Προς το περιεχόμενο

Dragon Age: Origins


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καθένας σίγουρα εχει τη δική του αποψη...Αν παιξεις το παιχνιδι χωρίς να εισαι προκατειλημμένος συνδέοντας το με Baldur's Gate (αφου κιολας δεν εχει καμια σχεση) και το δεις σαν ενα καινουριο rpg με νεο κοσμο νομίζω οτι ειναι ενα πολυ καλο παιχνιδι που αξίζει να ασχοληθεις...Αν διορθωθουν και καποια προβληματακια που υπάρχουν εμενα με ικανοποιει παρα πολυ σαν τιτλος...Σεναριο καλό εχει, To gameplay του ειναι αρκετά εθιστικό ειδικά στο πρωτο playthrough που με καθε τρόπο θες να συνεχισεις να θες να δεις ολο και πιο κατω την ιστορια, τα γραφικά αποδίδουν τον κοσμο του ικανοποιητικά, ήχος και μουσική δεν νομίζω να γίνεται καλύτερα.Εχει replaylability value (6 ολοκληρα origins και πολλους διαφορετικους τερματισμους για το καθένα)

Αρνητικη θεωρω την υπαρξη dlc που δεν αξιζουν και πολυ τα λεφτα τους καθως και καποια χαζοevents μεσα στο παιχνιδι.. Ολα αυτα δεν παυουν να ναι γνωμη μου, αλλα τη σημερον ημερα δυσκολα βρισκεις καλα παιχνιδια και χαιρομαι που που και που κυκλοφορουν τετοια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Καλα καθε site εχει τα δικα του charts. Απο ποιο site ειναι αυτα?

 

Από εδώ πήρε μάλλον την είδηση.

 

Sorry, αλλά ξέχασα να βάλω το link της πηγής.

Επεξ/σία από manost
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από εδώ πήρε μάλλον την είδηση.

 

Για GoTY πάντως στα συγκεκριμένα awards το DAO δεν ήταν καν υποψήφιο ενώ στην κατηγορία για best pc game έπαιζε vs Sims3, L4D2 και Plants Vs Zombies...........

 

GTP βραβεία εν ολίγοις :lol:

 

Καλα φετος γενικα δεν ειχαμε τιποτε αξιολογο εκτος του uncharted 2 για PS3. Το PC δεν ειχε πραγματικα τιποτα και το plants VS zombies ειναι το καλυτερο χαλαρα απο αυτη τη λιστα. Αφου ολοι οι developers μετεφεραν την κυκλοφορια των games τους σε αρχες Γεναρη. Πως να μην εχει "ξηρασια" μετα ο χωρος του PC gaming?

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 11:47 ----------

 

Καθένας σίγουρα εχει τη δική του αποψη...Αν παιξεις το παιχνιδι χωρίς να εισαι προκατειλημμένος συνδέοντας το με Baldur's Gate (αφου κιολας δεν εχει καμια σχεση) και το δεις σαν ενα καινουριο rpg με νεο κοσμο νομίζω οτι ειναι ενα πολυ καλο παιχνιδι που αξίζει να ασχοληθεις...Αν διορθωθουν και καποια προβληματακια που υπάρχουν εμενα με ικανοποιει παρα πολυ σαν τιτλος...Σεναριο καλό εχει, To gameplay του ειναι αρκετά εθιστικό ειδικά στο πρωτο playthrough που με καθε τρόπο θες να συνεχισεις να θες να δεις ολο και πιο κατω την ιστορια, τα γραφικά αποδίδουν τον κοσμο του ικανοποιητικά, ήχος και μουσική δεν νομίζω να γίνεται καλύτερα.Εχει replaylability value (6 ολοκληρα origins και πολλους διαφορετικους τερματισμους για το καθένα)

Αρνητικη θεωρω την υπαρξη dlc που δεν αξιζουν και πολυ τα λεφτα τους καθως και καποια χαζοevents μεσα στο παιχνιδι.. Ολα αυτα δεν παυουν να ναι γνωμη μου, αλλα τη σημερον ημερα δυσκολα βρισκεις καλα παιχνιδια και χαιρομαι που που και που κυκλοφορουν τετοια...

 

Σωστα ολα αυτα αλλα εμενα 2 πραγματα και μονο κατεστρεψαν την εμπειρια μου που θεωρω οτι για τετοιο τυπο παιχνιδιου ειναι οχι απλως σημαντικο αλλα θα -επρεπε- να το εχει ως στανταρ. Τα υπολοιπα προβληματακια απλα μεγενθυναν το προβλημα αυτων των 2.

 

1. Δεν εχει πραγματικη εξερευνηση. Πας μονο απο ενα point of interest στο αλλο.

2. Τα μεγαλοπρεπεστατα αυτα περιβαλοντα δεν προκειται να τα περπατησεις εις βαθος ποτε. Ειναι γεματο απο 5χ5 δωματια (ακομα και στις μεγαλες περιοχες) που συνδεονται μεταξυ τους με στενους διαδρομους και ειναι γεματα με αορατους τοιχους.

 

Western RPG και μαλιστα απο τη Bioware χωρις να εχει μεσα μια στοιχειωδη ελευθερια κινησεων μου καταστρεφει ολη την εικονα του παιχνιδιου. Σιγουρα γουστα ειναι και σιγουρα δεν γουσταρουν ολοι την ελευθερια που σου παρεχει το witcher ας πουμε που ειναι παρομοια σαν γενικος σχεδιασμος αλλα ειμαι απο τους "αλλους". Τη θελω την ελευθερια μου. Γενικα δεν θελω το παιχνιδι να μου κραταει το χερι ή χειροτερα να μου εχει βαλει ενα λουρι και να με παει οπου γουσταρει εκεινο.

 

Δεν πειραζει, το παιχνιδι εχει μπροστα του προοπτικες. Ελπιζω το 2 να συμπεριλαβει αυτα που "ξεχασε" το πρωτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Βρίσκομαι ακόμη στην αρχή του παιχνιδιού, οπότε δεν αποκλείω να υπάρχουν (ευχάριστες) εκπλήξεις αργότερα, όμως μέχρι στιγμής το DA:O θεωρώ ότι είναι επί της ουσίας ένα Mass Effect με σπαθιά: περνάς από πίστες, καθαρίζεις τους κακούς, προχωράς.

 

Το inventory λειτουργεί κατά τρόπο μη ρεαλιστικό αλλά και βλαπτικό ως προς την role-playing εμπειρία. Παράδειγμα:

Στο human noble origin, βρήκα ένα κάπως καλύτερο τόξο. Το έδωσα στη μητέρα "μου" και συνειδητά επέλεξα να μην το πάρω όταν έφτανα στο χώρο όπου -λογικά- θα περίμενε ο πατέρας "μου". Ήθελα να παίξω το ρόλο του πιστού γιου που αγαπά τους γονείς του και "θυσιάζει" κάτι ελάχιστο -το καλύτερο τόξο ως τότε- ως αποχαιρετιστήριο δώρο. Σιγά και μην: φτάνοντας στην επόμενη τοποθεσία, βλέπω να κουβαλάω όλα τα όπλα/αντικείμενα, ανάμεσά τους και το τόξο που ήθελα να χαρίσω στη μητέρα "μου".

 

 

Επίσης, ο μηχανισμός του παιχνιδιού ενίοτε προδίδει τη συνέχεια της ιστορίας. Παράδειγμα:

Όχι ότι διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας η ιστορία, όμως ακόμη κι αν θέλεις να πιστέψεις ότι οι άλλοι δύο υποψήφιοι Grey Wardens δεν είναι απλά fodder, το γεγονός ότι δε συσσωρεύουν εμπειρία -μόνο ο pc και ο Alistair- φανερώνει πως δεν πρόκειται να τα βγάλουν πέρα τελικά, όπερ και συμβαίνει πολύ σύντομα.

 

 

Ξαναλέω, είναι ακόμη νωρίς στο παιχνίδι και ελπίζω σε βελτίωση πιο κάτω, όμως σχετικά βαρετό το βρίσκω, όπως βαρετό βρήκα πολύ νωρίς και το Mass Effect (με εκείνο το φαιδρό arcade όχημα που ανέβαινε σε κάθετες πλαγιές και βουτούσε στο κενό χωρίς να παθαίνει τίποτε).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρίσκομαι ακόμη στην αρχή του παιχνιδιού, οπότε δεν αποκλείω να υπάρχουν (ευχάριστες) εκπλήξεις αργότερα, όμως μέχρι στιγμής το DA:O θεωρώ ότι είναι επί της ουσίας ένα Mass Effect με σπαθιά: περνάς από πίστες, καθαρίζεις τους κακούς, προχωράς.

 

Το inventory λειτουργεί κατά τρόπο μη ρεαλιστικό αλλά και βλαπτικό ως προς την role-playing εμπειρία. Παράδειγμα:

Στο human noble origin, βρήκα ένα κάπως καλύτερο τόξο. Το έδωσα στη μητέρα "μου" και συνειδητά επέλεξα να μην το πάρω όταν έφτανα στο χώρο όπου -λογικά- θα περίμενε ο πατέρας "μου". Ήθελα να παίξω το ρόλο του πιστού γιου που αγαπά τους γονείς του και "θυσιάζει" κάτι ελάχιστο -το καλύτερο τόξο ως τότε- ως αποχαιρετιστήριο δώρο. Σιγά και μην: φτάνοντας στην επόμενη τοποθεσία, βλέπω να κουβαλάω όλα τα όπλα/αντικείμενα, ανάμεσά τους και το τόξο που ήθελα να χαρίσω στη μητέρα "μου".

 

 

Επίσης, ο μηχανισμός του παιχνιδιού ενίοτε προδίδει τη συνέχεια της ιστορίας. Παράδειγμα:

Όχι ότι διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας η ιστορία, όμως ακόμη κι αν θέλεις να πιστέψεις ότι οι άλλοι δύο υποψήφιοι Grey Wardens δεν είναι απλά fodder, το γεγονός ότι δε συσσωρεύουν εμπειρία -μόνο ο pc και ο Alistair- φανερώνει πως δεν πρόκειται να τα βγάλουν πέρα τελικά, όπερ και συμβαίνει πολύ σύντομα.

 

 

Ξαναλέω, είναι ακόμη νωρίς στο παιχνίδι και ελπίζω σε βελτίωση πιο κάτω, όμως σχετικά βαρετό το βρίσκω, όπως βαρετό βρήκα πολύ νωρίς και το Mass Effect (με εκείνο το φαιδρό arcade όχημα που ανέβαινε σε κάθετες πλαγιές και βουτούσε στο κενό χωρίς να παθαίνει τίποτε).

Γενικότερα η bioware εχει κολλήσει με ενα συγκεκριμένο τρόπο που φτιάχνει τα rpg της απο το ΚΟΤΟΡ(αυτο τουλάχιστον θυμάμαι εγώ)αυτο βέβαια δεν ειναι απαραίτητα κακο ή αντι-rpg αλλα απο ενα σημειο και μετα κατανταει κουραστικο και βαρετο και ξερεις τι περιπου να περιμενεις,παντως το παιγνιδι ειναι επικό αν και πολυ ευκολο και τεχνικα άρτιο(βλεπε Μας εφεκτ και κοτορ),παντως αν βγει ενα μοντ με φωτοσπαθα ή μπλαστερ,ανετα φτιάχνουν ενα νεο,ιδιο παιγνίδι ;)

 

με την andraste τι να κανω ρε παιδια; να την σκοτώσω ως δρακο ή να κανω το κουεστ που μου λεει ο npc;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα φετος γενικα δεν ειχαμε τιποτε αξιολογο εκτος του uncharted 2 για PS3. Το PC δεν ειχε πραγματικα τιποτα και το plants VS zombies ειναι το καλυτερο χαλαρα απο αυτη τη λιστα. Αφου ολοι οι developers μετεφεραν την κυκλοφορια των games τους σε αρχες Γεναρη. Πως να μην εχει "ξηρασια" μετα ο χωρος του PC gaming?

 

Divinity 2, Majesty 2, Dawn Of War 2, Serious Sam HD, Cryostasis, STALKER: Call Of Pripyat, The Secret Of Monkey Island (remake + new episodes), ArmA2, Risen (multiplatform αλλά στο X360 που το δοκίμασα ήταν ψιλοπατάτα), Empire Total War, Torchlight για τους casual, Demigod, Zeno Clash (για τους indie lovers), Dragonica και AiOn.

 

Μια χαρά εμένα μου φάνηκε η χρονιά συνολικά. Ναι θα μπορούσε και καλύτερα αν δεν είχαν πάει πίσω αρκετά παιχνίδια. Και μην πέφτετε στην παγίδα του GameTrailers, αφού δεν έχουν ιδέα από PC gaming σιγά μην είχαν τα παραπάνω παιχνίδια υποψήφια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Divinity 2, Majesty 2, Dawn Of War 2, Serious Sam HD, Cryostasis, STALKER: Call Of Pripyat, The Secret Of Monkey Island (remake + new episodes), ArmA2, Risen (multiplatform αλλά στο X360 που το δοκίμασα ήταν ψιλοπατάτα), Empire Total War, Torchlight για τους casual, Demigod, Zeno Clash (για τους indie lovers), Dragonica και AiOn.

 

Μια χαρά εμένα μου φάνηκε η χρονιά συνολικά. Ναι θα μπορούσε και καλύτερα αν δεν είχαν πάει πίσω αρκετά παιχνίδια. Και μην πέφτετε στην παγίδα του GameTrailers, αφού δεν έχουν ιδέα από PC gaming σιγά μην είχαν τα παραπάνω παιχνίδια υποψήφια

 

Δεν ειπα συνολικα εξιολογη, μονο για GOTY material. Στο συνολο ηταν γενικα "οκ". Ουτε κρυο, ουτε ζεστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

που βρίσκω το profession reaver;

 

Για το συγκεκριμενο specialization....

 

Στο quest με τα sacred ashes αν διαλέξεις να συμμαχίσεις με τους cultists και να τα καταστρέψεις σου μαθαίνουν το specialization...Βέβαια επειδή κάνοντας το αυτό έχει καποιες συνέπειες με τους συντρόφους σου μπορεις να κάνεις save να καταστρέψεις τα ashes και μολις μαθεις το Reaver κάνεις load...Το specialization που ξέκλειδώνεις είναι πάντα διαθέσιμα ακόμα και σε άλλο origins...Δηλ στο δευτερο playthrough μου είναι όλα απο την αρχη διαθέσιμα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το συγκεκριμενο specialization....

 

Στο quest με τα sacred ashes αν διαλέξεις να συμμαχίσεις με τους cultists και να τα καταστρέψεις σου μαθαίνουν το specialization...Βέβαια επειδή κάνοντας το αυτό έχει καποιες συνέπειες με τους συντρόφους σου μπορεις να κάνεις save να καταστρέψεις τα ashes και μολις μαθεις το Reaver κάνεις load...Το specialization που ξέκλειδώνεις είναι πάντα διαθέσιμα ακόμα και σε άλλο origins...Δηλ στο δευτερο playthrough μου είναι όλα απο την αρχη διαθέσιμα...

 

 

Αχ τι ωραία...Εγω καθάρισα τους πάντες...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή είναι πολλές οι σελίδες, και δεν ξέρω και δεν μπορώ να ψάξω αν και σε ποιο σημείο έχει αναφερθεί:

μου εμφάνισε ένα πρόβλημα με τα χρώματα. Συγκεκριμένα μου εμφάνιζε χρώματα και μου κάλυπτε όλη την οθόνη. Μπλε, πράσινα, ροζ, ό,τι θέτε.

Απ' ό,τι φαίνεται το συγκεκριμένο πρόβληματάκι λύνεται αν στο configuration ξετικαριστεί το Frame-Buffer Effects.

Σημειωτέον η κάρτα γραφικών είναι μια ταπεινή hd 2600 xt

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχίσα το game και χθές έπαιξα μερικές ώρες. Σαν πρώτη εντύπωση μου δίνει την αίσθηση ενός nwn με αρκετά βελτιωμένο τεχνικό τομέα. Το παιχνίδι τρέχει άψογα ακόμα και με όλα τα detail σε full. Τα γραφικά αν και δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο προσωπικά με έχουν εντυπωσιάσει οι σχεδιασμένοι χώροι.

Ενά άλλο θετικό στοιχεί που βρήκα είναι οι πανέμορφοι διαλόγοι και ότι οι χαρακτήρες δεν είναι flat όπως στα περισσότερα game του είδους αλλά με όσους μίλησα είχα την αίσθηση ότι πάντα κάτι βαθύτερο κρύβουν.

Το πιο εντυπωσιακό πάντως είναι οι ήχοι και η μουσική του. Φοβερό συναίσθημα και δίνουν και ένα παραπάνω συν στο σκοτεινό κόσμο του παιχνιδιού.

Και πολύ καλό για rpg είναι το σύστημα book αλλά warhammer που ανακαλύπτεις διάφορα πράγματα για το lore του game.

Αυτό που δεν μου άρεσε είναι το ατελείωτο αίμα σε σημείο σαχλαμάρας. Οτάν τελειώνεις μια μάχη τα mob σκάνε σαν αιμάτινα μπαλόνια και το εσύ γεμίζεις παντού αίμα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βάλανε αυτό το πράγμα. Αν θέλανε ρεαλισμό θα μπορούσαν σίγουρα να κάνουν κάτι καλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σε ενοχλει το αιμα που μενει πανω σου μετα τις μαχες εχει επιλογη στα options να το απενεργοποιεις...Στην αρχη ειχε πλακα αυτο αλλα μετα με εκνευρισε κι εμενα και τωρα ειναι πολυ καλυτερα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...