Προς το περιεχόμενο

Ελαττωματικό προϊόν σε γνωστή αλυσίδα PC


Pantelis51

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν κοιτάξεις στο site του καταστήματος, αναφέρει "Εγγύηση Αντιπροσωπείας" ή "Εγγύηση (όνομα καταστήματος)" ? Με λίγα λόγια είναι προιόν για το οποίο είναι υπεύθυνο το κατάστημα για τηνε γγύηση του? Η μήπως είναι κάποιο επώνυμο προιόν π.χ HP / Canon / Acer ?

 

Απ ότι καταλαβαίνω εσυ δυστυχώς έχεις αγοράσει κάποιο επώνυμο προιόν, το οποίο δεν καλύπτεται απο DOA, που σημαίνει πως δεν δικαιούσε άμεση αντικατάσταση. Το κατάστημα είναι καλλυμένο. Υπέυθυνος εγγύησης είναι η αντιπροσωπεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Για περισσοτερες πληροφοριες κοιτα στο ΙΝΚΑ, για μενα εφ οσον κανουν επιστροφη χρηματων σε μη ελαττωματικο προιον θα επρεπε να δινουν και σε DOA προιον αλλα για να μη λεω αερολογιες καλυτερα να απευθυνθεις εκει.

 

Δλδ δεν μπορουν να σου δωσουν χρηματα πισω αν προκειται για ελαττωματικο και οταν στο αντικαταστησουν τους λες οτι δεν το θες τους το δινεις πισω εντελως κλειστο και τοτε μπορεις να παρεις τα χρηματα σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρωι μπήκα στο ΙΝΚΑ δεν έβγαλα άκρη...

 

Τους έχω διαβάσει τους όρους και για να μη πολυλογώ παραβιάζεται ο όρος εκείνος που κάνει λόγο περί αντικατάστασης προιόντος. Δίνει 2 ειδικεύσεις και μια γενίκευση πως αν για οποιοδήποτε λόγο και μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν επιθυμείς ένα προιόν ή είναι ελλατωματικό το επιστρέφεις στην αρχική του κατάσταση και σου κάνουν αντικατάσταση.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να περιμένω να το αντικαταστήσει ο παραγωγός και όχι ο πωλητής. Δεν είναι κάτι που χάλασε στη πορεία και είναι μέσα στην εγγύηση αλλά ένα προιόν που με το που μπήκε στη πρίζα δεν δούλεψα και άρα είναι ελλατωματικό! Και που ξέρω εγώ πως δεν είναι μεταχειρισμένο (από τη στιγμή που δεν υπάρχει ζελατίνα και οι μπαταρίες ήτανε μέσα στο τηλεχειριστήριο!!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνε απο μιά καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή (2106460414) καί στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (2103829640) και κοινοποίησέ τες στούς "μεταπωλητές" με fax.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης αν δεν έχουν περάσει 10 μέρες δικαιούσαι τα λεφτά σου πίσω. Αρκεί να το έχεις σε άριστη κατάσταση όπως προανέφερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε μου, σε περίπτωση που κάποιος απ όσους διάβασαν αυτό το θέμα, περάσει απο τον ίδιο μεγαλομπακάλη και την πατήσει σαν κι εσένα,

επειδή δεν θα ξέρει σε ποιόν ακριβώς αναφέρθηκες,

θα εύχεται να.. σου "καεί το βίντεο" :mad: (τουλάχιστον).

 

 

καλό να δίνουμε και τίποτα. οχι μονο να ζητάμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα έμαθα πως υπάρχουν και άλλοι που τη πάτησαν σαν και μένα από τη συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών...

 

Φυσικά δεν αποκλείω πως αυτό μπορεί να είναι ένα γενικό φαινόμενο οπότε εάν κάποιος φίλος γνωρίζει κάποιο νομοθετικό πλαίσιο ας μας γράψει σχετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά η μεγαλύτερη δικαίωση που μπορείς να έχεις είναι να το κοινοποιήσεις...άλλη λύση ίσως αν τους απειλήσεις νομικώς???δεν ξέρω αν είναι η σωστή αυτή η προσέγγιση...Η μεγαλύτερη τιμωρία τους είναι να βγάλεις κακή πλην δικαιολογημένη φήμη για το μαγαζί...για φώναξε λίγο...μην είσαι τόσο καλό παιδί...πες μας νέα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παντελη πες το μαγαζι να εχουμε και εμεις υποψιν μας.το να μη το λες δεν κερδιζεις τπτ.ουτε θα χασει κανεις την δουλεια του.εγω εχω μια μεγαλη ταλαιπωρια με το eshop και τα εχω γραψει ολα.

 

οσο για τα δικαιωματα του καταναλωτη για διαβαστε.

ύμφωνα με το άρθρο 534 του Αστικού Κώδικα «Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα», σύμφωνα με το άρθρο 537 παρ. 2 του Α.Κ. «το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση…» και τέλος σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ. «σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατʼ επιλογή του: 1) να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο … 2) να μειώσει το τίμημα …. 3) να υπαναχωρήσει από την σύμβαση ...

 

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με την άποψη όσων προτείνουν να αναφέρεις το όνομα του καταστήματος. Είναι αξιόλογη η στάση σου, αλλά μπορεί κάλλιστα κάποιος από εδώ, να την πατήσει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες, μπορεί να προστατέψεις κάποιον από εμάς.

 

Αντ' αυτού, κρατάς ανώνυμη μια επιχείρηση που εις γνώσιν της εξακολουθεί να πουλάει μια παρτίδα με ελαττωματικά μοντέλα, αφού αν πρόσεξα καλά, ο πωλητής σου είπε ότι "είχαν κι άλλοι το ίδιο πρόβλημα" και δεν σου επιστρέφει χρήματα. Σε στέλνουν κιόλας να βγάλεις άκρη με την επίσημη αντιπροσωπεία, κάτι που έπρεπε να κάνουν οι ίδιοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι παέι να πει ''αξιόλογη στάση'' ρε παιδιά, δεν καταλαβαίνω?

τα αγοράζουμε, δεν μας τα χαρίζουν!

 

από την στιγμή που έχουμε παράπονα από κάποιο κατάστημα, καλό είναι να λέμε και ποιο είναι, δεν θα μας κάνει μύνηση...

 

άλλωστε δεν είναι λίγες οι φορές που επαινούμε ένα κατάστημα που μας συμπεριφέρθηκε ως όφειλε!

 

τέλος, στην προκειμένη περίπτωση, υπάρχει ένας λόγος παραπάνω να αναφέρει και το κατάστημα και το προιόν που αγόρασε, αφού μιλάμε για ολόκληρη παρτίδα με ελλατωματικά κομμάτια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες μας το ονομα της αλυσίδας, πιστεψέ με, δεν θα κάνεις σε κανέναν κακό, το αντίθετο μάλλιστα θα γλυτλωσουν αρκετοί την ταλαιπωρία από την ελλατωματική παρτίδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...