Προς το περιεχόμενο

Sopranos


Dikemou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 186
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Interesting... :-)

Τελειώνοντας το Breaking Band (up to date i mean) πριν λιγο καιρό σκεφτόμουν οτι στη λογική του μου θυμιζε Sopranos.

Προσωποκεντρικές σειρές με κανένα επι της ουσίας "στόχο", απλά εικόνες-περιγραφή καταστάσεων...

Αλλά, σκεφτόμουν οτι ενώ έχουν την ίδια συνταγή πόσο μα πόσο ανώτερο είναι το Sopranos...Πόσο μα ποσο μονότονο (βγάζω έξω το τελευταίο ep season 3) μου φάνηκε το Breaking Band...

Οπως σε ολα : Κολοκυθόπιτα . Προσωπικα προτιμώ να βλέπω τις αψυχολόγητες αντιδράσεις του Τόνυ.

 

Υ.Γ: Για αυτο το imdb δεν πρέπει να το παίρνεις σοβαρά στις βαθμολογίες.... Fanboys Vs Hateboys... Λες και έχουμε ιερό καθήκον να ανεβάσουμε ή να κατεβάσουμε τη βαθμολογία.... :shock:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελειώνοντας το Breaking Band (up to date i mean) πριν λιγο καιρό σκεφτόμουν οτι στη λογική του μου θυμιζε Sopranos.

Προσωποκεντρικές σειρές με κανένα επι της ουσίας "στόχο", απλά εικόνες-περιγραφή καταστάσεων...

Nigga what?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

lol

 

Εχοντας δει και τις 2 σειρες,νομιζω οτι το Sopranos για να σου αρεσει πολυ πρεπει να εισαι πορωμενος με θεματολογια σχετικα με τη μαφια κτλ.Κατα τα αλλα μεχρι την 3η σαιζον διστηρειται σε καλα επιπεδα,και εχει και καποια epic επεισοδια.

 

Το Breaking Bad κατ'εμε ειναι καλυτερο και εχει πιο γρηγορη εξελιξη παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

lol

 

Εχοντας δει και τις 2 σειρες,νομιζω οτι το Sopranos για να σου αρεσει πολυ πρεπει να εισαι πορωμενος με θεματολογια σχετικα με τη μαφια κτλ.Κατα τα αλλα μεχρι την 3η σαιζον διστηρειται σε καλα επιπεδα,και εχει και καποια epic επεισοδια.

 

Το Breaking Bad κατ'εμε ειναι καλυτερο και εχει πιο γρηγορη εξελιξη παντως.

παντως η σειρα του κυριου Ασπρου δεν ειναι με την καμια σειρα χωρις πρωταγωνιστη! Απορω δηλαδη πώς το σκεφτηκε αυτο. Το οτι αναλυει κι αλλους χαρακτηρες, δευτερευοντες, δεν αναιρει οτι επικεντρωνεται στον γουολτερ και τον τζεσι. Σημαινει απλα οτι εχει σεναριακο βαθος. Να ελεγε το The wire να πω ενταξει...

Για το σοπρανος δεν εχω ιδεα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ScarletK με καλυψες απολυτως.Βλεπεις τη σειρα κυριως απο τη μερια του Τονυ και πως μπορει να ισοροπησει τη ζωη του αναμεσα στις 2 "οικογενειες" του.Η σειρα μιλαει για τις ζωες τους κυριως και φυσικα υπαρχει και το mafia element που το κανει "ζουμερο" εως αρκετα θα ελεγα και σιγουρα το εκανε ακομα καλυτερο.Βλεποντας το για δευτερη φορα με βοηθησε να δω αρκετα πραγματα που ειχα χασει την 1η.Υπαρχει ενα λινκ στην πρωτη σελιδα που εξηγει το τελος αλλα και γενικοτερα της ολης σειρας.Καλο ειναι να το διαβασετε οσοι την εχετε τελειωσει για να δειτε ποσο σχεδιασμενα οδηγησε τον περισσοτερο καιρο το καραβι ο David Chase.

