Προς το περιεχόμενο

Black Mesa - Half-Life reimagining [Source mod]


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 192
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Ανέβασαν 8 νεες εικόνες από την πιο πρόσφατη build του παιχνιδιού:

 

bmmr01.th.jpg bmmr02.th.jpg

bmmr03.th.jpg bmmr04.th.jpg

bmmr05.th.jpg bmmr06.th.jpg

bmmr07.th.jpg bmmr08.th.jpg

 

Επίσης, ειπωθηκε από developer ότι αυτή είναι η αρχή από μια σειρά promotion κινήσεων που θα οδηγήσουν τελικά στο release (όχι δεν θα είναι σήμερα :P ). Αυτή η δήλωση θεωρώ ότι έχει μεγάλη βαρύτητα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Κάποιος (ανώνυμος) το έστειλε στο valvetime. Δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από τους developer για την πηγή του ή το πόσο παλιό είναι το footage -πέρα από το ότι γνωρίζουν την πηγή τους και επιφυλάσσονται να .σχολιάσουν για την ώρα.

Κατά τη γνώμη μου δείχνει πολύ καλό (ειδικά το mapping εκτός από ένα σκοτεινό σημείο προς το τέλος, και το γενικότερο gameplay). Από ό,τι πρόλαβα να διαβάσω, η μουσική δεν προέρχεται από το επίσημο soundtrack. Edit: Η μουσική είναι από το παιχνίδι τελικά, αν και κατά τα φαινόμενα για το video την έχουν πολύ δυνατά, και η ποιότητα του video επίσης δεν δίνει αντιπροσωπευτική εικόνα για το πώς κολλάει με το gameplay.

 

Περισσοτερες πληροφορίες

Παραθέτω το πλήρες σχόλιο ενός εκ των devs παρακάτω, και η σύνοψή του είναι η εξής:

Ένα gameplay βίντεο προοριζόταν να βγει στα πλαίσια της καμπάνιας μέχρι την κυκλοφορία του mod. Είχαν κάποια τεχνικά προβλήματα, και από "σπόντα" ξετρύπωσε αυτό το συγκεκριμένο. Δεν έχουν πρόβλημα με αυτό το "leak".

 

Το βίντεο δείχνει το level πιο σκοτεινό από ό,τι είναι λόγω youtube συμπίεσης post-processing something.

 

Είναι από πρόσφατη έκδοση (build) του mod (4 με 5 εβδομάδες) και ήδη έχουν λάβει υπόψιν τους feedback και έχουν κάνει προαιρετικά τα iron-sight που είχαν στο colt .357 και στη βαλίστρα.

 

 

Πηγή: http://forums.blackm...8&postcount=164

 

Is this a leak? Was it released intentionally?

We had always been planning to release gameplay video(s) as part of the social media campaign' date=' and we'd always hinted as such. Unfortunately, we ran into some difficulties while we were wrapping up the build (including several severe FPS drops and crashes) that delayed our plans for the media campaign and any gameplay videos. Once we got those sorted, we started to try to figure out what we could show off; the video that was posted to YouTube was a rough first cut outlining some possible action.

 

Someone showed someone else something they shouldn't have, and that someone else decided to share that something with the internet. And here we are today. Bottom line is that sooner or later, you were going to see what you saw; that's why we haven't tried to cover everything up or get it taken down. There's no conspiracy, we don't have any ulterior motives.

 

[b']How old is the build of the game?[/b]

The build featured in the video is between four and five weeks old. The art assets, level design, lighting, sound effects and music, voice acting, weapons, gameplay mechanics, etc. are all basically final. You won't be seeing very many changes between what's in the video and what's in the final product.

 

Is the music actually in-game?

The music in the second half in the video is the actual song from the level, it hasn't been overlaid afterwards. It syncs up well with the action because it's been designed to; the song was specifically written for this area. The audio quality of the YouTube video doesn't do it justice though, and it sounds like the game's music volume was turned up too high while the video was recorded.

 

Why are there iron-sights in the game?

You can look down the sights of the .357 for a slight zoom and increase in accuracy at the expense of your rate of fire. It was a mechanic that was present in Half-Life: Deathmatch, but we've brought it into the singleplayer to help solidify the weapon's role. We've added an option to the main menu to completely disable that functionality, as a result of the feedback we've received from the video.

 

The .357 and crossbow are the only weapons that you can use the sights on, and they're for decent gameplay reasons. We aren't casualising or consolifying the mod; you don't have regenerating health, there aren't chest-high walls, you won't get strawberry jam on the screen when you're hurt, etc.

 

Why does everything look like crap?

