Προς το περιεχόμενο

Τα όρια του marketing και η 'ανεξάρτητη' δημοσιογραφία


paredwse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

απλα δεν θα εβγαζαν ο,τι τους ερχοταν στο κεφαλι...

 

και γενικοτερα αν δεν υπηρχε το marketing, αυτη μεθοδος δημιουργιας πλαστων αναγκων θα ζουσαμε μια καλυτερη ζωη, ξεροντας πολυ περισσοτερα για τις πραγματικες μας αναγκες, και με πολυ καλυτερα προιοντα και καλυτερους μισθους αφου ειναι γνωστο οτι τα εξοδα για marketing συμπιεζουν τα εξοδα παραγωγης...

 

Ξέρεις τι με εκνευρίζει έμενα; Όλοι (μα όλοι!) χωρίς να έχουν ιδέα τι είναι το Marketing, φαντάζονται και ως εκ τούτου, το θεωρούν και μάστιγα της εποχής μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Θα συμφωνήσω με την ξυρισμενοκεφαλή και το "κομμάτι του Καρβέλα" (κατ' επέκταση δε, και με τον Eusebius) πως δε θα με ενοχλούσε ιδιαίτερα μια τέτοια κατάσταση, αρκεί να γινόταν εν γνώσει μου, φανερά και ξάστερα, ώστε να μου δοθεί η δυνατότητα να κρίνω εκ των υστέρων με μεγαλύτερη καχυποψία τα γραφόμενα.

 

Θα προτιμούσα, πάντως, σε κάθε περίπτωση μία "δημοσιογραφία" που δεν νταραβερίζεται με τέτοιες τακτικές κι ίσως να είχα κι αφίσα στο δωμάτιό μου τον φορέα της, δίπλα στον Che και τον Τιμωρό, αλλά δεν τρέφω και πολλές ελπίδες να τη συναντήσω εν ζωή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εισαι πολυ αρνητικος.τι διαβαζεις και ενημερωνεσε.κανε το γνωστο να παρουμε κατι παραπανω και εμεις τα ψωνια ισως και γινουμε προφεσοροι σαν και εσενα αρνητικε!!!

 

Διαβάζω ότι κι εσείς, διατηρώντας σκεπτικιστική στάση μέχρι καχυποψίας. Γιατί άλλος διαβάζει ότι ο ταϊβανέζικος κουβάς αξίας.... 13.000 ευρώ είναι προϊόν υψηλής τεχνολογίας, και μπορεί να διαλαλεί στην δουλειά με τις ώρες πως κυκλοφορεί με το αυτοκίνητο της χρονιάς, 2006.

 

Και πραγματικά δεν ξέρω αν είναι η μάστιγα αυτοί που τα γράφουν (οι οποίοι έχουν συνείδηση καθώς και συμφέρον πράγμα που τους δίνει ακλόνητο άλλοθι), ή αυτοί οι στόκοι που τα διαβάζουν και μας κάνουν την ζωή δύσκολη. Διότι ο καθένας κακομοίρης ευλογάει τα γένια του και μη γελιόμαστε, αν είχε λεφτά θωρακισμένη mercedes θα αγόραζε.

 

Τα ίδια συμβαίνουν στα περιοδικά πληροφορικής ή όπου αλλού υπάρχει εμπορεύσιμο είδος. Για να μην αναφέρω τις περιπτώσεις που οι εταιρείες όπου παράγουν ένα πραγματικά καλό προϊόν, οι οποίες βέβαια δεν θέλουν δημοσιογραφικά γλυψίματα ούτε φανφάρες για να πλησιάσουν έναν καταναλωτή, τα προϊόντα τους τρώνε θάψιμο στα άρθρα. Σαν παράδειγμα το καημενούλη μου το BMW, ουδείς έγραψε τα καλύτερα λόγια γιατί είχε.... χαμηλή ζελατίνα και.... κακής ποιότητας πλαστικά (βέβαια δεν είχε ανάλυση από χημικό, γιατί μόνο έτσι θα μπορούσαν να με πείσουν. Φαντάζομαι το τεστ των πλαστικών είναι να τα χτυπάει κάποιος με το δάχτυλο). Δε βαριέσαι όμως, θα ξεπεράσω ψυχολογικά το ανυπέρβλητο ελλάτωμα της χαμηλής ζελατίνας. Βοήθειά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μισή καρδιά το γράφω το παρακάτω, γιατί νομίζω ότι είναι γάβρος και υπερπατριώτης, αλλά τι να κάνω που έχει δίκιο τώρα;

 

Θα συμφωνήσω με τον Aigeas, όσον αφορά τα περιοδικά του χώρου που αναφέρει. Μιλώντας με ανθρώπους που έχουν εργαστεί στο χώρο, η πίεση από τις εταιρείες είναι αφόρητη. Και κατ' επέκταση από τον ιδιοκτήτη του περιοδικού ή τον αρχισυντάκτη, προς τους συντάκτες.

 

Αν είσαι βέβαια παλιός, υποψιασμένος αναγνώστης, έχεις μάθει να διαβάζεις πίσω από τις λέξεις. Ξέρεις τους ευφημισμούς που χρησιμοποιεί ένας reviewer για να δείξει ως καλό κάτι μέτριο. Και ως συμπαθητικό κάτι κακό.

Γιατί και αυτοί που τα γράφουν, η αλήθεια είναι ότι δε γουστάρουν να τους βάζουν να γράφουν ψέμματα, οπότε ότι επιβεβλημένη πίπα και να πουν, φαίνεται (συχνά) τι εννοούν από το ύφος τους.

 

Φίλοι μου που γνωρίζουν το χώρο, ισχυρίζονται ότι αυτό δε συμβαίνει τόσο ή σχεδόν καθόλου με τα αγγλικά περιοδικά. Γιατί εκεί οι πωλήσεις σε τεύχη είναι τόσες, που δεν τους κοστίζει αν στραβώσει ένας διαφημιζόμενος και δεν ξαναβάλει διαφήμιση.

 

Τώρα όσον αφορά το marketing θα συμφωνήσω με τον κουβουσουνού στο τελευταίο του ποστ. Εντάξει, καρφώνεται ότι ο ίδιος είναι του χώρου μιας και τσιμπάει έτσι, αλλά εγώ που δεν είμαι συντάσσομαι μαζί του εδώ.

Θεωρητικά, το marketing αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς. Και όταν ένα προϊόν/υπηρεσία είναι διαθέσιμο πλέον, τότε το επικοινωνεί στο κοινό ώστε να μάθουν την ύπαρξή του αυτοί που το χρειάζονται. Αυτό είναι διπλά χρήσιμο. Πρώτον διασφαλίζει ότι κάτι που η αγορά χρειάζεται, θα παρασχεθεί. Και δεύτερον, ο καταναλωτής θα μάθει για αυτό και θα το εντοπίσει. Και φυσικά τίποτα δεν είναι δωρεάν σε αυτή τη ζωή. Και είναι λογικό και το κόστος αυτής της διπλής χρησιμότητας να περνάει στο τελικό κόστος που επιβαρύνεται ο καταναλωτής, που χωρίς αυτό δεν θα υπήρχε προϊόν έτσι κι αλλιώς. Επίσης (για να μη ξεχνιόμαστε), οι γκόμενες που έχουν σπουδάσει marketing είναι συνήθως οι πιο ωραίες. Αυτό στην αγνή θεωρητική βερσιόν των πραγμάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης (για να μη ξεχνιόμαστε), οι γκόμενες που έχουν σπουδάσει marketing είναι συνήθως οι πιο ωραίες.

 

Αυτό ισχύει και για τους γκόμενους... :razz:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ισχύει και για τους γκόμενους... :razz:

 

LMAO :razz::razz::razz:

Εϊσαι σε φόρμα σήμερα.

Και δεν εννοώ αυτή που φοράς στο άβαταρ σου.

 

Σκατά. Δεν βλέπω διάθεση για καβγά εδώ.

Σαν gay πολιτισμένοι ιδιοκτήτες γκαλερί μιλάμε όλοι σε αυτο το τοπικ.

Δεν ξαναποστάρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βάζουμε και κανένα τόνο...

 

 

Προσπαθώ απελπισμένα να αποδείξω ότι δεν gay γκαλερίστας...

 

ειναι συνχυσμενη μην γινεσε σκληρος . θα επανελεθη δρυμιτερη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...