Προς το περιεχόμενο

Deus Ex 3: Human Revolution


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

To setting ειναι πιστο Deus Ex 1 παντως. Ελπιζω σε gameplay να ειναι αναλογο. Το βασικο μειονεκτημα του 2 σε σχεση με το 1 δεν ηταν τοσο οτι ηταν dumped down παντου αλλα στο οτι οι χαρτες που ειχε για εξερευνηση ηταν σε μεγεθος 5 χ 5 και εβλεπες αμεσως που επρεπε να πας. Δεν ειχε να ανακαλυψεις κατι σε αντιθεση με το 1 που και τις 4 φορες που το τερματισα (και παω για 5 τωρα) εβρισκα συνεχεια μυστικα περασματα και αντικειμενα και αλλα πολλα. Επισης οι περιοχες ηταν οσο μεγαλες επρεπε για να κινηθεις οπως εσυ ηθελες χωρις να ειναι αχανεις αλλα ουτε και μικρες σε σημειο που να μην θεωρουνται ρεαλιστικες.

 

Μεχρι τωρα με αυτα που εχω δει παντως το DeX3 ειναι στο σωστο δρομο. Αν καταφερουν τωρα να δωσουν μια δομη ΟΧΙ action και με αρκετα μεγαλα περιβαλοντα φουλ με μυστικα θα ημουν ευχαριστημενος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 510
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

E3 2010: Deus Ex: Human Revolution Preview

We saw the game running. Here's what we think.

 

Mention the name Deus Ex around most that played it and you'll see their eyes pop wide and face flush with a rush of nostalgia. It was a first-person genre hybrid released back in 2000 that powerfully conveyed the feeling that your decisions mattered. As agent JC Denton, you hopped across the globe unraveling a conspiracy and expanding your skill set in an experience that wove role-playing game, skill building, plenty of character interaction, and thrilling action scenarios all into the same package. From infiltrating buildings to hacking into security systems, the game let you feel as though progression was a direct result of your decisions instead of an assembly line of scripted events. While the reception of the eventual sequel, Deus Ex: Invisible War, was less enthusiastic, Deus Ex remained a touchstone of the gaming world, and regularly appears on lists like our Top 25 PC Games of All Time and Top 100 Games of All Time here at IGN.

 

A decade later, the name may not be as recognizable to a new generation of gamers. Considering the original developer Ion Storm is no longer in operation, the Deus Ex name is being carried on by the recently formed Eidos Montreal studio, where development started in 2007. This third game in the series is being built as a prequel, so if you have no idea what Deus Ex is or why it's exciting, then you don't need to worry about playing catch-up to understand what's going on in this world. To get a sense of how it's all going to work, I had a chance to check out a live gameplay demo as well as talk to members of the team currently working to get the game finished and out the door by Spring 2011...

 

Blade Runner has a big influence on the game.

deusexhumanrevolution20.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

20 λεπτά gameplay leak. Ορμάτε ;)

 

http://screwattack.com/videos/Behind-Closed-Doors-Deus-Ex-Human-Revolution-pt1

http://screwattack.com/videos/Behind-Closed-Doors-Deus-Ex-Human-Revolution-pt2

 

*************Edit: Σκ@τά, τα κατέβασαν τα links :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρεσε

 

- Ο χαρακτηρας, τοσο στη φωνη που μοιαζει με τον JC Denton και στον σχεδιασμο του.

- Το περιβαλλον το οποιο φενεται οτι ειναι σχεδιασμενο με γνωμονα το πρωτο DEx. Αψογο το club και η chinatown πριν μπεις στο club.

- Το συστημα κινησης και μαχης που μπορεις να βλεπεις τον χαρακτηρα σου οταν κανει τις διαφορες close combat κινησεις του.

- Η μουσικη (οσο καταφερα να διακρινω απο το συνοθυλευμα) που ειναι πραγματικη electronica στυλ οπως το πρωτο.

 

Για το μονο πραγμα τωρα που φοβαμαι τωρα ειναι η ιστορια. Φοβαμαι μην φτιαξουν μια ιστορια "απλη" και ξεφυγουμε απο το στυλ συνομοσιας και ρεαλισμου που ειχαν τα προηγουμενα 2 και συγκεκριμενα το πρωτο περισσοτερο απο ολα. Θελω να κρατησουν το "neutral" στυλ που επικρατουσε και παλια και να μην εχει εμφανης καλη-κακη επιλογη για τις πραξεις του χαρακτηρα και να το αφησουν στους παικτες να αποφασισουν. Το πρωτο Deus Ex στο PS2 δεν ειχε καθολου dump down στην ιστορια του αλλα αυτο γιατι ηταν μεταφορα απο PC. Εδω εχουμε κανονικο multiplatform παιχνιδι. Θα σπαστω πολυ αν δω την ιστορια να γινεται "γλυκαναλατη" και "politicaly correct".

 

P.S. Η φωνη του κεντρικου ηρωα γινεται απο Ελληνα που λεγεται Ηλιας Τουφεξης και υπαρχει και για γενικες φωνες στο ιδιο παιχνιδι και αλλος που λεγεται Ανδρεας Απεργης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εφαγαν delete τα λίνκς σου john.

Αυτά παρακάτω είναι τα ίδια βίντεο που έλεγες?

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=JWt1cQ7k3Ls&feature=related[/ame]

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=zo4DUMDc6kU[/ame]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Deus Ex: Everything Old is New Again

From the return of complex A.I. to mechanical augmentations.

 

IGN got a behind-closed-doors look at Deus Ex: Human Revolution from Eidos Montreal, and they've posted up the bits that stood out. Here's a little point form list from their article:

 

  • A new cover system that shifts to third-person for a better sense of surroundings.
  • Dodge-rolls into cover.
  • Drag bodies out of plain view.
  • Eavesdropping for hints plays large roll in the path you take through an area; and listening to conversations can gain you passwords.
  • Risk versus reward system applied to conversations.
  • Megacities are portrayed as futuristic, some areas trashy and others sterile and minimalist.
  • Reactive AI -- Characters don't like having guns pointed at them; aim a pistol at a bystander and they'll cower or back away.
  • Logic defines how characters react to the way you treat them during discussions. If you're aggressive towards a potentially dangerous character, don't expect them not to react appropriately.
  • Adam Jensen, is critically wounded at the start of the game, we're shown the extent of his mechanical augmentations: new limbs, enhanced physical traits and the ability to swap out an upgrade these as the story progresses.
  • Choose between in-your-face combat upgrades (such as the chain-gun arm) or tend towards covert manoeuvres like hacking, invisibility and stealth combat.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Mario χωρις Miyamoto γινεται?Δε νομιζω.Deus Ex χωρις τον Warren Spector γινεται?Θα δουμε.

Παντως το τελευταιο clipακι αν ειναι gameplay δημιουργει αμφιβολιες για την μαχη.Θυμιζει το τελευταιο Splinter Cell,που απλα μαρκαρες καποιον,παταγες το κουμπι και ολα γινονταν αυτοματα χωρις αλλη εμπλοκη απο τον παικτη.

Με τοσο βαρυ ονομα οι απαιτησεις δεν γινοταν να ειναι μεγαλυτερες,χλωμο το βλεπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα θα μου αρεσε περισσοτερο να ειναι το συστημα μαχης σαν το DEx 1 δηλαδη τα στατιστικα σου να παιζουν καποιο ρολο ως προς τον τυπο προβληματος και τον τροπο λυσης του. Το να αφηνεις το "skill" του παικτη να παιζει το ρολο του σε τετοια θεματα σε κανει λιγο πολυ one man army super soldier που δεν ειναι αυτος ο σκοπος του παιχνιδιου (εκτος και αν το επιλεξεις που και παλι θα πρεπει να προσεχεις).

 

Οπως ειπα ηδη ομως αυτο που θα ειναι -πραγματικο- προβλημα (αν γινει) θα ειναι το στορυ. Ετσι και ειναι "politicaly correct" και "φλωρικο" (βλεπε Fallout 3 που ηταν απαραδεκτο απο αυτην την αποψη συγκρινομενο με το Fallout 1 και ειδικα το 2). Το Α και το Ω για να διαχωρισεις ενα παιχνιδακι της ωρας και που ειναι για "ολους" (σαν τις ταινιες της Pixar) VS ενα παιχνιδι που εχει ενα πραγματικο και συγκεκριμενο target group.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...