The compression YouTube applies has blurred and darkened everything, even at 720p settings. You lose a lot of stuff like the scanlines on the HUD, the stars twinkling in the sky, the moonlight illuminating the launch pad and the hologram illuminating the control bunker, any real texture detail, outdoor characters, etc. I've got the original video at 1080p, and everything looks fine.

 

Why is the voice acting so bad?

Everything is intentional; the soldiers are meant to sound like over-the-top movie bad guys. We're not interested in trying to get you to empathise with the enemies.

 

Will this affect the plans for further media or the release?

It has, we're actually going to be moving some things forward. Time has never been on our side.

. Επεξ/σία από Praetorian
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λόγια είναι περιττά το παιχνίδι είναι θρύλος και οι τυπάδες που φτιάχνουν αυτό το mod το έχουν καταλάβει και έχουν καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες και το αποτέλεσμα είμαι σίγουρος ότι θα είναι καταπληκτικό!

Απλά περιμένω ανυπόμονα!

 

Υγ. Για όσους δεν γνωρίζουν ετοιμάζονται και mods με μεταφορά στην τελευταία έκδοση της source και για τα: Link.png Site: Half-Life: Blue Shift & Link.png Site: Half-life: Opossing force ! Επίσης άλλο ένα άτομο(που είναι και γνωστός μου και τον βοήθαω με beta testing και μεταφράσεις κιόλας) είναι σχεδόν έτοιμος να κυκλοφορήσει Graphics Update Mod με ότι τελευταίο έχει η Source για το Link.png Site: Half-Life 2 !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αφαιρέθηκε και το βίντεο λοιπόν...

Ναι. Η ομάδα του BM αποφάσισε ότι δεν είναι καλό να γίνεται όλο το τζέρτζελο σε άλλα forums και στο youtube κανάλι του Valvetime, βάσει ενός βίντεο που είναι leaked, και παράλληλα παίχτηκε και ένα παρασκήνιο όπου από το Valvetime δε δέχτηκαν να συζητήσουν όρους με τους οποίους θα δημοσίευαν το βίντεο και προτίμησαν να το δημοσιεύσουν μια ώρα αρχίτερα. Τέλος πάντων, το βιντεο έχει αναδημοσιευτεί από πολλά κανάλια και μπορεί κάποιος να το βρει εύκολα.

 

Από την ομάδα είπαν ότι σχεδιάζουν να ανεβάσουν σύντομα το αρχικό βίντεο σε 1080p (πιο φωτεινό, και με λεπτομέριες να διακρίνονται πιο εύκολα). Εναλλακτικά, σκέφτονται να ξαναγυρίσουν την ίδια σκηνή με αλλαγές που έχουν ενσωματώσει από το feedback που δέχτηκαν, σε πιο φωτεινά settings καθώς και σε πιο hard level δυσκολίας. Θα δούμε τί θα γίνει τελικά...

 

Πηγή: http://forums.blackmesasource.com/showpost.php?p=474601&postcount=364

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators

Νέα συνέντευξη του Carlos Montero στο Verge αυτή τη φορά, και κάποια νέα screenshots. Δε λέει ημερομηνία κυκλοφορίας ακόμα.

 

Eight years deep, the Black Mesa project perseveres : http://www.theverge.com/gaming/2012/8/28/3275083/black-mesa-project-preservers

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πολύ ευχάριστα νέα! (lol κι από "συν-ονόματο" wtf).

 

:DDDDDDDDDDDD

 

Edit: Και το soundtrack είναι διαθέσιμο πλέον προς download από τη σελιδα του Joel Nielsen

http://www.joelnielsen.com/bms/ (που κάνει redirect σε http://www.blackmesa...soundtrack.html :P)

 

Edit 2: Από ό,τι λέει η σχετική ανακοίνωσή τους, το release θα γίνει σε δύο φάσεις (περισσότερες από μια πάντως). Ακόμα δεν είναι έτοιμα τα maps/levels για το Xen και το DM (το οποίο ήταν γνωστό ότι θα το δούλευαν μετά το πρώτο release του single player). Οπότε 14 Σεπτεμβρίου θα έχουμε Black Mesa μέχρι και το Lamda Core. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία. Για τον Xen δε με πειράζει καθόλου που θα λείπει. Σπάνια το έπαιζα αυτό. Το παιχνίδι κάπου εκεί τέλειωνε για μένα.

Το τέρας στο τέλος ιδίως, μόνο μια φορά το έπαιξα, κι αυτό με κλεψίματα (impulse 101 :-D ), έτσι για να δω τον διάλογο του τέλους.

 

Χε! Τώρα που το σκέφτομαι... "Black Mesa Episode 1"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...