρι να βγει κάποιο συγκεκριμένο patch (νομίζω το 1.4 της ΕΕ) είχε άπειρα bugs από μικρά μέχρι τεράστια. Όλοι μας όμως τα παραβλέπουμε γιατί ήταν το πρώτο παιχνίδι που έβγαλε μια μικρή εταιρία που έκαναν 5-6 φίλοι και με αυτά τα δεδομένα όντως ήταν καταπληκτική προσπάθεια. Το DAO από την άλλη το έβγαλε η Bioware και σε συνδυασμό με την τεράστια προώθηση που του έγινε από τα μέσα ("Άξιος διάδοχος του BG","Παιχνίδι της 10ετίας") όλοι είχαμε πολύ μεγάλες προσδοκίες. Έτσι και το πιο μικρό bug ή το πιο μικρό κλισε στο σενάριο μας φαίνεται τεράστιο. Και το Witcher και το DAO είναι πολύ ωραία παιχνίδια και παίζονται ευχάριστα (Εκτός από τις σπηλιές του DAO που σου βγάζουν την ψυχή) Ένα από τα καλά του DAO είναι ότι με τις διαφορετικές class (έστω και τις λίγες που έχει) και τους companions μπορείς να το παίξεις ευχάριστα πολλαπλές φορές ενώ το Witcher είναι πάντα το ίδιο Άντε να βγει αύριο το Return to Ostagar και μετά το Rift να έχουμε να κάνουμε κάτι μέχρι να βγει το Witcher 2 : Assasin of Kings
Rubin074 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2010 Ποιο Witcher 2; Ετοιμάζεται και το DAO: Awakening...
manost Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2010 Είναι τι προσδοκίες έχουμε από ένα παιχνίδι. Το Witcher θυμάμαι μέχρι να βγει κάποιο συγκεκριμένο patch (νομίζω το 1.4 της ΕΕ) είχε άπειρα bugs από μικρά μέχρι τεράστια. Όλοι μας όμως τα παραβλέπουμε γιατί ήταν το πρώτο παιχνίδι που έβγαλε μια μικρή εταιρία που έκαναν 5-6 φίλοι και με αυτά τα δεδομένα όντως ήταν καταπληκτική προσπάθεια. Το DAO από την άλλη το έβγαλε η Bioware και σε συνδυασμό με την τεράστια προώθηση που του έγινε από τα μέσα ("Άξιος διάδοχος του BG","Παιχνίδι της 10ετίας") όλοι είχαμε πολύ μεγάλες προσδοκίες. Έτσι και το πιο μικρό bug ή το πιο μικρό κλισε στο σενάριο μας φαίνεται τεράστιο. Και το Witcher και το DAO είναι πολύ ωραία παιχνίδια και παίζονται ευχάριστα (Εκτός από τις σπηλιές του DAO που σου βγάζουν την ψυχή) Ένα από τα καλά του DAO είναι ότι με τις διαφορετικές class (έστω και τις λίγες που έχει) και τους companions μπορείς να το παίξεις ευχάριστα πολλαπλές φορές ενώ το Witcher είναι πάντα το ίδιο Άντε να βγει αύριο το Return to Ostagar και μετά το Rift να έχουμε να κάνουμε κάτι μέχρι να βγει το Witcher 2 : Assasin of Kings +1000 σδαφαδσφξασφηξκασδηξκασγηδξκφγηκξ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα