Προς το περιεχόμενο

8800 gt : Οι πρώτες επιδόσεις σε παιχνίδια


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ontos i kartoula gia ta lefta tis (elpizo min ginei kanena palavo kai tin dinoun pano apo 250e) einai mia xara. Perimenoume kai tin apantisi tis Ati kai epilegoume. Vasiko oti exei kali katanalosi giati 200w+ GPU den leei me tipota eidika an exeis to pc 24/7. Eno 110w einai apodekto.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οριστε και τιμη ($) οπως εμφανιζεται τωρα σε Αμερικανικο online καταστημα

MSI http://www.pcsuperstore.com/products/N56371-Microstar_International-NX8800GT-T2D512E_OC.html

 

Να και μερικες καρτες στο newegg.com

 

ξανα η MSI http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814127311

 

XFX http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814150252 (χρονισμοι 600/1800) και το θεϊκο :P 14-150-252-09.jpg

 

XFX http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814150253 (χρονισμοι 640/1900)

 

XFX http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814150254 (χρονισμοι 670/1950)

 

ASUS http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814121099

 

Gigabyte http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814125077

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλο το bus interface και αλλο το memory bandwidth.

 

Και memory bandwidth εχει περισσοτερο η 8800GTS (63.4 εναντι 57.6) αλλα παρα ταυτα βλεπεις οτι η 8800GT ειναι σχεδον παντα καλυτερη σε επιδοσεις.. Ειναι θεμα κωδικα παιχνιδιου και κατα ποσο επηρεαζει το memory pool size του κωδικα του τις επιδοσεις της καθε καρτας.. Και πολλα τετοια παιχνιδια δεν υπαρχουν προς το παρον.

 

Με λιγα λογια εξακολουθουν σημερα να μετρανε πιο πολυ τα core/shader clocks στις επιδοσεις μιας συγχρονης nVIDIA gpu με βαση την αρχιτεκτονικη της παρα το framebuffer size..

Αυτο βεβαιως μπορει να αλλαξει στο μελλον αλλα δεν θα εχει και καμια σημασια γιατι τοτε οι καρτες θα ειναι outdated.. Εξακολουθω να θεωρω την 8800gt a hell of gpu για το pricepoint της και ειδικα για το mainstream κοινο που απευθυνεται..

Βεβαιως παντα καλο θα ειναι να περιμενουμε και αλλα official benchmarks αλλα δεν νομιζω οτι θα αλλαξει η εικονα πολυ..

 

Οι G80 έχουν υπερβολικά υψηλό Z-ρυθμό πλήρωσης. Ωστόσο ο Texel ρυθμός πλήρωσης στις G92 έχει ανέβει αισθητά ανά cluster.

 

G80 = 4 TA/8 TF per cluster

G92 = 8 TA/8 TF per cluster (ala G84)

 

Το δεύτερο έχει 7 clusters * 8 TMUs/cluster = 56 TMUs

56 * 600 = 33, 6 GTexels/s

 

Με bi-AF μόνο μια στάλα λιγότερο από μια 8800GTX. Σε σύγκριση μια 8800GTS έχει 24 GTexels/s με bi-AF ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε χαλαει..δεν ξερω γιατι αλλα τα 256 mbit(bus)...μου φαινονται λιγα..

 

Το εύρος διαύλου αλλά ούτε και το εύρος μνήμης που προέρχεται από αυτό είναι σε καμία περίπτωση καθοριστικό παράγοντας για τις επιδόσεις μιας κάρτας γραφικών.

 

Είναι μια πλειάδα παραγόντων που καθορίζουν τις επιδόσεις και έχει περισσότερη σημασία πως ακριβώς χρησιμοποιείται το εύρος μνήμης μιας κάρτας, παρά το πόσο έχει.

 

Τι ακριβώς κατάλαβε η ΑΜD που πλαστράκωσε 512-μπιτο δίαυλο στις 2900; ΄Ενα από τα πρωταρχικά σημεία που μια σημερινή κάρτα χρειάζεται μεγάλες ποσότητες εύρους μνήμης είναι η εξομάλυνση. Αναρωτήσου λοιπόν γιατί με εξομάλυνση ενεργοποιημένη μια 2900 με 512-μπιτο δίαυλο και 102GB εύρους μνήμης δεν ξεπερνάει ούτε μια 8800GTS με 320-μπιτο δίαυλο και 64GB εύρους μνήμης.

 

Για να "ξεζουμίσεις" καλά το υπάρχων εύρος μνήμης προυποθέτει υψηλούς ρυθμούς πλήρωσης Ζ και ένα μάτσο άλλοι παράγοντες. Kαι για να σπάσω για δεύτερη φορά το NDA σήμερα το G92 έχει σημαντικές βελτιστοποιήσεις όσων αφορά το Z-culling.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Mε χαλαει..δεν ξερω γιατι αλλα τα 256 mbit(bus)...μου φαινονται λιγα..

 

kai h ATI to rixnei apo 512 bit se 256 bit me tis 38xx (prwhn 2950)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι G80 έχουν υπερβολικά υψηλό Z-ρυθμό πλήρωσης. Ωστόσο ο Texel ρυθμός πλήρωσης στις G92 έχει ανέβει αισθητά ανά cluster.

 

G80 = 4 TA/8 TF per cluster

G92 = 8 TA/8 TF per cluster (ala G84)

 

Το δεύτερο έχει 7 clusters * 8 TMUs/cluster = 56 TMUs

56 * 600 = 33, 6 GTexels/s

 

Με bi-AF μόνο μια στάλα λιγότερο από μια 8800GTX. Σε σύγκριση μια 8800GTS έχει 24 GTexels/s με bi-AF ;)

 

Ααα μαλιστα.. Σωστοτατο και λογικοτατη εξηγηση, δεν πηγε το μυαλο μου καθολου στο G84.. Με 1:1 ratio και τετοιο texture fetch rate εχει καλο προβαδισμα..

Thnx for the clarification..

 

P.S : Οποτε βλεπω 8TCs με το ιδιο ratio για τις νεες GTS/GTX ή κανω λαθος; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδες κοιταξτε εδω http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814130296

 

Crossfire Supported & SLI Supported

 

Η τυπογραφικο λαθος βλεπω ή τα ματια μου βλεπουν πουλακια!

 

... Μακαρι παντως αν και χλωμο εως αδυνατο.

 

ΥΓ. Ailure?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυριο περιμενω να ερθει σε συνοικιακο μαγαζι στο Παγκρατι η συγκεκριμενη καρτα http://forums.hardwarezone.com/showthread.php?t=1762042 και η τιμη της θα ειναι στα 240? η οποια ειναι νομιζω αναμενομενο.Θα σας πω εντυπωσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...