Κακογραμμενο το Sopranos?Really?Σορρυ αλλα εδω γελανε.Το Prison Break ηταν κακογραμμενο....Μονο και μονο για καποιους χαρακτηρες στη σειρα,αξιζει να το δειτε.Τα δειχνει ολα η σειρα:Χιουμορ,βια,εκμεταλλευση,τη σαπιλα βγαζει ο κοσμος τους,τα ηθικα και ψυχικα διλημματα και τις τελικες επιλογες ,συγκινηση,τρομερες ατακες,καποιες αξιοσημειωτες ερμηνειες και φυσικα καποιες epic σκηνες που ανεφερε ο John)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά πραγματικά πιστεύω ότι δεν το έχει δει. Αν το είχε δει κατ' αρχήν θα έπρεπε να ξέρει μετά από 3 σεζόν που βλέπει το ίντρο ότι λέγεται Breaking Bad και όχι Band (ήμαρτον). Δεύτερον, το Sopranos δεν έχει καμία σχέση σαν ύφος και σαν εκτέλεση με το Breaking Bad, ουσιαστικά ούτε σαν θεματολογία. Τρελό τρολλάρισμα το αρχικό ποστ, αλλά ας το σταματήσουμε εδώ γιατί σε ξένο τόπικ δεν έχει νόημα να μιλάμε για το Breaking Bad.

 

Προφανώς το Sopranos σαν ύφος, αισθητική και προσανατολισμό παραπέμπει περισσότερο σε Mad Men και Boardwalk Empire και δεν έχει ουδεμία σχέση με το Breaking Bad.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ScarletK με καλυψες απολυτως.Βλεπεις τη σειρα κυριως απο τη μερια του Τονυ και πως μπορει να ισοροπησει τη ζωη του αναμεσα στις 2 "οικογενειες" του.Η σειρα μιλαει για τις ζωες τους κυριως και φυσικα υπαρχει και το mafia element που το κανει "ζουμερο" εως αρκετα θα ελεγα και σιγουρα το εκανε ακομα καλυτερο.Βλεποντας το για δευτερη φορα με βοηθησε να δω αρκετα πραγματα που ειχα χασει την 1η.Υπαρχει ενα λινκ στην πρωτη σελιδα που εξηγει το τελος αλλα και γενικοτερα της ολης σειρας.Καλο ειναι να το διαβασετε οσοι την εχετε τελειωσει για να δειτε ποσο σχεδιασμενα οδηγησε τον περισσοτερο καιρο το καραβι ο David Chase.

Κακογραμμενο το Sopranos?Really?Σορρυ αλλα εδω γελανε.Το Prison Break ηταν κακογραμμενο....Μονο και μονο για καποιους χαρακτηρες στη σειρα,αξιζει να το δειτε.Τα δειχνει ολα η σειρα:Χιουμορ,βια,εκμεταλλευση,τη σαπιλα βγαζει ο κοσμος τους,τα ηθικα και ψυχικα διλημματα και τις τελικες επιλογες ,συγκινηση,τρομερες ατακες,καποιες αξιοσημειωτες ερμηνειες και φυσικα καποιες epic σκηνες που ανεφερε ο John)

 

 

 

Λοιπόν όλα αυτά που αναφέρεις τα είδα κι εγω στην σειρά. Άλλωστε λές να είδα 6 σαιζόν και να θεωρούσα την σειρά σκουπίδι απο το πρώτο επεισόδιο. Είχε καλα στοιχεία αλλα πιστεύω ακράδαντα οτι υπήρχαν πολλά σεναριακά κενά απο την αρχή εώς το τέλος. Και δεν κολλάει να μου πείτε οτι το βλέπαμε απο την πλευρά του Τόνυ (γιαυτό υπήρχαν κενά) γιατι έχουμε δεί άπειρες ιστορίες άσχετες με τον Τόνυ (όπως πχ. με τον γιό του Απρίλ, την μάνα του Πώλι, τις ιστορίες με τον Τζούνιορ στο ψυχιατρίο κτλ.) (Τα έχω συζητήσει και με άλλους φίλους και μου φάνηκε περίεργο που όλοι είχαν την ίδια άποψη με εμένα). Επίσης πολλές σκηνές ήταν εξωπραγματικές (πάντα όταν κάποιος πήγαινε να δώσει πληροφορίες για τον Τόνυ, πάθαινε κάτι. Δεν θα ξεχάσω την σκηνή με τον ΓΕΡΟ χαφιέ του FBI που πάει να του πεί για τον Τονυ και πεθαίνει απο ανακωπή χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα). Εντωμεταξύ αυτή η σκατόφτσα ο Τόνυ που γ@μαγε ότι απίστευτο μωρό έβρισκε (κανονικά ούτε την πράξη δεν θα μπορούσε να κάνει με τόσο φαΪ - σε κάθε σκηνή με ένα ριγγατόνι στο στώμα ήταν - και τόσα πούρα που έκανε)

 

Τέσπα, απόψεις είναι αυτές και σίγουρα δεν λέω οτι εγώ είμαι αυτό που δεν κάνει λάθος. Μπορεί οι σεναριογράφοι να ήθελαν να βασανίσουν τον θεατή. Τι να πείς.

 

Το χειρότερο αυτής της σειρά ξέρετε πιο είναι, οτι πάντα σου έδινε κάτι ΕΛΑΧΙΣΤΟ ώστε να μην την παρατήσεις. Όπως κάνω εγω με την σκύλα μου, την προσελκύω με λίγο φαί, αυτή με ακολουθάει και μετά την κλείνω έξω απο την κουζίνα (γιατι όταν τρώω μου πρίζει τα παπα...).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

oh ... oh ... my band... :rolleyes:

Μου αποδωθηκε και ο χαρακτηρισμος τρολ ή παρανοησα ? Μαλιστα.... :fear:

 

Ο μονος λογος που απαντηστα στο ποστ του Ροττεν ηταν απλα γιατι κατα συμπτωση συνδιασαμε 2σειρες με εντελως διαφορετικο αποτελεσμα...

Imho , δικη μου γνωμη οχι "προφανως" ισχυει αυτο ή το αλλο.... μου βγαλαν την ιδια ροη σα σειρες... και απλα προτιμω τον Τονυ...

Marantonis ισως δε το γραψα σωστα ... my band again ... :rolleyes:

Και οι δυο ειναι κατ εμε προσωποκεντρικες ή εστω πρωταγωνιστικοντερικες (πλεονασμος) και μονο. Tony - Mr. white.Οι επιλογές του Τονυ με υποβαθρο οικογενεια μαφια ψυχολογικα με αφετηρια τις λιποθυμιες... οι επιλογες του Λευκου με υποβαθρο παλι οικογενεια ,ναρκωτικα , ψυχολογικα με αρχή τον καρκίνο... Αργο τεμπο (στο bad πιο γρηγορο αλλα αργο) και τα δυο,μικροκοσμος καθημερινότητα και στα δυο... αυτή την αισθηση μου βγαλαν αυτο το συνειρμο εκανα... τωρα αν ο κονακ διαφωνει δικαιωμα του ...

Btw πληττω αφορητα με μαφια - γκανγκς (όπως και με όλες τις ταινίες του Σκορτσεζε , σχετικο-ασχετο :rolleyes: ) εδώ έτυχε ο Τονυ να ειναι παλικάρι ... :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν νομιζω οτι υπαρχει συγκριση, αλλα εγω προτιμω πολυ περισσοτερο τους σοπρανος. το μπιμπι, βγαζει μια μουντη μελομιζερια που δεν ειναι του γουστου μου....σαν να βλεπεις το γουιντς χωρις ολο το χαβαλε του...τεσπα ειναι καθαρα θεμα γουστου του καθενος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Λοιπόν όλα αυτά που αναφέρεις τα είδα κι εγω στην σειρά. Άλλωστε λές να είδα 6 σαιζόν και να θεωρούσα την σειρά σκουπίδι απο το πρώτο επεισόδιο. Είχε καλα στοιχεία αλλα πιστεύω ακράδαντα οτι υπήρχαν πολλά σεναριακά κενά απο την αρχή εώς το τέλος. Και δεν κολλάει να μου πείτε οτι το βλέπαμε απο την πλευρά του Τόνυ (γιαυτό υπήρχαν κενά) γιατι έχουμε δεί άπειρες ιστορίες άσχετες με τον Τόνυ (όπως πχ. με τον γιό του Απρίλ, την μάνα του Πώλι, τις ιστορίες με τον Τζούνιορ στο ψυχιατρίο κτλ.) (Τα έχω συζητήσει και με άλλους φίλους και μου φάνηκε περίεργο που όλοι είχαν την ίδια άποψη με εμένα). Επίσης πολλές σκηνές ήταν εξωπραγματικές (πάντα όταν κάποιος πήγαινε να δώσει πληροφορίες για τον Τόνυ, πάθαινε κάτι. Δεν θα ξεχάσω την σκηνή με τον ΓΕΡΟ χαφιέ του FBI που πάει να του πεί για τον Τονυ και πεθαίνει απο ανακωπή χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα). Εντωμεταξύ αυτή η σκατόφτσα ο Τόνυ που γ@μαγε ότι απίστευτο μωρό έβρισκε (κανονικά ούτε την πράξη δεν θα μπορούσε να κάνει με τόσο φαΪ - σε κάθε σκηνή με ένα ριγγατόνι στο στώμα ήταν - και τόσα πούρα που έκανε)

 

Τέσπα, απόψεις είναι αυτές και σίγουρα δεν λέω οτι εγώ είμαι αυτό που δεν κάνει λάθος. Μπορεί οι σεναριογράφοι να ήθελαν να βασανίσουν τον θεατή. Τι να πείς.

 

Το χειρότερο αυτής της σειρά ξέρετε πιο είναι, οτι πάντα σου έδινε κάτι ΕΛΑΧΙΣΤΟ ώστε να μην την παρατήσεις. Όπως κάνω εγω με την σκύλα μου, την προσελκύω με λίγο φαί, αυτή με ακολουθάει και μετά την κλείνω έξω απο την κουζίνα (γιατι όταν τρώω μου πρίζει τα παπα...).

 

 

Η σκηνη με τον γερο μαλλον δεν το θυμασαι καλα διοτι οτι ειχε και δεν ειχε για τη συμμορια της Νεας Υορκης το εδωσε στους feds και αυτος ηταν η αιτια που πιαστηκανε.Για τον Τονυ δεν ειχε τιποτα.Οι σεναριογραφοι ισως ηθελαν να βασανισουν τον τηλεθεατη?Τουλαχιστον υπερβολη.Μην μου πεις παλι με τον Ρωσσο και αν εζησε ή οχι.Ο ιδιος ο Chase το αφησε ετσι και καλα να κρεμεται(αν και ολοι ξερουμε τι εγινε πιθανοτατα)ωστε να μην μας τα δινουν ολα ετοιμα και να μας τα εξηγουν οπως συνηθιζει το Hollywood.Η scarlet επεσε διανα.Σεναριακα κενα εχουν ολες οι σειρες.Αλλες πολλα αλλες λιγα.Το Sopranos δεν ανηκει στη πρωτη κατ'εμε και μερικες σκηνες που μπορω να θυμηθω προς το τελος,εγιναν εσκεμμενα και καταφενεστατα διοτι τους ενοιαζε πρισσοτερο το build up προς το τελος παρα η αληθοφανεια.Μιλαω για τις εκτελεσεις στα τελευταια επεισοδια της τελευταιας σεζον.Τεςπα,sorry αν σας κουρασα αλλα για μενα η σειρα ειναι σαφως μια απο τις καλυτερες ever που εχουν βγει με τη γνωστη σφραγιδα του HBO.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η σκηνη με τον γερο μαλλον δεν το θυμασαι καλα διοτι οτι ειχε και δεν ειχε για τη συμμορια της Νεας Υορκης το εδωσε στους feds και αυτος ηταν η αιτια που πιαστηκανε.Για τον Τονυ δεν ειχε τιποτα.Οι σεναριογραφοι ισως ηθελαν να βασανισουν τον τηλεθεατη?Τουλαχιστον υπερβολη.Μην μου πεις παλι με τον Ρωσσο και αν εζησε ή οχι.Ο ιδιος ο Chase το αφησε ετσι και καλα να κρεμεται(αν και ολοι ξερουμε τι εγινε πιθανοτατα)ωστε να μην μας τα δινουν ολα ετοιμα και να μας τα εξηγουν οπως συνηθιζει το Hollywood.Η scarlet επεσε διανα.Σεναριακα κενα εχουν ολες οι σειρες.Αλλες πολλα αλλες λιγα.Το Sopranos δεν ανηκει στη πρωτη κατ'εμε και μερικες σκηνες που μπορω να θυμηθω προς το τελος,εγιναν εσκεμμενα και καταφενεστατα διοτι τους ενοιαζε πρισσοτερο το build up προς το τελος παρα η αληθοφανεια.Μιλαω για τις εκτελεσεις στα τελευταια επεισοδια της τελευταιας σεζον.Τεςπα,sorry αν σας κουρασα αλλα για μενα η σειρα ειναι σαφως μια απο τις καλυτερες ever που εχουν βγει με τη γνωστη σφραγιδα του HBO.

 

 

 

Το πιστεύω απόλυτα οτι γούστα είναι αυτά. Αλλα επειδή με προκαλείς (οτι δε θυμαμαι καλα), θα αναφέρω άλλο ένα απίστευτα γελίο περιστατικό που έσωσε τον Τόνυ. Θυμάσαι τότε που μας είχε δείξει χίλια επεισόδια με το FBI που προσπαθούσε να βάλει κοριό στο σπίτι του Τόνυ (με την καμαριέρα κτλ);;; Και αφού με τα χίλια ζόρια το καταφέρνουν και λέμε τώρα θα γίνει κάτι, έρχετε η κόρη του απο το κολέγιο και πέρνει την λάμπα που είχε πάνω τον κοριό με την δικαιολογία οτι η λάμπα προκαλεί πονοκεφάλου; Απο δικαιολογία και μόνο είναι για το πού$#@!τσο αλλα πές οτι το δέχομαι. Σε ποιόν δημιουργεί πονοκέφαλο όταν ήταν παρατημένη σε ένα υπόγειο. Έχω και άλλα παραδείγματα

 

Υ.Γ. Αυτό που λέω με τον Γέρο, είναι η σκηνή που είναι στο αμάξι με τον fed και πάει να πέι οτι έχει στο χέρι τον Τόνυ και οτι τον έχει σε κασέτα και θέλει να καταθέσει στον δικαστήριο. Μόλις τελειώνει την φράση του πεθαίνει απο ανακοπή. Είδες μια χαρά θυμάμαι.

 

 

 

 

Το breaking bad και το sopranos είναι διαφορετικής φιλοσοφίας και δεν συγκρίνονται. Εγω απλά ανέφερα οτι περιμένω πώς και πώς το breaking bad για να ξεχάσω την νίλα που έπαθα με το sopranos και ξεκίνησε μάζη για το ποια είναι καλύτερη. (εννοείται οτι to Breaking bad είναι κλάσης ανώτερο - πλακίτσα :-D)

 

Αυτά, καλό βράδυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Απομονώνοντας σκηνές δεν καταφέρνεις κάτι όμως. Αν δεν σε κράτησαν οι διαπροσωπικές σχέσεις, αν ο Τόνι δεν σου έκανε κλικ σαν χαρακτήρας τι συζητάμε. Λες ότι είναι χοντρός πχ. Είναι τώρα λογική αυτή :P; Δεν είχε ένα αέρα αρχηγού, δεν ήταν πλούσιος, δεν απέπνεε μια αίσθηση "σας έχω" και "μου χρωστάτε"; Τα παραδείγματα που φέρνεις είναι το δέντρο στο δάσος. Τώρα αν όντως δεν σου άρεσε επειδή ο Τόνι είχε κώλο (διπλό νόημα) τότε απλά έχουμε πολύ διαφορετικά κριτήρια. Δε λέω ότι πρέπει με το ζόρι, απλά έχω ένα θεματάκι με την επιχειρηματολογία σου (πρόβλημα μου - αλλά κάπου πρέπει να τα πω κι εγώ!). Δε θέλω να είμαι άδικος, κι εμένα αν με ρώτησεις για το heroes και το prison break τέτοια επιχειρήματα θα φέρω για να κάνουμε χαβαλέ. Αλλά αν επιμείνεις θα μιλήσω για κακογραμμένους χαρακτήρες, σενάριο στο πόδι, για άρμεγμα της αγελάδας κτλ. Κάτι που στο Sopranos δεν ισχύει. Δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει σε κανένα επίπεδο, σου σφίγγει την καρδιά καθώς βλέπεις τα αδιέξοδα αυτών των χαρακτήρων και δίνοντας σου χώρο να σκεφτείς.

 

Θυμάσαι τις σκηνές όταν ο θείος έχει χάσει την μπάλα; Τις σκηνές του Τόνι με την μάνα του; Την αδερφή του; Τελευταία σεζόν το γιο με την απόπειρα αυτοκτονίας του; Την σχέση με τον Μολτισάντι; Το εξοχικό; Τι έλεγε στην ψυχολόγο; Μιλάμε για πάμπολες καταστάσεις/σκέψεις που τις ζούμε/κάνουμε όλοι στην ζωή μας, είτε είμαστε μαφιόζοι είτε φαροφύλακες. Μόνο από αυτό έχεις απευθείας σχέση και σύνδεση με μια τέτοια σειρά. Και όλα δίνονται με δέσμευση και δουλεμένα και όχι στο πόδι. Από τι φαίνεται αυτό; Από την ποιότητα του μπλα μπλα φυσικά, από την μοναξιά και τις καταθλιπτικές φάτσες. Αντί για αυτά καθόμαστε και συζητάμε για το τι έγινε με τον Ρώσσο και την λάμπα και το αν θα έπρεπε να πηγαίνει με γυναίκες ο Τόνι.

 

Το BB το ευχαριστιέμαι όπως ευχαριστιέμαι το Dexter. Έχει τις σοβαρές στιγμές του, μας πορώνει με τα action/alchemy bits αλλά το τοποθετώ σε ένα πιο κόμικ κόσμο. Και ο Walter θέλει δουλειά σίγουρα, η εξέλιξη του θα καθορίσει και το πόσο καλή θα είναι η σειρά.

 

Btw speedy είμαι άντρα ρα! Ξέρω το γουρούνι είναι λίγο gay :P. Rotten δεν πάω για καυγά, χαζόgeek κουβέντα κάνουμε να περνάει η ώρα και να το παίζουμε ξερόλες. Έχω ξαναπεί ότι κανονικά δεν θα έπρεπε να συζητάμε τίποτα, έπρεπε να είμαστε του στυλ "Σου άρεσε;" "Ναι." -> "Α,καλή φάση" αλλά κανείς δεν είναι τέλειος, έχουμε και το ψώνιο μας.

 

ps. Ήθελα να ξερα ρα(!!), στο straight story, τι σου άρεσε το σενάριο; Ή μήπως η απλότητα και η ανθρωπιά που έβγαζε;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Απομονώνοντας σκηνές δεν καταφέρνεις κάτι όμως. Αν δεν σε κράτησαν οι διαπροσωπικές σχέσεις, αν ο Τόνι δεν σου έκανε κλικ σαν χαρακτήρας τι συζητάμε. Λες ότι είναι χοντρός πχ. Είναι τώρα λογική αυτή :P; Δεν είχε ένα αέρα αρχηγού, δεν ήταν πλούσιος, δεν απέπνεε μια αίσθηση "σας έχω" και "μου χρωστάτε"; Τα παραδείγματα που φέρνεις είναι το δέντρο στο δάσος. Τώρα αν όντως δεν σου άρεσε επειδή ο Τόνι είχε κώλο (διπλό νόημα) τότε απλά έχουμε πολύ διαφορετικά κριτήρια. Δε λέω ότι πρέπει με το ζόρι, απλά έχω ένα θεματάκι με την επιχειρηματολογία σου (πρόβλημα μου - αλλά κάπου πρέπει να τα πω κι εγώ!). Δε θέλω να είμαι άδικος, κι εμένα αν με ρώτησεις για το heroes και το prison break τέτοια επιχειρήματα θα φέρω για να κάνουμε χαβαλέ. Αλλά αν επιμείνεις θα μιλήσω για κακογραμμένους χαρακτήρες, σενάριο στο πόδι, για άρμεγμα της αγελάδας κτλ. Κάτι που στο Sopranos δεν ισχύει. Δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει σε κανένα επίπεδο, σου σφίγγει την καρδιά καθώς βλέπεις τα αδιέξοδα αυτών των χαρακτήρων και δίνοντας σου χώρο να σκεφτείς.

 

Θυμάσαι τις σκηνές όταν ο θείος έχει χάσει την μπάλα; Τις σκηνές του Τόνι με την μάνα του; Την αδερφή του; Τελευταία σεζόν το γιο με την απόπειρα αυτοκτονίας του; Την σχέση με τον Μολτισάντι; Το εξοχικό; Τι έλεγε στην ψυχολόγο; Μιλάμε για πάμπολες καταστάσεις/σκέψεις που τις ζούμε/κάνουμε όλοι στην ζωή μας, είτε είμαστε μαφιόζοι είτε φαροφύλακες. Μόνο από αυτό έχεις απευθείας σχέση και σύνδεση με μια τέτοια σειρά. Και όλα δίνονται με δέσμευση και δουλεμένα και όχι στο πόδι. Από τι φαίνεται αυτό; Από την ποιότητα του μπλα μπλα φυσικά, από την μοναξιά και τις καταθλιπτικές φάτσες. Αντί για αυτά καθόμαστε και συζητάμε για το τι έγινε με τον Ρώσσο και την λάμπα και το αν θα έπρεπε να πηγαίνει με γυναίκες ο Τόνι.

 

Το BB το ευχαριστιέμαι όπως ευχαριστιέμαι το Dexter. Έχει τις σοβαρές στιγμές του, μας πορώνει με τα action/alchemy bits αλλά το τοποθετώ σε ένα πιο κόμικ κόσμο. Και ο Walter θέλει δουλειά σίγουρα, η εξέλιξη του θα καθορίσει και το πόσο καλή θα είναι η σειρά.

 

Btw speedy είμαι άντρα ρα! Ξέρω το γουρούνι είναι λίγο gay :P. Rotten δεν πάω για καυγά, χαζόgeek κουβέντα κάνουμε να περνάει η ώρα και να το παίζουμε ξερόλες. Έχω ξαναπεί ότι κανονικά δεν θα έπρεπε να συζητάμε τίποτα, έπρεπε να είμαστε του στυλ "Σου άρεσε;" "Ναι." -> "Α,καλή φάση" αλλά κανείς δεν είναι τέλειος, έχουμε και το ψώνιο μας.

 

ps. Ήθελα να ξερα ρα(!!), στο straight story, τι σου άρεσε το σενάριο; Ή μήπως η απλότητα και η ανθρωπιά που έβγαζε;

 

 

 

Μπορείς να πείς οτι βλέπω όλα τα είδη ταινιών ανάλογα την ώρα και την στιγμή. Οι αργές ταινίες που δεν έχουν κάποιο σενάριο και βασίζονται στις εικόνες είναι και οι αγαπημένες μου αρκεί ο σκηνοθέτης να με κερδίσει. Ε στο straight story με κέρδισε όχι μόνο ο σκηνοθέτης αλλα και ο πρωταγωνιστή. Άμα έπαιζε άλλος ίσως και να μην την είχα δεί όλη (τώρα απο την 2α γυμνασίου που την είδα πρώτη φορά, την έχω δεί 5-6 φορές).

 

Καταλαβαίνω αυτά που γράφεις αλλα είχα και λόγο που ανέφερα αυτα τα περιστατικά. Η σειρά Sopranos το πήγε μακριά όσον αφορά την ψυχοσύνθεση των χαρακτήρων (είχε και καλούς διαλόγου κτλ) άλλα είχε τρελά προβλήματα στην πλοκή. Και τα δύο παραδείγματα μου έδειξαν αυτό το πρόβλημα. Ήταν σαν κάποιες φορές να ξεκινούσαν κάτι (κοριό - χαφιέ κτλ) και μετά να το μάζευαν γιατι δεν ήξεραν πως να το συνεχίσουν. Επίσης μην μου πείς οτι τρελάθηκες με τον σκηνοθέτη. Έκανε κάτι απότομες αλλαγές, που νόμιζα οτι είχα χαλασμένο αρχείο με κομμένες σκηνές.

 

Αλλα φίλοι μου δεν μπορώ να απομονώσω μόνο τα καλα της σειράς και να πώ οτι αυτά τα στοιχεία είναι τέλεια γιατι σαν αποτέλεσμα ήταν κατεμέ ήταν απογοητευτική. Ελπίζω να σας έδωσα να καταλάβαιτε τι εννοώ.

 

Λοιπόν ας μιλήσουν και άλλοι, εγώ είπα την γνώμη

 

bb

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...